חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השימוש בפלאש בתהליך בניית אתרים

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים14/01/2011905 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבות הן הדרכים לבנות אתרים אך כולן שואפות להשיג את אותה המטרה: ליצור אתר איכותי, מרשים מבחינה ויזואלית אשר עובד חלק וללא באגים. בניית אתרים, על מנת שתשיג מטרה זו צריכה להיעשות קודם לכל בצורה מקצועית ובהתחשבות בהתקדמות הטכנולוגיה. מסיבה זו השימוש בשפת הפלאש הפך לנפוץ ובעיקר בגלל יתרונו הוויזואלי והאופציה להטמיע אותו בתוך שפות תכנות אחרות. עם זאת לשפה זו ישנם מספר חסרונות אשר ללא ידע מעמיק עלולים להביא לכישלון האתר. במקרה בו בונה האתר איננו מכיר היטב את פלאש עדיף לו פשוט לא להשתמש בו ולפנות לשפות כגון PHP ו JAVA על מנת להשיג תוצאות ויזואליות סבירות.

אז למה בכלל כדאי להתאמץ וללמוד את שפת הפלאש? האם לא ניתן לבנות אתר מרשים גם בלעדיו? ובכן, בניית אתרים אינה חייבת לכלול שימוש בפלאש אך במרבית המקרים מומלץ מאוד להשתמש בה. הנקודה העיקרית היא שקשה להשיג תוצאות דומות בעזרת שפות אחרות ושיהיו פשוטות יחסית לשינוי ולעדכון. רבים יגידו שפלאש אינה ידידותית כלל וכלל, מוגבלת מאוד באפשרותיה והכי חשוב אינה נקראת על ידי מנועי החיפוש. ובכן, הם טועים. אמירות כגון אלה נאמרות בדרך כלל מפי חסרי ניסיון או מקובעים בדעתם, אשר לא טורחים לקרוא ולהתעדכן בנושאי אינטרנט, בניית אתרים, תכנות ומחשבים.

פלאש הינה שפת תכנות סופר-ידידותית למשתמש. תוכנות הפלאש למיניהן (פלאש או סוויש בעיקר) בנויות מממשקים נוחים מאוד לתפעול והבנה. אין ספק שלימוד התוכנות והשפה הוא הכרחי, אך זהו המצב גם בשפות התכנות האחרות.

פלאש מתפתחת בכל רגע וכיום נותנת למתכנתים אופציות זהות לשאר מתחריה. במידה וחסרה בה אופציה זו או אחרת ניתן תמיד לשלב אותה עם שפת תכנות נוספת ובכך ליצור שילוב מנצח ומקיף לחלוטין. בנוסף לזאת קיימת קהילה גדולה מאוד בעולם האינטרנט אשר תומכת ועוזרת בכל בעיה קשורה בתכנות בפלאש. בכל מה שקשור לצד הוויזואלי אין יותר מידי מה להרחיב: בניית אתרים המשלבים או מסתמכים על פלאש תניב תוצאות מרשימות וברמות הגבוהות ביותר, ובכדי ליצור "אימפקט" אין מנוס מללכת לכיוון זה.

הנושא הבעייתי ביותר בתכנות בפלאש הוא חוסר הידידותיות היחסי למנועי החיפוש. גם בעיה זו ניתנת לפתרון בעזרת שימוש בפרוטוקולים ושיטות תכנות אחרות וניתן להשיג תוצאה מרשימה אשר אינה נופלת משאר האתרים ואף טובה יותר מהם. ישנן לא מעט דוגמאות לאתרים מבוססי פלאש אשר נמצאים במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש. חשוב להדגיש שוב – פלאש בבסיסה (כמו כל שפה אחרת) מכילה יתרונות אך גם חסרונות, אותם ניתן לפתור בעזרת לימוד מעמיק של הנושא והתעדכנות מתמדת בעולם האינטרנט והמחשבים. זכרו: בניית אתרים זהה לכל מקצוע אחר ולכן מי שלא זורם עם הקדמה נשאר מאחור! חשבו על רופא אשר לאחר סיום לימודיו מפסיק לקרוא ולהתעדכן – האם תרצו ללכת אליו..? כמובן שלא, הרי הוא שייך לעבר והרפואה הולכת ומתקדמת בכל רגע. אותו המצב נכון גם לבניית אתרים בפלאש: גם זה הוא תחום המשתכלל ומתקדם בקצב מסחרר ולכן יש ללמוד אותו כראוי.

אם אתם בכל זאת חוששים מלהסתמך על אתר הבנוי כולו בפלאש תוכלו תמיד להטמיע באתר הנבנה בשפה אחרת אלמנטים מבוססי פלאש ובכך להשיג תוצאות מרשימות ולהישאר רגועים. ניתן למצוא ברשת הרבה דוגמאות לאתרי HTML לדוגמא אשר מוטמע בהם נגן וידאו או גלריית תמונות מרשימה אשר איך לא, מבוססת כולה על פלאש.

בניית אתרים מודרנית מכילה בד"כ קטעי קוד פלאש ולכן מומלץ מאוד ללמוד שפה זו, לפחות בבסיסה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורי ויסמן

www.luminalweb.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי ויסמן

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים26/01/111023 צפיות
מדובר בנושא החם ביותר היום המהווה גורם התלבטות מרכזי: האם ללכת על בניית אתרים מקורית או דף פייסבוק במקום?

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים13/01/11940 צפיות
להפתעתכם, נושא די מוזר זה תופס חלק די נכבד בקבלת ההחלטות בתהליך בניית אתרים אצל אנשים רבים. כמובן שעובדה זו מסוכנת ועלולה להביא לכישלון האתר. להלן כל הפרטים.

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים10/01/111026 צפיות
בניית אתרים אינה מסתכמת בשלב טעינת האתר לשרת. מהר מאוד נדרשים עדכונים באתר והאופציה לעדכון עצמאי מתבררת כלא פחות מחיונית. כל הפרטים במאמר זה.

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים25/12/101031 צפיות
ניתן להקביל בניית אתר באינטרנט לבניית בית: ישנן מספר רב של דרכים וצורות לעשות אותה אך בו בזמן קיימות טעויות נפוצות רבות אשר יכולות להכשיל אותה. מהן טעויות אלו וכיצד נמנעים מהן?

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים24/12/10898 צפיות
מאמר זה עוסק במה עושים לאחר שבונים אתר אינטרנט, כיצד מתחזקים אותו כראוי ובאיזו דרך הופכים אותו למנצח לטווח הארוך.

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים15/12/101201 צפיות
כאשר אנו מחליטים לבנות אתר עומדות בפנינו מספר החלטות לא פשוטות: מה להציג באתר? כמה דפים יכיל? איזה שם לתת לו ועוד. אחת הנקודות החשובות בבניית אתר נוטות להיות מוזנחות: בחירת שפת התכנות.

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים17/11/10926 צפיות
מי אמר שנושא בניית אתרים הוא כל כך פשוט וקל? לא אני זה בטוח. מאז שהחלטתי שאני רוצה לבנות לעצמי אתר תדמית עסקי, שיציג את עבודותיי וישמש ככרטיס הביקור שלי במדיה המתקדמת ששמה הוא אינטרנט, המוח שלי לא מפסיק לעלות על מימדיו ולא כי הורמוני הגדילה שלי החלו מתפתחים במהרה לפתע, אלה משום עודף האינפורמציה שפלשה לה אל תוך מוחי הקודח. מה בסך הכול רציתי, אתר משלי?

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213602 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194078 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175718 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174876 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172713 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172280 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162131 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica