חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים – חמש טעויות נפוצות

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים25/12/20101034 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם חושבים על לבנות לעצמכם אתר או נמצאים בתהליך בנייתו עצרו לרגע וקראו היטב מאמר זה. אנסה לפרט את רוב הטעויות הנפוצות בתחום עשיר זה של בניית אתרים אשר טומן בתוכו פוטנציאל רב אך עם זאת חוסר ידע יכול לגרום לו להיכשל במשימתו.

טעות ראשונה: הגדרה מוטעית של האתר

כל בניית אתר מתחילה מהגדרת מטרתו. לכאורה מדובר במשימה פשוטה לחלוטין: אתר לזמר מטרתו לקדם את הזמר לא? אז זהו, שלא כך הדבר. באינטרנט קיימים מספק עצום, כמעט אינסופי של אתרים, רבים מהם עוסקים בנושאים חופפים ורבים מתחרים אחד בשני. על מנת שהגולשים יוכלו למצוא את האתר אותו הם מחפשים נוצרו מנועי החיפוש – אלו משתמשים באלגוריתמים מתוחכמים אשר על פי הביטוי שהוקש בשורת החיפוש יניבו את האתרים המתאימים ביותר. מכאן שחיפוש ככל שיהיה ממוקד ייתן תוצאות נכונות יותר. הגדרה כללית מידי של אתרכם עלולה לגרום להתפזרות מיותרת ולפספוס קהל הגולשים. בניית אתרים צריכה להתחיל קודם לכל בהגדרה ספציפית עד כמה שניתן, הגדרה אשר תעזור לכם להימצא בקלות ע"י מנועי החיפוש. לדוגמת הזמר, זה יצטרך למקד את תחום פעילותו. האם מדובר באתר לזמר אירועים או זמר מפורסם ברדיו? באיזה סגנון הוא שר? לאיזה קהל הוא פונה ועוד.

טעות שנייה: התכנים

לאחר שהוגדרה מטרת האתר צריך להחליט מה יוצג בו ומה יהיו התכנים המופיעים בו. הטעות הנפוצה ביותר בה נתקלתי בעבודתי הייתה בנושא זה. חשוב לזכור בכל רגע נתון את הגדרת האתר ולכוון את תכניו בהתאם. מרבית האנשים אשר רוצים לבנות אתר לעצמם נוטים להתפזר גם פה ולהכניס כמה שיותר מידע, גם אם זה לא קשור לאופי האתר ולמטרתו. מידע הוא דבר חשוב, בעיקר למנועי החיפוש אך אם ייתפס כלא קשור בעיני הגולשים עלול להכשיל את מטרת האתר ולגרום לירידה עצומה בכניסות אליו. לכן – הקפידו על תכנים איכותיים, קשורים ומנוסחים בקפידה.

בניית אתרים חובבנית

בהנחה ואתם לא בוני אתרים מקצועיים ונאלצים למצוא בונה אתר חיצוני, סעיף זה חשוב לא פחות מהאחרים. שוק בניית האתרים מוצף לחלוטין ואף שקל מאוד למצוא חברת בנייה במחירים זולים קשה כפליים לקלוע לאחת איכותית, מקצועית המתאימה לצרכים שלכם ככפפה ליד. הכלל החשוב ביותר בנושא זה יהיה לא להתפתות למחירי שטות. אתרים שלמים ומקיפים באלף שקלים יראו ויעבדו בצורה כושלת וחובבנית. השקיעו זמן בבחירת חברת בניית האתרים, בדקו עבודות ועשו השוואות מחירים תובעניות. חברה זו תלך איתכם לאורך כל הדרך ורצוי שתבחרו בפרטנר המתאים לכם, אחרת תסבלו.

קידום רשלני

מדובר בנושא טכני יותר אך חשוב לבדוק אותו מול חברת בניית או קידום האתרים. קידום האתר שלכם במנועי החיפוש חשוב מאוד להצלחתו אך קיימות שיטות רבות לא חוקיות לעשותו. לצערי רבים נוקטים בדרכים אלו ומביאים במוקדם או במאוחר לפסילת אתרם על ידי המנועים השונים. בניית אתרים וקידומם צריכה להיעשות בצורה חוקית, לכן בררו זאת היטב לפני שתתחילו בעבודת הקידום.

תחזוקת אתר האינטרנט

אתר באינטרנט יכול לשמש אתכם לתקופה ארוכה מאוד, לחיים שלמים ואף יותר, אך מטרה זו תלויה בתחזוקה נכונה ועדכון תמידי ועכשווי של האתר. חשוב מאוד שתהיו כל הזמן עם אצבע על הדופק, ערכו סקרים מקיפים על מנת להבין היכן אתם עומדים ביחס למתחרים שלכם והקפידו לספק את קהל המבקרים בביקורם באתר. זכרו: בניית אתרים אינה נגמרת בהעלאת האתר לאוויר. למעשה מדובר בעבודה מתמדת אך משתלמת ביותר. אם תשכחו כלל זה כל עבודתכם עלולה לרדת לטמיון וחבל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורי ויסמן

www.luminalweb.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי ויסמן

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים26/01/111026 צפיות
מדובר בנושא החם ביותר היום המהווה גורם התלבטות מרכזי: האם ללכת על בניית אתרים מקורית או דף פייסבוק במקום?

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים14/01/11907 צפיות
עולם האינטרנט הולך ומתקדם וכך גם התפקיד אשר תופס הפלאש באתרים השונים. עד כמה כדאי באמת להשתמש בו והאם בניית אתרים יכולה להסתדר גם בלעדיו?

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים13/01/11943 צפיות
להפתעתכם, נושא די מוזר זה תופס חלק די נכבד בקבלת ההחלטות בתהליך בניית אתרים אצל אנשים רבים. כמובן שעובדה זו מסוכנת ועלולה להביא לכישלון האתר. להלן כל הפרטים.

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים10/01/111029 צפיות
בניית אתרים אינה מסתכמת בשלב טעינת האתר לשרת. מהר מאוד נדרשים עדכונים באתר והאופציה לעדכון עצמאי מתבררת כלא פחות מחיונית. כל הפרטים במאמר זה.

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים24/12/10900 צפיות
מאמר זה עוסק במה עושים לאחר שבונים אתר אינטרנט, כיצד מתחזקים אותו כראוי ובאיזו דרך הופכים אותו למנצח לטווח הארוך.

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים15/12/101203 צפיות
כאשר אנו מחליטים לבנות אתר עומדות בפנינו מספר החלטות לא פשוטות: מה להציג באתר? כמה דפים יכיל? איזה שם לתת לו ועוד. אחת הנקודות החשובות בבניית אתר נוטות להיות מוזנחות: בחירת שפת התכנות.

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים17/11/10928 צפיות
מי אמר שנושא בניית אתרים הוא כל כך פשוט וקל? לא אני זה בטוח. מאז שהחלטתי שאני רוצה לבנות לעצמי אתר תדמית עסקי, שיציג את עבודותיי וישמש ככרטיס הביקור שלי במדיה המתקדמת ששמה הוא אינטרנט, המוח שלי לא מפסיק לעלות על מימדיו ולא כי הורמוני הגדילה שלי החלו מתפתחים במהרה לפתע, אלה משום עודף האינפורמציה שפלשה לה אל תוך מוחי הקודח. מה בסך הכול רציתי, אתר משלי?

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213631 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194087 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175729 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174883 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172723 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172295 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162139 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica