חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תדרי התחברות מחדש כמסייע בשיפור בעיות השינה אצל חולי סרטן

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןסרטן08/08/20101213 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כ-45% מחולי הסרטן סובלים מבעיות שינה בהתאם לדו"ח של המכון הלאומי לסרטן אשר בדרך כלל נגרמים מכאבים, לחץ, אשפוז ו/או שימוש בתרופות. מצבים ממושכים של חוסר שינה יכולים להחמיר חרדות, להגביר את הסיכוי לדיכאון ולהגביר את סיכון למחלות נוספות.

למרות שאין שום טיפול ודאי המסוגל לטפל בבעיית השינה, מחקרים מתחילים להראות שטיפולים משלימים מסוגלים לעזור לצמצום התופעה.

אחת התוצאות שאנו רואים כתוצאה מעבודתנו באמצעות תדרי התחברות מחדש היא שינוי בדפוסי השינה של המטופלים. שינוי זה כולל שיפור במחזורי השינה ושינה עמוקה יותר ומרעננת. בנוסף אנו עדים להקלה משמעותית בכאבים ובכלל זוהי אחת התועלות המידיות לאחר הטיפול.

חולי סרטן אשר מטופלים באמצעות תדרי התחברות מחדש חווים איזון אשר מקל בצורה משמעותית על קבלת הטיפול התרופתי לרבות הכימותרפיה, הפחתה בכאבים, תחושה של אנרגטיות ופחות עייפות.

תדרי הריפוי החדשים הוכחו בצורה ברורה במסגרת עבודתם של מרפאים ברחבי העולם ובמחקרים שבוצעו באוניברסיטאות מובילות ברחבי תבל.

ריפוי בהתחברות מחדש מתבצע באחת עד שלוש פגישות האורכות כחצי שעה (רצוי יום אחרי יום). לאחר מכן נותנים לתהליך לעבוד. העבודה ממשיכה להתבצע זמן רב לאחר שהמפגש הטיפולי הסתיים והיא ממשיכה להתעצם ולהתפתח בקצב מהיר.

אין זה משנה מהי האבחנה או הסימפטום, ריפוי בהתחברות מחדש פועל על כל הרבדים במטרה להחזיר את הגוף לאיזון ודרכו לחוות את הריפוי הדרוש

מה בעצם קורה לנו על מיטת הטיפולים בזמן תהליך ריפוי בהתחברות מחדש (ריקונקטיב הילינג):
 
ריפוי בהתחברות מחדש (ריקונקטיב הילינג)  – מאפשר לנו לעבור תהליך של איזון אשר מוביל לריפוי שתוצאותיו יכולות להופיע מיד או לאחר תקופת זמן.
 
ריפוי בהתחברות מחדש (ריקונקטיב הילינג)  – עובד על כל סוגי האתגרים הרפואיים, פיזי, מנטלי, רגשי ורוחני.
 
ריפוי בהתחברות מחדש (ריקונקטיב הילינג)  – אינו מטפל במחלה ספציפית ויחד עם זאת מאזן ומטפל בכל המחלות הקיימות הידועות והלא ידועות.
 
ריפוי בהתחברות מחדש (ריקונקטיב הילינג)  – מחברת אותנו לאיזון של עצמנו ושל היקום.
 
ריפוי בהתחברות מחדש (ריקונקטיב הילינג)  – מחברת אותנו למהות שלנו באמצעות תדרי ריפוי חדשים.
 
ריפוי בהתחברות מחדש (ריקונקטיב הילינג)  – אנו עוברים חוויה גופנית, אשר מחברת אותנו לריפוי עוצמתי מעבר למה שהכרנו עד כה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בנתיב הרוח - רוחניות מחוברת לקרקע והתחברות מחדש - טיפולי הילינג,התחברות מחדש, ריפוי בהתחברות מחדש, מנטור ועוזרת הוראה בתדרי התחברותמחדש. בהנהלת: יעקב - איתי סמלסון ליאת ספארק - סמלסון

טל: 054-2562601

info@bentiv.com

http://www.bentiv.com

http://www.bentiv.info/blog/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת ויעקב סמלסון

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןרפואה משלימה24/03/111344 צפיות
העיקרון הכי משמעותי של התחברות מחדש, היא אי הידיעה, אי הידיעה מה הו הסימפטום, אי הידיעה ממה הלקוח סובל, מה תלונה שלו, למה הוא מגיע למפגש הטיפולי, כמה שפחות יודעים, ככה יותר טוב – ולמה זה כך, בדיוק כמו שקופר ראמו אומר, להוציא את הפוקוס מהבעיה עצמה, לאפשר לעצמנו לקבל את התובנה הלא ליניארית שאין קשר בין הסימפטום לבין הסיבה ומה שאנחנו רק צריכים לאפשר לעצמנו זה, לשחרר, לקבל, ולאמץ את מה שייקרה.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111277 צפיות
והנה ברטט של צליל, בהמיה של מילה שמעתי במו אוזני את משפט המפתח מפי ד"ר אריק פרל על הבמה, משפט שעד היום מעלה תחושה של בטחון בגופי : " במקום שיש אמונה אין מקום לפחד" והמשפט הזה שרק אז לפני מספר שנים שמעתי אותו לראשונה, תפס אצלי ונאחז אצלי בחוזקה ופתח לי עולם ומלואו.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111296 צפיות
התחברות מחדש הינה דרך טיפול מהפכנית המעצימה את כוח הריפוי הטבעי הקיים בגוף, ומציעה איזון, ריפוי והתפתחות. זו אינה עוד שיטת "הילינג" או תפישה רוחנית נוספת – אלא תהליך יוצא דופן בפשטותו ובעוצמתו. לכל אדם שמוכן להשקיע, להתנסות ולעשות למען עצמו התחברות מחדש מציעה הזדמנות להתחבר מחדש לייעודו ולגופו עם כוח הריפוי הטבעי, באמצעות 3 רבדים:

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111400 צפיות
התחברות מחדש הינה דרך טיפול מהפכנית המעצימה את כוח הריפוי הטבעי הקיים בגוף, ומציעה איזון, ריפוי והתפתחות. זו אינה עוד שיטת "הילינג" או תפישה רוחנית נוספת – אלא תהליך יוצא דופן בפשטותו ובעוצמתו. לכל אדם שמוכן להשקיע, להתנסות ולעשות למען עצמו התחברות מחדש מציעה הזדמנות להתחבר מחדש לייעודו ולגופו עם כוח הריפוי הטבעי, באמצעות 3 רבדים:

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111255 צפיות
יחד עם זאת, ובמקביל לטיפול רפואי מערבי קובנציונאלי, קיימת עוד חלופה שכדאי לשקול ולבחון למי שמוכן לעשות משהו למען עצמו ולא להישאר תקוע בעולם הרפואה המערבית, ניתן לשקול משהו אחר, משהו שונה, משהו אשר לא ברור כיצד הוא עובד אבל מוכח פעם אחת פעם שמצליח לחולל שינוי משמעותי באיכות החיים.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןאנרגיות12/11/108889 צפיות
אם אתם רוצים באפשרותכם לשנות את החיים שלכם בכל הרמות, ברמה הפיזית, הנפשית, הרגשית או הרוחנית. באפשרותכם לתכנת את העבר שלכם, ההווה שלכם והעתיד שלכם לצורך חוויית ריפוי עמוקה. תוך שימוש באינטואיציה הייחודית של תדרי התחברות מחדש מאותרים שורשי האי נוחות וחוסר האיזון, אמונות הליבה התת הכרתיות, ונוצר שחרור מנטאלי וחופש רגשי.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןרפואה משלימה28/10/101310 צפיות
כחבר בארגון IBC, מעגלי עסקים אינטראקטיביים, אני חבר בקבוצת חולון, קבוצה מדהימה של בעלי עסקים קטנים ובינוניים אשר נפגשים פעם בשבוע במטרה לקדם את העסק שלהם ואת העסק של האחרים.

מאמרים נוספים בנושא סרטן

מאת: amirdadon90סרטן21/03/171824 צפיות
אין ספק שאחת מהמחלות המטרידות ביותר בעידן שבו אנחנו חיים זו מחלת הסרטן על כל גווניה השונים.

מאת: ravivorסרטן25/02/153398 צפיות
צריכים לעבור בדיקת קולונוסקופיה? רגע לפני כדאי לדעת שיש שני סוגים עיקריים של בדיקות - הרגילות והווירטואליות. על ההבדלים בין הסוגים במאמר שלפניכם.

מאת: רונית מיכאליסרטן12/11/142427 צפיות
האפשרות לקבל מרשם קנאביס רפואי והסגולות הטובות הרבות של החומר מעוררות עניין בקרב מטופלים רבים. אם הנכם סובלים ממחלה קשה הכרוכה בכאבים חזקים, אבדן תיאבון ושאר תסמינים התואמים את סגולות הריפוי של הקנאביס כדאי לפנות לרופא המטפל לבירור זכאות למרשם קנאביס רפואי ושימו בו למטרה הקלה בכאב ותסמיני המחלה. כאן תוכלו למצוא מידע שימושי אודות קנאביס רפואי.

מאת: ניר נתנזוןסרטן28/09/142954 צפיות
סרטן העור הוא תופעה נפוצה ההולכת ומתפשטת ברחבי העולם. החור באוזון במקביל לעלייה בזמן הנופש והחופש שנובע מעלייה באיכות החיים, מובילים יותר ויותר אנשים להיחשף לשמש בצורה יותר ויותר רחבה.

מאת: Shiraסרטן17/06/145029 צפיות
מחלות עור הן חלק מענף הדרמטולוגיה ברפואה שמתעסק במחלות עור שונות. העור הוא החלק הגדול ביותר בגוף, והוא מהווה את המעטפת החיצונית לשמירה על הגוף כולו. העור בנוי משלוש שכבות שונות. הראשונה מכונה אפידרמיס, האמצעית מכונה דרמיס והשכבה התחתונה מכונה היפודרמיס. מחלות העור הנפוצות ביותר הן אלה שפוגעות בשכבה העליונה. בשכבה זו יש את הכמות הגדולה ביותר של פתולוגיות, מכיוון ששכבה זו חשופה לעולם החיצוני, שממנו מגיעות רוב הסיבות למחלות העור השונות.

מאת: יוסי קרמר סרטן15/02/148964 צפיות
לוקמיה. מהי הסיבה ללוקמיה? לוקמיה היא תופעה פיזיולוגית שמטרתה השמדה עצמית פנימית לשם מימוש הרצון למות. לוקמיה מחולקת לשתי תופעות פיזיולוגיות, אחת שנפוצה בקרב הילדים הנקראת לימפוציטית ואחת שנפוצה אצל מבוגרים הנקראת מיאלואידית. המשך במאמר...

מאת: eli levyסרטן21/11/138776 צפיות
מבין הסימנים השכיחים לסרטן הפרוסטטה בולטים ליקויים במערכת השתן. ליקויים אלו מורגשים ע"י המטופל ולכן קל להבחין בהם. יחד עם זאת, שכיחות סרטן הפרוסטטה הולך ועולה עם גיל המטופל, כאשר בד בבד, ללא קשר לקיומו של סרטן זה, שכיחים גם ליקווים בתפקוד המיני ובמערכת השתן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica