חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס תקשור - החיים הם סרט!

מאת: יאיר אלוןתקשור וטלפתיה22/08/20101036 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קורס תקשור – מה הקשר לסרטים?

"החיים הם סרט" – האמרה הזאת ממש נכנסה ללקסיקון השפה שלנו בשנים האחרונות. אז האמת היא שבמובנים רבים זו אמרה מדויקת ונכונה. למי שמעוניינים להתפתח בחיים מומלץ ללא כל ספק לעבור קורס תקשור וכדי להבין במה מדובר בואו נתייחס לרגע ברצינות לחיים בתור סרט: איזה סרט היית רוצה שזה יהיה? ומה התפקיד שלך בסרט? אלו כבר שאלות ששווה להקדיש להן תשומת לב וזה עוד לפני שנגענו בקורס עצמו.

קורס תקשור והתפקיד שלך בחיים

רבים מסתפקים בתפקיד של ניצב בסרט של חייהם. עוברים להם מסט אחד למשנהו ובדרך כלל מצליחים להתנהל ללא מאמצים מיוחדים. אומנם רק לעיתים רחוקות נותנים להם גם לומר משפט קטן שלהם במהלך העלילה אבל בכל זאת זה רק להיות ניצב. כמובן שבמקרה כזה קורס תקשור יוכל לעזור לעשות שינויים מרחיקי לכת בחיים. אפשר להגיע להרבה יותר, לא? אז למה להסתפק במועט?
במה יכולה השתתפות בקורס תקשור לתרום במצב כזה? בקורס לומדים דרך העלאת המודעות העצמית, לקיחת אחריות, חידוד החושים והאינטואיציה ופיתוח שלהם. כל אלה הינן יכולות שתורמות באופן מעשי בכל תחום בחיים.
מעניין, אבל בוא נחזור לרגע לסרט שלנו
יש את אלה המגיעים לעמדת שחקן המשנה. להם כבר יש תפקיד גדול יותר: יותר טקסט, יותר זמן מסך, יותר אינטראקציה עם שאר הדמויות ובסך הכל יותר עשייה בתוך העלילה. אלה המגיעים לתפקיד ראשי כבר נמצאים במרכז העלילה. תפקיד הכי גדול, הכי הרבה פרסום, כבוד וכסף. ומה הלאה? יש בכלל הלאה? לאן עוד יש לשאוף בסרט של החיים? לרגע נדמה שזאת כבר פסגת ההצלחה...

קורס תקשור והמפתח לעוד מימדים של חיים

אליכם - המבינים שלחיים יש עוד הרבה מה להציע אני פונה עכשיו!
ניתן לשלב מימדים מדהימים נוספים בנוסף לתפקיד של "שחקן ראשי" ולימודים ב- קורס תקשור יכולים לעזור בכך מאד. הכוונה היא לתפקידים הבאים:

1.      תפקיד הבימאי השולט באיכות המשחק של כל דמות, נותן את הקצב הנכון לעלילה ומותיר את חותמו האישי על התוצאה כולה. 

2.      תפקיד התסריטאי המייצר ובורא את עלילת הסרט. זה הבסיס לבריאת מציאות החיים.

3.      תפקיד המפיק הדואג למימון והמחבר את כל בעלי התפקידים. הוא מוציא לפועל את הסרט ולכן דואג שכל ההפקה תתפקד ותתגבר על כל הקשיים והאתגרים עד שהסרט עולה לאקרנים.   

העצמת חווית החיים בעזרת קורס תקשור יכולה בהחלט להיות חלק מהסרט שלך...        

צפיה מרגשת ומהנה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר אלון

מאת: יאיר אלוןעיצוב פנים04/02/14910 צפיות
אוהבים חתולים? יש לנו בשבילכם רעיון מיוחד לעיצוב הבית. מדבקות קיר חתולים הן אמצעי נהדר בו תוכלו לשלב את אהבת החתולים עם עיצוב מודרני. בין המדבקות אפשר יהיה למצוא דמויות מצוירות מקסימות ותמונות של חתולים יפים מכל הסוגים.

מאת: יאיר אלוןעיצוב פנים24/08/13967 צפיות
מדבקות קיר הן מוצר מאוד פופולארי בשל היתרונות הרבים הגלומים בהן החל משפע העיצובים והאפשרויות דרך המחיר השווה לכל כיס ועד להתקנה הפשוטה. הדרך לעצב חללים באמצעות מדבקות קיר היא יחסית קלה אך נדרשת היערכות מסוימת על מנת שההדבקה תצא טובה

מאת: יאיר אלוןטיולים בארץ02/05/131111 צפיות
אזור המכתשים בנגב הוא אחד מאתרי התיירות היפים והפופולריים ביותר בישראל. אלפי תיירים מגיעים בכל חודש אל האזור בכדי לטייל במכתשים, ליהנות מבתי מלון וצימרים מיוחדים ולצפות בכוכבים. טיולים במכתש רמון מתאימים למשפחות עם או בלי ילדים, זוגות או קבוצות מטיילים. דרגת הקושי של המסלולים משתנה. נציין כי לקראת היציאה לטיול כדאי לאסוף מידע אודות השטח, להדפיס מפה, ללמוד את המסלול ולהצטייד בהתאם. אל תשכחו להביא אתכם מים, כובע, בגדים מתאימים, נעלי הליכה, תיק עזרה ראשונה, מצפן, מצלמה וארוחה קלה.

מאת: יאיר אלוןצרכנות24/03/131732 צפיות
ביקור אחד בחופי הים של תל אביב מיד מבהיר לנו עד כמה ישראל מגוונת ועשירה מבחינה אופנתית. קולקציות בגדי הים של שנת 2013 מורכבת מגדמים מודרניים חדישים לצד דגמים שמושפעים מטרנדים אופנתיים של שנות ה-60.

מאת: יאיר אלוןפרסום באינטרנט07/02/131270 צפיות
בישראל חיה קהילה מאוד גדולה של דוברי רוסית. הם מבצעים חיפושים ברשת בשפה הרוסית, משתמשים במנועי חיפוש רוסיים, רוכשים מוצרים ושירותים באתרים בשפה הרוסית ופועלים לשימור התרבות.

מאת: יאיר אלוןטיולים בארץ06/02/131094 צפיות
אזור הדרום של ישראל מורכב בעיקר משטחים מדבריים. שבילי טיולים ואתרי קמפינג בדרום פתוחים בפני הקהל בכל עונות השנה. האתרים הבאים מתאימים לקמפינג משפחתי, קבוצתי או זוגי. הלינה מתקיימת במגרשי חנייה או מרחבים מיוחדים שמתאימים לחנייה ולינה. ברוב המתחמים תמצאו גם מתקני הצלה, ברז מים ושילוט מתאים. אלו שמעוניינים בכך יוכלו למצוא במושבי הדרום אכסניות, צימרים, בתי הארחה ובתי מלון קטנים. האירוח מתבצע לרוב במתכונת של לינה וארוחת בוקר.

מאת: יאיר אלוןמחשבים וטכנולגיה - כללי07/12/121183 צפיות
משחקים הם חלק מחיינו. הצורך לשחק קיים בכל גיל. המשחק משול לחיים, הוא מסמל גמישות מחשבתית ויצירתיות. המשחק אצל ילדים הוא דרך חיים. אצל המבוגרים המשחק מתבטא ביצירה, באומנות ובתרבות. כתיבה, ציור, ריקוד הם דרך לשחק.

מאמרים נוספים בנושא תקשור וטלפתיה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה14/08/191753 צפיות
שיחה עם מתקשרת מהימנה בהחלט יכולה להעניק לאנשים רבים את הכלים לנוע אל דרך חדשה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה08/11/152500 צפיות
זה שאנחנו לא רואים מלבד מה שמונח אל מול עינינו אין זה אומר כי לא קיים דבר מעבר לכך. כל אלה אשר מחפשים אחר טיעונים מדעיים לכך שזה בלתי אפשרי שמתקיים עולם מטא-פיזי מעבר למה שאנו חשים ורואים יכולים להסתפק בעובדה כי המדע למרות כל מה שהוא חושף נמצא עדיין בחיתוליו בעוד שכל העולם הרוחני מתקיים כבר מאז שהאדם נמצא על פני האדמה ובכל תרבות ישנו אלמנט רוחני ואיש דת רוחני שהינו בעל יכולות תקשור עם עולם זה.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151793 צפיות
תקשור עם נשמות, או תקשור עם נפטרים, הוא אחד התחומים בעולם התקשור שהיה קיים מאז ומתמיד, ואף על פי כן – רק בשנים האחרונות מדברים עליו שוב בגלוי, חזרו לעסוק בו ממקום שונה מעט מזה שהיה, וכן – הוא אחת החוויות המומלצות ביותר ומשנות החיים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151702 צפיות
אם אינכם מכירים את המצב שבו מישהו נעלם מחייכם לנצח ולא הספקתם לפתור איתו את כל מה שהיה לכם לפתור – אתם בני מזל. אם אתם שייכים לאלו שמכירים את החוויה הזאת ואת התחושות המתלוות אליה, תקשור עם נפטרים הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151688 צפיות
תקשור עם מלאכים הוא אחד הסוגים העדינים והטהורים ביותר של תקשור שקיימים. הם נמצאים פה, הם חלק מהחיים שלנו – בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם איננו מודעים לכך, והם רוצים לעזור לנו. בשביל זה הם פה. אז מה זה בעצם ולמה כדאי להתנסות בזה? כל התשובות פה.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151939 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה14/06/151658 צפיות
תקשור הפך בשנים האחרונות לאחד הענפים המיסטיים המובילים; כולכם מכירים אותו, רבים מכם התנסיתם בייעוץ באמצעותו וחלקכם בטוח למדו אותו בקורס וניסו לעשות זאת בעצמם. מהו בעצם תקשור? איך זה עובד ומתי נוכל להסתייע בו? ומה חשוב לדעת על אודותיו? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica