חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק מקצועי באינטרנט במבט עליון

מאת: רועי בן עמישיווק באינטרנט24/08/20101087 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיווק באינטרנט הוא מושג שתפס תאוצה אדירה בתקופת השנים האחרונות. ישבאז ענקי סביב העניין והוא מתפרס לכל כך הרבה תחומים שאי אפשר באמת להתמחותבו בצורה מושלמת. אתה יכול למצוא את עצמך מתמחה באחד מהתחומים השונים שלו,אבל הכי הרבה מקבל דעה כוללת על שאר התחומים.

במאמר זה אנסה לסקורבקצרה את כל האספקטים שעונים על המושג "שיווק באינטרנט" בשביל שתבינובדיוק עם מה אתם מתעסקים ומה אופציות הבחירה שלכם.  

בניית אתר
"בראשיתברא ה' את השמיים ואת האינטרנט, והקמת לך אתר והיה כי טוב". אתם צריכיםאתר שייצג אתכם, וכשבונים אתר, יש הרבה מאוד גורמים לקחת בחשבון. הוא צריךלהיות אלגנטי, מעוצב ולהכיל את התוכן שקהל היעד שלכם מחפש.

כשאני כותב טוב, אני בעצם מתכוון "טוב לקהל היעד" הקהל יעד הספציפי למהשזה לא יהיה שאתם מנסים לקדם. דבר זה תקף לכל אספקט בנושא השיווק באינטרנט -מה שטוב לך לא תמיד יהיה טוב למי שאתה מנסה למכור לו. אין טוב ורע, מהשטוב לחובבי ספורט, לאודווקא נכון לכלכלנים ואנשי שיווק.

ככהשחייבים לבצע איזשהו סוג של מחקר שוק והסקת מסקנות לפני שניגשים לביצועמשימת הקמת אתר אוקיי, אז עשינו את מחקר השוק וקהל היעד שלנו, הסקנו אתהמסקנות שהיינו צריכים להסיק. ועכשיו ניישם אותם בעיצוב האתר, נעצב אתרשמתאים בדיוק לקהל היעד שלנו. (לדוגמא, אתר משחקים לילדים יהיה מעוצב בצורהמאוד מצועצעת עם צבעים חזקים, בעוד שאתר מקצועי שמנסה למכור מוצר לעורכידין ומשפטנים יהיה מעוצב בצורה נקייה וטיפוגרפית - כמעט ללא צבעים חזקיםבכלל)  

שיווק במנועי חיפוש, SEM

אם הצלחנו במשימת בנייתהאתר, ואנחנו מסתכלים על אתר מקצועי שפונה לקהל היעד שלנו, הכל יופי טופי.אבל ברגע זה מה שחסר לנו, שלאתרים באינטרנט הוא בדיוק כמו חמצן בשבילנו.תנועה! בלי תנועת גולשים לאתר, לא יהיה אף אחד שיתרשם מהאיכות שלו, אף אחדשיקנה, וככה האתר לאט לאט ימות.

והנה היכרותכם הראשונה עם גלגלהחיים האכזרי של האינטרנט, והדרך הטובה ביותר להימנע ממנו היא בעזרת שיווקבמנועי חיפוש.  אתם צריכים להבין לעומק את משמעות העיסוק "קידום אתרים"ולהגיע למצב שבו אתר האינטרנט שלך הוא רלוונטי יותר מכל שאר האתריםבאינטרנט לביטויי מפתח חזקים ורלוונטים לנישת האתר.

במאמר זה אנימעדיף לא לנסות להסביר איך מקדמים אתרים בגלל שהוא נושא עמוק שאפשר לכתובעליו אלפי מאמרים ולא לכסות את כולו. אך אני ממליץ בחום למצוא מקומותאיכותיים שיכולים כן ללמד אתכם את בסיסי המקצוע בכדי שתוכלו ללמוד איךלבנות את הדפים שלכם בצורה הנכונה ביותר ואיך לעבות את הפופולריות שלהםבעזרת קישורים.  

כתיבת תוכן מתחדש

להגיד אתר סטטי זה בדיוקאותו דבר כמו להגיד אתר מת. אני לא מכיר מישהו שאוהב דפי אינטרנט שלאמעדכנים את עצמם ואני בטח לא מכיר מנוע חיפוש כזה. בשביל לא לרצוח את המותגשלכם ובשביל לגרום לגולשים לחזור לאתרכם, תדאגו למלא את האתר בתכנים חדשיםומעניינים על בסיס קבוע.

אם יש לכם אתר תדמיתי אז תמיד אפשרלפתוח בלוג לאתר הראשי ולקשר מהפוסטים לאתר הראשי. הטכניקה הזאת מוכרת מאודבקרב מקדמי האתרים ולפעמים אפילו ישתמשו בסאב-דומיין לאחסון אתר הבלוג,איך אין שום בעיה גם לפתוח אותו בדומיין חדש.  

פעילות ברשתות חברתיות

עידןהמדיה החברתית כבר כאן והוא לא מחכה לאף אחד.. בשנים האחרונות המדיההחברתית רק עולה בגרף הפופולריות והשימוש והתאוצה מדהימה, כבר עכשיופייסבוק הוא האתר השני הכי פופולרי בעולם (אחרי גוגל) ולפי השמועות, גםהראשון בארה"ב!

אי אפשר להתעלם מעובדה זו, ובאותה צורה שעד עכשיוסמכנו על קידום אתרים אורגני למקור התנועה העיקרי, אנחנו יכולים להטיל אתאותו האמון גם על המדיה החברתית ולדעת שהן יתנו לנו את התנועה, כל זאתבמידה שכל המאמץ השיווקי שלנו יהיה ממוקד לקהל היעד ומלא בתוכן מעניין.  

הסודהגדול בעניין הוא למצוא דרך להרחיב את מעגל החברים/עוקבים ברשתות החברתיותעם אנשים עם פוטנציאל גבוה להיות לקוחות, אז להפיץ את התכנים שעבדתם עליהםותכנים איכותיים אחרים שמקדמים את המותג שלכם דרך הרשתות לכל מעגל החבריםשרכשתם, זוהי הדרך הטובה ביותר שאני מכיר למשוך צומת לב חיובית למותג שלךברשתות החברתיות.  

לסיכום, כפי שאמרנו... בשביל להשתמש בשיווקהאינטרנטי בצורה הטובה ביותר, חייבים לבצע את כל 4 השלבים שצויינו כאן.הקמת אתר, קידום אתרים אורגני, ייצור תוכן איכותי וחדש ונוכחות חזקה ברשתותהחברתיות.  

מקווה שעזרתי כמה שאפשר, תודה רבה על זמנכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רועי בן עמי, פיתוח אינטרנטי ושיווק במנועי חיפוש
בניית אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רועי בן עמי

מאת: רועי בן עמיהודעות לעיתונות - כללי05/04/1614532 צפיות
ב-2002 עשו על מני נחמן כתבה כלבוטק. בה התוכנית שפטה את האופן בה הוא נתן שירותים לחברת אקווהנט שהיה אז הבעלים שלה. האמת היא שהתוכנית טענה שמהירויות האינטרנט נמוכות יותר בפועל מאשר מה שצויין בחבילה.

מאת: רועי בן עמיגינון07/02/121443 צפיות
אפשר לראות שגינות פרטיות קיבלו תאוצה מטורפת בזמן האחרון בהרבה מאוד בתים שונים ברחבי הארץ. בעלי בתים רבים מבינים כיום, שהמראה החיצוני של הבית או הבניין שלהם חשוב לא פחות מהמראה הפנימי שלו הרבה פעמים גינה פרטית גם מוסיפה הרבה מאוד לערך הכספי שיש לנכס ועוזרת מאוד למכור אותו. יש הרבה מאוד סוגים שונים של גינות פרטיות ובמאמר הזה אני אנסה לבחון את הסוגים הפופולריים ביותר...

מאת: רועי בן עמישיפוצים06/02/121298 צפיות
גג של רעפים הוא מושג בסיסי שמתאר גג של בית או בניין (בד"כ בית) שעשוי מרעפים. אריחי הרעפים עשויים מחומר מאוד חזק ובעלי עמידות גבוהה מאוד – האריחים יכולים בקלות לעמוד במצב טוב למשך 100 שנים ואפילו יותר. בנוסף לאריחי הטרה קוטה המאוד נפוצים, במיוחד באירופה, אפשר גם בקלות למצוא אריחי "צפחה" או שעשויים מאבן, אפשר גם למצוא אריחים מקרמיקה וגם כאלו מבטון. כמו כן, יש לא מעט חברות המתמחות בשימוש בחומרים ממוחזרים עבור גגות רעפים, חומרים שונים כמו בטון (ממוחזר) מה שהופך את כל העניין ליותר ידידותי לסביבה...

מאת: רועי בן עמישיפוצים20/12/111334 צפיות
לא חסר דרכים שונות ומשונות, יעילות ופחות יעילות לעשות שיפוצים לבית, אולם ללא ספק, השדרוג המועדף ביותר בתהליך השיפוץ הוא בניית בריכות שחיה ביתיות. בריכות השחייה שנמצאות מאחורי הבית ממש יכולות לתת הרגשת יוקרה וחמימות לבית וגם להוסיף אטרקציה מאוד מעניינת ולשפר את הפופולריות של הבית בקרב בני משפחה, משפחה מורחבת וחברים (במיוחד של הילדים).

מאת: רועי בן עמיביטוח אופנועים06/09/118902 צפיות
עשרה טיפים כיצד לנהוג בצורה בטוחה יותר על הקטנועים או האופנועים שלכם.

מאת: רועי בן עמיבניית אתרים23/08/111414 צפיות
בימים אלו יש טרנד חדש של מכירות דרך האינטרנט. החברה כמובן צריכה להקים אתר אינטרנט. הרי רוב החיפושים היום מתרחשים באינטרנט ולא בחוברות של דפי זהב כמו פעם... אז אם אין לכם אתר אינטרנט, כיצד ידעו שאתם קיימים?

מאת: רועי בן עמיאימון עסקי16/08/111499 צפיות
תחשוב שברשותך חברה המייצרת כסאות גינה וכסאות מחשב. מתחתיך כ40 שכירים, שמונים אחוז מהם, הם עובדים במפעל לייצור הכסאות ועוד עשרה אחוז מהם כצוות לשכה איתך במשרד. בכך, יש לך קבוצה מגוונת של עובדים, כל אחד עם העבודה שלו, עם החששות השונים שלו, והצרכים שלו. השאלה הגדולה היא: איך להניע את כל האנשים האלה?

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213519 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184481 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172609 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162416 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163284 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153249 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153366 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica