חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מירון תקשורת משווקת

מאת: עינת מירוןפרופילי חברות16/01/20091602 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"בניגוד לפרסומת, ליחסי ציבור יש אמינות. אנשים מאמינים למה שהם קוראים בעיתון או בכתב העת ולמה שהם שומעים ברדיו או רואים בטלוויזיה". 
אל ריס, "שקיעת הפרסום ועליית יחסי הציבור"

 

במסגרת ראייתי את עבודת יחסי הציבור המשתלבת בשיווק הכולל של הארגון, אני מאמינה שללא יצירתיות מחשבתית לא ניתן להשלים היטב את העבודה. הובלתי עבור לקוחותיי מהלכים עסקיים-תקשורתיים והגעתי איתם להישגים שאפשרו את חשיפתם באמצעי התקשורת גם מעבר לסיקור פעילותם השגרתי, כמו גם הישגים שתרמו באופן ישיר לפעילות העסקית שלהם.

בין שירותי המשרד שאנו מציעים:

תקשורת שיווקית Marcom: ליווי, ייעוץ וביצוע מלא של יצירת תדמית ארגונית וטיפוח מצובה, תוך שימוש בכלים תקשורתיים. ניהול מלא לכל צרכי התקשורת השיווקית החל בניסוח, עיצוב, דפוס והפקה של חומרים ועזרים שיווקיים, פרופיל חברה, ברושור, ניזולטר ללקוחות, ספקים ושותפים, דפי מוצר, רול אפ, מצגות בהתאם לקהלי מטרה, כנסים, ימי עיון, אירועי תדמית שיווקיים, ניהול ועדכון אתר אינטרנט וכו'.

ייעוץ וליווי תדמיתי: ניתוח ואפיון צרכי הארגון למול צרכי התקשורת, הכוונה ותכנון בנוגע למועד הפצת מידע, תוכנו ואיש המקצוע המתאים לטפל בו. שירותי דוברות לטובת הצגת מסרים באופן אחיד ויעיל.

ניהול משברים: ליווי, ייעוץ ותכנון מהלכים לטובת התמודדות יעילה עם שאלות התקשורת, תוך שמירה על תדמית הארגון כלפי חוץ (ספקים, לקוחות, שותפים) ופנים (העובדים). 

קשרי עיתונות: פעילות יחסי ציבור מלאה הכוללת ייזום, תחקיר, ניסוח והפצה של מידע לאמצעי התקשורת האלקטרוניים, הכתובים, המקוונים והמקצועיים. ייזום ראיונות וכתבות פרופיל על בעלי תפקידים רלוונטיים, שילוב בכתבות רוחב הנוגעות לתחום פעילות החברה ועוד. ייזום מסיבות עיתונאים בהתאם לצורך, ליווי תקשורתי באירועים, כנסים וימי עיון.

פעילות IR:  עבודה מול עיתונות שוק ההון בהתאם לצורכי ופעילות החברה. לפני הנפקה, גיוס הון, רכישות, דיווחי בורסה, מתפרצות, דוחות כספיים וכו.

בין לקוחותינו: SAMSUNG, TCS, WebsPlanet, ToyoRam ועוד חברות רבות ומוצרים טכנולוגיים מגוונים כמו BlueAnt, Novatel ואחרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-18 שנים בכל ערוצי המדיה השונים.

עינת מירון

יחסי ציבור, יעוץ תקשורת ושיווק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עינת מירון

מאת: עינת מירוןיחסי ציבור11/03/121410 צפיות
לקשת עוצמה גדולה שאסור לזלזל בה, אבל הפעם נדמה שהציבור תופס את העוצמה הזו כזלזול בו ובשכל הישר שלו וקשת עלולה למצוא את עצמה במשבר מתגלגל

מאת: עינת מירוןאינטרנט - כללי25/01/101409 צפיות
בהתאם להסכם שיתוף הפעולה, חברת waze תעשה שימוש במידע ובמפות של Location World ובתמורה תספק עדכוני מפות בזמן אמת, בהתאם למצב התנועה. המהלך יאפשר ל- Location World לספק ללקוחותיה שירות מפה עדכני, בזמן אמת, הראשון מסוגו באקוודור ובהמשך בשאר מדינות אמריקה הלטינית

מאת: עינת מירוןהודעות לעיתונות - כללי25/01/101523 צפיות
אתר ozeret4u.co.il מקבוצת דפי זהב חושף כמה תשלמו לעוזרת הבית שלכם ומה היא תהיה מוכנה לעשות בתמורה. האתר מהווה את מאגר המידע הגדול והאמין ביותר בארץ לעוזרי ועוזרות בית. באתר רשומים אלפי עובדים במקצועות משק הבית, כש-694 מהם זמינים לעבודה מיידית. כולם, רואיינו בסינון מקדים טרם אישור הרשמתם לאתר. באתר מידע רחב הכולל מידע למעסיקים, טיפים לניקיון הבית, לתחזוקתו ועוד.

מאת: עינת מירוןצילום27/08/091372 צפיות
מתחילים בעכו ב-2.9.09, יתר תושבי הארץ מוזמנים להתעדכן באתר החברה www.karat.co.il

מאת: עינת מירוןיחסי ציבור22/07/091354 צפיות
השבוע, עם תחילת ההשקה שלך בסלקום התקשורת הגיבה בקרירות יחסית. כן, התייחסו. סיקרו. צילמו וציטטו אותך בהרחבה, אבל כותרות מפרגנות כבר לא היו. ברשת לעומת זאת כמות האזכורים עם הכותרת השלילית "מדוע אני לא אוהב את מודו" היתה עצומה (בסדר, במונחי נישה ישראלים).

מאת: עינת מירוןאקטואליה16/01/091527 צפיות
נכתב לפני כמעט שנה, אבל מתאים מצב היום באותה המידה וחייבת להודות, מההתנהלות היום, שכנראה יושבים שם במשרד ההסברה כמה אנשים שקראו את הטור הזה אז.. :-)

מאת: עינת מירוןיחסי ציבור16/01/091560 צפיות
אז מה השתנה המשבר הזה מהמשבר הקודם? כמו כל דבר גם כאן הניסיון משחק תפקיד. משבר, קשה ככל שיהיה, מתישו יסתיים. בנקודה מסוימת בזמן ארגונים ירצו, יצטרכו ויידרשו לחזור לאותה עוצמת פעילות שאפיינה אותם קודם למשבר ואולי אפילו גדולה יותר.

מאמרים נוספים בנושא פרופילי חברות

מאת: asafפרופילי חברות15/09/143087 צפיות
חברות הדלק בכל רחבי העולם מתמודדות בעשורים האחרונים עם שאלות סביבתיות ואקולוגיות. הצרכן שזקוק לדלק כדי להפעיל את כלי הרכב שלו נקרע גם הוא בין שאלת הזיהום הסביבתי ושאלת המחיר. הצורך בפתרונות שיעזרו גם לכיס של הצרכן וגם לסביבתו הוביל לשימוש במוצרי דלק חדשניים וחסכוניים שמנסים להפחית באפקט הסביבתי וגם בהוצאה של הלקוח על צריכת דלק.

מאת: דניאל seoפרופילי חברות08/03/148158 צפיות
פליירים צבעוניים הם עלוני פרסום המודפסים בצבע מלא ויכולים להכיל כל דבר שנרצה. דבר זה אומנם מאפשר לנו חופש יצירתי רחב בעת העיצוב הגרפי של פליירים, אך גם יוצר מקום להרבה טעויות פרסום, ולחוסר אונים בפני האתגר, במיוחד עבור עסקים קטנים שמדפיסים פליירים בפעם הראשונה ולא בטוחים מה כדאי לכלול בפרסום.

מאת: אוהד ז.פרופילי חברות23/02/148192 צפיות
חברות הנותנות מידע עסקי הן חברות אשר מורכבות ממומחים, אנליסטים, סטטיסטיקאים ואנשי מקצוע נוספים שהינם מומחים באיסוף של מידע עסקי ובניתוחו במיומנות, ובנוסף הינם בעלי מקצועיות במתן ייעוץ מקיף ללקוח המעוניין לקבל מידע וייעוץ לגבי חברות או לגבי החלטות עסקיות שהוא מתקשה לקבל. אחת מן החברות הללו היא נטו משווקים מקבוצת דן אנד ברדסטריט, שנותנת שירותי מידע על חברות, וייעוץ בנוגע להחלטות עסקיות.

מאת: דניאל seoפרופילי חברות09/02/131785 צפיות
תמיד בשיחה קבוצתית לגבי ההמצאות ששינו את חיינו יהיה זה שיבוא ויגיד שמדיח כלים הוא ללא ספק המוצר שגרם לשינוי מאוד מהותי ברמת החיים ובתכנון הזמן השותף שלנו בשגרה.

מאת: sharonkal80פרופילי חברות21/10/128479 צפיות
שירותי מנעולן ברמת גן, זוכים לעבודות רבות גם בעיר תל אביב, ולו רק בגלל הקרבה הגדולה יותר לעיר ללא הפסקה. עם זאת, התעריפים שגובים בגין שירותי מנעולן ברמת גן, הם כמעט זהים אם לא זהים כליל, לאלו שבתל אביב.

מאת: אוהד הראלפרופילי חברות01/09/128580 צפיות
פורום עסקים מומלצים בניהול איש העסקים אוהד הראל בוחר להמליץ על עסקים שצוות שלם בודק ובוחן מבחינת איכות השירות או מוצרים לעומת המחירים והרלוונטיות לשוק, וכעת מצא הפורום להמליץ על קומג'ט - חברה למילוי דיו וטונר

מאת: משה אלוןפרופילי חברות27/08/1213306 צפיות
פלסטיק הוא אחד החומרים השימושיים ביותר, הוא עמיד, חזק וזול, קל לייצור ובטיחותי לאדם. ריבוי האריזות ושקיות הפלסטיק בחיי היומיום של כולנו לא מפתיע. אריזות ושקיות ומוצרי פלסטיק אחרים מיוצרים במפעלי פלסטיק ברחבי הארץ והעולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica