חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער בלייזר

מאת: אלעד ריץהסרת שיער16/09/2010902 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הסרת שיער בלייזר כיום היא השכיחה ביותר בתחום הסרת שיער לצמיתות. למרות שלרוב היא אינה מצליחה במאת האחוזים להסיר שיער לנצח, ולאחר מספר שנים השיער עשוי לצמוח מחדש, היא ידועה כבעלת אחוזי הצלחה רבים, ביחס לזמן הקצר של הטיפול. הסרת שיער כזו ניתן לבצע במכוני לייזר, במחלקות אסתטיקה ויופי של בתי החולים ואף אצל קוסמטיקאית. כיום, תחום הסרת השיער בלייזר מתפתח מאוד ומכשירים חדשים מתגלים במהירות הבזק.

למעשה, טכניקת הסרת שיער בלייזר מתבססת על הבדל הגוונים בין העור לבין השיער. לכן, הדבר אידיאלי לבעלי עור בהיר ושיער כהה. קרן הלייזר מסוגלת לזהות את הבדלי הגוון בין העור לבין השערות אשר סופגות את החום שהיא משדרת ונהרסות מהשורש. בנוסף, קרן הלייזר ממיתה את כלי הדם הסובבים את שורש השערה, כך שהוא מאבד את היכולת להצמיח שיער מחדש. השיטה מאפשרת הסרת שיער באזורים גדולים (בניגוד לאפליציה המיועדת אך ורק לאזורים בעלי שטח קטן כמו גבות ושפם) ואף אזורים רגישים משום שלרוב, היא לא גורמת לגירויים בעור. על מנת למקסם את אפקטיביות התהליך, יש לעבור אותו במהלך מספר פגישות ולא כטיפול חד פעמי.

כיום קיימים מגוון מכשירי הסרת שיער בלייזר הנבדלים ביניהם, בעיקר לפי אורך גל הלייזר והם מתאימים לאנשים שונים. למעשה, ככל שאורך גל הלייזר יותר קצר, כך הגוון מסוגל לקלוט אותו בצורה טובה יותר. לכן, למרות שהסרת שיער בגל לייזר קצר היא יעילה יותר, היא איננה מתאימה לאנשים בעלי עור כהה יחסית, משום שבנוסף לשערה, העור קולט את הלייזר בחוזקה ועשויות להיווצר צלקות וכוויות או שהוא יוכתם. לכן, מומלץ לבעלי עור כהה להסיר שיער על ידי מכשירים עם קרן לייזר ארוכה יחסית.

אלמנט מרכזי נוסף המכריע בהצלחתו של הטיפול הוא עובי השערה והגוון שלה. הטיפול בהסרת שיער בלייזר כלל אינו אפקטיבי לבעלי גוון שיער בהיר או לבעלי עובי שיער דק. כלומר, אין משמעות וכלל לא מומלץ לאנשים בלונדינים, ג'ינג'יים או בעלי שיער סיבה להיות מטופלים בטכניקה הזו.

חשוב לדעת כי קיימים מקרים, ללא קשר לגוון העור או לסוג השיער, בהם הטיפול של הסרת שיער בלייזר הוא אסור ועלול להזיק. למשל, לא כדאי לבצע הסרת שיער באזורים מקועקעים משום שעלולה להיווצר צלקת. בנוסף, מומלץ לבצע טיפול נוגד דלקת לאנשים בעלי נטייה להרפס, ולאלו שאינם מחלימים היטב מצלקות, כדאי לבצע ניסיון קטן באזור צידי. באם נשים מעוניינות להסיר שערות שצמחו באופן מפתיע ופתאומי, כדאי לבדוק את הסיבה לצמיחה בלתי צפויה זו כיוון שיש חשש להתחלה של מחלת סרטן.

 

עלות סדרת הטיפולים בטכניקת הסרת שיער בלייזר נחשבת יחסית יקרה והיא בסביבות כמה אלפי שקלים. למשל, הסרת שיער מכל הגוף הכוללת 12 טיפולים לנשים וגברים עולה כ-14,000 עד 15,000 שקלים. באם תהיו מעוניינים בביצוע הסרת שיער מהרגליים בלבד, טיפול שכולל 8 עד 10 מפגשים, תצטרכו לשלם בין 3,500 ש"ח לבין 5,500 ש"ח. אילו תחפצו בהסרת שיער אך ורק מהפנים (גם הטיפול הזה כולל 8 עד 10 מפגשים) תאלצו להיפרד מכ-2,800 שקלים.

לסיכום, ראוי להבין מהו זמן ההחלמה מהטיפול ומאיזה שלב מתחילים לקטוף את הפירות, של עור נקי משערות שאינן צומחות מחדש. אם כן, תקופת ההחלמה מהירה מאוד והחזרה לשגרה אפשרית תוך שעות ספורות. יש לזכור כי חשוב להימנע ממצב של חשיפה לשמש אשר עשוי לגרום לכתמי עור. 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סטודיו עיצוב אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד ריץ

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים12/05/111120 צפיות
האם בחברה כה שמרנית מתבצעים ניתוחים פלסטיים, אילו חלקי גוף מנותחים הכי הרבה ומה מוביל לכך?

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים05/05/111148 צפיות
ניתוחים פלסטיים וניתוח להגדלת חזה בפרט אלו ניתוחים שתוצאותיהם בעלות משמעות לטווח הרחוק. בחירה מוקפדת של מנתח פלסטי עשויה להבטיח את הצלחת הניתוח. על כך במאמר שלהלן.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים02/05/111109 צפיות
ניתוחים פלסטיים ובייחוד ניתוחי פנים הם אינם דבר של מה בכך. הפנים הם כרטיס הביקור הראשוני שלנו ולכן אין להקל ראש בבחירת המנתח הפלסטי ובקבלת ההחלטות בנושא.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים21/04/111134 צפיות
מהי הקטנת חזה, אילו נתונים צריכים להיות לאישה המעוניינת בניתוח זה, כיצד לבחור מנתח פלסטי ואיך מומלץ להיערך לניתוח? מדריך העצות המלא לקראת ניתוח פלסטי של הקטנת חזה

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים20/04/111346 צפיות
מהי מתיחת בטן, מה חשוב לדעת לפני שמבצעים ניתוח כזה, איך לבחור מנתח פלסטי וכיצד להיערך לניתוח? מדריך הטיפים המלא לקראת ניתוח פלסטי של מתיחת בטן

מאת: אלעד ריץהסרת שיער14/04/111277 צפיות
הסרת שיער בלייזר הפכה לשיטה הרווחת ביותר כיום. על יתרונותיה וחסרונותיה במאמר שלהלן.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים14/04/111054 צפיות
הדלדול בידיים צורם לך בעין? הצמיגים בבטן נמאסו עליך? החלטת סוף סוף לעבור ניתוח לשאיבת שומן? קיימות מספר שיטות לעשות זאת ולכן חשוב להיוועץ במנתח פלסטי על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818387 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184321 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142345 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142579 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144021 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144374 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148372 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica