חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער אפילציה

מאת: אלעד ריץהסרת שיער21/09/2010991 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הסרת שיער באפילציה זוהי שיטה ותיקה, ביחס לשאר השיטות המבצעות הסרת שיער. למעשה, השיטה בעיקר מתאימה לשטחים קטנים כמו גבות ושפם, או כטיפול משלים לטכניקות הסרת שיער אחרות.

השיטה פועלת בצורה של הרס שורש השערה באמצעות החדרת מחט חשמלית. המחט החשמלית מעבירה זרם שצורב את שורש השערה ומנתק אותה. לאחר מכן מתבצעת מריטה של השערה בעזרת פינצטה. על ידי מניעת האפשרות שהשערה תקבל אספקה של מזון וחמצן, אפשר למנוע את צמיחתה מחדש ולהסירה לצמיתות. כלומר, מצד אחד השיטה יעילה מאוד והיא ספציפית לכל שערה יחידה (אינה פוגעת באזורים סביב השערה) אך מאידך קצב הטיפול איטי והוא אף מכאיב (יש שימוש בפולסים חשמליים). עם זאת, מטפל שאינו מיומן בשיטת הסרת שיער באפילציה, עשוי לגרום על ידי השימוש במחט החשמלית לזיהומים, כוויות או לצלקות.

על אף הכאב הרב במהלך טיפול הסרת שיער אפילציה, לשיטה יתרונות משמעותיים: לעומת שיטות הסרת שיער אחרות, היא אינה דורשת הפסקות ממושכות בין טיפול לטיפול. בנוסף, הטיפול לא מוגבל לשלב מסוים של צמיחת השערה והוא נחשב לאפקטיבי ביותר לשם הסרת שיער באופן תמידי. לעומת שיטות הסרת שיער האחרות, אפילציה מתאימה לכל קהל יעד, אף אם צבע שערו בהיר ועובי השערה דק יחסית. לא זאת ועוד, נשים בהיריון, חולי סרטן או אנשים בעלי קוצב לב, אשר הסרת שיער בלייזר אסורה להם, יכולים להיות מטופלים באפילציה. אולם, שיטת הסרת שיער באמצעות מחט חשמלית אינה מותרת לבעלי בעיות בקרישת דם, כמו חולים בסכרת הנחשבת חמורה, זאת משום שהדימום המזערי שנוצר במהלך הטיפול, עשוי להוות בעיה של חוסר החלמה. נוסף לזאת, הטיפול לא מתאים לבעלי מחלות עור ואקנה ולאנשים שבדרך כלל סובלים מזיהומים ומפגיעות במערכת החיסונית.

השיטה, לאמיתו של דבר, פותחה בעבר בהתאם לצורך שהועלה בתחום רפואת העיניים. בסוף המאה ה-19, רופא עיניים בשם ד"ר מישל צ'ארלס, ניסה לפתח פיתרון לצמיחה של ריסים בכיוון ההפוך על מנת למנוע דלקות עיניים וכאבים אחרים. האפילציה הראשונה התבצעה על ידי שימוש בסוללה וחוטי חשמל שצרבו את הריסים והצליחו להפוך את כיוונם ואת חלקם להסיר לצמיתות. 

כיום קיימת הבחירה לביצוע הסרת שיער באפילציה בקרב רופאים מסוימים, במכוני הסרת שיער מתמחים, אצל קוסמטיקאית ואף ניתן לבצע אפילציה באמצעות מכשירים ביתיים. כדאי להיזהר ממעניקי שירות הסרת שיער באפילציה שאינם מוסמכים או חסרי ניסיון בתחום. זאת משום שהסכנה לצלקות, זיהומים ומחלות, גבוהה יותר. משום השימוש במחט, עלולה לעבור בין מטופל למטופל אף מחלת האיידס, ולכן קיימת חובה לוודא שהאפילטור מקפיד להשתמש במחט ייחודית ומסוימת לכל מטופל, ולא מעביר אותה בין המטופלים. כמו כן, רצוי מאוד לבחור את נותן השירות של הסרת שיער באפילציה בהתאם להמלצות קיימות, ולא לבצע החלטה של "חתול בשק".

עוד שיטות להסרת שיער:
הסרת שיער בלייזר

הטיפול בטכניקת הסרת שיער באפילציה מומלץ בעיקר מגיל 16 ואילך. זאת משום שלפני כן הגוף עובר שינויים הורמונאליים ולכן אופי צמיחת השערות עודנו לא יציב. לכן, האפקטיביות הפוטנציאלית של טיפול הסרת שיער באפילציה נמוך יותר בגילאים מוקדמים.

לעומת שיטות הסרת שיער אחרות, אופי התשלום לטכניקת האפילציה נקבע על פי משך זמן הטיפול ולא על פי האזור המטופל. למשל, משך זמן של חמש דקות עולה בסביבות 25 שקלים, ואילו טיפול הסרת שיער באפילציה במשך 15 דקות עולה לרוב כ-70 שקלים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סטודיו עיצוב אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד ריץ

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים12/05/111120 צפיות
האם בחברה כה שמרנית מתבצעים ניתוחים פלסטיים, אילו חלקי גוף מנותחים הכי הרבה ומה מוביל לכך?

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים05/05/111148 צפיות
ניתוחים פלסטיים וניתוח להגדלת חזה בפרט אלו ניתוחים שתוצאותיהם בעלות משמעות לטווח הרחוק. בחירה מוקפדת של מנתח פלסטי עשויה להבטיח את הצלחת הניתוח. על כך במאמר שלהלן.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים02/05/111109 צפיות
ניתוחים פלסטיים ובייחוד ניתוחי פנים הם אינם דבר של מה בכך. הפנים הם כרטיס הביקור הראשוני שלנו ולכן אין להקל ראש בבחירת המנתח הפלסטי ובקבלת ההחלטות בנושא.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים21/04/111134 צפיות
מהי הקטנת חזה, אילו נתונים צריכים להיות לאישה המעוניינת בניתוח זה, כיצד לבחור מנתח פלסטי ואיך מומלץ להיערך לניתוח? מדריך העצות המלא לקראת ניתוח פלסטי של הקטנת חזה

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים20/04/111346 צפיות
מהי מתיחת בטן, מה חשוב לדעת לפני שמבצעים ניתוח כזה, איך לבחור מנתח פלסטי וכיצד להיערך לניתוח? מדריך הטיפים המלא לקראת ניתוח פלסטי של מתיחת בטן

מאת: אלעד ריץהסרת שיער14/04/111277 צפיות
הסרת שיער בלייזר הפכה לשיטה הרווחת ביותר כיום. על יתרונותיה וחסרונותיה במאמר שלהלן.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים14/04/111054 צפיות
הדלדול בידיים צורם לך בעין? הצמיגים בבטן נמאסו עליך? החלטת סוף סוף לעבור ניתוח לשאיבת שומן? קיימות מספר שיטות לעשות זאת ולכן חשוב להיוועץ במנתח פלסטי על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818386 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184321 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142345 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142578 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144021 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144374 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148371 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica