חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול תביעה על הנכס שלכם

מאת: רעות בן דורנדל"ן ומקרקעין05/10/2010884 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בישראל ישנם לא מעט אנשים אשר התעוררו בוקר אחד והופתעו לגלות שמול ביתם הוקם בית ספר, נבנה מגדל מגורים, מסלול המראה ונחיתה של שדה תעופה סמוך וכדומה. אנשים אלו גם נוכחו לדעת שחידושים ושינויים אלו פגעו באופן משמעותי בערך הדירה / הבית שלהם. עבור אנשים אלו המוצא הטוב ביותר הוא עורך דין מקרקעין.

אלפי תושבים ברחבי הארץ מנהלים בזה הרגע, בליווי עורך דין מקרקעין, מאבק משפטי על שוויו של הבית שלהם. מדובר במספר לא מבוטל של אנשים אשר גילו ביום בהיר אחד שהנכס שאותו קנו במיטב כספם, ואף לקחו משכנתא לעשרות שנים כדי לשלם עליו, עשוי במידה רבה של ודאות לאבד מהערך שלו, רק בגלל שיזמים, קבלנים או רשויות מקומיות החליטו לשנות את פני הסביבה שלהם. בין אם מדובר בהקמת מגדל יוקרה, בסלילת כביש ראשי או בהצבת אנטנות סלולריות, מדובר בשינוי אשר לא רק פוגע באיכות חייהם, אלא גם עלול לגרום לכך שהם לא יוכלו למכור את ביתם (בבוא היום) במחיר השוק שלו.

עורך דין מקרקעין - למניעת ולצמצום הירידה בערך הנכס

ניהול מאבק מול קבלנים, יזמים ורשויות מקומיות הוא משימה לא פשוטה בכלל. לכן חשוב לפנות אל משרד עורכי דין או לעורך דין מקרקעין אשר ילווה אתכם בכל התהליך. ההיסטוריה בארץ מלמדת, שגם מאבקים משפטיים שנראו חסרי סיכוי, הסתיימו בסופו של דבר בהצלחת הדיירים התובעים, בעיקר הודות לניסיונו של עורך דין מקרקעין. בלא מעט תביעות, משרד עורכי דין המתמחה במקרקעין הצליח להביא לביטול פרויקטים, להקפאת יוזמות בנייה או לעריכת שינויים משמעותיים בתוכניות הבנייה.

בהתאם לחוק התכנון והבנייה, סעיף 197, כל בעל נכס אשר סובר כי נפגע מיישום של תוכנית בנייה רשאי להגיש על כך תביעה (לא יאוחר מ- 3 שנים ממועד פרסום תוכנית הבנייה) ואף לקבל פיצוי כספי בגין הירידה בערך הנכס שלו. וכדי למקסם את גובה הפיצויים ולנהל מאבק משפטי יעיל ומקצועי, כדאי ואף הכרחי להסתייע בשירותיו של עורך דין מקרקעין.

ניהול תביעה באמצעות עורך דין מקרקעין

כל עורך דין מקרקעין שתפגשו ימליץ לכם להישאר תמיד עם יד על הדופק, ולעקוב אחרי פרסומים של תוכניות בנייה בסביבת מקום הנכס שלכם (שכן קבלנים רבים מקפידים להתחיל בבנייה רק לאחר 3 שנים מפרסום תוכנית הבנייה). במידה וגיליתם כי בסביבת הנכס שלכם עתיד להיסלל כביש, להיבנות מפעל תעשייה, בית ספר או מגדל מגורים או אפילו אם הציבו אנטנה סלולרית, פנו אל משרד עורכי דין המתמחה בתחום של מקרקעין לשם קבלת ייעוץ ראשוני. חשוב לדעת שלא כל בנייה חדשה בסמוך לביתכם היא עילה לירידה בערך הנכס שלכם. ייעוץ של עורך דין מקרקעין יכול לחסוך לכם זמן, כסף ועצבים רבים.

כל תביעה מוגשת בתחילה לוועדה המקומית, והדיון בה נערך בפני השמאי המייעץ או המכריע. לעיתים רבות הוועדה דוחה את התביעה, ואז ניתן לגשת לבית המשפט בליווי עורך דין מקרקעין. חשוב מאוד לתעד ולצלם את סביבת הנכס שלכם לא רק במהלך או לאחר הבנייה, אלא גם לפניה. את התביעה יש להגיש בליווי חוות דעת מפורטת ומנומקת של שמאי מקרקעין ושל אנשי מקצוע מומחים (כמו מומחים לאיכות סביבה, לאקוסטיקה, להצללה ועוד).

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רעות בן דור

מאת: רעות בן דורתכשיטים13/12/101482 צפיות
עיצוב בדים ובגדים שונים באמצעות אבני סברובסקי

מאת: רעות בן דורעסקים - כללי13/12/101348 צפיות
כיצד שומרים על ניקיון בבית דירות?

מאת: רעות בן דוריופי וטיפוח - כללי13/12/101282 צפיות
על תהליך בניית ציפורניים על ידי קוסמטיקאית מקצועית

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי13/12/101715 צפיות
בטון מוחלק הוא שיטה של ריצוף שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות.

מאת: רעות בן דורחוק ומשפט - כללי06/12/101315 צפיות
העובדות המעניינות והפרטים החשובים על תמא 38

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי06/12/101706 צפיות
החורף היא העונה החמה של טכנאי דודי שמש. מדוע וכיצד ניתן להיערך בהתאם?

מאת: רעות בן דורקוסמטיקה05/12/101381 צפיות
קוסמטיקאית טובה קשה למצוא, ומה לגבי קוסמטיקאית טובה בתל אביב?

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן ומקרקעין

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211695 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין24/12/201321 צפיות
בונים לכם מגדל חדש ליד הבית? גיליתם שתוכנית חדשה עתידה לשנות לכם את החיים? מגרש החניה שהתרגלתם לחנות בו עומד להיעלם לטובת בניין חדש? תמיד תוכלו להגיש התנגדות לתוכנית. שכן רוצה להוסיף שטח בניה, מבקש שימוש חורג ? מאמר זה יסביר לכם איך אפשר להתנגד לתוכנית, מה צריך לעשות ולמי צריך לפנות.

מאת: רונית אלפסינדל"ן ומקרקעין22/11/201512 צפיות
רכישת דירה יד שניה או דירה מקבלן? ומה בודקים לפני שרוכשים דירה מקבלן? והאם צריך עו"ד דין מקרקעין או שאפשר שעו"ד של הקבלן ייצג אתכם? כל זא ועוד במאמר שלפניכם.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין01/11/201310 צפיות
קיבלת כתב אישום בדואר רשום בשל בנייה ללא היתר, חריגה מהיתר או תוכנית, שימוש חורג, פיצול דירות. אתם שואלים את עצמכם מה עליכם לעשות. במדריך זה נסביר לכם מה צפוי, שלב אחרי שלב.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין29/09/201594 צפיות
מתכננים לבנות בריכת שחייה ביתית? חשו לדעת למה אתם נכנסים! בשנים האחרונות הופכות הבריכות הפרטיות לפופולריות מאוד בכל רחבי הארץ ואינן עוד נחלתן הבלעדית של בעלי הממון בלבד, לא מעט הודות לטכנולוגיות המתקדמות שקיימות כיום, המוזילות משמעותית את עלויות הבניה וההתקנה. נושא הצורך וההליך בהיתר בניה מורכב וחשוב שיהיה מלווה על ידי המומחה הנכון

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין08/09/201003 צפיות
עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין11/08/20960 צפיות
קיבלת צו הריסה? לא סוף פסוק! בת המשפט נתן לאחרונה כמה החלטות שיתכן ויכולים לסייע לך!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica