חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בעלי מקצוע שכולנו לא מעריכים

מאת: דניאל seoאתיקה14/10/20101203 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המאמר הזה מוקדש לכל אותם בעלי מקצוע שאף אחד מאיתנו לא מעריך במיוחד. ישנם בעלי מקצוע שאנחנו מאוד מעריכים כמו רופאים למשל. לעומת זאת, ישנם המון בעלי מקצוע נוספים, מכובדים לא פחות, שאותם אף אחד לא מעריך. אז הנה יש כאן מאמר שמוקדש כולו לאותם בעלי מקצוע מעולים, שאף אחד לא מתייחס אליהם באותה הערכה.

1. מנעולן- אחד מבעלי המקצוע המוערכים פחות בשוק בעלי המקצועות זה ידידינו מנעולן. אנשי המנעולים, עובדים מאוד קשה סביב השעון בכל שעות היום, מגיעים לכל קריאה בהתראה מאוד קצרה ונמצאים כל החיים בדקת קריאה.

אחת הסיבות שבגללן מנעולן זוכה להתעלמות מוחלטת היא שאנחנו פחות מכירים את עבודתו, קשה להעריך עבודה של מי שאתה לא מבין מה הוא עושה. מצד שני, אנחנו גם נתקלים במנעולן בסיטואציה שמעוררת בנו רגשות שליליים, הרי מתי אנחנו נתקלים במנעולנים, רק כאשר אנחנו ננעלנו מחוץ לבית שלנו או שלא מצליחים להיכנס לרכב שלנו.

כאשר אתה פוגש בעל מקצוע בסיטואציה כזו, קשה מאוד להרגיש רגשות חיוביים כלפיו. אז למי שלא מכיר, מנעולן הוא אדם שעובד מאוד מאוד קשה.

2. עורכי דין באשדוד - בעלי מקצוע נוספים שאנחנו לרוב לא אוהבים, בעיקר מסיבות מאוד דומות הם עורכי דין. כמו מנעולנים, אנחנו מכירים את עורכי הדין בסיטוציות לא נעימות בדרך כלל וזה מאוד מקשה עלינו לפתח כלפיהם הערכה חיובית כל שהיא.

הרי אנשים שאתה זקוק להם בסיטואציה הכי מסריחה בחיים, איך אפשר לאהוב אותם בכלל? אבל כולנו גם מבינים שעורכי דין עובדים מאוד קשה לפרנסתם, בעיקר כאשר אנחנו צריכים עורכי דין, אנחנו מתחילים להעריך אותם.

תחשבו על זה ככה, עורכי דין היחידים שאנחנו בעצם כן רואים בצורה חיובית הם עורכי דין שעוסקים בהגירה ומתמחים בדברים כמו השגת אזרחות פולנית. אם נניח אתם צריכים או יותר נכון יכולים להשיג אזרחות פולנית, אתם ככל הנראה תסתכלו על עורך הדין שלכם בחיוב.

בסך הכל בין אם אתם יכולים להשיג אזרחות פולנית או לא, מה שחשוב זה לזכור להעריך גם אנשים שאנחנו אולי לא ממש אוהבים, הם עובדים מאוד קשה לפרנסתם.

 



תגיות המאמר: עורכי דין, מנעולן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196091 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191325 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161441 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161891 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162137 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162245 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא אתיקה

מאת: אריה פולקאתיקה24/08/155479 צפיות
עסקים ונותני שירותים צריכים לעשות הכל על מנת לשמור על דיסקרטיות במהלך העבודה השוטפת מול לקוחות. דיסקרטיות היא ערך עליון ובמגזר העסקי היא יכולה לבוא לידי ביטוי בדרכים רבות. דיסקרטיות שומרת על האינטרס של הלקוח, מונעת ממנו עגמת נפש ומגנה על העסק מפני הגשת תביעה משפטית. בנוסף, בעידן המודרני יש חשיבות יתרה להקפדה על דיסקרטיות וזאת על מנת למנוע זליגת מידע לאתרי אינטרנט.

מאת: נטלי הרוש אתיקה07/10/142779 צפיות
מה המשמעות של בדיקת פוליגרף? את מי זה משמש? ומה כדאי לדעת בנושא...

מאת: ronyotאתיקה06/05/133036 צפיות
מערכת מנדף היא מערכת של סינון העשן, הפיח, האדים, הריח וכל הקיים באוויר בעת הבישול האינטנסיבי המתרחש במטבח תעשייתי. מטבח תעשייתי הוא מטבח המופקד על הכנת מזון בכמויות גדולות כגון מטבחים של בתי אבות, פנימיות, מסעדות, בתי מלון וכדומה. ניקוי ארובות מתבצע בעזרת טכנאים מוסמכים של חברה אשר מתקינה מנדפים ועל פי רוב מלווה גם את בית העסק (המטבח התעשייתי), במשך השנים הבאות בתחזוקה השוטפת של המנדפים. טכנאי בקי במנדף אותו הוא מנקה ולכן הוא יודע את המיקום של כל התעלות הקיימות בארובות.

מאת: משה יוריאתיקה16/01/1315081 צפיות
מאז ומעולם גמרתי אומר להקים עסק עצמאי בענף האדריכלות. מפאת זאת, הלכתי ללמוד ולקחתי הלוואה להקמת חנות. עם זאת, חיש קל הגעתי למסקנה שע"מ להצליח בתחום המדובר, יש הכרח לגבש אסטרטגיה ולארגן את הכספים אפקטיבית. בלי ספק, אין זה פשוט לעסוק בתחום זה, אך זה אפשרי לנצח. קיימות דרכים שונות שמטרתן להסביר כיצד להתפתח.

מאת: משה יוריאתיקה08/11/128748 צפיות
משחר ילדותי חלמתי על ליל כלולות מהודר ומרהיב. רציתי לעטות שמלה עם מחוך ותכננתי לשכור מתחם אירועים פרחוני וירוק. ודאי שחלפו שנים ורצונותיי הוחלפו באחרים פעם או פעמיים, אבל תמיד היה ברור שהערב שלי יהא יחודי! כצפוי, קיימים הרבה מאוד נשים וגברים שמתכננים לקיים ליל חתונה יוקרתי שילהיב את החוגגים, אבל איך עושים זאת? התשובה פשוטה - פונים למתכנן אירועים שמסוגל לגרום לזה לקרות.

מאת: מורן אופיראתיקה24/10/128772 צפיות
כשמדובר באירוע בר מצווה, חגיגת יום-הולדת או כל דבר שמערב ילדים, חשוב לוודא שיהיה בידור לאורך כל האירוע. ילדים עשויים להשתעמם בקלות ובמהירות, לכן מאוד חשוב לארגן אטרקציות ייחודיות שיאפשרו לאורחים לרקוד, לשחק ולהנות. זו רשימה חלקית של כמה אטרקציות שהאורחים יאהבו:

מאת: מורן אופיראתיקה23/10/128711 צפיות
ודאי שמתם לב שלאחרונה חלו תמורות חיוביות בתחום האירועים בארץ. בעוד שעד לא מזמן ניתן היה להסתפק במסיבה צנועה, אז היום כולם מנסים להשקיע במסיבה קצת יותר מאמץ. בשביל מה להסתפק בחטיפים מהסופר, מוסיקה באיכות גרועה ומשחקי חברה נדושים, אם אפשר לערוך אירוע יותר מתוחכם? עם מוזיקה בלייב, לוקיישן שנועד למסיבות וכמובן אטרקציות רציניות עבור האורחים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica