חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לשמירה על בטיחות קשישים בחדרי אמבטיה

מאת: דוד גרינברגגיל הזהב24/10/20101024 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זוהי עובדה כי ככל שאנו מתבגרים הגוף שלנו נוטה להיות חלש יותר .

עם הזמן שעובר מגיעות כל מיני בעיות פיזיות שמגבילות את טווח התנועה שלנו וגורמות לנו למכאוב.

כתוצאה ישירה של כל אלה, בטיחות הינה דבר מאוד חשוב בחיים של אלה אשר זקוקים  לדרכי גישה נוחים ובטוחים יותר בפעילויות היומיומיות.

אחד מן האתגרים הכי גדולים בחיי האוכלוסייה המבוגרת הוא הניידות, דברים שהיינו עושים ביתר קלות כמו לקום מהכסא וללכת למקום כזה או אחר.

חדר האמבטיה מציב סכנה אמיתית כאשר מדובר באוכלוסיה שלעיתים קרובות מידי אזור זה אינו מותאם עבורה.

השילוב של משטחים חלקלקים בשל הרטיבות עם עצמות חלשות ויציבה רעועה ונקבל חדר בעל רמת בטיחות נמוכה וחוסר התאמה לצרכים המיוחדים של חלק מהמבוגרים.

הבעיה עם חדרי אמבטיה שוכנת באביזרים עצמם שהינם לצרכי הרחצה .

חוסר הנגישות של פריט רחצה כמו אמבטיה, משטחי קרמיקה חלקים וחוסר האפשרות לקרוא למישהו לשם עזרה ביתר קלות במידה ונוצר מצב חירום.

אם נראה לכם כי הוריכם או הסבא וסבתא שלכם נתקלים בקושי להשתמש באמבטיה, אז רצוי כי תחשבו על התקנת אמצעים לשמירה על הבטיחות שלהם בחדר האמבטיה.

מאמר זה יעזור לכם לעשות סדר בסכנות האפשריות ולהפוך את חדר האמבטיה לנגיש עבור כל דיירי הבית.

אמבטיה קונבנציונאלית הינה קשה לכניסה וליציאה עבור קשישים בשל צידי האמבטיה הגבוהים המצריכה הרמת הרגליים והעמדת הגוף כולו בעמדה לא נוחה ולא יציבה היוצרת סכנת נפילה.

במקרים כאלה הכי מתאים ונוח הוא השימוש במקלחונים.

מקלחונים אינם מצריכים פעולות מאמצות מידי עבור קשישים ופתיחה נוחה ופשוטה של דלת המקלחת הינה אלטרנטיבה עם מקסימום נגישות ומינימום מאמץ.

הדבר הנוסף אשר מהווה סכנה אמיתית בעת הרחצה הוא רצפת האמבטיה או המקלחון.

אם אתם מעוניינים ברמה אופטימאלית של בטיחות עבור כל בני המשפחה בעת הרחצה, רצוי כי תתקינו רצפה בעלת בליטות הנועדות לשמירה על יציבות בעת הרחצה והפיכת המשטח לפחות חלקלק.

אפשרות נוספת היא רכישת משטחים שניתן להניח אותם על רצפת האמבטיה או המקלחון ומונעים החלקה.

פעולה פשוטה זו תעניק הגנה עבור כל אחד אשר משתמש בחדר האמבטיה מפני החלקה ונפילה בעת הרחצה.

 



תגיות המאמר: מקלחונים, קרמיקה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד גרינברג

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132328 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: דוד גרינברגבר ובת מצווה17/03/131591 צפיות
בר המצווה הוא אירוע בלתי נשכח בחיי כולנו. המשפחה כולה נרגשת לקראת האירוע, חודשים רבים חושבים ומתכננים איך להפיק אירוע בר מצווה בלתי נשכח. המאמר שלפניכם יתן לכם את עשרת האטרקציות המובילות לאירועי בר מצווה

מאת: דוד גרינברגבניין ואחזקה - כללי15/09/111598 צפיות
מהי עלות וועד בית, מהי עלות הארנונה עבור שטח הדירה וכדומה. יכול להיות שתגלו שהעלות השוטפת, יחד עם תשלומי משכנתא, הינה גבוהה מידי לטעמכם ותחליטו למצוא דירה בעלויות נמוכות יותר.

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111574 צפיות
לא אחת מבקש מבוטח מקופת החולים שלו לקבל טיפול רפואי מסוים וזו מסרבת. בבואנו לבחון את זכאותו של מטופל לקבלת טיפול רפואי זה או אחר, עלינו לבחון את תכליתו של חוק ביטוח בריאות ממלכתי, ועל מעמדה של קופת החולים לאור תכליות אלו. על כל אלו עמד בית המשפט בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111755 צפיות
מבוטח אשר מבקש לקבל טיפול שאינו כלול בסל הבריאות, מופנה לוועדת החריגים. הפסיקה קבעה כי על ועדת החריגים לקיים דיון לאור כללי הצדק הטבעי של המשפט המנהלי. כיצד הדבר בא לידי ביטוי בפועל? שאלה זו נדונה בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגשיפוצים04/07/111877 צפיות
הסיבה העיקרית לכך הינה העלויות הנמוכות בהחלט בהשוואה לעלויות של דירות מכל פרויקט נדלן קיים כיום. אומנם אל עלויות אלה יש להוסיף את העלות של השיפוצים ולכך יש לשים לב במיוחד, אבל אם נעבוד בצורה חכמה כך גם נקצור פירות ורווח עבור השבחתו של הנכס למכירה אם נהיה מעוניינים בכך בעתיד.

מאת: דוד גרינברגביטוח רכב30/05/111683 צפיות
למרות הכל יהיו כאלה אשר יעדיפו לגשת אל סוכן הביטוח ה"משפחתי" ולבצע ממנו את הרכישה של מוצר ביטוחי זה , בדיוק כמו כל ביטוח אחר שהם רוכשים דרכו בלב שלם , תוך שיקול של שירות אדיב ומעין תחושה של נאמנות לאורך שנים לאותה חברה.

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216250 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171866 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162033 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162152 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162068 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152053 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151731 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica