חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להסיר את זה אחת ולתמיד-הכל על הסרת שיער

מאת: רעות בן דורהסרת שיער28/10/2010843 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקיץ כבר כמעט מאחורינו, המכנסיים הקצרים והחצאיות ייזנחו בקרוב לאנחות, אבל כל זה לא אומר שגם בתקופת החורף אין סיבה לשמור על האסתטיקה.

ישראל, על מזג האוויר החמים שלה, היא אחת מהמדינות המובילות בתחום הסרת שיער ואף נזקפות לזכותה כמה וכמה המצאות ייחודיות בתחום זה.

תחום הסרת שיער הוא לא רק נחלתן של הנשים, גם גברים רבים פונים אל קוסמטיקאית לביצוע הסרת שיער כדי לקבל מראה חלק יותר ואסתטי יותר.

יחד עם זאת, ניתן כיום להסיר שיער לא רק אצל קוסמטיקאית וכל אחת או אחד יכולים לעשות זאת בפרטיות בבית, כאשר לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה.

הסרת שיער בגילוח

כל קוסמטיקאית שתישאל על הסרת שיער באמצעות סכין גילוח בוודאי תגיד לכם ששיטה זו היא העדיפה פחות. הסרת שיער בגילוח היא שיטה המועדפת על ידי רבים כיוון שהיא מהירה, זולה ומהווה פתרון זמין ונוח לכל העצלנים שבינינו. אז מדוע שיטה זו היא עדיפה פחות? קוסמטיקאיות סבורות כי הסרת שיער בגילוח מביאה תוצאה יפה של עור חלק ורך מיד לאחר הגילוח, אך ימים ספורים לאחר מכן השיער שב וצומח במהירות:קשה יותר ושחור יותר. למעשה נוצר "מעגל פלאים" שבו אין ברירה אלא לגלח את השיער לעתים תכופות יותר כדי להימנע מהמראה הקוצני. עוד חיסרון גדול הוא שבשל המראה הקוצני שגילוח נותן לא ניתן להשתמש בשיטה זו על אזורים מסוימים.

הסרת שיער בשעווה

הסרת שיער בשעווה נחשבת לאחת השיטות הטובות והיעילות הקיימות כיום להרחקת שיער מיותר. לשעווה יתרונות רבים אך כמה חסרונות בולטים. נתחיל בחסרונות דווקא: כאשר הסרת שיער בשעווה לא מתבצעת על ידי קוסמטיקאית מיומנת היא יכולה לחולל נזקים של ממש כמו סימנים כחולים או כוויות. כמו כן, מדובר בשיטה יקרה כיוון שיש לבצע אותה אחת לחודש לפחות (אם עושים זאת אצל קוסמטיקאית מקצועית) או לרכוש חומרים שונים להסרת שיער בשעווה בבית, שגם עולים סכומים לא מעטים (הכוונה היא לחומרים האיכותיים יותר והמומלצים). יתרונותיה של הסרת שיער בשעווה הם רבים. המרכזי שבהם הוא דילול קצב צמיחת השיער עד ליצירת "קרחות" של ממש, והרחקת הזמן שבין טיפול לטיפול. כמו כן סוג זה של הסרת שיער טוב כמעט להסרת שיער מכל אזורי הגוף. לרגישים שבינכם שימו לב: הסרת שיער באמצעות שעווה יכולה לכאוב מאוד. לכן, לפני טיפול ראשון בשעווה מומלץ בחום לנסות את ההסרה רק על קטע עור קטן.

הסרת שיער באמצעות מכונה

מכונה להסרת שיער היא למעשה המצאה ישראלית וגם גאווה ישראלית לא קטנה. המכונות הראשונות ששימשו להסרת שיער עשו זאת באמצעות ספירלה מיוחדת ששלפה כל שערה מהשורש. צורת הסרת שיער זאת הייתה מאוד כואבת ומאז ועד היום מנסים למצוא שיטות חדשות ויעילות יותר להסרת שיער עם מכונה.

החיסרון בשיטה זו הוא הכאב הרב ששימוש במכשיר יכול לגרום כיוון שהוא מורט כל שערה בנפרד. כמו כן הטיפול דורש זמן ומשמעת עצמית כדי לדלל את צמיחת השיער. היתרון הגדול הוא שכאן אין צורך בפניה אל קוסמטיקאית וכל אחת  יכולה לבצע הסרת שיער זו בביתה ובזמנה הפנוי.

בחלק הבא של "המדריך המלא להסרת שיער" - שיטות חדשות, מתקדמות ויעילות אף יותר להסרת שיער.

 



תגיות המאמר: קוסמטיקאית, הסרת שיער


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רעות בן דור

מאת: רעות בן דורתכשיטים13/12/101482 צפיות
עיצוב בדים ובגדים שונים באמצעות אבני סברובסקי

מאת: רעות בן דורעסקים - כללי13/12/101348 צפיות
כיצד שומרים על ניקיון בבית דירות?

מאת: רעות בן דוריופי וטיפוח - כללי13/12/101282 צפיות
על תהליך בניית ציפורניים על ידי קוסמטיקאית מקצועית

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי13/12/101715 צפיות
בטון מוחלק הוא שיטה של ריצוף שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות.

מאת: רעות בן דורחוק ומשפט - כללי06/12/101315 צפיות
העובדות המעניינות והפרטים החשובים על תמא 38

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי06/12/101706 צפיות
החורף היא העונה החמה של טכנאי דודי שמש. מדוע וכיצד ניתן להיערך בהתאם?

מאת: רעות בן דורקוסמטיקה05/12/101381 צפיות
קוסמטיקאית טובה קשה למצוא, ומה לגבי קוסמטיקאית טובה בתל אביב?

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818381 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184317 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142341 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142575 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144017 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144370 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148368 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica