חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ואני רק רציתי אתר

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים17/11/2010928 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמות האינפורמציה על בניית אתרים באינטרנט היא עצומה והאפשרויות הן אין סופיות עד כדי כאב. בעיקר כאב ראש. החל מהרגע בו אתה רושם במנוע החיפוש השונים באינטרנט את צרוף המילים :"אתרי תדמית" אתה כבר מגלה אינסוף נותני שרות בתחום בניית האתרים ולא סתם מגלה, אלה מופיעים למולך אחד אחרי השני, עמודים רודפי עמודים של לינקים המובילים לנותני השרות השונים בנושא. השאלה היא למי פונים קודם? טוב, קודם כל להירגע, לקחת אויר, לשאוף, לנשום, לשאוף, לנשום. יופי. עכשיו כשיצאנו מהתקף היפר הוונטילציה שנכנסנו אליו אנחנו יכולים להמשיך. החלטתי פשוט להתחיל להיכנס לינק אחר לינק ולראות את עבודותיהן של החברות השונות העוסקות בתחום.

בניית אתרים הינו עסק נרחב וקודם כל רצויי שאמצע חברה שאת עבודותיה הקודמות אני אוהב. נראה לי לפחות שזו הדרך הנכונה להתחיל. אבל רגע, השאלה היא האם זו אכן הדרך בה אני צריך ללכת? אולי למעשה כדאי לי קודם כל לחפש אתר קיים אשר השאיר בי רושם ואשר את סגנונו אני אוהב ואז לחפש בתוך גוף האתר אחר אינפורמציה על בונה אותו אתר? אולי כך החיפוש שלי יהיה יותר ממוקד מאשר חיפוש אחר חברות העוסקות בנושא של בניית אתרים? בסדר, החלטתי ללכת על הכיוון הזה.

בעודי מפשפש בין זיכרונותיי אחר אתרים אשר השאירו את חותמם במוחי, אני נזכר באתר אחד במיוחד. זוכר אני שכאשר גלשתי באותו אתר, הרגשתי את אותה מפלצת ירוקת העיניים. הקנאה. ואוו! איך לא חשבתי על זה קודם? במקום להלחם בדרקונים ומפלצות, כל שעליי לעשות הוא פשוט לעשות. לחפש מי בנה את אותו אתר מרשים ומעורר קנאה ולצור עמו קשר. "זהו זה! זה מה שאני אעשה", החלטתי בלבי, אך שום דבר לא הכין אותי לכאב החד שחשתי באוזני בעת שאותו נציג נחמד כביכול של החברה אליה התקשרתי צרב באוזני את סכום התשלום אותו הוא דורש בעבור בניית אתרים. בבת אחת התרוקן האוויר מכל בלוני המסיבה אשר תליתי בחדר השמחות הנמצא עמוק בתוך נבכי נשמתי. טוב, אז לא.

מה עכשיו? עכשיו חוזרים אל התכנית הראשונית אותה תכננתי לבצע לפני שהגיח הרעיון שהביא אותי אל הצער הגדול בו אני נמצא כרגע. אז קדימה, אין זמן להזלת דמעות ורחמים עצמיים, יש לי עבודה לעשות. אני רוצה שיהיה לי אתר תדמית משלי ואם אני רוצה שזה יקרה בזמן הקרוב, בגלגול החיים הזה, אזי שאני חייב להתחיל לעבוד. כמובן שאינני מתכון להתחיל לבנות את האתר בעצמי (למרות שאם המחירים שיארו כאלה ,אני חושש שאאלץ לחשוב על האופציה הזו) אבל בהחלט לעבוד בלחפש וגם למצוא את אותה חברה שתבנה לי את אתר החלומות שלי.

האם זה יקרה לי? האם אני אמצא חברת בניית אתרים ממנה אני אהיה מרוצה ואשר תבנה לי את אתר החלומות שלי במחיר הסביר לכיסי ובו אני אוכל לעמוד? כנראה שהמרחק בין השאלה הנ"ל לתשובתה הינו מרחק של כמה שיחות טלפון ומספר לא מבוטל של אכזבות עד למציאת המציאה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורי ויסמן

www.luminalweb.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי ויסמן

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים26/01/111026 צפיות
מדובר בנושא החם ביותר היום המהווה גורם התלבטות מרכזי: האם ללכת על בניית אתרים מקורית או דף פייסבוק במקום?

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים14/01/11907 צפיות
עולם האינטרנט הולך ומתקדם וכך גם התפקיד אשר תופס הפלאש באתרים השונים. עד כמה כדאי באמת להשתמש בו והאם בניית אתרים יכולה להסתדר גם בלעדיו?

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים13/01/11943 צפיות
להפתעתכם, נושא די מוזר זה תופס חלק די נכבד בקבלת ההחלטות בתהליך בניית אתרים אצל אנשים רבים. כמובן שעובדה זו מסוכנת ועלולה להביא לכישלון האתר. להלן כל הפרטים.

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים10/01/111029 צפיות
בניית אתרים אינה מסתכמת בשלב טעינת האתר לשרת. מהר מאוד נדרשים עדכונים באתר והאופציה לעדכון עצמאי מתבררת כלא פחות מחיונית. כל הפרטים במאמר זה.

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים25/12/101035 צפיות
ניתן להקביל בניית אתר באינטרנט לבניית בית: ישנן מספר רב של דרכים וצורות לעשות אותה אך בו בזמן קיימות טעויות נפוצות רבות אשר יכולות להכשיל אותה. מהן טעויות אלו וכיצד נמנעים מהן?

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים24/12/10900 צפיות
מאמר זה עוסק במה עושים לאחר שבונים אתר אינטרנט, כיצד מתחזקים אותו כראוי ובאיזו דרך הופכים אותו למנצח לטווח הארוך.

מאת: אורי ויסמןבניית אתרים15/12/101203 צפיות
כאשר אנו מחליטים לבנות אתר עומדות בפנינו מספר החלטות לא פשוטות: מה להציג באתר? כמה דפים יכיל? איזה שם לתת לו ועוד. אחת הנקודות החשובות בבניית אתר נוטות להיות מוזנחות: בחירת שפת התכנות.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213631 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194087 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175729 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174883 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172723 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172295 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162139 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica