חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך תדע אם הקמת אתרים היא בשבילך

מאת: רועי בן עמישיווק באינטרנט26/11/20101019 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כרטיס ביקור מקצועי

אם עד עכשיו לא הקמת אתר ואתה קורא את המאמר הזה אז כנראה שאתה מודעלצורך שיש בהקמת אתר. כנראה שאתהמכיר את שאלת הלקוחות המוכרת ולעיתיםהמביכה "מה הכתובת של האתר שלכם?" אולפעמים אפילו "מה לחפש בגוגל?". איןספק שהשאלות האלו מגיעותהרבה פעמים מכיוון לקוחות פוטנציאלים ומתענייניםאחריםוהן באות כתוצאה מזה שהיום לכולם יש אתר אינטרנט. אפילו לכלב שלחברה שלייש אתר, אז שלעסק שלכם לא יהיה?

אחת הפעולות העיקריותשל האתר היא בעצם החלפת כרטיס הביקור כשהלקוח לאנמצא. כשלקוח או כל בנאדם אחר התקשראליכם למטרה עסקית והוא מראההתעניינות, גם אם תהיה הבנאדם הכי ענייני ומשכנע בארץ, בסוף היום אתרמקצועינותן הרבה יותר מידע ועונה גם על שאלות שהלקוח קרוב לוודאי שכחלשאולבשיחה. חוץ מזה, הקמת אתרים באינטרנט היא הכרחבגלל שתמיד שנגמרת השיחההלקוח או סתם מישהו שמתעניין ירצה לראות איך ההצעה שלך נראיתליד הצעותהמתחרים שלך ואת ההשוואה הזאת הוא יעשה בביתו מול מחשב ובאתריםשל כולכם.

חשיפה לכמות עצומה של אנשים

כמעט כל האוכלוסייה גולשת. כ-80 אחוז ממדינת ישראל מחוברת לאינטרנט וגםה20 אחוזהנותרים, בלי להעליב, כנראה שלא יצתרכו לשכור את השירותים אוהמוצר שלך.

ברגע שאתה פונה להקמת אתרים מקצועית ומקים לך אתר אינטרנט עם כתובתבאינטרנט שנגיש לכל מישמבקש - אזי כל אחד יכול להיכנס אליו! כן.. זה ממשלאכזה פשוט, אבל את הצעדים הראשונים בשיווק באינטרנט האתר שלך כבר לקח.יש דרכים רבות לשווק את האתר שלךבאינטרנט בכדי שאנשים יגיעו אליו, יקבלואת הרושם שהם צריכיםלקבל ויבצעו את החלטת הקנייה. להלן כמה סוגים:אינדקסים, דפי זהב, קמפיינים בפורטלים, שיווקשותפים, שיווק ויראלי, קידוםממומן, קידום אתרים ועוד... אבל כל שיטות השיווק באינטרנט, שהן דרכיהפרסום הטובותוהאיכותיות ביותר שיש, דורשות עבודה מחברת הקמתאתריםמקצועית.

הופך את העבודה מול לקוחות לקלה יותר

עובדה שתקפה לכל העסקים אך במיוחד לעסקים שהן חנויות או עסקיםשמרוויחים ממכירת מוצר כלשהו. כשהלקוח מתקשר לברר פרטים, זה מאוד מסובךלהתחיל להסביר לכל אחד מה טובבמוצרים שלו שאין למתחרים ולמה הם הכיטובים.בייחודכשלמנהל או בעל עסק אין שום זמן פנוי להתחיל לחלק בחינםולקוחות פוטנציאליםואנשים מתעניינים יודעים לגזול את המשאב הזה בצורהלפעמים מוגזמת. כשלעסק יש אתרבאינטרנט שאוחז את כל המידע בצורה נגישהוקריאה, הבעלים או המנהל יוכלו לסיים את שיחת הטלפון במהירות של כ-5 דקות,מהשהיה לוקח בערך חצי שעה, שעה ללא אתר. רק צריך להגידללקוח"אדוני/גברתי כנסו לאתר שלנו, תמצאו שם הכל..."

כן,זה לא הכרח ואנשים עדיין ימצאו איך לבלבל לכם את המוח בטלפון. אבלזה בהחלט מצמצם אחוז גדול מאוד מזמן השיחה והם מתקשרים אחרי שהם כבר יודעיםומעונייניםבמוצרים שלך, שזה יתרון רציני.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רועי בן עמי, פיתוח אינטרנטי ושיווק במנועי חיפוש
בניית אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רועי בן עמי

מאת: רועי בן עמיהודעות לעיתונות - כללי05/04/1614632 צפיות
ב-2002 עשו על מני נחמן כתבה כלבוטק. בה התוכנית שפטה את האופן בה הוא נתן שירותים לחברת אקווהנט שהיה אז הבעלים שלה. האמת היא שהתוכנית טענה שמהירויות האינטרנט נמוכות יותר בפועל מאשר מה שצויין בחבילה.

מאת: רועי בן עמיגינון07/02/121449 צפיות
אפשר לראות שגינות פרטיות קיבלו תאוצה מטורפת בזמן האחרון בהרבה מאוד בתים שונים ברחבי הארץ. בעלי בתים רבים מבינים כיום, שהמראה החיצוני של הבית או הבניין שלהם חשוב לא פחות מהמראה הפנימי שלו הרבה פעמים גינה פרטית גם מוסיפה הרבה מאוד לערך הכספי שיש לנכס ועוזרת מאוד למכור אותו. יש הרבה מאוד סוגים שונים של גינות פרטיות ובמאמר הזה אני אנסה לבחון את הסוגים הפופולריים ביותר...

מאת: רועי בן עמישיפוצים06/02/121303 צפיות
גג של רעפים הוא מושג בסיסי שמתאר גג של בית או בניין (בד"כ בית) שעשוי מרעפים. אריחי הרעפים עשויים מחומר מאוד חזק ובעלי עמידות גבוהה מאוד – האריחים יכולים בקלות לעמוד במצב טוב למשך 100 שנים ואפילו יותר. בנוסף לאריחי הטרה קוטה המאוד נפוצים, במיוחד באירופה, אפשר גם בקלות למצוא אריחי "צפחה" או שעשויים מאבן, אפשר גם למצוא אריחים מקרמיקה וגם כאלו מבטון. כמו כן, יש לא מעט חברות המתמחות בשימוש בחומרים ממוחזרים עבור גגות רעפים, חומרים שונים כמו בטון (ממוחזר) מה שהופך את כל העניין ליותר ידידותי לסביבה...

מאת: רועי בן עמישיפוצים20/12/111340 צפיות
לא חסר דרכים שונות ומשונות, יעילות ופחות יעילות לעשות שיפוצים לבית, אולם ללא ספק, השדרוג המועדף ביותר בתהליך השיפוץ הוא בניית בריכות שחיה ביתיות. בריכות השחייה שנמצאות מאחורי הבית ממש יכולות לתת הרגשת יוקרה וחמימות לבית וגם להוסיף אטרקציה מאוד מעניינת ולשפר את הפופולריות של הבית בקרב בני משפחה, משפחה מורחבת וחברים (במיוחד של הילדים).

מאת: רועי בן עמיביטוח אופנועים06/09/118910 צפיות
עשרה טיפים כיצד לנהוג בצורה בטוחה יותר על הקטנועים או האופנועים שלכם.

מאת: רועי בן עמיבניית אתרים23/08/111421 צפיות
בימים אלו יש טרנד חדש של מכירות דרך האינטרנט. החברה כמובן צריכה להקים אתר אינטרנט. הרי רוב החיפושים היום מתרחשים באינטרנט ולא בחוברות של דפי זהב כמו פעם... אז אם אין לכם אתר אינטרנט, כיצד ידעו שאתם קיימים?

מאת: רועי בן עמיאימון עסקי16/08/111507 צפיות
תחשוב שברשותך חברה המייצרת כסאות גינה וכסאות מחשב. מתחתיך כ40 שכירים, שמונים אחוז מהם, הם עובדים במפעל לייצור הכסאות ועוד עשרה אחוז מהם כצוות לשכה איתך במשרד. בכך, יש לך קבוצה מגוונת של עובדים, כל אחד עם העבודה שלו, עם החששות השונים שלו, והצרכים שלו. השאלה הגדולה היא: איך להניע את כל האנשים האלה?

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213568 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184500 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172618 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162437 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163297 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153268 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153379 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica