חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות מקוריות עבור סבים וסבתות

מאת: דוד גרינברגגיל הזהב05/01/20111323 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

הרבה פעמים אנו מגיעים לביקור אצל הסבא וסבתא שלנו ומוצאים את עצמינו נבוכים כל פעם מחדש לגבי סוג המתנה שהבאנו, אם בכלל.

נכון, הרבה סבים וסבתות שמחים עקב הביקור עצמו וההזדמנות לראות מה שלום הילדים של הילדים שלהם, אבל אין זה פוטר אותנו מהענקת פינוקים , גם כשלא מדובר בחג או אירוע ספציפי אחר.

רכישת מתנות מקוריות תלויה במידה רבה בהיכרות שלנו עם הסבא והסבתא .

אם אנו יודעים כי סבתא חובבת אפייה מושבעת ואוהבת לבלות את זמנה בהכנת מתכונים חדשים של עוגות או עוגיות, ובמקרה, לאחרונה שמענו אותה מתלוננת לגבי מעבד המזון הנוכחי ושהוא כבר אינו עובד כמו פעם, זוהי הזדמנות מצוינת לפנק אותה עם מעבד מזון חדש.

אומנם במקרה זה המתנה הינה יקרת ערך, אולם אין זה אומר כי מתנות מקוריות או מתנות ליומולדת חייבות לעלות הרבה כסף.

העניין שירגש את הסבא או הסבתא הוא עצם תשומת הלב שלכם אליהם וההקשבה למה שהם אומרים .

דוגמה מצוינת עבור מתנה לסבא יכולה להיות ארנק עור חדש.

הרבה מהם מסתובבים עם ארנק שהינו כבר בלוי , תחשבו כמה סבא שלכם ישמח לקבל ארנק חדש, הרי זהו דבר בו אנשים משתמשים לעיתים קרובות והנוחיות של השימוש בו חשובה גם כן.

מתנה מצוינת נוספת עבור הסבא והסבתא יכולה להיות גם שמיכת פוך טובה.

שמיכת פוך איכותית תחמם את גופם של הסבא וסבתא בלילות הקרים שמה לעשות, הגיל נותן אותותיו והרגישות לקור גבוהה בגילאים מבוגרים יותר.

אתם יכולים לצרף גם מצעים חדשים לסט או זוג כריות רעננות ורכות ובכך ליצור סט לשינה מתוקה ונעימה.

אם אתם לא מעוניינים להוציא כסף רב ועדיין לעשות מעשה עבור סבא וסבתא שלכם, אם הם חובבים של הצגות תיאטרון אתם יכולים לרכוש זוג כרטיסים להצגה שאתם חושבים כי תעניין אותם.

הדבר יאפשר להם לצאת יחד לבילוי משותף וליהנות מן המתנה בצוותא.

בכל דרך בה תבחרו תוודאו כי המתנה שבחרתם תואמת לאופיים של הסבא או הסבתא וקשורה להתנהלות היומיומית שלהם.

אחרי הכל לא הייתם רוצים לקנות מתנה שבטעות תיצור עלבון או תראה מושקעת מידי אך לא רלבנטית לאורח חייהם של סבא וסבתא שלכם.

 



תגיות המאמר: מתנות מקוריות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד גרינברג

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132315 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: דוד גרינברגבר ובת מצווה17/03/131580 צפיות
בר המצווה הוא אירוע בלתי נשכח בחיי כולנו. המשפחה כולה נרגשת לקראת האירוע, חודשים רבים חושבים ומתכננים איך להפיק אירוע בר מצווה בלתי נשכח. המאמר שלפניכם יתן לכם את עשרת האטרקציות המובילות לאירועי בר מצווה

מאת: דוד גרינברגבניין ואחזקה - כללי15/09/111591 צפיות
מהי עלות וועד בית, מהי עלות הארנונה עבור שטח הדירה וכדומה. יכול להיות שתגלו שהעלות השוטפת, יחד עם תשלומי משכנתא, הינה גבוהה מידי לטעמכם ותחליטו למצוא דירה בעלויות נמוכות יותר.

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111564 צפיות
לא אחת מבקש מבוטח מקופת החולים שלו לקבל טיפול רפואי מסוים וזו מסרבת. בבואנו לבחון את זכאותו של מטופל לקבלת טיפול רפואי זה או אחר, עלינו לבחון את תכליתו של חוק ביטוח בריאות ממלכתי, ועל מעמדה של קופת החולים לאור תכליות אלו. על כל אלו עמד בית המשפט בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111745 צפיות
מבוטח אשר מבקש לקבל טיפול שאינו כלול בסל הבריאות, מופנה לוועדת החריגים. הפסיקה קבעה כי על ועדת החריגים לקיים דיון לאור כללי הצדק הטבעי של המשפט המנהלי. כיצד הדבר בא לידי ביטוי בפועל? שאלה זו נדונה בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגשיפוצים04/07/111868 צפיות
הסיבה העיקרית לכך הינה העלויות הנמוכות בהחלט בהשוואה לעלויות של דירות מכל פרויקט נדלן קיים כיום. אומנם אל עלויות אלה יש להוסיף את העלות של השיפוצים ולכך יש לשים לב במיוחד, אבל אם נעבוד בצורה חכמה כך גם נקצור פירות ורווח עבור השבחתו של הנכס למכירה אם נהיה מעוניינים בכך בעתיד.

מאת: דוד גרינברגביטוח רכב30/05/111674 צפיות
למרות הכל יהיו כאלה אשר יעדיפו לגשת אל סוכן הביטוח ה"משפחתי" ולבצע ממנו את הרכישה של מוצר ביטוחי זה , בדיוק כמו כל ביטוח אחר שהם רוכשים דרכו בלב שלם , תוך שיקול של שירות אדיב ומעין תחושה של נאמנות לאורך שנים לאותה חברה.

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216095 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171852 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162018 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162134 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162051 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152038 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151705 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica