חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עייפות כרונית - קבוצות סיכון

מאת: רונן צורשינה 19/01/20111460 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לעיתים, עייפות כרונית מתפתחת בשל בעיות תורשתיות או גנטיות ואין לאורח החיים שלנו כל השפעה על הופעתה או העלמותה של העייפות הכרונית, אולם במקרים רבים, או לייתר דיוק, ברוב המקרים, אורך החיים שלנו עשוי לזרז את התפתחותה של העיפות הכרונית או אפילו לגרום להופעתה. בכתבה הבאה אספנו מספר קבוצות אשר נמצאות בסיכון גבוה. בדקו אם אתם משתייכים לאחת מקבוצות הסיכון המוזכרות בכתבה ובמידה שעדיין לא פיתחתם עייפות כרונית נסו לעשות כל מה אפשר לעשות על מנת להמנע מכך.

עייפות כרונית בקרב מנהלים בכירים או מפקדים בצבא
הרצון שלכם להגיע ראשונים בכל בוקר למשרד ולהיות האחרונים שמכבים את האור בלילה עוד עלול לעלות לכם ביוקר. עייפות כרונית שנגרמת בשל מחסור בשינה מופיעה רק אחרי מספר חודשים או שנים של שינה קצרה במיוחד.
אם עדיין לא התחלתם לחוש שאתם פחות מרוכזים בעבודה ושאתם "נרדמים על השולחן" סביר להניח שזה יקרה בקרוב. אז מה אפשר לעשות? פשוט נסו להוריד הילוך. נסו להאציל סמכויות על מנהלים זוטרים וקבעו לעצמכם שעה שבה "העט נופל" ואתם הולכים הבייתה. בתוך זמן קצר תגלו שהתפוקה שלכם עולה ושגם מחוץ למקום העבודה יש דברים מעניינים לעשות.

עייפות כרונית בקרב צמחוניים
לא משנה אם אתם צמחונים מבחירה או מאידיאולוגיה, הגוף שלכם זקוק למספר רכיבים שנמצאים בעיקר בבשר.
זה לא אומר שאתם אמורים לעשות לקרניברים בן לילה אבל חשוב שתדעו שכיום ניתן להשיג את רוב אבות המזון גם מריכיבם טבעיים. קפיצה ידידותית לנטורפט או לתזונאית מוסמכת תסייע לכם לבנות תפריט עשיר בברזל ובויטמינים חיוניים שיגרמו לכם למנוע עייפות כרונית ולהיות הרבה יותר עירניים גם ללא אכילת מזונות מן החי.

עייפות כרונית בקרב הסובלים מנדודי שינה
גם אם לוח הזמנים שלכם אינו מלא עד אפס מקום ויש לכם מספיק שעות פנויות שבהן אתם יכולים לישון שנת ישרים, אתם לא מוגנים לחלוטים מההשפעות ההרסניות של עיפות כרונית. נדודי שינה הן הגורם הנפוץ ביותר להתפתחותה של עייפות כרונית ואם לא תטפלו בהם המצב רק ילך ויחמיר. מה אפשר לעשות?  ביקור במעבדת השינה בקרובה למקום מגוריכם יסייע לכם לפתור את הבעיה. 

 



תגיות המאמר: עייפות כרונית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן צור - מקדם אתרים להצלחה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן צור

מאת: רונן צורשוק ההון10/12/131187 צפיות
על זהב ניתן להגיד דברים רבים – הוא פופולארי, נוצץ ויוקרתי וכמובן, יקר באופן מובהק מחומרים אחרים. אם כך הדבר, מדוע שלא להשתמש בזהב הישן וחסר השימוש שבידיכם ולהפיק ממנו תועלת מרובה? מכירת זהב ישן יכולה להשתלם מאוד מבחינה כלכלית ולהלן אפשרויות קצירת הרווחים.

מאת: רונן צורניקיון27/06/131029 צפיות
כיצד מזהים חברות ניקיון מקצועיות ואיכותיות? כל התשובות בשורות הקצרות שלפניכם.

מאת: רונן צורעיצוב מוצר16/05/131907 צפיות
עיצוב מוצר מוצלח מעצים את חוויית המשתמש, תורם ליצירת הקונספט הנדרש אותו מעוניינים ליצור מנהלי החברה ומפתחי המוצר ובסופו של דבר משרת את הפונקציונאליות שלו.

מאת: רונן צורספורט וכושר גופני - כללי25/04/131143 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו חייב לשמור על אורח חיים בריא על מנת שלא לפגוע בגופו, להימנע ממחלות ולתת לו לממש את הפוטנציאל שלו לזמן ארוך. כיצד עושים זאת בצורה נכונה? המשיכו לקרוא ומייד תגלו.

מאת: רונן צורבריאות השן25/04/131561 צפיות
אם גם אתם שייכים לקבוצת "הבלתי מחייכים" יש לנו בשורות נפלאות עבורכם. כיום קיימים אינספור טיפולי הלבנת שיניים יעילים שבסופם תוכלו לשוב ולחייך בפה מלא ובוהק.

מאת: רונן צוריוגה10/03/131995 צפיות
כאשר מדברים על שיעורי יוגה, תל אביב אשר ידועה בהיפך הגמור שלה מאורח חיים רגוע ושליו, מציעה לכם מגוון רחב של קליניקות ומדריכים שיאפשרו לכם לחוות תחושות שטרם הכרתם.

מאת: רונן צורייעוץ עסקי27/02/131111 צפיות
בין אם בידכם עסק קיים או שהינכם מעוניינים להקים עסק במו ידיכם, כדאי מאוד לו תיוועצו באיש מקצוע מתאים אשר יעניק לכם ייעוץ עסקי מקיף. ביחד תבנו תכנית פעולה כוללת אשר תעזור לכם לנצל את מלוא הפוטנציאל העסקי שלכם.

מאמרים נוספים בנושא שינה

מאת: דוד כהןשינה 01/10/161547 צפיות
אין דבר מעצבן יותר מלישון כאשר בין הזוג נוחר. אבל לא רק אנחנו סובלים אלא גם הוא. תסמונת דום נשימה בשינה מזיקה ומצביעה על בעיה רפואית הדורשת טיפול.

מאת: אפרתשינה 28/05/152978 צפיות
הפרעות שינה יכולות לשבש מאוד את איכות החיים, במיוחד אשר סובלים מן בעיות של הפרעות שינה באופן קבוע. לרוב, מי שסובל זמן מסוים מן הפרעות שינה נשלח על ידי הרופא המטפל שלו או על ידי רופא המשפחה להשגחה במרפאת שינה. במרפאה זו האדם ישן את הלילה כשהוא מחובר למכשירים שונים. כך בהשחתם של רופאים ואחיות ניתן לבסוף לגלות את הסיבה הרפואית הגורמת לבעיה של הפרעות שינה. לעתים הפרעות שינה נוצרים כתוצאה מעין קשיים לנשום במהלך הלילה מה שגורם לנחירות.

מאת: רובי אוזןשינה 06/04/151893 צפיות
כמה פעמים מצאתם את עצמכם ערים באמצע הלילה? מתהפכים מצד לצד, קמים ומתהלכים ברחבי הבית ועדיין מתקשים להירדם. הפרעות שינה מלוות רבים מאיתנו במהלך השבוע. מחקרים רבים מראים כי אחוזים גבוהים באוכלוסייה הבוגרת סובלים מהתופעה אשר פוגעת בתפקוד היומיומי וגורמת לנו לחוש תשושים ועייפים במהלך היום.

מאת: רובי אוזןשינה 23/02/151641 צפיות
רבים מאיתנו סובלים מכאבי גב וצוואר הנגרמים מסיבות שונות. במקרים שכאלה בחירת מזרן היא החלטה חשובה אשר תשפיע באופן ישיר גם על איכות השינה וגם על רמת הכאב. מזרן נוח הוא עניין של פרספקטיבה המשתנה בין אדם לאדם על פי הרגלי עבר ומבנה גופני. בחירת מזרן היא איננה החלטה שאנו עושים כל יום, לכן חשוב לבדוק את הנושא לעומק, להשוות בין סוגי המזרנים, להתנסות ורק בסוף להחליט. רבים מהמומחים לעמוד השדרה טוענים כי לקימורי גב שונים, מחויבת תמיכה שונה.

מאת: מלטוניןשינה 15/06/144542 צפיות
זמן השינה לו אנחנו זקוקים בנוסף לזמן השינה שאנחנו למעשה ישנים, משתנה במהלך שנות חיינו, כאשר הורמון המלטונין מהווה מרכיב חשוב בתהליך.

מאת: Daniel.Bשינה 20/05/144928 צפיות
כמעט כל מי שנוחר מכיר את התופעה הזאת: התעוררות בבהלה באמצע הלילה שנובעת מתחושת מחנק נוראית שמחייבת אתכם לחפש אחר אוויר לנשימה. אם זה קורה לכם הרבה פעמים בלילה, יכול מאוד להיות שאתם צריכים סיפאפ.

מאת: מלטוניןשינה 20/02/148674 צפיות
מלטונין בא לשקף למוח ולשאר איברי הגוף את שעות החשיכה במהלך היממה, כמו גם את עונות השנה וכל זאת בהתאם לזמן ולמקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica