חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סירים ומחבתות מפלדת אלחלד

מאת: דוד גרינברגבישול ואפיה24/01/20111269 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכישה של סירים ומחבתות אשר עשויים מפלדת אלחלד יכולים להיות תוספת נהדרת לסט קיים של כלי בישול או בתור סט מלא וחדש לחלוטין .

כלי בישול אשר עשויים מחומר זה הינם עמידים ביותר, קלים מאוד לניקוי ומאחר והם אינם מוליכים חום באותה מהירות כמו חומרים אחרים, הם הרבה יותר בטוחים ונוחים לשימוש.

אולם, ישנם פקטורים שונים אותם יש לקחת בחשבון כאשר אנו ניגשים לשם ביצוע רכישה של כלי בישול כמו סירים או מחבתות.

סירים ומחבתות אשר עשויים מפלדת אלחלד הינם כאלה אשר עשויים מסוג אחד אשר קיים מבין כמה סוגים של חומרים מהם מיוצרים כלי בישול ואפייה.

בין החומרים הנוספים אנו יכולים לראות סירים אשר עשויים מאלומיניום, נחושת ואפילו שילוב של נחושת עם מתכות אחרות.

בעוד כל אלה הינם חומרים טובים לשם ביצוע מטלות הבישול והאפייה, חשוב כי לא תשתמשו בכלים אשר עשויים ממתכת בעבודה עם סירים ומחבתות אשר עשויים מחומרים שמונעים הידבקות האוכל אליהם בעת הבישול, כמו טפלון, מכיוון שדבר זה יכול להרוס את אותה שכבה ולהחדיר אותה אל האוכל אותו אתם מכינים.

כאשר אתם נמצאים בחנות אשר מוכרת כלי מטבח, בין אם אתם מעוניינים ברכישה של סירי לחץ או סירים שעשויים מטפלון או כל חומר אחר ממנו עשויים סירים, מחבתות וכלי אפייה ובישול אחרים, ישנם כמה דברים עליהם רצוי שתחשבו טרם הרכישה.

מוליכות חום הינה הדבר הראשון, האופן בו הסיר מתחמם ומוליך חום חשוב לשם בישול אחיד.

מוצרים העשויים מנחושת או אלומיניום הינם בעלי מוליכות גבוהה של חום , אולם הם גם יכולים לשרוף את המזון כאשר אתם מגבירים את הלהבה בכיריים.

בנוסף, אם לסירים אלה אין ידיות מחומר שאינו מוליך חום , הן עשויות להתחמם גם כן, ואתם עלולים להיכוות.

כמו כן רצוי כי כלי הבישול שלכם יהיו עמידים.

דבר זה אומר שהם לא רק צריכים להיות עמידים בפני חום גבוה, אלא גם שתהליך הניקוי הינו קל ונוח.

סירים ומחבתות אשר עשויים מפלדת אלחלד ידועים בשל עמידותם הגבוהה, הרבה בשל היותם בעלי שכבה עבה יותר מאשר נחושת ואלומיניום.

אחד הדברים החשובים הנוספים בנוגע לחומר ממנו עשויים סירים הוא איך הוא מגיב עם סוגי אוכל שונים אשר מבושלים/מטוגנים/ נאפים בתוכו.

ישנם סוגי מזון חומציים אשר החומר ממנו עשוי הסירים יכול להיספג בתוכם כגון אלומיניום.

הפקטור אליו רובינו נשים לב ובהתאם לכך נבצע את שיקולי הקנייה גם כן, הוא העלות של הסירים.

מצד אחד אנו מעוניינים לרכוש כלי בישול ואפייה איכותיים, ומצד שני איננו מעוניינים לשלם סכום כה גבוה עבורם.

רצוי לקחת בחשבון כי רכישת מוצרים שהינם זולים מידי אינה חכמה מכיוון שכלים מעין אלה לא עמידים, חלקם אף עשויים מחומרים בהם לא מומלץ לבשל דברי מזון.

בנוסף, חומרים מסוימים הינם קלים יותר לניקיון מאשר אחרים.

בסיכומו של דבר, למרות שכלי בישול ואפייה אשר עשויים פלדת אלחלד אינם בעלי מוליכות חום גבוהה כמו אחרים, הם עדיין מציעים חוויית בישול ואפייה אשר מכסה את רוב הנושאים בהם דנו כעת.

לא מעט שפים מובילים משתמשים בסירים אשר עשויים פלדת אלחלד בשל סיבות אלה בדיוק.

רכישה של סט סירים איכותי תשרת את המשתמש לשנים רבות ולכן יכולה להיות רעיון נהדר בתור מתנה לזוג צעיר או בתור מתנות ליומולדת של קרוב אליכם שאוהב לבשל ולאפות..

 



תגיות המאמר: סירים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד גרינברג

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132319 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: דוד גרינברגבר ובת מצווה17/03/131582 צפיות
בר המצווה הוא אירוע בלתי נשכח בחיי כולנו. המשפחה כולה נרגשת לקראת האירוע, חודשים רבים חושבים ומתכננים איך להפיק אירוע בר מצווה בלתי נשכח. המאמר שלפניכם יתן לכם את עשרת האטרקציות המובילות לאירועי בר מצווה

מאת: דוד גרינברגבניין ואחזקה - כללי15/09/111592 צפיות
מהי עלות וועד בית, מהי עלות הארנונה עבור שטח הדירה וכדומה. יכול להיות שתגלו שהעלות השוטפת, יחד עם תשלומי משכנתא, הינה גבוהה מידי לטעמכם ותחליטו למצוא דירה בעלויות נמוכות יותר.

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111567 צפיות
לא אחת מבקש מבוטח מקופת החולים שלו לקבל טיפול רפואי מסוים וזו מסרבת. בבואנו לבחון את זכאותו של מטופל לקבלת טיפול רפואי זה או אחר, עלינו לבחון את תכליתו של חוק ביטוח בריאות ממלכתי, ועל מעמדה של קופת החולים לאור תכליות אלו. על כל אלו עמד בית המשפט בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111746 צפיות
מבוטח אשר מבקש לקבל טיפול שאינו כלול בסל הבריאות, מופנה לוועדת החריגים. הפסיקה קבעה כי על ועדת החריגים לקיים דיון לאור כללי הצדק הטבעי של המשפט המנהלי. כיצד הדבר בא לידי ביטוי בפועל? שאלה זו נדונה בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגשיפוצים04/07/111871 צפיות
הסיבה העיקרית לכך הינה העלויות הנמוכות בהחלט בהשוואה לעלויות של דירות מכל פרויקט נדלן קיים כיום. אומנם אל עלויות אלה יש להוסיף את העלות של השיפוצים ולכך יש לשים לב במיוחד, אבל אם נעבוד בצורה חכמה כך גם נקצור פירות ורווח עבור השבחתו של הנכס למכירה אם נהיה מעוניינים בכך בעתיד.

מאת: דוד גרינברגביטוח רכב30/05/111678 צפיות
למרות הכל יהיו כאלה אשר יעדיפו לגשת אל סוכן הביטוח ה"משפחתי" ולבצע ממנו את הרכישה של מוצר ביטוחי זה , בדיוק כמו כל ביטוח אחר שהם רוכשים דרכו בלב שלם , תוך שיקול של שירות אדיב ומעין תחושה של נאמנות לאורך שנים לאותה חברה.

מאמרים נוספים בנושא בישול ואפיה

מאת: אבי דוידיבישול ואפיה12/11/183896 צפיות
חולמים להגיש ארוחה ביתית ברמה של מסעדה אך אנכם יודעים לבשל? עם שירותי שף עד הבית תוכלו להגיש לאורחים שלכם ארוחה מדהימה מבלי לבלות אפילו שעה אחת במטבח.

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183267 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: דודישבישול ואפיה20/03/174494 צפיות
את המיתוס הגורס שעל מנת להכין פסטה טובה באמת צריך להיות נצר למשפחה איטלקית באתי לנפץ, למרות שאני האמנתי בו בכל ליבי במשך תקופה ארוכה מאוד.

מאת: דודישבישול ואפיה16/03/164067 צפיות
ידע זה כוח, וידע יאפשר לכם באמת להיות טבעונים. ללא הידע אתם עלולים להישבר מהר מאוד ולהרגיש אין לכם מה לאכול או אף לסבול מחסכים תזונתיים שממש אין סיבה שיהיו לכם

מאת: עידן שלומןבישול ואפיה21/10/152647 צפיות
העולם הקולינרי בישראל הופך להרבה יותר מקצועי ואיכותי כאשר בבתים ישראלים רבים כבר לא מסתפקים בסטים בסיסיים של כלי בישול, אפייה והגשה שלהם, אלא בציוד מודרני מעוצב שמוסיף לחוויה עצמה.

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/151996 צפיות
אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

מאת: ירון כהןבישול ואפיה29/12/142162 צפיות
אם אתם מוכשרים באפיה ורוצים להעשיר את המטבח שלכם במאפים נפלאים ללא גלוטן תמצאו באתר המאפים של תמר מגוון מתכונים ללא גלוטן למאכלים פשוט נפלאים. תוכלו למצוא באתר של המאפיה של תמר מגוון מתכונים אנינים ומעולים שכולם מתכונים ללא גלוטן ביניהם תמצאו מאפים מתוקים ללא גלוטן, מאפים מלוחים ללא גלוטן, עוגיות ללא גלוטן ועוגות ללא גלוטן. לקבל באתר ידע נרחב תמר עברה מסלול לימודים מכובד בקונדיטוריה והיא חולקת את הידע הנפלא הזה באתר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica