חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אי אפשר לרמות את הגנטיקה

מאת: אביעד ברקמןפיתוח שרירים 10/02/20111320 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מעטים מאד האנשים אשר יש להם הגנטיקה הדרושה והפוטנציאל לפתח גוף בסטנדרטים של מפתחי הגוף התחרותיים.אתה תוכל להתקדם ולהתפתח כל עוד הגנטיקה תאפשר לך, לא משנה כמה חזק תתאמן וכמה תקפיד על ההתאוששות.אבל לעולם לא תדע כמה הגנטיקה שלך מאפשרת לך להתקדם עד שתנסה במשך תקופה ארוכה להתקדם ככל יכולתך.

בהתחשב שאתה מבוגר ובריא פיסיולוגית לאחר כ3 עד 5 שנים של אימון כושר נכון, ללא ההפסקות ותוך הקפדה על ההתאוששות בין האימונים והקפדה על התזונה, אפילו שינויים באימונים לא יגרמו להמשך התקדמות משמעותית מבחינת פיתוח שרירים אפילו שעדיין אפשר להמשיך לפתח כוח וכושר כללי.כאשר אני מתייחס למבוגר בריא אני מתכוון לאימונים ללא שימוש בתרופות וסטרואידים.

אפילו אם מסת השריר לא ממשיכה לעלות לאחר פרק זמן זה, עדיין ניתן לשפר את הסיבולת לב ריאה,הכוח ולהתחטב ולהרגיש הרבה יותר טוב.

השתדל להיות הכי טוב שאתה יכול.זה יגרום לך לסיפוק אדיר ויתרונות בריאותיים ובעולם אחר לגמרי מבחינה פיסית ובריאותית לעומת אם לא היית מתאמן.

כיצד לבדוק אם אתם מתאמנים בכיוון הנכון?

זכרו שניתן להתחזק ללא עלייה במסת השרירים אבל לא ניתן לעלות במסת השרירים לא התחזקות פרוגרסיבית והעלאת משקלי העבודה.

כמו שציינתי קודם, ניתן להתקדם במשקלי העבודה במשך הרבה מאד שנים גם אם אתם כבר מתאמנים מספר שנים ברצינות.למעשה זו המומחיות שלי.

כל עוד אתם עולים במשקלי העבודה, סימן שאתם בכיוון הנכון מבחינת אימון במשקולות ולכן שימו לב להתאים את ההכנסה הקלורית ולשפר את הרגלי התזונה.

נכתב ע"י אביעד ברקמן, מאמן כושר אישי המתמחה באימון כוח לספורטאים.אימון לבניית מסת שריר ושינוי אורח חיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביעד ברקמן, הינו מאמן כושר אישי בכפר המכביה משנת 2006 והבעלים של Fit2day - חדר כושר פרטי לאימון כושר אישי בגבעתיים.

http://www.fit2day.co.il

מתמחה באימוני כוח ואימונים לספורטאים, ירידה במשקל ושיקום חולי לב.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביעד ברקמן

מאת: אביעד ברקמןספורט וכושר גופני - כללי09/06/111020 צפיות
מתי כדאי להתאמן בבוקר ומתי כדאי להתאמן בערב? מה ההבדלים ומה המשמעות?

מאת: אביעד ברקמןספורט וכושר גופני - כללי09/06/11989 צפיות
למה להתאמן עם שותף לאימוני כושר? כיצד לבחור שותף לאימוני כושר? מה תרוויחו מאימון עם שותף?

מאת: אביעד ברקמןאימונים09/06/111196 צפיות
מהי גמישות ?היתרונות באימוני גמישות, מה צריך לעשות כדי להיות גמיש?

מאת: אביעד ברקמןחדר כושר28/02/111900 צפיות
מספר כללים ועצות שישפרו את חווית האימון שלכם ושל הסובבים אתכם או כדי ליצור חברים חדשים בחדר כושר.וגם פתרון לאלו הסובלים מצפיפות בחדרי הכושר,המתנה למכשירים והסחות דעת.

מאת: אביעד ברקמןחדר כושר27/02/111453 צפיות
יש מבחר גדול של חדרי כושר.מה ההבדלים בינהם?אלו יתאים בשבילך? למה צריך לשים לב ועל מה להסתכל כאשר מתרשמים מאחד כזה?

מאת: אביעד ברקמןאימונים27/02/111395 צפיות
מאמן כושר אישי חושף מספר עצות שיעזרו לכם להתאושש מהאימונים בצורה אופטימלית לתוצאות שיא.

מאת: אביעד ברקמןחדר כושר10/02/111351 צפיות
ככל שאתם יותר מבוגרים, כך יותר חשוב שתעסקו בפעילות גופנית.אתם יכולים להוסיף חיים לשנים שנשארו לכם ואולי אף להוסיף שנים לחיים שלכם.בכל מקרה אתם חייבים להתאמן בצורה בטוחה ויעילה ולא התוצאה תהיה פציעות, תסכול וכישלון.

מאמרים נוספים בנושא פיתוח שרירים

מאת: gilad edelsteinפיתוח שרירים 07/10/143776 צפיות
אם לוח הזמנים הצפוף שלכם בקושי משאיר לכם זמן להתאמן, כשאתם מוצאים שעה פנויה אתם רוצים לנצל אותה ביעילות. אם המטרה שלכם היא מבנה גוף שרירי, להלן טיפים חיוניים לבניית השריר במהירות.

מאת: סטרואידיםפיתוח שרירים 11/08/133143 צפיות
אפקט שדווח עם השימוש בדקה דורבולין, הוא יכולתו להקל ו/או לרפא את העצם וכאבים באופן כללי. היו השערות אנקדוטיים רבות, מדוע זה קורה, החל מכמה הצהרות אבסורדיות. האמת היא שמחקר מסוים שבו נשים בגיל הבלות קיבלו מנות קטנות של ננדרולון הראה כי הננדרולון קידם עלייה משמעותיות בסינתזת הקולגן. מחקר נפרד הראה גם כי הננדרולון מגורה עלייה משמעותית בתכולת מינרלים בעצם. זוהי עובדה ידועה שכל הסטרואידים אנבוליים יכולים לקדם את העלייה בסינתזת הקולגן ולהגדיל את בתכולת מינרלים בעצם, אך מחקרים אלה הראו כי הננדרולון מפג

מאת: סטרואידיםפיתוח שרירים 09/08/137862 צפיות
מסטרון הינו סטרואיד אנאבולי שמו הגנרי דרוסטנולון. המסטרון הינו סטרואיד אנבולי הניתן בזריקות על בסיס שמן, והוא נגזר מההורמון דיהידרוטסטוסטרון (DHT), מה שהופך את המסטרון לחבר של משפחת הסטרואידים או האנלוגים של ה- DHT. מסטרון (Masteron) הינו סטרואיד אנאבולי שמו הגנרי דרוסטנולון (Drostanolone). המסטרון הינו סטרואיד אנבולי הניתן בזריקות על בסיס שמן, והוא נגזר מההורמון דיהידרוטסטוסטרון (DHT), מה שהופך את המסטרון לחבר של משפחת הסטרואידים או האנלוגים של ה- DHT. סטרואידים אנבוליים אחרים השייכים למשפחת

מאת: סטרואידיםפיתוח שרירים 08/08/132116 צפיות
פרימובולן - סטרואיד אנבולי (מטנולון) פרימובולן (Primobolan) הינו שמו המסחרי של הסטרואיד האנבולי מטנולון (Methenolone). סטרואיד זה זמין גם בצורת בסיס שומני להזרקה תוך שרירית – מטנולון איננטאט, וגם בצורה אוראלית – מטנולון אצטאט. כאמור הפרימובולן בזריקות זמין כמטנולון איננטאט (Methenolone Enanthate), והפורמט האוראלי ידוע כמטנולון איצטט (Methenolone Acetate). סקירה כללית והיסטוריית הפרימובולן (Primobolan) פרימובולן (Primobolan) הינו שמו המסחרי של הסטרואיד האנבולי מטנולון (Methenolone). סטרואיד ז

מאת: יעקב קובי עזראפיתוח שרירים 01/04/132363 צפיות
איך סטרואידים אנאבוליים מנוצלים ע"י ספורטאים? סטרואידים אנאבוליים נלקחים בדרך כלל או דרך הפה = באופן אוראלי או מוזרקים לתוך השריר (IM), למרות שחלקם נמרחו על העור כקרם או ג'ל. מינונים שננקטו ע"י הספורטאים עשויים להיות גבוהים פי- 10 עד כפי- 100 ממינונים שנקבעו לטיפול במצבים רפואיים נורמטיבים.

מאת: רונן חזיפיתוח שרירים 27/12/128298 צפיות
פיתוח גוף כולל למעשה חיזוק של הגוף ובנייה של מסת שריר טובה ואיכותית. פיתוח גוף אולי מצטייר רק כרצון להיראות שרירי וחזק, אבל למעשה פיתוח גוף מהווה אבן יסוד בתחומי ספורט שונים, על מנת להגיע לתוצאות מתקדמות ורצויות. לצורך פיתוח גוף יעיל יש לצרוך חלבונים רבים, אשר בונים את מסת השריר.

מאת: רונן חזיפיתוח שרירים 23/12/128463 צפיות
ספורטאים צריכים להקפיד על דברים רבים על מנת להגיע לתוצאות מתאימות. מעבר לנושא של האימונים, יש צורך להקפיד על תזונה מתאימה ועל תפריט מתאים לספורטאים. חלק מרכזי מהתפריט יהיה תוספי מזון לספורטאים, מכיוון שלעיתים ישנו קושי להשיג את כל מה שהספורטאים צריכים דרך אוכל בלבד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica