חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לבחור את חדר הכושר שיתאים לך?

מאת: אביעד ברקמןחדר כושר27/02/20111453 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיצד למצוא חדר כושר מתאים?

חדר כושר יכול להיות מפחיד למתאמן מתחיל.אבל לאחר מספר אימונים אתה צריך להרגיש בדיוק כמו כל שאר המתאמנים הותיקים.רק צריך להתגבר על תחושת אי הנוחות הקיימת בהתחלה אצל מרבית המתאמנים החדשים.

הסתכלו בדפי זהב או ערכו חיפוש באינטרנט למכוני כושר אשר נמצאים בסביבה שלכם.אם חדר הכושר לא נמצא בסביבה הקרובה והנוחה לכם להגיע, זה יהווה מכשול בשלב כזה או אחר ויבוא על חשבון הזמן המוקדש לאימון כושר.

באופן אידאלי חדר הכושר צריך להיות במרחק הליכה מביתכם או במרחק של כמה דקות נסיעה.התקשרו לחדרי הכושר השונים ובררו על המחירים, שעות פתיחה, ציוד, שירות ומאמן כושר אישי.לחלק מחדרי הכושר יש אתרי אינטרנט בהם תוכלו לברר מידע נוסף על הציוד, המאמנים, שעות הפתיחה ואימונים אישיים.

שיחת הטלפון צריכה לתת לכם רושם ראשוני לגבי כמה החדר כושר ידידותי לקליינטים שלו.אולי חדרי כושר מסויימים לא יתנו לכם אימון ניסיון חינם.אולי השעות לא מתאימות לכם.

לאחר הסינון הראשוני, גשו לראות את חדרי הכושר.הכי טוב לברר אם יש שעות לאורחים ולבוא לראות את המקום בשעות ובימים שתרצו להתאמן בהם.חדר הכושר הוא מקום שונה לגמרי בין השעות השקטות לבין שעות העומס ומסיבה זו יש המעדיפים להתאמן בחדר כושר פרטי.

מספר נקודות שיש לשים לב אליהן :

1.סדר - האם חדר הכושר מסודר? חדר הכושר לא צריך להיות חדר תצוגה.אבל אם אינו מסודר סביר להניח שגם שאר ההתנהלות בהתאם ויש בכך גם אלמנט שלילי של בטיחות בחדר כושר.

2.ניקיון - האם השירותים וחדר המלתחות נקיים ומתוחזקים היטב? אם תרצה להתקלח לאחר האימון האם זה יהיה נוח ולשביעות רצונך?

3.תאים - האם יש לוקרים בהם תוכל לאחסן את חפציך בביטחון, האם זה בתוספת תשלום?

4.מצב הציוד - האם יש כבלים קרועים, מכשירים לא תקינים, ריפוד מרופט? אם כן כדי לחפש חדר כושר אחר.

5.מי היצרן של הציוד בחדר הכושר? בד"כ חדרי כושר מגבילים את הציוד לחברה אחת או שתיים.אם אלו מהחברות המובילות זה מצויין.אם אתם רואים אוסף של מכשירים מחברות שונות זהו סימן לא טוב וחפשו חדר כושר אחר.

6.הדרכה - האם כולם מקבלים אותה תוכנית אימונים בסיסית? האם יש שירות של מאמן כושר אישי בתשלום? מהי ההכשרה והניסיון של צוות המאמנים?

7.כסף - אם אתם מחפשים חדר כושר לאימון כוח ולפעילות אירובית אין שום סיבה שתשלמו על שיעורי ריקוד,בריכה,יוגה,אגרוף, סאונה וקפה. מצאו מקום בו תשלמו רק על הדברים שאתם צריכים.

שאלו את השאלה - מה אתם מקבלים תמורת הכסף שלכם? הן מבחינת ציוד, סביבת אימונים והן מבחינת הדרכה.זכרו זה לא משנה כמה חדר הכושר מפואר אם לא תקבלו יחס אישי, ותעשו טעויות שבמקרה הטוב לא תראו תוצאות ובמקרה הרע תיפצעו - כל המנוי לא יהיה שווה את זה.שווה לשלם קצת יותר עבור מקום טוב יותר.לאחר שמצאתם מקום שנראה לכם מתאים - בקשו אימון ניסיון.

במאמר הבא, תדעו למה לשים לב כאשר אתם באימון ניסיון.

נכתב ע"י אביעד ברקמן, מאמן כושר אישי והבעלים של Fit2day חדר כושר פרטי לאימונים אישיים (1 על 1).

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביעד ברקמן, הינו מאמן כושר אישי בכפר המכביה משנת 2006 והבעלים של Fit2day - חדר כושר פרטי לאימון כושר אישי בגבעתיים.

http://www.fit2day.co.il

מתמחה באימוני כוח ואימונים לספורטאים, ירידה במשקל ושיקום חולי לב.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביעד ברקמן

מאת: אביעד ברקמןספורט וכושר גופני - כללי09/06/111020 צפיות
מתי כדאי להתאמן בבוקר ומתי כדאי להתאמן בערב? מה ההבדלים ומה המשמעות?

מאת: אביעד ברקמןספורט וכושר גופני - כללי09/06/11989 צפיות
למה להתאמן עם שותף לאימוני כושר? כיצד לבחור שותף לאימוני כושר? מה תרוויחו מאימון עם שותף?

מאת: אביעד ברקמןאימונים09/06/111196 צפיות
מהי גמישות ?היתרונות באימוני גמישות, מה צריך לעשות כדי להיות גמיש?

מאת: אביעד ברקמןחדר כושר28/02/111900 צפיות
מספר כללים ועצות שישפרו את חווית האימון שלכם ושל הסובבים אתכם או כדי ליצור חברים חדשים בחדר כושר.וגם פתרון לאלו הסובלים מצפיפות בחדרי הכושר,המתנה למכשירים והסחות דעת.

מאת: אביעד ברקמןאימונים27/02/111395 צפיות
מאמן כושר אישי חושף מספר עצות שיעזרו לכם להתאושש מהאימונים בצורה אופטימלית לתוצאות שיא.

מאת: אביעד ברקמןפיתוח שרירים 10/02/111321 צפיות
כמה אפשר להגדיל את מסת השרירים? תוך כמה זמן נראה או נפסיק לראות תוצאות? מה קורה אח"כ? ומה צריך לעשות כדי לראות תוצאות מקסימליות?

מאת: אביעד ברקמןחדר כושר10/02/111351 צפיות
ככל שאתם יותר מבוגרים, כך יותר חשוב שתעסקו בפעילות גופנית.אתם יכולים להוסיף חיים לשנים שנשארו לכם ואולי אף להוסיף שנים לחיים שלכם.בכל מקרה אתם חייבים להתאמן בצורה בטוחה ויעילה ולא התוצאה תהיה פציעות, תסכול וכישלון.

מאמרים נוספים בנושא חדר כושר

מאת: עופר שלוחדר כושר08/06/184818 צפיות
למתעניינים באימוני כושר אישיים לטובת חיטוב ועיצוב הגוף ולטובת ירידה במשקל.

מאת: tiloniחדר כושר14/01/181913 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה מאתגרת לכל אישה, תקופה בה הגוף חווה שינויים משמעותיים, גם מבחינה רגשית, גם מבחינה ביולוגית ובעיקר מבחינה פיזית, גם תהליך הלידה והתקופה שלאחריה אינם פשוטים וקלים, במיוחד למי שהייתה רגילה לחיים פעילים, תזזיתיים ומלאי תנועה ופעילות גופנית, והמצב החדש דורש ממנה להתחיל להיות פאסיבית יותר, מוגבלת יותר בתנועה ולבלות את ימיה ולילותיה בין שינה להנקה.

מאת: tiloniחדר כושר29/12/171515 צפיות
לפעילות גופנית ולשמירה על כושר גופני יש השפעה לא רק על המראה החיצוני והאסתטי של המתאמנים, והמתאמנות, אלא גם על מגוון רחב של פרמטרים נפשיים ובריאותיים, ופעילות גופנית קבועה ומאוזנת ידועה ומוכרת כמורידת סטרס ולחצים, כמסייעת למערכות העיכול והדם וכמעכבת את תהליכי ההזדקנות של הגוף.

מאת: רוני הכהןחדר כושר18/11/152577 צפיות
אולי בעידן בו לא היו לנו כל כך הרבה מכשירים חשמליים שמבצעים עבורינו את רוב העבודה הקשה, זה היה יכול להיות נכון שאין זמן, אבל היום 24 שעות מרגישות הרבה יותר מלאות באפשרויות עבור שעות פנאי ואם רק תתכננו נכון את הבוקר שלכם, אתם תמצאו כי יש לכם זמן לביצוע פעילות גופנית. על Ems כבר שמעתם?

מאת: רוני הכהןחדר כושר26/02/152261 צפיות
המאמר מפרט אודות יתרונות של אימוני trx בתל אביב במכוני הכושר המובילים.

מאת: אמיר פטיטוחדר כושר17/08/143112 צפיות
היום יש מגוון מאוד גדול של מאמני כושר אישיים גם בתל אביב וגם ברחבי הארץ וחשוב לבדוק את כל האפשרויות . אם אתם מחפשים דרך להגיע לתוצאות הטובות ביותר בתחום של אימון ספורט גם כדי להגיע למסת שריר גדולה וגם כדי לחטב את הגוף שלכם לקראת הקיץ הגעתם למקום הנכון.

מאת: gilad edelsteinחדר כושר13/08/143169 צפיות
מקומות עבודה רבים מעוניינים בהקמת חדר כושר לעובדים. יש לכך שלל סיבות: רצון לפנק את העובדים, שאיפה לעובדים בריאים יותר, רצון להשאיר את העובדים יותר שעות בתוך סביבת העבודה, ורצון לגבש את העובדים על ידי פעילות ספורטיבית ומהנה. מסיבות אלה, יותר ויותר חברות פונות אלינו לצורך הקמת חדר כושר בחברה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica