חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תזמון האימונים

מתי הזמן הכי טוב כדי לתת ללב שלך ולריאות להתאמן?מתי הזמן הכי טוב לתת לשרירים להרים משקולות?

הזמן הכי טוב לאימון כושר אישי הוא הזמן בו הסיכויים הכי גדולים שתעשה אותו.

אם אתה טיפוס של בוקר, אתה צריך לנסות להתאמן בבוקר.מדוע? בגלל שזה הזמן בו יש לך הכי הרבה אנרגיה.וזהו הזמן בו יש את הסיכוי הכי גדול שתיצמד לתוכנית האימונים.גם להפך אם אתה טיפוס של ערב או לילה אז אתה צריך לנסות להתאמן בלילה, אחרי העבודה בגלל שזה הזמן בו הסיכויים הכי גדולים שתתמיד ותצטרך להיצמד לתוכנית.

במזג אויר חם, הכי חכם לתכנן את האימונים מסביב לטמפרטורת הליבה של הגוף אשר עולה ויורדת כל 24 שעות.תרגישו פחות את החום בבוקר כאשר ליבת הגוף היא הכי קרה.כאשר ליבת הגוף קרה זה הזמן הכי טוב לרכב על אופניים,לרוץ או לעסוק בשאר ענפי הכושר האירוביים.אם יש לך זמן לפצל את האימונים (אימון בבוקר ואימון בערב) אז כדאי לתכנן את אימון הכוח אחר הצהריים כאשר טמפרטורת הליבה חמה יותר ומאפשרת לשרירים ולמפרקים תנועה יותר חלקה ומוכנות למשקלים כבדים יותר.

למרות שטמפרטורת גוף נמוכה מאפשרת לגוף לבצע אימון אירובי יותר בקלות שימו לב לבצע חימום בתחילת האימון.טמפרטורת ליבת הגוף נמוכה מנוגדת לאימון סיבולת אשר גורם לגוף להעלות טמפרטורות ולהזיע וגם גורם לשרירים להיות יותר נוקשים בתחילת האימון.התחילו בהדרגה ותנו למערכת הסיבולת לב ריאה של הגוף זמן להתחמם ולהתרגל לעצימות באימון והתוצאות לא יאחרו לבוא.

אימון כוח משלב מקטעים קצרים של פעילות בעצימות גבוה ולכן יותר טוב לבצע אותו אחר הצהריים כאשר טמפרטורת הליבה של גוף גבוהה יותר.בשלב זה המפרקים יותר מוכנים לעומס ומשקולות כבדות וגם המערכת העצבית והשרירים עובדים טוב יותר.גם הקצב המטבולי וכל שאר הפרמטרים יותר יעילים למטרת של אימון אנאירובי.

נכתב ע"י

אביעד ברקמן, מאמן כושר אישי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביעד ברקמן, הינו מאמן כושר אישי בכפר המכביה משנת 2006 והבעלים של Fit2day - חדר כושר פרטי לאימון כושר אישי בגבעתיים.

http://www.fit2day.co.il

מתמחה באימוני כוח ואימונים לספורטאים, ירידה במשקל ושיקום חולי לב.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביעד ברקמן

מאת: אביעד ברקמןספורט וכושר גופני - כללי09/06/11990 צפיות
למה להתאמן עם שותף לאימוני כושר? כיצד לבחור שותף לאימוני כושר? מה תרוויחו מאימון עם שותף?

מאת: אביעד ברקמןאימונים09/06/111196 צפיות
מהי גמישות ?היתרונות באימוני גמישות, מה צריך לעשות כדי להיות גמיש?

מאת: אביעד ברקמןחדר כושר28/02/111901 צפיות
מספר כללים ועצות שישפרו את חווית האימון שלכם ושל הסובבים אתכם או כדי ליצור חברים חדשים בחדר כושר.וגם פתרון לאלו הסובלים מצפיפות בחדרי הכושר,המתנה למכשירים והסחות דעת.

מאת: אביעד ברקמןחדר כושר27/02/111454 צפיות
יש מבחר גדול של חדרי כושר.מה ההבדלים בינהם?אלו יתאים בשבילך? למה צריך לשים לב ועל מה להסתכל כאשר מתרשמים מאחד כזה?

מאת: אביעד ברקמןאימונים27/02/111396 צפיות
מאמן כושר אישי חושף מספר עצות שיעזרו לכם להתאושש מהאימונים בצורה אופטימלית לתוצאות שיא.

מאת: אביעד ברקמןפיתוח שרירים 10/02/111323 צפיות
כמה אפשר להגדיל את מסת השרירים? תוך כמה זמן נראה או נפסיק לראות תוצאות? מה קורה אח"כ? ומה צריך לעשות כדי לראות תוצאות מקסימליות?

מאת: אביעד ברקמןחדר כושר10/02/111352 צפיות
ככל שאתם יותר מבוגרים, כך יותר חשוב שתעסקו בפעילות גופנית.אתם יכולים להוסיף חיים לשנים שנשארו לכם ואולי אף להוסיף שנים לחיים שלכם.בכל מקרה אתם חייבים להתאמן בצורה בטוחה ויעילה ולא התוצאה תהיה פציעות, תסכול וכישלון.

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204889 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205449 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172868 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173429 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173886 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173691 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/163118 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica