חפש מאמרים:
שלום אורח
25.06.2022
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התאוששות מקסימלית - עצות מועילות

מאת: אביעד ברקמןאימונים27/02/20111234 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין מקום להתפשר כאשר מתייחסים למספר מרכיבים האחראים על ההתאוששות מהאימונים.אם אתם רוצים להשיג את התוצאות המהירות ביותר בפיתוח גוף ושריפת שומנים.קראו בקפידה את העצות הבאות :

1.שינה בעדיפות גבוהה.אם אתם מתאמנים חזק, להקפיד על שינה פירושו לישון לפחות 8 שעות של שינה איכותית מדי לילה.

2.מאזן קלורי חיובי במידה קלה אלא אם כן אתם מחפשים להפחית ממשקל גופכם יעזור לכם להתאושש טוב יותר מהאימונים.

3.חלבון - אם אתם מתאמנים חזק, הקפידו לצרוך קרוב ל2 גרם על חלבון על כל קילו ממשקל גופכם.בעדיפות לחלבון מהחי.

4.הימנעו מדיאטה דלה בשומן.שומן איכותי הוא מרכיב חיוני לבריאות ועל מנת לעודד תהליכי בניית שריר.

5.הימנעו מג'אנק פוד.

6.אכלו מזונות המתאימים לכם.יותר חשוב ממה שאתם אוכלים ושותים זה המזון שמתעכל טוב ומרכיביו נספגים.

7.הימנעו מרעב או ממרווחים גדולים מדי בין הארוחות.הכינו כל ערב את הארוחות ליום המחרת.תכנון הוא הכרחי.

8.כחצי שעה לאחר האימון הקפידו על ארוחה נוזלית הנספגת מהר ומורכבת מפחמימות וחלבונים.כשעתיים אח"כ אכלו ארוחה מלאה מאוכל מוצק.

9.הקפידו לאכול ארוחת בוקר.

10.התמקדו במזון ולא בתוספי מזון.

11.שתו כמות גדולה של מים.אפילו התייבשות קלה יכולה להשפיע על האימונים והתאוששות מהם.יותר מדי מים עדיפים על מעט מדי.

12.שמרו על האנרגיות שלכם.הקטינו את הפעילויות הפיזיות מחוץ לחדר הכושר למעט הליכה ודברים הדרושים לכם ביום-יום.

13.שמרו על חיים שלוים ורגועים.לחץ פוגע בהתאוששות בין האימונים ויש לו השפעות שליליות על הבריאות.

14.שמרו על הבריאות.התייחסו אל הבריאות שלכם ברצינות כי זהו הדבר החשוב ביותר על מנת להאיץ את ההתאוששות.

15.הימנעו מאימון יתר.

16.התייעצו עם מאמן כושר אישי על מנת שיתאים לכם תוכנית אימון המתאימה לאורח החיים שלכם.

זכרו המפתח להצלחה והשגת המטרות של גוף שרירי, חטוב, בריא ופעיל הוא להתאים אימון כושר אישי לחייכם כך שתתאוששו ותשתפרו מאימון לאימון תוך הקשבה לגוף.

נכתב ע"י אביעד ברקמן, מאמן אישי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביעד ברקמן, הינו מאמן כושר אישי בכפר המכביה משנת 2006 והבעלים של Fit2day - חדר כושר פרטי לאימון כושר אישי בגבעתיים.

http://www.fit2day.co.il

מתמחה באימוני כוח ואימונים לספורטאים, ירידה במשקל ושיקום חולי לב.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביעד ברקמן

מאת: אביעד ברקמןספורט וכושר גופני - כללי09/06/11911 צפיות
מתי כדאי להתאמן בבוקר ומתי כדאי להתאמן בערב? מה ההבדלים ומה המשמעות?

מאת: אביעד ברקמןספורט וכושר גופני - כללי09/06/11889 צפיות
למה להתאמן עם שותף לאימוני כושר? כיצד לבחור שותף לאימוני כושר? מה תרוויחו מאימון עם שותף?

מאת: אביעד ברקמןאימונים09/06/111046 צפיות
מהי גמישות ?היתרונות באימוני גמישות, מה צריך לעשות כדי להיות גמיש?

מאת: אביעד ברקמןחדר כושר28/02/111749 צפיות
מספר כללים ועצות שישפרו את חווית האימון שלכם ושל הסובבים אתכם או כדי ליצור חברים חדשים בחדר כושר.וגם פתרון לאלו הסובלים מצפיפות בחדרי הכושר,המתנה למכשירים והסחות דעת.

מאת: אביעד ברקמןחדר כושר27/02/111301 צפיות
יש מבחר גדול של חדרי כושר.מה ההבדלים בינהם?אלו יתאים בשבילך? למה צריך לשים לב ועל מה להסתכל כאשר מתרשמים מאחד כזה?

מאת: אביעד ברקמןפיתוח שרירים 10/02/111197 צפיות
כמה אפשר להגדיל את מסת השרירים? תוך כמה זמן נראה או נפסיק לראות תוצאות? מה קורה אח"כ? ומה צריך לעשות כדי לראות תוצאות מקסימליות?

מאת: אביעד ברקמןחדר כושר10/02/111220 צפיות
ככל שאתם יותר מבוגרים, כך יותר חשוב שתעסקו בפעילות גופנית.אתם יכולים להוסיף חיים לשנים שנשארו לכם ואולי אף להוסיף שנים לחיים שלכם.בכל מקרה אתם חייבים להתאמן בצורה בטוחה ויעילה ולא התוצאה תהיה פציעות, תסכול וכישלון.

מאמרים נוספים בנושא אימונים

מאת: עופר שלואימונים15/06/185066 צפיות
אימוני כושר אישיים לירידה במשקל וחיטוב הגוף.

מאת: דודישאימונים22/03/184210 צפיות
על פי ארגון הבריאות העולמי, מחלת הסרטן נמצאת במקום השני של גורמי המוות. על פי האגודה למלחמה בסרטן, פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן.

מאת: דודישאימונים19/03/183633 צפיות
פעילות גופנית חשובה לכולנו. בין אם אנחנו מעוניינים לרדת במשקל, לשמור על איזון ואף לעלות במשקל. אם אנחנו אנשים בריאים או חולים, ילדים או מבוגרים ואף אם אנחנו בני הגיל השלישי.

מאת: דודישאימונים14/03/163087 צפיות
אין כמו לפתח זוגיות ספורטיביות, כזאת שהיא חדורת מוטיבציה, חיזוקים הדדיים והנאה משותפת מהתוצאות

מאת: רוני הכהןאימונים09/09/152288 צפיות
רבים שואלים לגבי ההבדל בין אימון בשיטת ems club לאימון סטנדרטי אותו מבצעים בבית או במכון כושר, ולמעשה ההבדל טמון ביכולת של המערכת לשלוח את הגירוי החשמלי לכמה קבוצות של שרירים בפעם אחת ולבצע אימון של כמה אזורים בו זמנית, לעומת אימון רגיל שמצריך בכל פעם התמקדות באזור אחד ובקבוצת שרירים ספציפית בגוף של המתאמן. דבר זה מצריך הרבה יותר זמן עבור אימון בפעם אחת.

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/142591 צפיות
קטלבלס הינה משקולת אסמיטרית שבאמצעותה ניתן לבצע אימון גופני איכותי המערב קבוצות שרירים רבות בו זמנית, מאתגר את מערכות היציבות ושיווי המשקל של הגוף ותורם בפיתוח סבולת שריר ולב ריאה

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/142462 צפיות
אימון פונקציונלי החל את דרכו האימון עבור ספורטאי עילית לטובת שיפור היכולות הספציופיות לענף הספורט בו הם מתמחים. עם השנים החלו להבין שגם אנשים מן הישוב, רצוי ואף כדאי שהאימונים הגופניים שהם מבצעים לטובת בריאות גופם יהיו תואמים את אורח חייהם, כלומר אימון שמלשב קבוצות שירירים רבות בו זמנית ותנועות שתואמות את חיי היומיום- מעבר משכיבה לעמידה , ישיבה וקימה , הרמת חפצים וכדומה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica