חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב אתרים

מאת: ילדונתעיצוב אתרים16/02/20111041 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב אתרים ותוכן

אם חשקה נפשכם בהקמת אתר אינטרנט פרטי משלכם, רצוי מאד שמלבד התוכן שלו, גם העיצוב שלו יהיה מעניין. בימינו, עסקים או אנשים שמקימים אתר אינטרנט או חברות ותאגידים גדולים שיש ברשותם אתר אינטרנט, לוקחים בחשבון את נושא עיצוב אתרים. בעבר, כאשר רשת האינטרנט הוקמה והחלו להפציע אתרי אינטרנט, גם נושא עיצוב אתרים החל להתפתח בהדרגה.

בהתחלה העיצוב היה בסיסי ופשוט. ככל שהתפתחה רשת האינטרנט, עיצוב הפך להיות תחום חשוב במעלה, לא פחות מהתכנים שהציג אתר האינטרנט.



עיצוב אתרים ככלי שיווקי

עיצוב אתרים הוא אלמנט שמכיל בתוכו לא רק מראה אסתטי ומושך לעין. לעיצוב אתרים יש תפקיד שיווקי משמעותי במסרים שרוצים בעלי האתר להעביר לקהל הגולשים. במידה והחלטתם להקים אתר אינטרנט משלכם, תכנות הוא השלב הראשון. במידה ויש ברשותכם ידע בתכנות אתרים, תוכלו להקימו בעצמכם, במידה ולא, ניתן לשכור את שירותיו של מתכנת אתרים, או לחילופין להיעזר במכר או חבר שהוא מומחה בתכנות אתרים.

חברות או תאגידים מעסיקים מתכנתים על מנת שיקימו ויתפעלו את אתר האינטרנט שלהם באופן קבוע. השלב הבא הוא כמובן עיצוב אתרים. מי שבידיו הידע בתחום זה יוכל לעצב את האתר שלו בעצמו. במידה ולא, ניתן גם במקרה זה לשכור את שירותיו של מעצב אתרים.

במקרים רבים, אנשים שיש להם ידע בתכנות אתרים, יהיה ברשותם גם הידע בעיצוב אתרים. לפני שמתחילים בעיצוב ושדרוג האתר מומלץ לחשוב על אסטרטגיה שיווקית לפרטים שיופיעו באתר. כיצד ניתן למשל לקחת מסר מסוים שאתם רוצים להעביר לקהל הגולשים ולהביא אותו לידי ביטוי בצורה ויזואלית לגולשים שלכם באתר. עיצבו אתרים כולל בתוכו לא רק את עיצוב הפרטים הקטנים באתר, אלא גם את המכלול.

החל מבחירת לוגו לאתר וכלה בבחירת צבעים של דפים, כותרות וכיוצא בזה. על כל דבר שהחלטתם להוסיף, יש לשים דגש ותשומת לב מיוחדת, גם אם נדמה לכם כי הוא שולי.

יש לזכור כי מה שמושך את עין הגולש פעמים רבות, הוא לאו דווקא התוכן שמצוי באתר שלכם, אלא יותר הצד הוויזואלי של האתר. ייתכן והתוכן באתר שלכם הוא עשיר ומצוין, אך העיצוב לוקה בחסר. במקרים רבים, זה מה שעשוי למנוע מהגולשים להמשיך ולגלוש באתר ולהגיע לעמודים אחרים בו.

עיצבו אתרים הוא אינו דבר חד פעמי. אתרים שרוצים להישאר מעודכנים ומושכים את העין, חייבים להשתדרג מידי זמן ולהוסיף עיצובים אחרים מושכים ומעניינים. עיצובים ישנים ניתן להסיר או לשכלל. כמובן שכל המוסיף גורע ובמידה ויש ברשותכם אתר עם עיצוב שהוא מספיק טוב, אין צורך להגזים בעיצוב ולהפוך את האתר ל"מקושקש" מידי.

עיצוב אתרים ומשוב

ככלל, רצוי בעיצוב אתרים להתייעץ תמיד עם בעלי מקצוע מהתחום או להקשיב לחוות דעתם של חברים ומכרים,  כך שתוכלו לקבל משוב אמין על עיצוב האתרים ולשנות דברים בהתאם.

 



תגיות המאמר: עיצוב אתרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ילדונת

מאת: ילדונתאימון לקריירה10/06/194051 צפיות
מדוע נדרש להגדיר עבודה לחיילים משוחררים כנושא בפני עצמו, ומה מאפיין את תחום העבודה לחיילים משוחררים?

מאת: ילדונתפסיכולוגיה10/06/196914 צפיות
האם גמילה מהימורים אפשרית? ניתן לומר שהסיבה העיקרית לעליה החדה במספר המתמכרים שנדרשים לגמילה מהימורים היא הנגישות הקלה של ההימורים על כל סוגיהם, הן באינטרנט והן מחוצה לו, לכל שכבות החברה ולכל הגילאים.

מאת: ילדונתרפואה15/08/182431 צפיות
ניסויים בבעלי חיים אינם רק נושא מדעי אלא גם טעונים רגשית. למצדדים בניסויים בבעלי חיים וגם למתנגדים יש טיעונים צודקים, מוכחים וכבדי משקל. להלן ננסה להבין ולו במעט את מורכבות נושא הניסויים בבעלי חיים.

מאת: ילדונתצרכנות11/04/151412 צפיות
ערכת כלי עבודה בסיסית איננה דורשת ממכם להחזיק יותר מדי כלים ובמרבית המקרים תוכלו ליהנות ממענה מקיף וכולל לכ-90% מהשיפוצים בבית עם מספר מצומצם של כלי עבודה איכותיים.

מאת: ילדונתתכשיטים07/01/151771 צפיות
טבעות אירוסין הן לא רק טבעות, אלא האופן שבו האישה בוחנת את יחסיכם ואת עתידכם. זכור: אישה אולי תתפשר על הגבר שלה פה ושם כי אין גבר מושלם, אבל אין שום מקום לפשרה כשמדובר בטבעת האירוסין שלה.

מאת: ילדונתבריאות השן15/12/141816 צפיות
אורתודנט יכול לסייע במקרים בהם נסיגת חניכיים נגרמה כתוצאה מסגירת שיניים לא ישרה או כאשר הנסיגה גרמה לכך ששן בעמדה קדמית בולטת מקשת השיניים.

מאת: ילדונתצרכנות19/09/141369 צפיות
בשל תפקודן של הנעליים הצבאיות על תקן של נעלי עבודה הן זוכות לטיפול קפדני הכולל צחצוח במשחת נעליים, ששומרת על הלחות של העור ומסלקת ממנו חומרים העלולים לפגוע בו.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213412 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211428 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172765 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162054 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162570 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153053 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152712 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica