חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעצבי פנים ואדריכלים אחרים

מאת: eyalfatranעיצוב22/02/20111085 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אדריכלי פנים מתמחים בעיצוב החללים הפנימיים של המבנה תוך ירידה לפרטים הקטנים: איך תראה רצפת המבנה, מה יהיו צבעי הקירות, וילונות, בחירת דלתות לבית ועוד. על מנת להיקרא מעצב פנים מספיק להתנסות בלימודי עיצוב. אדריכל פנים מחויב בלימודי אדריכלות למרות שבארץ ישנו בלבול מסוים סביב ההגדרות. כאשר מעצב פנים מגדיר את עצמו לפעמים גם כאדריכל. צריך להבין שהסמכה של אדריכל לוקחת עד שש שנים במוסדות מסוימים.

עיצוב מטבח הוא אחד התחומים החמים. אם נחשוב על זה קניה של מטבח היא אחת הקניות הגדולות שיצא לנו לעשות בחיים. מטבח חדש יכול להגיע ל 50 אלף ש"ח ואפילו יותר מזה. מעצב הפנים עובד על מנת להתאים את המטבח לנוף הביתי.

 
כאשר מתכננים בית פרטי לא תמיד חייבים לקחת מעצב פנים או אדריכל פנים, לפעמים ניתן להיעזר באדריכל מבנה שלקחנו.

 מעצב פנים מחויב להיות קשוב ללקוח, בסוף בדומה  לסוגים אחרים של אדריכלות (אדריכלות מבנים, אדריכלות נוף), התכנון צריך להיות פשרה בין הפונקציונאליות למה שיפה מבחינה אומנותית.

 מעצב הפנים יכול לעבוד עם תוכנות שונות מעולם הקאד.תוכנת אוטוקאד מובילה בתחום של מהנדסי המכונות ואדריכלי מבנים. התוכנה הצליחה ליצור ממשק נוח ולענות על הסטנדרטים של חוק התכנון והבנייה. עם זאת חשוב לעדכן את התוכנה ולהתאים אותה לשינויים בתקנים. בד"כ חברות שמוכרות את האוטוקאד מציעות גם חבילה של תוכנות עזר משלימות.

 באתר של איגוד אדריכלי הפנים בישראל ניתן לקרוא עוד על עיצוב פנים והתוכנות בהן ניתן להשתמש על מנת ליצור סקיצות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איל פטרן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת eyalfatran

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173006 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172305 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranעיצוב גינות16/11/171902 צפיות
עיצוב של כל גינה מתחיל במחשבה ועדיף שזו תהיה מחשבה של אנשי מקצוע, מנוסים ובעלי ידע בתחום, שגם אוהבים את מה שהם עושים – כן, בדיוק כמו הצוות של Mr. Green. לכל גינה וגינה יש את המאפיינים שלה וכמובן שלכל לקוח יש את הציפיות שלו ואת הדברים שהוא היה רוצה למצוא בגינה שלו ואת אלה צריך לשלב יחד בצורה נכונה

מאת: eyalfatranחקלאות06/10/171366 צפיות
אז לפני שאתם חושבים מה תרצו שיהיה בחצר, בדקו את גודל השטח ואז תוכלו להתחיל להגדיר מה אתם רוצים, כאשר האפשרויות הן רבות ומגוונות: שטח דשא, גינת תבלינים, עץ הדרים, בריכה, מפלי מים, פינת ברביקיו, בריכה, שביל אבנים, פינת ישיבה, פסלים מעוצבים ועוד.

מאת: eyalfatranנדל"ן20/07/121476 צפיות
התיקון השלישי לתמ"א 38 מביא עמו רוח חדשה ואופטימית שמציתה תקווה גדולה בנוגע להצלחת התכנית המבורכת שעד היום, למרות שיצאה לאוויר העולם לפני קרוב לשמונה שנים לא הצליחה להתרומם מן הקרקע ולהמריא. על מנת להבין לעומק את מהות התיקון השלישי לתכנית נסקר בקצרה את ההשתלשלות שלה עד לנקודת הזמן בה בוצע התיקון השלישי.

מאת: eyalfatranאדריכלות06/07/121489 צפיות
כל ילד מודע לעובדה שמדינת ישראל התברכה במיקום מעניין, לטוב ולרע. הכוונה במקרה המדובר היא לא כמדינה יהודית בגוש מדינות ערביות אלא כמדינה ששוכנת על השבר הסורי אפריקאי על כל המשתמע מכך. בעקבות רעידות אדמה שמתרחשות בעולמנו וגובות את חייהם של מאות אלפי קורבנות נראה שהדי רעשי האדמה הגיעו עד לבית המחוקקים שלנו שם הצליחו להזיז דברים

מאת: eyalfatranשוק ההון16/12/111708 צפיות
החלטתם שאתם רוצים להשקיע בבורסה? כדאי שתתייעצו עם מקצוענים. שוק המניות יכול להיות לעיתים אכזרי לאלו שלא מכירים אותו. התקופה העכשווית מאפיינת בחוסר יציבות בשווקים הפיננסים כאשר מגמות מרבות להשתנות. ישראל מאוד תלויה בשוק הבינלאומי, כרגע נראה שאירופה נמצאת במרכז הדאגות

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172511 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175130 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172603 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172360 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172284 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162215 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162255 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica