חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אילן ג'ורג'י תאונת דרכים


תאונת דרכים עלולה לשבש את חיינו, להפר את השגרה ולפגוע ביכולת שלנו לטווח ארוך או קצר. מדובר באירוע חמור אשר דורש התייחסות ופיצוי. כאשר הינכם מעורבים בתאונת דרכים, אתם צריכים להגיש תביעה. מתי ואיך עושים זאת, למי מגיע פיצוי ואיך מתמודדים עם חברות הביטוח

נסעתי כנוסע ברכב של חבר. נקלענו לתאונת דרכים אשר בעקבותיה הנני סובל מחתכים, שבר בצלעות את מי אני אמור לתבוע, היות ולא אני נהגתי ברכב.
נוסע אשר נקלע לתאונת דרכים, צריך לתבוע את חברת הביטוח של הרכב בו נסע בזמן התאונה. פיצויים בגין פגיעות צד ג, מכוסות על ידי ביטוח החובה , ביטוח סטנדרטי אשר מחויב בחוק ונועד על מנת לתת פיצוי הולם גם במקרים בהם יש ברכב נוסעים נוספים מלבד הנהג. את התביעה יש להגיש לחברת הביטוח, באמצעות עו"ד לתאונות דרכים או באופן עצמאי ולהתנהל בהתאם לתגובת הביטוח.

באחד הערבים נסעתי עם האופנוע שלי בכביש, נהג שעבר באור אדום פגע בי והעיף אותי למרחק. כתוצאה מכך שברתי את היד וסבלתי מזעזוע מוח. בעת התאונה לא היה לי ביטוח חובה תקף. האם אינני זכאי לפיצוי.
כשמדובר על תאונת דרכים בה היה מעורב אופנוע, יכול בעל האופנוע לתבוע באופן אישי את הנהג על נזיקין, זאת במידה והוא מצליח להוכיח כי התאונה הייתה לגבי באחריותו ובאשמתו של הצד השני. לשם כך עלייך לספק ראיות והוכחות חד משמעיות ולפעול במסגרת הגשת תביעת נזיקין עצמאית. במקרים מסוג זה, מומלץ להיעזר במשרדי עורכי דין המתמחה בתאונות דרכים, שם יוכלו לתת לך הערכה לגבי אומדן התביעה ולקשר אותך לחוקר פרטי, במידת הצורך.

לאחר בילוי משפחתי נסעתי עייף בכביש חשוך, נכנסתי ברכב אחר וגרמתי לפציעות קלות ליושבי הרכב וגם אני נפגעתי. האם העובדה שהתאונה נגרמה באשמתי, אינה מזכה אותי בפיצויים ואת מי אני צריך לתבוע?
חוק פיצוי לנפגעי תאונות דרכים המונהג בישראל, מאפשר לך לקבל פיצוי בגין פציעות שקרו לך כתוצאה מתאונת דרכים, גם אם אתה אשם בתאונה. את התביעה עלייך להגיש לחברת הביטוח המבטחת את רכבך ולהתנהל למולם לאחר הגשת התביעה.

הייתי מעורבת בתאונת דרכים קשה. למזלי יצאתי ללא פגיעות בגוף, אך עם טראומה קשה וחוסר יכולת לתפקד. האם פגיעות נפשיות מוכרות כפגיעות נזיקין ?
החוק מחייב כיסוי במקרה של פגיעות פיזיות ונפשיות, אולם פגיות נפשיות קשה יותר להוכיח כרלוונטיות לתאונת הדרכים ולכן נדרשת בו מיומנות ורגישות. מומלץ להיוועץ בעו"ד מומחה לתאונות דרכים, על מנת לקבל הערכת מצב בנוגע לסיכויי התביעה וכמובן לקבל הנחיות מדויקות לגבי סוג האישורים הרלוונטיים לפגיעות מסוג זה.

מהו טופס תאונות דרכים ?איך עלי להתנהל מבחינת הטופסולוגיה אם ברצוני להגיש תביעה ?
לאחר מעורבות בתאונת דרכים, עלייך לגשת לתחנת המשטרה על מנת לדווח על התאונה ולקבל את האישורים המתאימים. בעת הגעה למשטרה, חובה להצטייד ברישיונות תקפים ותעודה מזהה ואם נקטתם בצעדים נוספים, כמו למשל פנייה למיון באופן עצמאי או פינוי על ידי אמבולנס, הביאו גם אותם. הטופס שאתה ממלא בתחנת המשטרה, נקרא טופס תאונת דרכים ומאוד מומלץ למלא אותו ולדווח על התאונה כמה שיותר מהר.

את האישור מהמשטרה אתם צריכים להעביר למוסד הרפואי, על מנת שיחייב את חברת הביטוח ולא פחות חשוב, על מנת שיהיה תיעוד ורישום לגבי התאונה, במקרה של הגשת תביעה.

תביעה וקבלת פיצוי בגין תאונת דרכים מחייבת התנהלות נכונה. לא פעם חברות הביטוח מערימות קשיים על המבוטחים ולכן יש צורך להיוועץ בעו"ד לתאונות דרכים .

המידע שלפניכם הינו כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/או חוות דעת משפטית. המחבר אינו נושא באחריות כלשהי כלפי הקוראים ואלה נדרשים לקבל ייעוץ מקצועי משפטי ו/או אחר לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אילן ג'ורג'י ושות', משרד עורכי דין

ייצוג בתביעות נזיקין, לרבות תאונות דרכים ותאונות עבודה

ייעוץ וליווי בתיקים בתחום התכנון והבנייה.

http://www.igolaw.co.il

לייעוץ ראשון ללא תשלום: 0774546165

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עו"ד אילן ג'ורג'י

מאת: עו"ד אילן ג'ורג'ינדל"ן ומקרקעין22/08/111518 צפיות
חריגת בניה מתייחסת לכל בניה המתרחשת ללא קבלת היתר כדין או סטייה מההיתר שניתן. חריגת בניה מהווה הפרת זכויות הבניה הקיימות בנוגע לקרקע ונחשבת לעבירה על החוק. מצב זה עשוי להביא לידי הגשת כתבי אישום בנושא חריגות בניה והיתרים, ועם לא נעזרים בשירותיו של עו"ד תכנן ובניה אתם עלולים להיות בבעיה חמורה.

מאת: עו"ד אילן ג'ורג'ינדל"ן ומקרקעין22/08/111185 צפיות
תוכנית "פינוי בינוי" הינה תוכנית המאפשרת לפנות שכונת מגורים קיימת, לטובת בנייה של שכונה חדשה באותו מתחם. הדיירים אשר גרים באותו אזור, יפונו מבתיהם לצורכי שיפוץ ויקבלו במסגרת תוכנית פינוי הבינוי, במקום דירתם הישנה, דירה חדשה ומודרנית , עם תשתית סביבתית מפותחת וחדשה.

מאת: עו"ד אילן ג'ורג'ינזיקין29/05/111585 צפיות
גיל, כשמו כן הוא, ילד מתוק ושמח. גם לאחר האירוע הנורא, הוא שומר על שמחת החיים, אבל לא מעט בזכות הוריו ועורך דינם, אשר הצליחו להוציא פיצויים גבוהים בגין נזקי גוף מהם סבל. בזכות פיצויים אלו, ניתנו לגיל טיפולים מתאימים והצילו אותו מנזק בלתי הפיך.

מאת: עו"ד אילן ג'ורג'ינזיקין29/05/111412 צפיות
תאונות דרכים, מתרחשות לצערנו מדי יום. במקרה הטוב, הנזק, אם קיים הוא לרכוש בלבד. במקרה הרע, התאונה יכולה להסתיים במוות. בכל מקרה, חקירת תאונת דרכים הינה מורכבת ביותר ופעמים רבות נכנס לתמונה בוחן תאונות דרכים המשחזר את התאונה על מנת לבדוק את המקרה ולהעמיק בו בשביל למצוא את גורם התאונה.

מאת: עו"ד אילן ג'ורג'ינזיקין19/05/111865 צפיות
עובדים רבים נאלצים להיעדר מהעבודה בשל סיבות שונות: חתונה, חופשה, מחלה וכן היעדרות עקב תאונת עבודה. בעת היעדרות עקב תאונת עבודה, עומדות לעובד זכויות שונות אותן הוא יכול לנצל.

מאת: עו"ד אילן ג'ורג'ינזיקין20/04/111513 צפיות
עברת תאונת עבודה אך אינך יודע מה אתה אמור לעשות קודם. לפני שאתה פונה לעורך דין ומתחיל הליך משפטי כלשהו מומלץ שתדע מספר דברים בסיסיים. קודם כל – מהי תאונת עבודה?

מאת: עו"ד אילן ג'ורג'ינזיקין20/04/111592 צפיות
גידי היה בחור מלא אנרגיה ושמחת חיים עד אשר תאונת דרכים קטלנית קטפה אותו מן החיים. באותה תאונת דרכים קטלנית, נפגע גידי ממשאית שפגעה במכוניתו בכביש חשוך. נהג המשאית היה רדום וסטה מנתיב נסיעתו. תאונה אומללה זו הרגה את גידי שהותיר אחריו אישה אלמנה, ילד בן שש וילדה בת שנתיים.

מאמרים נוספים בנושא דיני תעבורה

מאת: דניאל מלמדדיני תעבורה11/07/182181 צפיות
שאלת ההזדקקות לשירותיו של עורך דין תעבורה היא אינה שאלה שניתן לענות עליה באופן אובייקטיבי, שכן כל מי שמרגיש שהוא אינו מוכן לקבל את הדין שנגזר עליו, זקוק לעורך דין תעבורה שיאפשר לו להתמודד מול רשויות החוק והערכאות המשפטיות

מאת: עו"ד גיל נדלדיני תעבורה28/11/171599 צפיות
שימוש במצלמות מעקב במקום העבודה ובמסגרת יחסי עבודה

מאת: amirdadon90דיני תעבורה16/11/161637 צפיות
בין אם אתם בצד הנפגע או בצד הפוגע, חשוב שתדעו כיצד להתמודד מבחינה משפטית עם תאונות דרכים!

מאת: orya peryדיני תעבורה29/11/152367 צפיות
עורכי דין לתעבורה, יכולים לבדוק את ההאשמות העומדות נגד הנאשם בדבר עבירות תנועה חמורות ואף לזכות את מרשיהם. ההתמחות של עורך דין תעבורה, הינה לנתח את העבירות נגד הנאשם בעסקת טיעון בפני השופט ייתכן והנאשם, יתבקש מעורך דינו, לאסוף כמה שיותר ראיות. בכדי להקל על חומרת עונשו או אפילו להגיע לזיכוי מוחלט.

מאת: sharondan80דיני תעבורה28/04/152457 צפיות
קיימים מספר גורמים המובלים לתאונות דרכים. אלה מתחלקים לגורם המכני, הגורם התשתייתי והגורם האנושי. כל תאונה ניתן לסווג לפי אחד מהגורמים האלה.

מאת: אסי לינקרדיני תעבורה07/04/151957 צפיות
עורך דין תעבורה הוא עורך דין אשר עוסק בכל מה שקשור לתעבורה, כלומר בכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לחוקי תנועה וכדומה. תחומים שבהם עוסק עורך דין תעבורה הם, למשל, עבירה על חוקי תעבורה כמו אי ציות לרמזור, חניה במקום אסור וכדומה; נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים, עם או בלי נפגעים; נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים; וכן הלאה. ישנן עבירות תעבורה קלות, שנידונות במסגרת אזרחית, וישנן עבירות תנועה אשר הופכות להיות האשמות פליליות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים, ועוד.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152546 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica