חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך נבחר לנו מאמן אישי ?

מאת: יעל אשדאימון אישי09/06/20091091 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אני מברכת אותך על הבחירה שלך לתפוס את הגה חייך , לקבל מחויבות עליהם ולצאת לדרך,  זו בחירה משמעותית וחשובה בפני עצמה.
בשלב זה, עומדת לפנייך בחירה נוספת, לא פחות חשובה, בחירת המאמן האישי שלך לחיים, בחירת אותו אדם שילווה אותך בדרכך זו, יהווה עבורך מרחב מאפשר ותומך בדרך להשגת מטרותיך.

לא כולם יודעים שהפועל to coach משמעותו גם "להסיע בכרכרה",
מי יהיה אותו שותף לדרך? איך אתה בוחר אותו ? מי יהיה זה "שיסיע אותך בכרכרה" מהנקודה בה אתה נמצא לעבר היעד שהצבת לעצמך? מי יהיה אותו שותף לדרך? איך אתה בוחר אותו ?  מי יהיה זה שתוכל להרגיש נוח לחשוף בפניו את חלומותיך? איך אתה בוחר את אותו אדם-חבר שיהיה הקרוב ביותר אליך בשבועות הקרובים?

להלן, רשימת פרמטרים שעליכם לבחון בעת בחירת המאמן האישי שלכם לחיים, אותו אדם שאיתו אתם יוצאים לדרך...

דוגמא אישית -
מאמן לחיים זה לא רק מקצוע, אימון זו דרך חיים.
האם המאמן עצמו מהווה דוגמא אישית במי שהוא? בסגנון חייו? האם המאמן חי את חייו שלו בעוצמה? מגשים את חלומותיו ומטרותיו שלו? נמצא באינטגריטי עם כוונות חייו? נמצא בהתפתחות ולמידה שוטפת? מתאמן בעצמו? - את כל הנקודות הללו עליכם לבדוק בבואכם לבחור, זכותכם (וחובתכם) לשאול את המאמן את שאלותיכם.

"כימייה" -
הקשיבו לעצמכם, היו קשובים לאינטואיציה, לתחושות הבטן, עד כמה מרגיש לכם טוב בחברתו, כאדם. עד כמה אתם יכולים לראות את אותו אדם כשותף קרוב אליכם? עד כמה נראה לכם שתוכלו להתמסר לתהליך האימון בנוכחות אותו אדם?

רקע קודם של המאמן -
מה הם קורות חייו? מאיפה הוא בא? מה הביא אותו למקצוע האימון? הרשה לעצמך לראיין את המאמן הפוטנציאלי שלך.

גישת האימון -
בדוק אם גישת האימון, אותה מציע המאמן, מתאימה לך ולמי שאתה (לדוגמא, אם הרוחניות אצלך היא שפה, חלק מחייך, וודא שהמאמן חשוף ונוכח גם בעולם הרוחני). מה הדגשים שלו - מאמן משימתי, מאמן הווייתי?

סוג ההכשרה -
עד כמה ההכשרה שלו למקצוע הינה מקצועית ורצינית: איזה בי"ס, גישת האימון, מסגרת הלימודים (כמות שעות ההכשרה, שעות הסטאז).

המלצות -
בקש מהמאמן המלצות מלקוחות שעברו תהליך אימון, בקש לראות מכתבי תודה, אם יש.

פגישת הכרות -
חשוב מאד לקיים פגישת הכרות ע"מ שתוכל לחוות את המפגש עם האימון וגישת המאמן.

פרטים טכניים -
חשוב לבדוק אם מקום המפגש מתאים, אופי המפגש מתאים (מפגש טלפוני או פנים מול פנים), אורך המפגש וכמובן התעריף הנדרש.


מספר מילים על מבנה תהליך האימון -

ע"מ להפיק תוצאות מתהליך אימון, נדרשת כמות מינימלית של מפגשי-שיחה, מספר הפגישות המומלץ יכול לנוע בין 12-16 פגישות:

פגישה ראשונה - פגישת הכרות מעמיקה עם המתאמן, פגישה שבד"כ ארוכה יותר מהפגישות שבהמשך.
שתי הפגישות הבאות מוקדשות לבירור והבהרת המטרות שמבקש המתאמן לממש בחייו, פגישות אילו משמשות גם "לאיסוף הדלק": בירור המשאבים, החוזקים, ערכי חיים וכוונות חיים של המתאמן - מינוף של כל אילו ישמש את המתאמן בהמשך, בדרכו למימוש מטרותיו.

הפגישות הבאות מהוות "יציאה לדרך" - הן מוקדשות להתבוננות מעמיקה במטרות שאותן בחר המתאמן לממש, ליצירת בהירות וליציאה לפעולה, במהלך תקופה זו מצטמצם הפער בין המקום בו נמצא המתאמן למקום אליו הוא רוצה להגיע.
מפגש אחרון - מוקדש לסיכום ומשוב הדדי.

חשוב לציין שבמהלך הדרך מתקיים מפגש משוב-אמצע, בו נעשית בדיקה משותפת של המאמן עם המתאמן לגבי מה שנעשה עד היום, נבחנת רמת שביעות הרצון ורמת ההתאמה של אופי העבודה הנעשית מול ציפיות הלקוח המתאמן.

זכור - תהליך האימון בסופו של דבר הינו מתנה שאתה נותן לעצמך!
במציאות אתה בעצם "רוכש חבר" לפרק זמן קצוב בחייך, אדם שילווה אותך בדרך שאתה בוחר ללכת בה, אנא דאג לבחור מתנה זו בקפידה, זו מתנה שאם היא נבחרה נכון, תהייה לה השפעה לטווח רחוק...
סה"כ הידיעה של מה טוב ומתאים לנו קיימת בתוכנו, כמו בכל בחירה אחרת בחיים, עלינו רק צריכים להקשיב היטב לעצמנו ו"ללכת עם הבטן ..", מה שלמעשה מגדיר ומחזיר אותי להנחת היסוד של תהליך האימון עצמו - אתה אדם גדול ושלם כפי שאתה, יש לך את הידיעה מה נכון עבורך, המאמן רק עוזר לך לחשוף את מה שאתה בעצם כבר יודע!

מוקירה אותך על המחויבות שיש לך להיות זה המחזיק בהגה חייך!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל אשד

מאת: יעל אשדאימון לאיכות חיים09/06/091680 צפיות
" לקחת פסק זמן ולא לחשוב לשבת מול הים ולא לדאוג לתת לראש לנוח מהפיצוצים לתת ללב לנוח מהלחצים..." אני מזמינה אתכם לקחת פסק זמן , חופש, הפסקה, מנוחה - כל מינוח שתבחרו ולשלב אותם באופן קבוע כחלק בלתי נפרד משגרת חייכם, כשכל הפסקה כזו מביאה עמה תועלות משלה.

מאת: יעל אשדאימון אישי - כללי09/06/091925 צפיות
כל מילה מדוברת כמוה כזריעת זרע בתודעה שלנו. כאנשים הנמצאים בתהליך צמיחה יש לנו מחויבות לזרוע זרעים איכותיים, זרעים שמצמיחים. זריעת מילים מרחיבות ומעצימות תצמיח מרחב של אפשרויות, שיתמכו בגדילה שלנו, ולנו לא נותר יהיה אלא לקצור את התוצאות בהתאם. מכאן שהתוצאות שלנו הן פונקציה של השיחות שלנו עם עצמנו. המילים משקפות את העולם הפנימי שלנו, והן מעין הצהרה שלנו לעולם, על מי שאנחנו. בואו ונכבד אותן וכך גם נכבד את עצמנו....

מאת: יעל אשדאימון מנהלים09/06/091374 צפיות
במציאות הנוכחית, הסביבה הארגונית תחרותית, קצב ההתרחשויות מהיר והלו"ז - צפוף. בסביבה כזו ארגונים מנסים להשיג את המטרות לשמן הם קיימים בצורה היעילה ביותר. כחלק קטן מהדרג הניהולי נמנות אתן המנהלות, הנמדדות, כמו האחרים לפי תוצאות. אתן נדרשות להיות ממוקדות מטרה, להתנהל בהתאם לדרישות הארגון ובהתאם לסגנון הניהולי-גברי השכיח כל כך סביבכן. בתהליך המהיר והמבודד הזה, לעיתים אתן שוכחות את עובדת היותכן, לפני הכול, נשים. כנשים חשוב שנביא יותר ממה שהתברכנו בו.....

מאת: יעל אשדאימון מנהלים09/06/092160 צפיות
כולם כבר יודעים, אנשים לא עוזבים ארגונים, אנשים עוזבים מנהלים! להיות מנהל זה לא סטטוס, להיות מנהל זה תפקיד ומכאן נגזר – שכל התנהלות שלי כמנהל מול העובדים שלי באה מכורח תפקידי (ולא מכורח הסטטוס שניתן לי). מנהל - תפקידו להשפיע, להניע ולרתום אנשים כדי להפיק מהם את המירב במילוי משימותיהם. מה הופך מנהל להיות מנהל טוב ?

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213627 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205258 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193108 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192943 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193008 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174130 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173533 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica