חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רשתות חברתיות הן קניון

מאת: דני גלעדרשתות חברתיות22/03/20111389 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פייסבוק עדיין לא סיים להשתלט על העולם. האתר אומנם קיים כבר חמש שנים אבל רק בשנה האחרונה שיווק ברשתות חברתיות התחיל לתפוס תאוצה. למרות שבאופן יחסי בישראל ישנם פחו גולשים מאשר במקומות אחרים בעולם, הדבר לא מונע ממותגי ענק לחדור לזירה הישראלית ולשווק בפייסבוק, ביוטיוב וכו'. אתרי בלוגים כמו קפה דה מרקר, בלוגר ומקושרים גם הם נמצאים עמוק בלב עולם השיווק. ענף האינטרנט הוא היחיד שעדין ממשיך לגדול בעיקר על חשבון הטלוויזיה והעיתונות.

עמוד פייסבוק עיסקי

ההצלחה הגדולה של הפייסבוק מושכת שלושה מיליון גולשים ישראלים לבקר בפייסבוק מדי חודש. מותגים גדולים וקטנים מבקשים לנצל את הטרנד ומפיצים באופן קבוע קטעי וידאו, תמונות, עדכונים ואפליקציות. הגולשים שבחרו לאהוד את העמוד חשופים לפרסומים בלשוניות העידכונים. במילים אחרות, FACEBOOK PAGESהם כלי חינמי להעברת מסרים פרסומיים וחיזוק קשרי הלקוחות. ככול שיותר גולשים משתתפים בשיח, מגיבים, ולוחצים 'לייק', כך גם החברים שלהם נחשפים לתכנים יותר ונוצר גלגל קסמים.

עולם השיווק מתפתח

סקרים המתקיימים מפעם לפעם בקרב אנשי שיווק ישראלים מנסים לבחון את המידה בה הם עושים שימוש בשיווק ברשתות חברתיות כמו הפייסבוק לשם העברת מסרים. נתגלה כי שלושת רבעי מנשאלים מצהירים כי פתחו דף פייסבוק עיסקי עבור המותג אבל למרות זאת אין להם אסטרטגיה שיווקית מובהקת. על מנת לתת מענה לצורך בשיווק מקצועי בפייסבוק, ישנן חברות המתמחות בשיווק ברשתות חברתיות ויש להם את הכלים והניסיון לסחוף עוד ועוד גולשים. תמהיל המדיה משתנה וכעת תקציב גדול יותר הולך לפייסבוק.

מותגים שעשו זאת

מותגים רבים זיהו את הפוטנציאל העצום של הפייסבוק והחלו במלאכת השיווק ברשתות חברתיות כבר לפני שנתיים. סמנכ"לית השיווק של 'צומת ספרים' טוענת שהשיטה הזו תרמה רבות לקידום המותג ומאפשרת פנהי לקהל לקוחות גדול באופן קבוע. בעוד בעבר היה צורך לשלוח מכתבים בדואר או במייל, היום ניתן לשלוח לכולם עדכון ידידותי הרבה יותר ברמה יומיומית. הגולשים הם אלה שבוחרים לאהוד אחר עמוד המותג ולקבל את העדכונים שלו. המסרים מתקבלים בצורה לגיטימית וההתייחסות אליהם איכותית.

ליצור אירוע ללקוחות

הפייסבוק, כמו גםYOUTUBEורשתות חברתיות נוספות, מעמידים לרשות המותגים מספר כלים כדי לחזק את הקשר עם הלקוחות. הפייסבוק לקח את הרעיון צעד אחד קדימה ומאפשר ליצור אירוע ולהזמין אליו חברים. אפשרות זו מאפשרת לעדכן את החברים אודות האירוע המתקרב ולהתכונן לכמות האנשים שסימנו שיגיעו. ניתן לבקש מהגולשים עצמם לבחור את התכנים שהם היו רוצים לראות באירוע ובכך להתאים את הפניה אליהם טוב יותר.

אחת הדרכים הנוספות להגדיל את החשיפה לעוד לקוחות היא פרסום ממומן באמצעות קידום מודעות. ניתן ליצור קמפיינים בקלות ולחדד את הפניה ללקוחות ממוקדים. מקסום התקציב הוא אחד הדרישות כשמדובר בשיווק ברשתות חברתיות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נכתב על ידי דני גלעד מעצב אתרי אינטרנט WE BUILD IT בניית אתר וקידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני גלעד

מאת: דני גלעדשיווק באינטרנט07/06/121395 צפיות
פיתוח אפליקציות נהייה לטרנד בקרב שיש להם עסקים, גופים, עסקים ובעלי נושא. בימינו קל מאוד מתמיד ללכת למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי מחשב. היכונו לאפליקציה הבאה שלך.

מאת: דני גלעדממשק משתמש07/06/127536 צפיות
פיתוח אפליקציות נהייה לטרנד אצל בעלי גורמים, גופים, חברות ובעלי מושג. היום קל מתמיד ללכת למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי באינטרנט. היכונו לאפליקציה שמטרתה שלכם.

מאת: דני גלעדאינטרנט - כללי07/06/121167 צפיות
פיתוח אפליקציות נהייה לטרנד בקרב בעלי עסקים, גופים, מתכנתים ובעלי מושג. בימינו קל מאוד מתמיד ללכת למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי מחשב. היכונו לאפליקציה הבאה שלכם.

מאת: דני גלעדעסקים מקוונים07/06/121422 צפיות
פיתוח אפליקציות נהייה לטרנד בקרבם של שיש להם חברות, גופים, פרילנסרים ובעלי דבר מה. כיום קל מתמיד ללכת למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי אינטרנט. היכונו לאפליקציה הבאה של הקונה.

מאת: דני גלעדתרבות דיגיטלית07/06/121365 צפיות
פיתוח אפליקציות נעשה לטרנד בקרב בעלי עסקים רבים, גופים, עסקים ובעלי דבר מה. כעת נוח מתמיד לפנות למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי מחשב. היכונו לאפליקציה שמטרתה שלנו.

מאת: דני גלעדאימון עסקי26/09/111357 צפיות
מאמן עסקי מסוגל לתת ביקורת טובה מאוד כיוון שהוא אינו תלוי ולכן אובייקטיבי. יעוץ ארגוני מסוגל לרענן את התרבות הארגונית ולהצביע על חולשות וקשיים ודרכים לפתרונן.

מאת: דני גלעדדיאטה ותזונה20/09/111223 צפיות
דיאטה יכולה להיות מוצלחת הרבה יורת במידה ומשלבים אותה עם פעילות גופנית כלשהי. תזונה נכונה יחד עם שמירה על אורח חיים בריא הוא מתכון לאושר.

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162931 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152888 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152398 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148635 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148147 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147916 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148182 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica