חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה חשוב באפליקציה טובה?

מאת: דני גלעדשיווק באינטרנט07/06/20121395 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ככל שהנושא ששייך ל טלפונים חכמים – סמארטפונים - מתעתד וצובר תאוצה, באופן זה הופך הנושא מטעם פיתוח אפליקציות ממוצר-בוטיק ליחיד דרך לדון הבא בארצות שונות הפיתוח. כאשר גם הינכם מתעניינים בענין זה של בניית אפליקציות, ותוהים כיצד להכניס לעשות כסף בפיתוח אפליקציה בשביל החברה חייכם – המאמר הבא ייתן לנו דוגמאות לשירותים ולמוצרים, שעבור החברות המציעות את המוצרים, פיתוח אפליקציה כבר אז כלל לא בטווח קוריוז – אבל בגדר ביטוח.
פיתוח אפליקציות למוסדות ולנותני שירותים
השימוש הבסיסי מכולן ששייך ל אפליקציות הוא איתור אינפורמציה. הסמרטפונים החכמיםמעניקים אפשרות לך ליטול איתך אחר מנועי חיפוש על כל מקום, ולחפש מהם שאתה נדרש בשנייה שהצורך עולה. בדיוק בגלל זה, נותני שירותים צריכים פיתוח אפליקציות שיספקו את אותה השדר הבסיסי אודות השירותים שאליהם לטלפון הסלולרי שהיא לקוחותיהם: שעות הפתיחה והסגירה, סניפים, שירותים הניתנים בכל מקום סניף וכדומה. ענין זה ראוי לא רק למוסדות ממשלה, אלא אף למוסדות פיננסיים כבנקים וחברות פוליסת ביטוח, אגודות תחבורה כאגד, דן אם רכבת ישראל, אגודות תקשורת, וכל חברה המספקת שירות מיוחד מגוון לכלל הציבור.
פיתוח אפליקציות לעסקים וחנויות
כיום, אםלכל חברה המכבד את אותה עצמה ישנם אתר – שיטה אפליקציה לסמארטפונים זה דבר זה המתבקש כתבה הבאה. אם השלב הראשון היה להיווצר זמינים ברשת האינטרנט למציאת פשוט – השלב הבא הינו להיות באופן זמינים בטלפוון ששייך ל המשתמש ברחבי זמן נתון. הנ"ל יוכל להיווצר אלמנט שיווקי נטו, למשל משחק אם קופון או לחילופין סרטון פרסומת, וזה יהיה מסוגל להיות באופן חנות וירטואלית של בהחלט, היוצרת למשתמש לבצע רכישות מסוג מאוד. מילת הפרילנסר פה היא בעצם זמינות: העסק שלך מבקש להיות בר ביצוע כמעט בכל זמן נתון ל הגברים שלנו לא פחות דוגמת, ואפילו יותר, מהמתחרים.
פיתוח אפליקציות למסעדות
תזרים המזומנים מסוג רוב המסעדות מתחלק אחד מ קהל אנשים זהה ומרוצה, שחוזר למקום ושוב ושוב, לבין קליינטים חדשים ששמעו בדבר אתר השמחה, או לחילופין שסתם היו בסביבה והיו רעבים. בניית אפליקציות למסעדות תבקש את אותה כמה הקהלים: לקליינטים הקבועים, היא בעצם תאפשר לבצע מעקב אחרי התפריט והספיישלים, להתקשר ל מוסדות ולדרוש בקשות ייחודיות. לחדשים, בשיתוף פעולה שיש להן אתרי אינטרנט של מפות או אולי אטרקציות, זה תאפשר איתור מסוג המסעדה על פי המיקום, הסגנון והמחיר.
פיתוח אפליקציות לשרותי משלוחים
אז אפליקציות מטעם מסעדות תאפשר לכולם לידע איך אוכלים בימינו במסעדה שאתם אוהבים – נוני מהי תעשו במידה והנכם אינו מעונינים, אם לא יכולים, לעבוד קשה? פיתוח אפליקציות לשירותי משלוחים יאפשר לך להזעיק, בלחיצת כפתור, אינו דווקא המבורגר או אולי פיצה – אלא אף זרי פרחים, מתנות, וכדומה. בעלי עסקים המספקים שרותי משלוחים אחרים להיות זמינים במכשיר הטפון בעבור לקוחותיהם, ועובדים מסורבלת ע''מ להפיץ את המספר שלהם בקרבם. הקמה אפליקציה זה השלב הטבעי השני.
פיתוח אפליקציות תוכן
וללא ספק, בכל המקרים מתרחשת האופציה מסוג תוכן – חדשות, מאמרים, סרטונים או שמא משחקים אונליין, האהובה והרצויה בוודאי בכל חברות התוכן (עיונים ומגזינים, פורטלים באתרי האינטרנט, שרותי כבלים ולווין) – אך יכולה לבחור בכל מוצר צריכה או לחילופין שירות מיוחד ואין אפשרות לספקו באורח מיידי או לחילופין ישירות דרך העסק עצמה. כאשר בא לנו עכשיו בירה – כמעט בכל מקרה באפשרותכם לרכוש את האזרחות בפיצוצייה הקרובה, אבל כאשר תורידו את אותה האפליקציה שהיא הייניקן – תוכלו לקבל על אודות הבירה ידע, לבחון באיזה ברים אפשר להגיע אליו את הדירה, ואפילו לנסות במשחק הקשור בה, שמשעשע שאפילו בהרבה בגמר הייניקן אחת או אולי שתיים. המהות שהיא התכנות אפליקציה קריטית בזול, מהפוטנציאל האינסופי הטמון בכך שאתה מסתובב ללקוחות של העסק שלך בתוך הכיס.
פיתוח אפליקציות נולד התחום הלוהט יותר מכולם בעת הזו בתבל הטכנולוגי והממוחשב. מחזיקים עסקים רבים, האחראים על אתרים של שיווק, שום יזם המציע שירות מיוחד אחד או שמא עם משמעות אחרת בעזרת רשת האינטרנט, עסקים ענק כמו למשל שירות חשמל, ספקי תקשורת, פרילנסרים הכבלים והטלוויזיה בלוויין ובגדול הכול בלי יוצא דופן, מדברים את אותו כוחו האדיר שהיא הטלפון הסלולרי ואצים רצים לשפר אפליקציה טובה לעסק שיש ברשותם.
פיתוח אפליקציות כלל לא פקטור של מהם בכך והסרט דורש הכיר ניכר, ותק בפיתוח וידיעה לעומק מסוג הכוחות בשוק, בנוסף לכך דורש דבר התכנות האפליקציות גם דמיון פורה ויכולות סגנון ייחודי מרשימות. במידה ש אם ברשותכם את אותה כל האלו, כמו כן הנכם עלולים להיות מפתחי אפליקציות.
פיתוח אפליקציות לשוק העסקי
חשיבותה של האפליקציה במערך החשיפה והשיווק שהיא מקום בו אתה גר העבודה רבה מאד. הגדרת הקונספט שילווה את כל האפליקציה מוכרח להימצא תואם לקונספט מטעם מקום בו אתה גר החברה עצמו, להוביל את בעל הבית בבטחה את רכישה או אולי סגירת עסקת נדל"ן, ליצירת היכרות או לקביעת היכרות , ע"פ צרכיו שהיא הקליינט. במהלך התכנות האפליקציות נכתבת חשיבה ניכרת לאיפיון בעל הבית שעתיד להיעזר באפליקציה והתכווננות לדרישותיו, פיתוח אפליקציות לנוער צריך להיות יוצאת דופן באופן מרכזי מאפליקציות שפותחו לשימושם מטעם גמלאים כמו
כאשר כדאי אתר מעט יותר נחמד מלהיות שיש לו כלי עזר אייפון, זה בהחלט להיווצר מפתח אפליקציות לאייפון. הגורם המרכזית לתופעה והמפתח להצלחה שהיא האייפון הוא למעשה חנות מסחרית האפליקציות שחברת אפל הביאה לעולם, ש-App Store.
כ מתכנת שתמיד ערך תוכניות שונות בזמנו החופשי, אני מומחה שזה ממש לא קל לאתר אישים שיהיו מסכימים לשלם עבורן בהוצאות ל התוכנות שאני כותב. לא שהן איננו טובות אם פרויקט, נוני צריך שוני בולט בקרב התכנות מיזמי ומכירת תכנים. נמצא בדיוק מגיעה החנות מסוג אפל לעזור לי, המתכנתים.
אפשרי לשפר אפליקציות לאייפון ולשווק את החסימות שיטה אשר-App Store למיליוני בוחרים שמעוניינים בתוכנות עדכניות למכשיר שיש ברשותם. כמעט כל דבר מה התשלום מוסדר מראש, 70% רק אל מי שיש לו האפליקציה ו-בערך שלושים% ל-Apple. לא צריך להשתמש לדאוג לקבל התשלומים מכל הקונים מטעם האפליקציה, Apple כבר יגבו אחר גובה התשלום ויעבירו לכל מי שמעוניין אחר החלק שלנו ברווחים.
עניין יחיד שרצוי להיות מודע להם מראש הוא למעשה שהמזוזה-Apple נוקטים על פי השיטה שונה מחברות כמו למשל Microsoft ו-Google. אפל מעוניינת לשלוט ברחבי שיווק שנכנסת לאייפון שלך. אפליקציות מסוגלות לרוץ על גבי המכשיר אך ורק במידה ואפל אישרו אותן והורדתם את הסתימות מה-App Store. אפל הרחיקה לכת וחסמה את אותה התוסף הפופולארי Flash ששייך ל שירות Adobe בשביל שלא מומלץ יכולים "להכניס" אפליקציות לאייפון נטולת אישור של אפל.
בשיתוף הידע הזה בראש, רצוי לשחק במשחק במסע בתבל האייפון.
רשימת הציוד
אנחנו רגילים שפיתוח תוכנות בסביבות Windows ול-Linux נולד כמעט חינם. אפשרי להשתמש בשפת תכנות כמו שמקובל Java (או לחילופין כמעט כל שפת תיכנות אחרת), לתת תוכנות ולשלוח את הסתימות לחברים או למכור את הסתימות. אצל Apple החלקים ממש לא כמעט כל בדרך זו לא מיוחדים. ממש אמרנו שאפל שולטת בדרכי ההפצה שהיא האפליקציות לאייפון, בעת הזו נראה שאפל שולטים אפילו בצורות הפיתוח לאייפון.
היא רשימת הציוד הדרושה בשביל לרקום אפליקציות לאייפון:
1. מחשב ביתי Mac.
הרוב לקוחות רבים מופתעים לשמוע שלא יתאפשר לכם לפתח אפליקציות אייפון במחשבי PC רגילים המריציפם Windows. הקמה לאייפון ניתן לישום אך ורק במחשב המריץ את ערכת מיגון ההפעלה מסוג אפל, Mac OS X גירסה 10.5 ומעלה. מסיבה זו עלינו להצטייד במחשב מקינטוש המבוסס על אודות מעבד אינטל.
המחשב באישי הזול הכי הרבה שאני מזהה שעונה אודות הדרישות הנ"ל הינו אשר-Mac Mini. הוא מחשב קטנטן שתופס מעט חלק משולחן העבודה שלנו, נוני מומחה לקנות את כל העבודה בדרך מצויינת.
2. מכשיר iPhone או לחילופין iPod Touch.
יש לבדוק היטב את האפליקציות שנכתוב בדבר אמצעי כלשהו. כלי עזר אשר-iPhone מכיל פיצ'רים מגוונים: מצלמה, GPS, מספר טלפון וכו' עדיין. יהיה באפשרותכם להסתדר כמו כן יחד iPod touch לצורך הבדיקות, אבל ממש לא באפשרותכם לברר בו אפליקציות שמשתמשות במצלמה ובטלפון.
3. רישום לתוכנית המפתחים ששייך ל אפל.
בשביל לגדל אפליקציות, כדאי להירשם לתוכנית המפתחים שהיא Apple. מחיר הנכס זה 99$ לשנה לצורך מפתח בודד והתוכנית מאפשרת לך לפתח אפליקציות, לבדוק היטב את החסימות על מכשיר ה-iPhone של הקונה ושימוש בחנות האפליקציות בשביל לשווק (או שמא לחלק ללא תשלום) אחר התוכנות שתכתבו. המוטו שהיא אפל זה: פתחו אפליקציות ללא מאמץ – בידקו אותן בקלות – הפיצו את החסימות בקלות. איפה נרשמים? באתר המפתחים של אפל.
נכון לעכשיו, אי אפשר למצוא App Store ישראלי ומשום כך אפל אינה עלולים ליהנות מ את החשבון מסוג 99$ שלנו בדרך קלה. באחד משלבי ההרשמה תתבקשו להכין משלוח מסמך באמצעות הפקס רק אל אפל. כדאי לעבור זאת בהקדם מכיוון שתהליך זה בהחלט יוכל ליטול כשבועיים.
כמו כן, שאינה חדשה אפילו יכולת להירשם לתוכנית כחברה ושאינם כמפתח פרילנסר. אפשרות זו עולה יותר (299$) אמנם מאפשרת לצרף כמה מתכנתים לתוכנית. אגודות נדרשות להציג אישורים להיותן פרילנסרים רשומות. בנוסף פה ראוי בשביל בתהליך ההרשמה מוקדם ככל האפשר.
זה בהחלט השלב שרוב המתכנתים מחליטים פרויקט כמו שמקובל "אני בהחלט ממש לא מאמין! אני בהחלט נדרש לשלם עבורן בשביל לגדל תוכנות! בתכלס אני דווקא מעוניין לאמת כאשר זה בוודאי הולם לי או לחילופין ממש לא! ש-Apple האלו נפלו על גבי הראש!". אני בהחלט מבין את הלוחות, זה בהחלט בענק שובר את אותה הכול על שהכרנו עד עכשיו. לצערנו, אפל מכתיבים את אותו החוקים הנוגע לפיתוח האפליקציות ואנחנו יכולים לפעול לפיהם או לחילופין לברור באמצעי טלפון עם משמעות אחרת.
"אני תמיד שואף לראות מקרוב כיצד זה"
לעניינינו, אם אתם ממש רוצים אך לבחון באיזו דרך הנ"ל ולהבין במידה ש הוא ראוי לך או איננו, יהיה באפשרותכם לממש "מעקפים":
אי אפשר למצוא לכל מי שמעוניין Mac? אפשר לבנות את אותה ערכת מיגון ההפעלה שהיא המקינטוש Mac OS X על גבי מחשב ביתי וירטואלי. כתבתי על זה פוסט שלם פעם. זה ממש לא מושלם אך הצלחתי לקיים את האפליקציה SimpleSense בדרך זאת.
לא קיים לכולם אייפון? אינה נורא, אפל מספקת תוכנה ששמו iPhone Simulator שהיא למעשה סימולטור לאייפון. המשמעות זה שזה נראה כמו שמקובל אייפון ומתנהג כמו אייפון, ברם הכל קורה על גבי מסך המחשב שלנו. ניתן להתקין את אותו התוכנות שלנו בדבר הסימולטור ולבדוק אותן.
אינו מעונינים להירשם? אי אפשר למצוא נושא, אינה יש צורך. לא פחות איננו בשלב המרכזי ששייך ל הפיתוח. איתור האפליקציות אודות הסימולטור אפשרית בנוסף בלי הרשמה לתוכנית המפתחים. אם הנכם מאוד מעונינים לבדוק היטב את הסתימות אודות המכשיר שלנו. אפשר להעביר זמנם זו על ידי פריצת האייפון שלנו והפיכתו אל ה-Jailbroken.
פריצת האייפון נולד מהלך ששבר את כל שום החוקים שהיא אפל והינו ללא כל ספק שווה דיון נמצא. לצערי, המסר הרוב הגדול של והפיסקה הזאת קצרה מלהכיל את הכל ולכן אני אשלח הלומדים לערך בהיקפדה לפנות במקצת על התהליך. במשפט אחד אפשר להגיד שפריצת האייפון נותנת להריץ אפליקציות לא מומלץ אושרו בידי אפל. אל מעבר לתופעה זו, האפליקציות שאיננו מאושרות ע"י אפל יכולות לערוך עדכונים מרכזיים בהרבה כלי עזר האייפון חייכם, כגון לבקש החלפת את כל דף המעון שהיא האייפון ואת אפליקציית הטלפון. אפליקציות אנשים הן לא מאושרות באמצעות אפל וזאת הסיבה רבים נוטים לפרוץ את האייפון. רק אחד המפתחים המוכשרים והפופולארים יותר מכולם ברחבי העולם האייפון נולד Jay Freeman הידוע הנקראת saurik. נולד ערך את כל ההנחיות המתאים להרצת אפליקציות בדבר מכשירי אייפון פרוצים.
הוא בשטח מכשירי אייפון פרוצים ומעכשיו נתרכז בצד אשר-"כשר" ששייך ל הפיתוח.
הידע המבוקש
שפת התכנות שבה כותבים תוכניות שונות לאייפון נקראת Objective-C. מתכנתים שמכירים את כל אחת בלבד משפות התכנות המובאות: C++, Java אם C# יכולים לבצע החלפת די רק לעולם של -Objective-C. זאת שפה קלה די, מונחת-עצמים, של -Syntax שונה במעט מהקונבנציות ששייך ל C אמנם עד מאוד נוח. לצערם שהיא מתכנתי ה-Java ו-C# אינו תמצאו בה את כל של -Garbage-collector איך שתאלצו לנהל את אותו הזכרון בעצמכם. אפל מספקת הקדמה עבור -Objective-C שנחוץ מאוד לעיין. תוך אוסף שעות, בהחלט תדברו Objective-C שוטפת. המהדר ששייך ל XCode מיומן להדר גם קוד שכתוב בשפות C ו-C++. שכן זאת אפשרות ביותר רצינית מפני ש שתוכלו לייבא סיפריות שלמות הכתובת בשפת C\C++, להדר את החסימות ולהשתמש בהן לפיתוח האפליקציות של הקונה.
במידה ו אינה תיכנתתם עד לפני זמן, אני לא מציע לכם לשחק במשחק את קריירת התכנות שלך באמצעות פיתוח אפליקציות לאייפון. תתחילו בשפות בהרבה קונבנציונאליות ואז תעברו. יהיה באפשרותכם לראות מדריכים בלי כסף לשפת Java באתר האינטרנט Ketacode.
איפה מתחילים
קניתם מקינטוש, קניתם אייפון ונרשמתם לתוכנית המפתחים ששייך ל אפל. הינכם מעוניינים בשביל לקיים אפליקציות.
דבר זה המרכזי שאתם מבקשים לעשות זה להקטין את כל ה-iPhone Software Development Kit, או לחילופין בקיצור ש-SDK. באפשרותכם למצוא את הדבר בפורטל המפתחים מטעם אפל. של -SDK מכיל סביבת פעולה הנקראת XCode. סביבה הזאת נותנת לכם לכתוב את התוכניות שלנו, להדר (לקמפל) את הסתימות, להריץ אותן על גבי הסימולטור אם על מכשיר רציני ולדבג (debug) את הסתימות.
XCode בפעולה
ישנו כלי משלים בכינוי Interface Builder המאפשר לגרום אחר ה-GUI ששייך ל האפליקציה בצורה מתאימה. ברור שניתן לכתוב תוכניות שונות שאין בהם העזרה ששייך ל הכלי היום ואפילו נאמר "גברים אמיתיים אינו בוחרים הבא-Interface Builder" אולם לדעתי זה בהחלט בסיסי יכול להיות… טיפשי.
הרוב מתכנתים מתחילים בדוגמת ש-Hello World המפורסמת, נוני אני בהחלט דווקא ממליץ אודות מדריך עם משמעות אחרת. זה מדריך שעובר שסע שסע אודות השלבים בבניית אפליקצית אייפון קלה. בסוף הקמת האפליקציה, תדעו לעשות שימוש להקליק על-Interface Builder בשביל ליצור GUI המכיל כמה כפתורים, להוסיף את אותו הכפתורים לקוד עצמו ולבצע פעולות לפי. בו ברגע שתסיימו את הכללים הנ"ל, תרגישו מעט בהרבה בעניינים.
שליחת התוכנית למקום קניית האפליקציות
שלל אפליקציה שנכנסת אל ה-App Store עוברת כל תהליך אישור קפדני (פחות או יותר, מזמן לזמן כדאי תקלות) באמצעות עובדי שירות אפל בשביל להבטיח שתכנים אינו רצויים ישארו בחוץ ועל אודות מנת להגן אודות משתמשי האייפון.
App Store
מפתחים שולחים אחר האפליקציות שלם לאישור ותהליך זה יוכל להיות ארוך ומתיש. הרבה זמן אישור התוכנית יכול ליטול בקרב שבועיים לארבעה ימים ואז האפליציה מסוגלת להידחות. רק אחת הסיבות הנפוצות לדחייה היא בעצם דווקא בניית ממשחק משתמש אינו ידידותי. אפל כתבה מסמך שידריך את החברה שלכם באיזה אופן אינה להידחות שמחה זה. מהניסיון האישי שלי, האפליקציה אושרה יחד עם פרק זמן סביר והייתה נוכחת על -App Store די הרבה לפני שציפיתי שהיא תהיה שם.
קידום מכירות האפליקציותחנות מסחרית האפליקציות מטעם אפל מכילה המוני אפליקציות ומשחקים. היאך פרמטרים לבני אדם לברור דווקא בתוכנית של העסק? עומר פרצ'יק מחלק אוסף הצעות בעניין באתר האינטרנט שבו הוא מתעניין.
בין השיטות השכיחות זו בניית שתי גירסאות של האפליקציה. גירסת קלה (Lite) וגירסה הגונה. הגירסה הקלה מכילה פחות פיצ'רים מהגירסה המלאה והיא מופצת בלי כסף. משחקים בחינם בצורת Lite יכילו את אותה השלבים הראשונים במשחק. הגירסאות המלאות צריך להיות ברור בתשלום. זוהי אפשרות מצויינת לאפשר למשתמשים להתנסות באפליציה טרם שהם שרוכשים. לאחרונה, אפלמעניקים אפשרות לשווק חלקים אפשרות האפליקציה שלכם. למעשה, אפשר לסגנן משחק אונליין שבו כדאי מגוון שלבים והורדת התהליך תותקן שאין בהם בהוצאות. המפגש יכיל אפשרות לרכוש שלבים אחרים והרווחים יתחלקו בינכם ובין אפל. בדיוק בגלל זה, סביר לשים שנראה קלוש גירסאות Lite מטעם אפליקציות בעת שנמצא קרוב.
ברחבי זמן, מתאים להבין שישנם אתרים שמטרתם להציע ביקורות על אודות כמעט כל האפליקציות הבא-App Store. אני בהחלט ממליץ לעבור על אודות הרשימה ששייך ל תשעת אתרי האינטרנט הנ"ל ולהגיש את האפליקציה שלך לביקורת אשר בהם.
מילה טרם עם תוםכאשר העניין יש את העסק שלכם, היכנסו לעולם היום עכשיו ופשוט התחילו לקיים אפליקציה. בעידן האחרון תרבות החינם שלטה ברחבי העולם התכנות, אמנם בעת הזו שאינה חדשה דרך לגיטימית להרוויח מעט בהוצאות עבור האפליקציות שאתם מפתחים. בנוסף לכך, הייתי משער שעם כניסת האייפון לארץ, חברות ישראליות הרבה ירצו לקיים אפליציות לאייפון. האם אם ברשותכם תוכנית להשתלב בשוק השקעה זה, רצוי להתחיל כבר אז היום.
.פיתוח אפליקציות לאייפון
שתי מערכות ההפעלה הבולטות יותר מכל בימינו בענף סמארטפונים גם האנדרואיד ומערכת ההפעלה לאייפון. שתיהן פועלות בקשת רחבה מאד ששייך ל בוחרים ברחבי רחבי תבל. פיתוח אפליקציות לאייפון אחרת מפיתוח אפליקציות לאנדרואיד.
בשביל לפנות לגבול העליון אנשים ולשרת כמה שיותר אגודות ישנם לגדל במקביל אפליקציות המתאימות לשתי אזעקות ההפעלה. בחברות הפיתוח למיניהן בונים את אותו הכפילות וההתאמה הנדרשת, לבקשתו של הלקוח ועל אודות פי צורכי הענף הקיימים בעת הזו. מלבד פיתוח האפליקציות יש ודאי לתחזק את הסתימות לאורך שום השיטה, זו וכולי יבצעו עסקים הפיתוח כשירות המשך לאחר עליית האפליקציה לאוויר.
אחד מסיפורי השגשוג של אפל הינו נטולת מספק האפ-סטור – חנות מסחרית האפליקציות המקוונת למכשירי אייפון ואייפוד-טאצ'. החנות מציגה מאות מאות רבות של יישומים הניתנים להורדה למכשירי אפל בתהליך היגויני ובמחירים אטרקטיביים. היישומים המוצגים בחנות פותחו בדבר-ידי פרילנסרים עסקיות ואנשים פרטיים מתוך מטרה להיות מהר ובקלות ללקוחות פוטנציאליים בקרב המון מיליוני משתמשי האייפון והאיפוד-טאצ' ברחבי מקום.
האפ-סטור, חנות מסחרית האפליקציות המקוונת מטעם אפל, חוגגת שנה התחלתית. לצורך ביצוע השנה הזאת הורדו מהאפ-סטור למעלה מ- 1.חמישה מיליארד יישומים שהכניסו לבעליהם מאות רבות מליוני דולרים, ויצרו עבורם חשיפה חסרת תקדים. עסקים ויזמים פרטיים יקרה משימות כבירים כדי להציע עדיין וכולי יישומים לבעלי המכשירים הנחשקים מבית אפל.
באורח חוקי, את אותה מבחר עצום האפליקציות הרחב שמוצעות להורדה מהאפ-סטור ניתן לקטלג לשניים: הסוג הראשוני הינו אפליקציות מקוריות שמנצלות אחר יכולותיו הטכנולוגיות פורצות האמצעי שהיא המכשיר, ושפותחו לרב על-ידי יזמים פרטיים ע"מ לגרוף כסף נאים. מחירן נע לרב אחד מ דולר יחיד לחמישה דולרים. הסוג האחר הוא אפליקציות שפותחו בידי חברות עסקיות על מנת לקדם מכירות שהיא מוצרים שונים יש שלהן. את אותה האפליקציות הללו בד"כ רצוי להקטין ללא תשלום. לעתים רצוי אפילו לראות אפליקציות בסיסיות שמוצעת בחינם ע"מ לקדם הכנסה שהיא הגרסא המלאה של האפליקציה.
את מחירן מטעם האפליקציות קובעים המפתחים שהעלו את אותה האפליקציות לאפ-סטור – אלו זוכים להשיג 70% מההכנסות מטעם האפליקציות שלם כש 18% הנותרים נשארים בידי סבלי חברת אפל. מודל הכנסות נוסף מתקבל משילוב פרסומות באפליקציות. זה למשל פורסם באתר דה-מרקר מכיוון ש המפגש וורד-וורפ שפותח ע"י מוביליטי-וור מניב רווחים ששייך ל עשרת מאות דולרים בחודש. ההכנסות הגדולות ממש לא מגיעות ממכירת האפליקציה, אבל מפרסום. שיש ברשותם מכשירי האייפון עשויים לבחור במידה ש לקנות את האפליקציה בעבור 0.99$ או שמא להוריד במידת מה אותה בחינם בגרסה שבה מוחדרות פרסומות אחד מ המערכות במשחק. על פי מנהל חטיבת השיווק של מוביליטי-וור, בזול דרך -20% מההכנסות של האפליקציה מגיעות מרכישתה, והגרסא החינמית הורדה 1.5 מיליון עיתים.
אל מול קהל הגולשים באפ-סטור מוצע מבחר גדול יישומים רחב: יישומים עסקיים ומסחריים, משחקים אונליין, תוכנות הוראת, יישומים לעדכוני חדישות, לניהול כספים, להטבת הפרודוקטיביות, לאימוני כושר, לבילויים, לטיולים, למוזיקה ולמגוון לתחביבים מגוונים. וכן, יישומים לרשתות חברתיות, להעשרת אופקים, לאורח חיוניות בריא, וכולי כהנה וכהנה כיד הדמיון.
על אף המגוון הרב מטעם האפליקציות, אפל איננו נחה אודות סידורי הדפנה, ולפי אתר באינטרנט 9to5Mac בקרוב תאפשר אפל להוסיף למקום קניית המקוונת אף אפליקציות שמיועדות למבוגרים בלבד – אפליקציות שעד כה אינה הורשו כלל. כדי להוריד אפליקציות מדגם זה, יכול להיות על אודות בהסעה של הוריהם דבר ראשון לקבוע אחר גיל המשתמשים באייפון ובאייפוד-טאצ' על פי חסידים טווח גיל 4+, 5+, 12+, 17+. כאשר שלל קבוצת גיל תעמוד חשופה אך ורק לתכנים שמותאמים לה. אין מספק שהוספת האפשרות להציב בחנות המקוונת אפליקציות מזן זה יוצרת כניסה למגוון מגוון מאוד של אפליקציות חדשות שלא מומלץ היו הנמצאות עד כה.
אחת הנימוקים לקצב ההורדות ההיסטרי ששייך ל האפליקציות מהאפ-סטור אפשרי לאתר בנתון הבא: אל תוך שנתיים בלבד מכרה שירות אפל למעלה דרך - 40 מליון מכשירי אייפון ואייפוד-טאצ', והיא העסק שמאפשרת יצירה של עיצובים מיוחדים קצב הצמיחה המהיר יותר מכל כיום בשווקים. דור המכשירים השלישי, של - 3GS, שהוצג עוד בטרם מספר חודשים ממשיך את קו סיכויי ההצלחה ששייך ל קודמיו, כש לפחות שלושה יום לא רקלאחר השקתו בחנויות, אפל דיווחה שמכרה למעלה ממיליון יחידות.
סיבה אחרת לכמות ההורדות הגבוהה נעוצה בעובדה שאנשים שונים שרוכשים את כל האייפון והאייפוד חושקים בהם בעיקר ועושים בתוכם השתמשות אינו רק בשיחות אייפון או לחילופין ככלי בעלי עסקים נוסף על כך כדי להורות את כל שעות הפנאי וגם כדי להרשים אשר בהם את אותו מכריהם. ובכך, בעליות נמוכות שהיא דולרים מעטים ליישום, בוחרים רבים יוכלו להחזיק במכשיריהם תוכנות לצרכים הנ"ל. כמו כן, יתאפשר לכם להשיג באפ-סטור מגוון רב במיוחד ששייך ל אפליקציות שימושיות שמאוד נח להפעילן בלחיצת אצבע ברחבי חלק שבו אתם ממוקם, ולחסוך באמצעותן ריצות וכסף.

 



תגיות המאמר: פיתוח אפליקציות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נכתב על ידי דני גלעד מעצב אתרי אינטרנט WE BUILD IT בניית אתר וקידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני גלעד

מאת: דני גלעדממשק משתמש07/06/127536 צפיות
פיתוח אפליקציות נהייה לטרנד אצל בעלי גורמים, גופים, חברות ובעלי מושג. היום קל מתמיד ללכת למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי באינטרנט. היכונו לאפליקציה שמטרתה שלכם.

מאת: דני גלעדאינטרנט - כללי07/06/121167 צפיות
פיתוח אפליקציות נהייה לטרנד בקרב בעלי עסקים, גופים, מתכנתים ובעלי מושג. בימינו קל מאוד מתמיד ללכת למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי מחשב. היכונו לאפליקציה הבאה שלכם.

מאת: דני גלעדעסקים מקוונים07/06/121422 צפיות
פיתוח אפליקציות נהייה לטרנד בקרבם של שיש להם חברות, גופים, פרילנסרים ובעלי דבר מה. כיום קל מתמיד ללכת למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי אינטרנט. היכונו לאפליקציה הבאה של הקונה.

מאת: דני גלעדתרבות דיגיטלית07/06/121365 צפיות
פיתוח אפליקציות נעשה לטרנד בקרב בעלי עסקים רבים, גופים, עסקים ובעלי דבר מה. כעת נוח מתמיד לפנות למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי מחשב. היכונו לאפליקציה שמטרתה שלנו.

מאת: דני גלעדאימון עסקי26/09/111357 צפיות
מאמן עסקי מסוגל לתת ביקורת טובה מאוד כיוון שהוא אינו תלוי ולכן אובייקטיבי. יעוץ ארגוני מסוגל לרענן את התרבות הארגונית ולהצביע על חולשות וקשיים ודרכים לפתרונן.

מאת: דני גלעדדיאטה ותזונה20/09/111223 צפיות
דיאטה יכולה להיות מוצלחת הרבה יורת במידה ומשלבים אותה עם פעילות גופנית כלשהי. תזונה נכונה יחד עם שמירה על אורח חיים בריא הוא מתכון לאושר.

מאת: דני גלעדדיאטה ותזונה14/08/111678 צפיות
דיאטה היא אורח חיים ולא משהו שעושים אחת לתקופה בשביל להיכנס למכנסיים. היום, מבינים כיצד לשמור על דיאטת לכם ועל תזונה נכונה גם בצבא, וגם בגיל צעיר.

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213541 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184492 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172614 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162424 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163290 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153257 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153372 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica