חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כולם רוצים לפתח ממשק

מאת: דני גלעדממשק משתמש07/06/20127535 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ככל שהנושא מסוג טלפונים חכמות – סמארטפונים - מתעתד וצובר תאוצה, באופן זה הופך העניין מטעם פיתוח אפליקציות ממוצר-בוטיק ליחיד סגולה לדבר הכתבה הבאה בארצות שונות הפיתוח. אם אף אנחנו מתעניינים בנושא שהיא הקמת אפליקציות, ותוהים איך להשקיע לעשות כסף בפיתוח אפליקציה עבור העסק שלנו – המאמר כתבה הבאה ייתן לכולם דוגמאות לשירותים ולמוצרים, שעבור החברות המציעות אותם, הבניה אפליקציה ממש כלל לא בטווח קוריוז – אלא אף בתחום רצוי.
פיתוח אפליקציות למוסדות ולנותני שירותים
השימוש הבסיסי יותר מכולם מסוג אפליקציות הינו חיפוש ידע. הטלפונים החכמים מאפשרים לך לשאת איתך את כל אינטרנט עבור כל אזור, ולחפש המידע שאתה רצוי בשנייה שהצורך עולה. מסיבה זו, נותני שירותים נדרשים פיתוח אפליקציות שיספקו את כל המידע הבסיסי אודות השירותים שלם לטלפון הסלולרי מסוג לקוחותיהם: זמן ניכר הפתיחה והסגירה, סניפים, שירותים הניתנים במקומות אחרים סניף וכדומה. הדבר הולם אינו תמיד למוסדות ממשלה, אלא אפילו למוסדות פיננסיים כבנקים וחברות פוליסת ביטוח, עסקים תחבורה כאגד, דן או שמא רכבת מדינה ישראל, עסקים תקשורת, וכל חברה המספקת סיוע גדול לכלל הציבור.
פיתוח אפליקציות לעסקים וחנויות
כיום, כש לכל עסק חדש המכבד אחר עצמה יש אתר אינטרנט – התכנות אפליקציה לסמארטפונים זו העניין המתבקש כתבה הבאה. כאשר השלב הראשוני הינו להיווצר זמינים ברשת למציאת קל – השלב כתבה הבאה נולד להיות באופן זמינים בטלפוון מסוג המשתמש בכל מקום רגע נתון. הוא יכול להיות אלמנט שיווקי נטו, לדוגמה משחק אונליין או אולי קופון אם סרטון פרסומת, וזה כשיר להימצא חנות מסחרית וירטואלית של מאוד, המאפשרת למשתמש לבצע רכישות מסוג בהחלט. מילת הבונה האתרים פה זו זמינות: החברה שלך רוצה להיווצר שכיח ברחבי רגע נתון בשביל הקונים של החברה שלך לא פחות כגון, אם לא יותר, מהמתחרים.
פיתוח אפליקציות למסעדות
תזרים המזומנים ששייך ל מרבית המסעדות מתחלק בקרב ציבור לקוחות תמידי ומרוצה, שחוזר למקום שוב ושוב, לבין קליינטים חדשים ששמעו אודות המקום, או אולי שסתם שימשו בסביבה והיו רעבים. הקמת אפליקציות למסעדות תרצה אחר נוסף הקהלים: למעוניינים הקבועים, היא תאפשר לעקוב בעל משמעות שונה התפריט והספיישלים, להתקשר ל מקומות ולדרוש בקשות מיוחדות. לחדשים, בשיתוף פעולה עם אתרי אינטרנט של מפות או לחילופין אטרקציות, היא תאפשר מציאת ששייך ל המסעדה בהתאם המיקום, הסגנון והמחיר.
פיתוח אפליקציות לשרותי משלוחים
יאללה אפליקציות מטעם מסעדות תאפשר לנו לתת את הדעת איך אוכלים כעת במסעדה שאתם אוהבים – אולם המידע תעשו אם אתם אינה מעונינים, או אינו מסוגלים, עבודה אמיתית? פיתוח אפליקציות לשירותי משלוחים יאפשר לכולם לעשות הזמנה של, בלחיצת כפתור, ממש לא תמיד המבורגר או אולי פיצה – אלא אף פרחים, מתנות, וכדומה. שיש להם עסקים המספקים שרותי משלוחים מבכרים להיות זמינים במכשיר הטלפון לצורך לקוחותיהם, ועובדים קשה על מנת להפיץ את המספר שלם בקרבם. התכנות אפליקציה הוא למעשה השלב הטבעי השני.
פיתוח אפליקציות תוכן
וללא ספק, לרוב מתקיימת האופציה שהיא תוכן – חדישות, מאמרים, סרטונים או שמא משחקים אונליין, הכדאית כמובן לכל אגודות התוכן (עיונים ומגזינים, פורטלים ברשת האינטרנט, שרותי כבלים ולווין) – אך מסוגלת לתכנן לכל אלו שנמנים על אביזר אם סיוע שאין בו אפשרות לספקו באופן מיידי אם ישירות דרך העסק עצמה. אם בא לכל מי שמעוניין עכשיו בירה – מאז ומעולם ניתן לקבל את הדירה בפיצוצייה הקרובה, אך כאשר תורידו אחר האפליקציה ששייך ל הייניקן – ניתן להשיג על הבירה עובדות, לעיין באלה ברים רצוי למצוא את האזרחות, וכך גם לגלם במשחק הקשור בה, שמשעשע אפילו הרבה יותר בסיום הייניקן בין או שמא שתיים. המהות ששייך ל הבניה אפליקציה חשובה הרבה פחות, מהפוטנציאל האינסופי הנמצא בכך שאתה מסתובב ללקוחות של העסק שלך בלב הכיס.
פיתוח אפליקציות זה הענף הלוהט הכי הרבה כיום בארצות שונות הטכנולוגי והממוחשב. מחזיקים עסקים, מנהלי אתרי אינטרנט של שיווק, שלל יזם המציע שירות כזה או שמא עם משמעות אחרת ע"י המחשב, פרילנסרים ענק כמו למשל בעלי חברת חשמל, ספקי תקשורת, חברות הכבלים והטלוויזיה בלוויין ובגדול כל העוסקים בנושא ללא יוצא דופן, מדברים את כל כוחו האדיר שהיא הטלפון הסלולרי ואצים רצים לפתח אפליקציה נכונה לעסק שלהם.
פיתוח אפליקציות כלל לא גורם ששייך ל מה בכך והוא זקוק ל יוכל גדול, ותק בפיתוח והבנה לעומק של הכוחות בשטח, בנוסף דורש ענף פיתוח האפליקציות אף דמיון פורה ויכולות סגנון מרשימות. האם במידה ויש בבעלותכם את אותה שלל אילו, כמו כן הנכם עלולים לקרות מפתחי אפליקציות.
פיתוח אפליקציות לשוק העסקי
חשיבותה שהיא האפליקציה במערך המודעה והשיווק שהיא נכס נדל"ני החברה רצינית מאד. הגדרת הקונספט שילווה את אותה האפליקציה נדרש לקרות תואם לקונספט של דירה העסק עצמו, להוביל את כל הלקוח בבטחה אחר רכישה או שמא סגירת טרנסקציה, להפקת קשר או אולי לקביעת ארוחה, לפי צרכיו שהיא בעל הבית. לצורך עבודת שיטה האפליקציות נכתבת חשיבה ניכרת לאיפיון הלקוחות שעתיד ליהנות באפליקציה והתכווננות לבקשותיו, פיתוח אפליקציות לנוער יהיה שונה בצורה עיקרי מאפליקציות שפותחו לשימושם מטעם גמלאים למשל
האם כדאי פרויקט יותר נחמד מלהיות בעל מכשיר אייפון, זה בהחלט להיות מפתח אפליקציות לאייפון. המניע המרכזית לתופעה זו והמפתח להצלחה מסוג האייפון הוא חנות האפליקציות שחברת אפל הביאה לעולם, ה-App Store.
כ מתכנת שתמיד חיבר תכנים בזמנו החופשי, הייתי הוא בעל ידע שזה אינה לא מורכב להשיג אישים שיהיו מורכבים לשלם עבורן כספים עבור התוכנות שאני כותב. איננו שהן אינה טובות או דבר, נוני יש הפרש גדול בין פיתוח מיזמי ומכירת תכנים. קיים בדיוק מגיעה החנות שהיא אפל לעזור לכם, המתכנתים.
רצוי לגדל אפליקציות לאייפון ולשווק אותן בעזרת של -App Store למיליוני משתמשים שמעוניינים בתוכנות חדישות למכשיר שלם. כל נושא גובה התשלום מוסדר מראש, 65% היישר אל בעל האפליקציה ו-בערך שלושים% לשם -Apple. לא צריך לדאוג לקבלת התשלומים מכל הקונים מסוג האפליקציה, Apple כבר אז יגבו את אותו החשבון ויעבירו לכם אחר החלק של הקונה ברווחים.
עניין יחיד שנחוץ להבין מראש הוא ש-Apple נוקטים על פי השיטה אם לא מחברות כמו שמקובל Microsoft ו-Google. אפל מבקשת לשלוט במקומות אחרים פרסום שנכנסת לאייפון שלכם. אפליקציות יכולות לרוץ אודות המכשיר אך במידה ואפל אישרו את החסימות והורדתם את הסתימות מהי-App Store. אפל הרחיקה לכת וחסמה את אותו התוסף הפופולארי Flash מסוג סבלי חברת Adobe כדי לא רצוי יכולים "להכניס" אפליקציות לאייפון בלעדי אישור שהיא אפל.
שיש להן הידע הנ"ל בראש, יתאפשר לכם להתחיל במסע בארצות שונות האייפון.
רשימת הציוד
כל אחד מבכרים שפיתוח תוכנות בסביבות Windows ול-Linux הינו בערך חינם. אפשר ליהנות בשפת תכנות כמו שמקובל Java (או מרבית שפת תיכנות שונה), לכתוב תוכן תוכנות ולשלוח את הסתימות לחברים או לשכנע לקנות את החסימות. אצל Apple הגה אינה שום איך לא מיוחדים. כבר אמרנו שאפל שולטת בדרכי ההפצה מטעם האפליקציות לאייפון, עתה נגלה שאפל שולטים אף בצורות הפיתוח לאייפון.
היא רשימת הציוד הדרושה כדי לקיים אפליקציות לאייפון:
1. מחשב אישי Mac.
המון רבים מופתעים לשמוע שלא מומלץ יתאפשר לכם לקיים אפליקציות אייפון במחשבי PC מבכרים המריציפם Windows. התכנות לאייפון ניתן דווקא במחשב המריץ אחר רשת ההפעלה מסוג אפל, Mac OS X גירסה 10.חמש ומעלה. לכן יש עלינו להצטייד במחשב מקינטוש המבוסס על מעבד אינטל.
המחשב האישי הזול מכולן שאני יודע שעונה אודות הדרישות הנוספים נולד ש-Mac Mini. זהו מחשב ביתי קטנטן שתופס מעט חלק משולחן המלאכה שלך, אך מיומן לעבור אחר שבו אנו עובדים בשיטה מצויינת.
2. כלי עזר iPhone או אולי iPod Touch.
מומלץ לברר את האפליקציות שנכתוב על אודות מכשיר כלשהו. אמצעי ה-iPhone מכיל פיצ'רים מגוונים: מצלמה, GPS, מספר טלפון ועוד וכולי. יהיה באפשרותכם להסתדר אף שיש להן iPod touch עבור הבדיקות, אך אינה יהיה באפשרותכם לאמת בתוכו אפליקציות שמשתמשות במצלמה ובטלפון.
3. רישום לתוכנית המפתחים של אפל.
על מנת לקיים אפליקציות, כדאי להירשם לתוכנית המפתחים שהיא Apple. מחיר הנכס זה 99$ לשנה לצורך מפתח בודד והתוכנית נותנת לכל מי שמעוניין לרקום אפליקציות, לברר את החסימות על גבי מכשיר של -iPhone שלכם ושימוש בחנות האפליקציות על מנת לתווך (אם לחלק ללא כסף) את אותה התוכנות שתכתבו. המוטו ששייך ל אפל זה: פתחו אפליקציות בנוחות – בידקו אותן ללא מאמץ – הפיצו את החסימות בנוחות. ממה נרשמים? באתר המפתחים של אפל.
כראוי לעכשיו, אסור App Store ישראלי וזאת הסיבה אפל לא יכולים לקבל את החשבון מטעם 99$ שלנו בדרך בסיסית. באחד משלבי ההרשמה תתבקשו להכין משלוח מסמכים בפקס רק אל אפל. מומלץ לבצע זו בהקדם מפני ש שתהליך הוא מסוגל לשאת כשבועיים.
חוץ מזה, ישנה גם יכולת להירשם לתוכנית כחברה ולא כמפתח מתכנת. אופציה זה עולה יותר (299$) ברם נותנת אפשרות לצרף כמות מתכנתים לתוכנית. עסקים נדרשות להציג אישורים להיותן מתכנתים רשומות. גם קיים רצוי בשביל בתהליך ההרשמה מוקדם ככל האפשר.
זה בוודאי השלב שרוב המתכנתים מתבטאים משהו כמו שמקובל "הייתי ממש לא מאמין! אני רצוי לשלם בשביל לגדל תוכנות! הרי אני רק חפץ לברר אם זה בהחלט ראוי לי או ממש לא! של -Apple הנ"ל נפלו בדבר הראש!". אני שיכול להבין אותם, הוא בענק שובר את כל מה שהכרנו ועד עכשיו. לצערנו, אפל מכתיבים את אותו החוקים בקשר לפיתוח האפליקציות ואנחנו מסוגלים להתחיל לפעול לפיהם או לחילופין לבחור באמצעי יומן אחר.
"אני בהחלט אך מעוניין לראות מקרוב כיצד זה"
אבל עדיין, במידה ואתם בהחלט מבקשים אך לעיין היאך הוא ולהבין אם זה בהחלט מתאים לך או לא, אפשר לערוך "מעקפים":
אין לך Mac? אפשר לבחור אחר מערך ההפעלה ששייך ל המקינטוש Mac OS X על אודות מחשב וירטואלי. כתבתי אודות איך פוסט שלם עד לפני זמן לא רב. זה בהחלט אינה מושלם אולם הצלחתי לפתח אחר האפליקציה SimpleSense בדרך זוהי.
לא קיים לנו אייפון? אינה נורא, אפל מספקת תוכנה בכינוי iPhone Simulator שהיא בסך הכל סימולטור לאייפון. המשמעות היא שזה מקבל אופי כגון אייפון ומתנהג דוגמת אייפון, אך כולם קורה בדבר מסך המחשב האישי שלנו. יהיה באפשרותכם לבחור אחר התוכנות שלך אודות הסימולטור ולבדוק אותן.
ממש לא מתעניינים ב להירשם? אסור אי נעימות, לא צריך. לא פחות לא בשלב המרכזי של הפיתוח. פיקוח על האפליקציות על הסימולטור אפשרית אף בלי הרשמה לתוכנית המפתחים. במידה והנכם מקיים מעוניינים לבדוק את החסימות על גבי המכשיר שלכם. ניתן לבצע זו על ידי פריצת האייפון של הקונה והפיכתו אל ה-Jailbroken.
פריצת האייפון הוא למעשה מהלך ששבר את אותה כל החוקים מסוג אפל והינו בהחלט טובה דיון נמצא. לצערי, השדר רב והפיסקה הזאת קצרה מלהכיל את אותה וכל זה ולכן הייתי אשלח אתכם לערך בהיקפדה להתקשר באופן מסוים בדבר הדרכים. במשפט אדם יתאפשר לכם להגיד שפריצת האייפון נותנת אפשרות להריץ אפליקציות שלא אושרו באמצעות אפל. החלפת לתופעה זו, האפליקציות שאיננו מאושרות על ידי אפל יכולות לממש עדכונים משמעותיים בהרבה יותר באמצעי האייפון שלך, כמו למשל להחליף את אותה דף המעון של האייפון ואת אפליקציית הטלפון. אפליקציות כמו זה אינן מאושרות באמצעות אפל ועל כן לא מעטים מעדיפים לפרוץ את כל האייפון. אחד המפתחים המוכשרים והפופולארים ביותר ברחבי העולם האייפון הינו Jay Freeman המפורסם הנקרא saurik. נולד כתב את אותו המדריך הטוב להרצת אפליקציות אודות מכשירי אייפון פרוצים.
זהו בשטח מכשירי אייפון פרוצים ומעכשיו נתרכז בצד ה-"כשר" שהיא הפיתוח.
הידע הנדרש
שפת התכנות שבה כותבים תכנונוי לאייפון זכתה גם לשם Objective-C. מתכנתים שמכירים את אותו רק אחת משפות התכנות הבאות: C++, Java או לחילופין C# יהיו יכולים לעשות החלפת ממש שופע לעולם של -Objective-C. זוהי שפה קלה יחסית, מונחת-עצמים, של -Syntax יוצא דופן במעט מהקונבנציות של C אמנם עד מאוד פשוט. לצערם מסוג מתכנתי אשר-Java ו-C# ממש לא תגלו שבה את כל ה-Garbage-collector באופן זה שתאלצו לנהל את הזכרון בעצמכם. אפל מספקת הקדמה אל ה-Objective-C שכדאי בעיקר לקרוא. יחד עם כמות זמן ניכר, ממש תדברו Objective-C שוטפת. המהדר שהיא XCode הוא בעל ידע להדר בנוסף קוד שכתוב בשפות C ו-C++. שזו אופציה עד מאוד חזקה מפני ש שתוכלו לייבא סיפריות שלמות הכתובת בשפת C\C++, להדר אותן ולהשתמש בהן לפיתוח האפליקציות של הקונה.
כאשר אינה תיכנתתם פעם, אני בהחלט אינו נותן לכם בשביל אחר קריירת התכנות שלכם דרך פיתוח אפליקציות לאייפון. תתחילו בשפות יותר קונבנציונאליות ואז תעברו. באפשרותכם לראות מדריכים ללא כסף לשפת Java באתר Ketacode.
ממה מתחילים
קניתם מקינטוש, קניתם אייפון ונרשמתם לתוכנית המפתחים של אפל. כולם מוכנים בשביל לרקום אפליקציות.
הדבר הראשוני שאתם רוצים להעביר זמנם זה להקטין את כל ש-iPhone Software Development Kit, או לחילופין בקיצור ה-SDK. אפשר לאתר אותו בפורטל המפתחים שהיא אפל. אשר-SDK וגם סביבת דרך התנהלות בכינוי XCode. סביבה הזאת נותנת לכולם לכתוב את אותה התוכניות של העסק, להדר (לקמפל) את החסימות, להריץ את החסימות אודות הסימולטור או על אמצעי קרדינלי ולדבג (debug) אותן.
XCode בפעולה
ישנו כלי משלים ששמו Interface Builder המאפשר לבנות את ה-GUI של האפליקציה בטכניקה נוחה. ודאי שאפשר לתת תוכניות בלעדי העזרה מטעם הכלי הזה ואפילו נאמר "גברים אמיתיים איננו משתמשים ב-Interface Builder" אך לדעתי זה פשוט יהיה… טיפשי.
די הרבה מתכנתים מתחילים בדוגמת אשר-Hello World המפורסמת, אולם אני בהחלט דווקא ממליץ בדבר מדריך אחרי. הוא מדריך שעובר שלב צעד בדבר השלבים בבניית אפליקצית אייפון בסיסית. בסיום הקמת האפליקציה, תדעו להסתייע הבא-Interface Builder על מנת לבנות GUI המכיל כמה כפתורים, לחבר את הכפתורים לקוד עצמו ולבצע פעולות המתאימים. בו ברגע שתסיימו אחר ההנחיות הנ"ל, תרגישו במקצת בהרבה בעניינים.
שליחת התוכנית למקום קניית האפליקציות
מרבית אפליקציה שנכנסת עבור -App Store עוברת פרוצס אישור קפדני (פחות או יותר, מזמן לזמן צריך תקלות) בידי עובדי חברת אפל על מנת להבטיח שתכנים איננו רצויים ישארו בחוץ ועל אודות מנת להגן על אודות משתמשי האייפון.
App Store
מפתחים שולחים את האפליקציות שלם לאישור ותהליך זה מסוגל להיות לא קצר ומתיש. הרבה זמן אישור התוכנית עלול לשאת בקרב שבועיים לארבעה ימים ואז האפליציה עשויה להידחות. בין הסיבות המקובלות לדחייה היא בעצם דווקא בנייה של ממשחק משתמש ממש לא ידידותי. אפל כתבה מסמך שידריך אתכם היאך לא להידחות מסיבה זו. מהניסיון האישי שלי, האפליקציה אושרה תוך זמן סביר והייתה זמינה הבא-App Store הרבה עוד בטרם שציפיתי שהיא תותקן בפורטפוליו.
שיווק האפליקציותחנות האפליקציות מטעם אפל מכילה המוני אפליקציות ומשחקים. באיזה אופן פרטים ללקוחות לבחור דווקא בתוכנית של העסק? עומר פרצ'יק מחלק מגוון הצעות בעניין באתר שבו הוא מתעניין.
רק אחת השיטות הנפוצות היא בעצם צרו שתי גירסאות מטעם האפליקציה. גירסת קלה (Lite) וגירסה הוגנת. הגירסה הקלה מכילה הרבה פחות פיצ'רים מהגירסה המלאה והיא מופצת בחינם. משחקם וירטואלים בצורת Lite יכילו את אותו השלבים הראשונים במשחק. הגירסאות המלאות ישאר ודאי בתשלום. זאת שיטה מצויינת לאפשר למשתמשים להתנסות באפליציה לפני שהם קונים. בעת האחרונה, אפל נותנים אפשרות לשכנע לקנות חלקים שיטה האפליקציה שלכם. כלומר, תוכלו לבנות משחק ברשת ובו צריך כמה שלבים והורדת משחק הרשת תותקן ללא כספים. התהליך יכיל אפשרות למצוא שלבים אחרים והרווחים יתחלקו בינכם ובין אפל. לכן, סביר להניח שנראה פחות גירסאות Lite שהיא אפליקציות תוך כדי כך הלא רחוק.
כמעט בכל התרחשות, מומלץ לתת את הדעת שישנם אתרים באינטרנט שמטרתם לתת ביקורות בדבר כמעט כל האפליקציות ב-App Store. אני בהחלט ממליץ לעשות על גבי הרשימה שהיא תשעת אתרי הרשת האלו ולהגיש את כל האפליקציה שלכם לביקורת בם.
מילה עוד לפני סיוםבמידה ש העניין יש הלומדים, היכנסו לעולם הזה עכשיו ופשוט התחילו לגדל אפליקציה. בשנים האחרונות תרבות החינם שלטה בארצות שונות התכנות, אמנם כעת קיימת דרך לגיטימית להרוויח מעט כסף ל האפליקציות שאתם מפתחים. כמו כן, אני בהחלט משער שעם כניסת האייפון לארץ, חברות ישראליות לא מעטות ירצו לקיים אפליציות לאייפון. אם במידה ויש בבעלותכם תוכנית להשתלב בענף עבודה הוא, מומלץ להתחיל ממש כעת.
.פיתוח אפליקציות לאייפון
שתי מערכות ההפעלה הבולטות מכולן בעת הזו בתחום סמארטפונים עבודות הגבס האנדרואיד ומערכת ההפעלה לאייפון. שתיהן פועלות בקשת רחבה מאד מטעם משתמשים ברחבי מקום. פיתוח אפליקציות לאייפון אחרת מפיתוח אפליקציות לאנדרואיד.
בשביל לפנות לגבול העליון עובדים ולשרת כל שיותר אגודות ישנם לגדל במקביל אפליקציות המתאימות לשתי אזעקות ההפעלה. בחברות הפיתוח למיניהן יוצרים את אותה הכפילות וההתאמה הנדרשת, לבקשתו של הלקוחות ועל גבי פי צורכי השוק של השכרתדירות הקיימים בעת הזו. מלבד פיתוח האפליקציות ישנם ברור לתחזק את החסימות במהלך כמעט כל הטכניקה, זאת וכדו' יבצעו אגודות הפיתוח כשירות המשך לאחר עליית האפליקציה לאוויר.
אחד מסיפורי מידת ההצלחה שהיא אפל הוא למעשה בלעדי ספק האפ-סטור – חנות מסחרית האפליקציות המקוונת למכשירי אייפון ואייפוד-טאצ'. החנות מציגה הרבה אלפים רבים של יישומים הניתנים להורדה למכשירי אפל בתהליך קל ובמחירים אטרקטיביים. היישומים המוצגים בחנות פותחו בדבר-ידי עסקים עסקיות ואנשים פרטיים על מנת להגיע במהירות ובקלות ללקוחותיהם פוטנציאליים אצל הרבה אלפי משתמשי האייפון והאיפוד-טאצ' ברחבי העולם.
האפ-סטור, חנות המסחרית האפליקציות המקוונת מסוג אפל, חוגגת שנה ראשונה. לצורך ביצוע השנה הזאת הורדו מהאפ-סטור למעלה מתוך- 1.חמש מיליארד יישומים שהכניסו לבעליהם מאות רבות של מליוני דולרים, ויצרו עבורם חשיפה חסרת תקדים. פרילנסרים ויזמים פרטיים עושים מאמצים כבירים כדי להעניק עדיין וכו' יישומים לבעלי המכשירים הנחשקים מבית אפל.
בצורה בסיסי, את מגוון האפליקציות האדיר שמוצעות להורדה מהאפ-סטור אפשרי לקטלג לשניים: הסוג הראשוני זה אפליקציות מקוריות שמנצלות את אותה יכולותיו הטכנולוגיות פורצות האמצעי מטעם המכשיר, ושפותחו לרב אודות-ידי יזמים פרטיים על מנת לגרוף הכנסות נאים. מחירן נע לרב אחד מ דולר מי שרוצה לחמישה דולרים. הסוג השני הוא למעשה אפליקציות שפותחו ע"י חברות עסקיות על מנת לקדם מכירות שהיא מוצרים ישנם שלהן. אחר האפליקציות הללו בד"כדלקמן ניתן להוריד בלי כסף. לפעמים אפשרי אפילו לבדוק אפליקציות בסיסיות שמוצעת ללא כסף מתוך מטרה לקדם שיווק מטעם הגרסה המלאה ששייך ל האפליקציה.
אחר מחירן מסוג האפליקציות קובעים המפתחים שהעלו את אותו האפליקציות לאפ-סטור – אלה זוכים ליהנות מ 65% מההכנסות מסוג האפליקציות שיש ברשותם כאשר בערך שלושים% הנותרים נשארים בידי אגודת אפל. מודל רווחים לפרטים נוספים מתקבל משילוב פרסומות באפליקציות. באופן זה לדוגמא פורסם באתר שלכם דה-מרקר בגלל ש המפגש וורד-וורפ שפותח ע"י מוביליטי-וור מניב תשואות מטעם עשרת אלפי דולרים בחודש. ההכנסות הגדולות אינה מגיעות ממכירת האפליקציה, אלא גם מפרסום. בעלי מכשירי האייפון מסוגלים להעדיף כאשר להזמין את אותה האפליקציה בעבור 0.99$ או לחילופין להנמיך את האזרחות ללא כסף בגרסה שבה מוחדרות פרסומות אחד מ המערכות במשחק. על פי מנהל חטיבת השיווק ששייך ל מוביליטי-וור, קלוש דרך -20% מההכנסות של האפליקציה מגיעות מרכישתה, והגרסא החינמית הורדה 1.חמש מיליון מספר פעמים.
בפני קהל הגולשים באפ-סטור מוצע מבחר גדול יישומים רב: יישומים עסקיים ומסחריים, משחקים, תוכנות הדרכת, יישומים לעדכוני חדשות, לניהול כסף, להטבת הפרודוקטיביות, לאימוני יכולת, לבילויים, לטיולים, למוזיקה ולמגוון לתחביבים שונים. וגם, יישומים לרשתות חברתיות, להעשרת אופקים, לאורח חיי אדם יעיל, וכולי כהנה וכהנה כיד הדמיון.
למרות המגוון הרב מטעם האפליקציות, אפל ממש לא נחה על סידורי הדפנה, ולפי מצוא 9to5Mac בקרוב תאפשר אפל להוסיף לפתח החנות המקוונת בנוסף אפליקציות שמיועדות למבוגרים בלבד – אפליקציות שעד כה איננו הורשו כלל. כדי להוריד במידת מה אפליקציות מדגם זה בוודאי, אמור להיות על גבי ההורים ראשית כל לקבוע את הגיעם לגיל המשתמשים באייפון ובאייפוד-טאצ' לפי קבוצות טווח גיל ארבעת+, 5+, 12+, 17+. בזמן ש שום קבוצת טווח גיל היא חשופה באופן בלבדי לתכנים שמותאמים לה. לא קיים כל ספק שהוספת האפשרות להציב בחנות המקוונת אפליקציות מדגם זה בוודאי יוצרת פתח למגוון מגוון בעיקר מטעם אפליקציות עדכניות שאיננו שימשו הנמצאות ועד כה.
בין הטעמים לקצב ההורדות ההיסטרי מטעם האפליקציות מהאפ-סטור אפשרי למצוא בנתון הבא: בעזרת שנתיים לא רקמכרה אגודת אפל למעלה מ- 40 מליון מכשירי אייפון ואייפוד-טאצ', והיא העסק שיש לה קצב גדילתם המהיר יותר מכולם היום בענף. דור המכשירים השלישי, אשר- 3GS, שהוצג בטרם כמה שבועות ממשיך את קו ההצלחה מטעם קודמיו, אם3 רגעים ממש אחרי השקתו בחנויות, אפל דיווחה שמכרה למעלה ממיליון יחידות.
בעיה אחרת לכמות ההורדות הגבוהה נעוצה בעובדה שאנשים שונים שרוכשים אחר האייפון והאייפוד חושקים בתוכם עד מאוד ועושים בתוכם ניצול אינו אך ורק בשיחות יומן או אולי ככלי בעלי עסקים אלא גם כדי לשלוח את אותו זמן רב הפנאי וגם כדי להרשים שבהם אחר מכריהם. ובדרך זו, בעליות נמוכות של דולרים בודדים ליישום, נעזרים לא מעטים מתחייבים להחזיק במכשיריהם תוכנות לצרכים אלה. בנוסף, יתאפשר לכם לבדוק באפ-סטור מבחר עצום רחב ביותר מטעם אפליקציות שימושיות שמאוד נח להפעילן בלחיצת אצבע כמעט בכל אזור שבו הנכם נבחר, ולחסוך באמצעותן התרוצצות רבה וכסף.

 



תגיות המאמר: פיתוח אפליקציות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נכתב על ידי דני גלעד מעצב אתרי אינטרנט WE BUILD IT בניית אתר וקידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני גלעד

מאת: דני גלעדשיווק באינטרנט07/06/121394 צפיות
פיתוח אפליקציות נהייה לטרנד בקרב שיש להם עסקים, גופים, עסקים ובעלי נושא. בימינו קל מאוד מתמיד ללכת למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי מחשב. היכונו לאפליקציה הבאה שלך.

מאת: דני גלעדאינטרנט - כללי07/06/121167 צפיות
פיתוח אפליקציות נהייה לטרנד בקרב בעלי עסקים, גופים, מתכנתים ובעלי מושג. בימינו קל מאוד מתמיד ללכת למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי מחשב. היכונו לאפליקציה הבאה שלכם.

מאת: דני גלעדעסקים מקוונים07/06/121421 צפיות
פיתוח אפליקציות נהייה לטרנד בקרבם של שיש להם חברות, גופים, פרילנסרים ובעלי דבר מה. כיום קל מתמיד ללכת למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי אינטרנט. היכונו לאפליקציה הבאה של הקונה.

מאת: דני גלעדתרבות דיגיטלית07/06/121365 צפיות
פיתוח אפליקציות נעשה לטרנד בקרב בעלי עסקים רבים, גופים, עסקים ובעלי דבר מה. כעת נוח מתמיד לפנות למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי מחשב. היכונו לאפליקציה שמטרתה שלנו.

מאת: דני גלעדאימון עסקי26/09/111356 צפיות
מאמן עסקי מסוגל לתת ביקורת טובה מאוד כיוון שהוא אינו תלוי ולכן אובייקטיבי. יעוץ ארגוני מסוגל לרענן את התרבות הארגונית ולהצביע על חולשות וקשיים ודרכים לפתרונן.

מאת: דני גלעדדיאטה ותזונה20/09/111223 צפיות
דיאטה יכולה להיות מוצלחת הרבה יורת במידה ומשלבים אותה עם פעילות גופנית כלשהי. תזונה נכונה יחד עם שמירה על אורח חיים בריא הוא מתכון לאושר.

מאת: דני גלעדדיאטה ותזונה14/08/111677 צפיות
דיאטה היא אורח חיים ולא משהו שעושים אחת לתקופה בשביל להיכנס למכנסיים. היום, מבינים כיצד לשמור על דיאטת לכם ועל תזונה נכונה גם בצבא, וגם בגיל צעיר.

מאמרים נוספים בנושא ממשק משתמש

מאת: רועי כץממשק משתמש08/09/162516 צפיות
חברת בניית אתרים מפתחת מאתרים לילדים שאוהבים את האינטרנט, ומעצבים את האתר בהתאם לנושא האהוב עליהם. ילדים מבקשים כיום שליטה מלאה על עיצוב האתרים שלהם, ונחשבים כמומחים בשימוש בכלי עיצוב אתרים רבים.

מאת: אוהד ז.ממשק משתמש25/08/132413 צפיות
כל עסק יודע שהוא צריך מערכת ניהול לידים שמאפשרת לו איסוף של הפניות אשר מתקבלות מלקוחות פוטנציאלים המגיעים מערוצי הפרסום השונים של העסק או הארגון. מערכת ניהול לידים היא פלטפורמה מתקדמת וידידותית לניהול של לידים, ובעלת טכנולוגיה מיוחדת מאוד שמאפשרת לעסק טיפול יעיל ונוח בניתוח הלקוחות הפוטנציאליים שלו.

מאת: אוהד ז.ממשק משתמש25/08/131857 צפיות
מערכת ניהול לידים עוזרת למנהלי חברות ולצוותים שלהם, לעבוד באופן רציף, יעיל ומקצועי. המערכת לא דורשת התחברות לחומרה או לשרת, והיא ניתנת להתקנה מהירה. למערכת זו ניתן להגיע מכל מחשב, ומכל מקום. העצמאות אשר מערכת ניהול לידים מאפשרת לעסק, מקנה לו יכולות גבוהות של ביצוע מכירות ושיווק. בנוסף המערכת מאד נוחה להפעלה, ולא צריך להיות מומחים גדולים במחשבים, כדי להתנהל בה באופן מקצועי.

מאת: אוהד ז.ממשק משתמש25/08/131881 צפיות
יתרונה המרכזי של מערכת ניהול לידים הוא שמערכת כזו מאפשרת לכם לעקוב אחר תנועתו של הלקוח בתוך האתר שלכם עד שהוא מגיע לדף של הליד. לדוגמא, אם מדובר באתר של מכללה כלשהיא, ייתכן שהסטודנט לעתיד הגיע קודם כל דרך מנוע חיפוש לאתר הראשי של המכללה, לאחר מכן הוא הסתכל בסילבוס של המסלול אשר מעניין אותו, ורק אחרי כן הוא לחץ על דף יצירת הקשר, ושלח הודעת אימייל דרך המערכת הפנימית של האתר.

מאת: tkidumממשק משתמש31/07/132099 צפיות
שלום חברים יקרים,אני ייתן לכם כאן במאמר זה מספר לא קטן של שירותים המדברים על המסגרת שמדברת על מחשוב לעסקים,אתם בעצם תוכלו לתת את השירותי המחשוב הללו במספר אופציות שהם חשובות ,הכול בשביל הצרכים הרלוונטיות של הארגון שלך בלבד,מספר אחד דווקא מדבר על שירותי מחשוב שיבואו אליכם כתוכנה בלבד,השירות הולך להגיע אליכם אך ורק מחלק של שירות שהוא מועדף בלבד וגם כמובן מקצועי ביותר ,השירות עצמו יסופק אח ורק לך הלקוח שזה יתבטא פשוט מאוד כהתחברות שהיא פשוטה מאוד לאתרי האינטרנט של ספקי השירותים שלך בלבד,זה כמובן י

מאת: tkidumממשק משתמש21/07/138150 צפיות
ניתן לראות כי במהלך העשורים האחרונים רוב המשרדים עברו לשימוש במחשבים. הרי כיום אין משרד ללא מחשב וללא אינטרנט. למרות ההתקדמות הטכנולוגית לשימוש במחשבים ולשמירה של כל החומר המשרדי בדיסק און קי ולא בקלסר, ישנו שינוי נוסף. חברות רבות התחילו בשמירה ובגיבוי של כל החומר המשרדי בדיסקים, בתיקיות שונות במחשב ומספר של דיסק און קי. אבל, גיבוי זה אינו מספיק. לכן בעלי עסקים רבים החלו בחיפוש אחר שיטות נוספות ועדכניות לשמירה ולגיבוי של החומר המשרדי. כתשובה לשאלתם, צצה התפתחות חדשה בטכנולוגיה: שירותי ענן.

מאת: דניאל seoממשק משתמש16/06/131993 צפיות
תמיד מגיעים לתאריך שמח הזה בחודש שבו אנחנו מקבלים תלוש שכר ויחד איתו את המשכורת המיוחלת שאנחנו מצפים כל כך. איזה ציפייה יש לנו מהיום הזה? מדהים. אך מי אלו האנשים שמטפלים לנו במשכורות. בדרך כלל, בעיקר בארגונים גדולים, אלו חשבי שכר שאמונים על נושא המשכורות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica