חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פעילות גופנית מזרזת דיאטה

מאת: דני גלעדדיאטה ותזונה20/09/20111221 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תמיד אומרים לנו שכדי להתחיל דיאטה נכונה אנחנו צריכים לעשות פעילות גופנית. אצל רובנו שם מפסיקה המחשבה על דיאטה, אבל כן צריך להתאמן ואמנם אין שום סיבה ללכת עד הסוף אלא אם כן באמת אוהבים את זה, אך אימון גופני ברמה מסוימת עדיף על פני הרביצה המוכרת לכולם על הספה אל מול הטלוויזיה. אם אנחנו רוצים באמת לגרום לגוף לשרוף את הקלוריות הללו אין לנו ברירה אלא להזיז את התחת ולהתחיל להרים ידיים, רגליים וכל מה שביניהם. מי שגם רוצים להשקיע עוד יותר מוזמנים לעשות מנוי בחדר כושר ולעבוד עם מאמן אישי לאורך זמן כדי שכל דיאטה שנבחר תוכל להיות באמת אפקטיבית. בינינו, חייבת להיות גם תמורה לכל סכום שנוציא על הטרנד הדיאטטי שנבחר.

מה לעשות עם התזונה הנכונה?

ראשית, צריך להבין שהיא חשובה. לא כל מה שאנחנו מכניסים לפה בריא לנו ולא כל דבר בריא צריך לאכול בכמויות גדולות מדי. יש להכיר את החשיבות של הערך הקלורי בכל מאכל ולהפריד בין פחמימות לשומנים, חלבונים וסוכרים. אך הקלוריות נשארות אותן קלוריות. הפוך מכך, יש להכיר את החשיבות של השומן. אנחנו צריכים שומן ואנחנו צריכים לשרוף שומן. הוא עוזר לבנות את הגוף, לתפקוד הטוסטסטרון, הורמון אנאבולי חשוב בפני עצמו. כל דיאטה ביד עם הפעילות הגופנית צריכה להיות מודעת לדברים שמכניסים לפה. תפריט הוא שם קוד למרכיבי המזון שאנו צורכים על מנת שהגוף יוכל להתמודד עם כל מה שנכפה עליו במסגרת הפעילות הגופנית. בבסיס כל העניין צריך לשתות. מי שלא רגיל לשתות מים חייב להתרגל לשתות והרבה. כך הגוף ישמור על הרעננות שלו ולא יאבד אנרגיה.

חשוב לדעת אלו תוספי מזון אנו צריכים

בגילאים צעירים אין לנו צורך בתוספי מזון משום שהגוף מספק לעצמו את הכל ויש רק צורך לחזק פה ושם אם מפעילים את הגוף מעבר לרמת פעילות שגרתית ושורפים יותר מדי קלוריות. כשמתחילים להתבגר הגוף מאבד לאיטו את היכולת למצוא לבד את כל המרכיבים החיוניים לו ואנו נאלצים לספק לו תוספי מזון כמו ויטמינים ואחרים. כך דיאטה בגיל מבוגר יחסית יכולה לעבור בשלום אם מתכוונים לשלב גם פעילות גופנית.

נקודות להדגשה בזמן אימון גופני

- צריך לעבור בדיקות רפואיות לפני הכל. אי אפשר להתחיל באמת להתאמן לפני שרופא מאשר זאת.

- התאמה בין המאכלים ובין טיב התרגילים. תרגילי סיבולת לב ריאה פועלים אחרת מתרגילי סיבולת שריר. צריך להתאים בין מרכיבי המזון לפעילות.

- להקשיב לגוף – כן, הוא יודע לדבר. אם נקשיב לו נדע בדיוק מתי הוא יכול להמשיך ומתי צריך להפסיק.

- דיאטה דורשת הקפדה על שגרה אך אין שום סיבה להיות יותר קתולי מהאפיפיור. הכל במידה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נכתב על ידי דני גלעד מעצב אתרי אינטרנט WE BUILD IT בניית אתר וקידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני גלעד

מאת: דני גלעדשיווק באינטרנט07/06/121391 צפיות
פיתוח אפליקציות נהייה לטרנד בקרב שיש להם עסקים, גופים, עסקים ובעלי נושא. בימינו קל מאוד מתמיד ללכת למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי מחשב. היכונו לאפליקציה הבאה שלך.

מאת: דני גלעדממשק משתמש07/06/127535 צפיות
פיתוח אפליקציות נהייה לטרנד אצל בעלי גורמים, גופים, חברות ובעלי מושג. היום קל מתמיד ללכת למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי באינטרנט. היכונו לאפליקציה שמטרתה שלכם.

מאת: דני גלעדאינטרנט - כללי07/06/121167 צפיות
פיתוח אפליקציות נהייה לטרנד בקרב בעלי עסקים, גופים, מתכנתים ובעלי מושג. בימינו קל מאוד מתמיד ללכת למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי מחשב. היכונו לאפליקציה הבאה שלכם.

מאת: דני גלעדעסקים מקוונים07/06/121420 צפיות
פיתוח אפליקציות נהייה לטרנד בקרבם של שיש להם חברות, גופים, פרילנסרים ובעלי דבר מה. כיום קל מתמיד ללכת למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי אינטרנט. היכונו לאפליקציה הבאה של הקונה.

מאת: דני גלעדתרבות דיגיטלית07/06/121362 צפיות
פיתוח אפליקציות נעשה לטרנד בקרב בעלי עסקים רבים, גופים, עסקים ובעלי דבר מה. כעת נוח מתמיד לפנות למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי מחשב. היכונו לאפליקציה שמטרתה שלנו.

מאת: דני גלעדאימון עסקי26/09/111355 צפיות
מאמן עסקי מסוגל לתת ביקורת טובה מאוד כיוון שהוא אינו תלוי ולכן אובייקטיבי. יעוץ ארגוני מסוגל לרענן את התרבות הארגונית ולהצביע על חולשות וקשיים ודרכים לפתרונן.

מאת: דני גלעדדיאטה ותזונה14/08/111676 צפיות
דיאטה היא אורח חיים ולא משהו שעושים אחת לתקופה בשביל להיכנס למכנסיים. היום, מבינים כיצד לשמור על דיאטת לכם ועל תזונה נכונה גם בצבא, וגם בגיל צעיר.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201553 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191991 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181691 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181274 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189651 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181486 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181559 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica