חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פיתוח אפליקציות

מאת: דני גלעדתרבות דיגיטלית07/06/20121364 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


ככל שהנושא שהיא טלפונים חכמות – סמארטפונים - מתעתד וצובר תאוצה, בדרך זו הופך העניין ששייך ל פיתוח אפליקציות ממוצר-בוטיק ליחיד סגולה לעניין הבא בתבל הפיתוח. במידה ו כמו כן אתם מתעניינים בעניין מסוג בניית אפליקציות, ותוהים באיזו דרך להקדיש זמן כסף בפיתוח אפליקציה ל העסק חייכם – הדף הכתבה הבאה ייתן לכל מי שמעוניין דוגמאות לשירותים ולמוצרים, שעבור החברות המציעות את הבעייתיים, התכנות אפליקציה כבר אז כלל לא בגדר קוריוז – אלא בטווח ביטוח.
פיתוח אפליקציות למוסדות ולנותני שירותים
התפקוד הבסיסי מכולן ששייך ל אפליקציות נולד איתור טיפ. הניידים החכמים נותנים אפשרות עבורך לשכור איתך את אותו גוגל לכל אלו שנמנים על מקום פנוי, ולחפש המידע שאתה נדרש בשנייה שהצורך עולה. לכן, נותני שירותים מוכרחים פיתוח אפליקציות שיספקו את אותו האינפורמציה הבסיסי אודות השירותים שאליהם למכשיר הטלפון של לקוחותיהם: שעות הפתיחה והסגירה, סניפים, שירותים הניתנים כמעט בכל סניף וכדומה. הדבר ראוי אינו דווקא למוסדות ממשלה, אלא אף למוסדות פיננסיים כבנקים וחברות חבילת ביטוח, מתכנתים תחבורה כאגד, דן או רכבת ארץ ישראל, פרילנסרים תקשורת, וכל פירמה המספקת סיוע מגוון לכלל הציבור.
פיתוח אפליקציות לעסקים וחנויות
כיום, בזמן ש לכל תחום עסק המכבד את כל עצמה צריך אתר – התכנות אפליקציה לסמארטפונים הינה מה המתבקש השני. כאשר השלב הראשוני היה לי לקרות זמינים ברשת האינטרנט לאיתור נוח – השלב השני הוא להימצא זמינים בטלפוון שהיא המשתמש בכל מקום שניה נתון. זה בוודאי יהיה מסוגל לקרות אלמנט שיווקי נטו, לדוגמה משחק הרשת או שמא קופון או שמא סרטון פרסומת, וזה יוכל להיות חנות וירטואלית ששייך ל מאוד, היוצרת למשתמש לעשות רכישות שהיא מקיים. מילת המפתח פה הינה זמינות: אני רוצה להיווצר זמין במקומות אחרים שניה נתון לצורך הלקוחות של החברה שלך לא פחות מ כמו למשל, אם לא יותר, מהמתחרים.
פיתוח אפליקציות למסעדות
תזרים המזומנים שהיא מרבית המסעדות מתחלק בין קהל שותפים זהה ומרוצה, שחוזר לכל מקום שוב ושוב, לבין לקוחות חדשים ששמעו אודות הבית, או שסתם היו בסביבה והיו רעבים. הקמת אפליקציות למסעדות תרצה את אותו נוסף הקהלים: למעוניינים הקבועים, הינה תאפשר לבצע מעקב אחר התפריט והספיישלים, לצלצל אל מוסדות ולתבוע בקשות מיוחדות. לחדשים, בשיתוף פעולה עם אתרי מפות או לחילופין אטרקציות, זו תאפשר איתור מסוג המסעדה לפי המיקום, הסגנון והמחיר.
פיתוח אפליקציות לשרותי משלוחים
לאמר שיתבסס אפליקציות של מסעדות תאפשר לכל מי שמעוניין להיות מודע להם המידע אוכלים היום במסעדה שאתם אוהבים מאוד – נוני איך תעשו אם אתם אינה רוצים, או אולי לא עלולים, לעבוד קשה? פיתוח אפליקציות לשירותי משלוחים יאפשר לכולם לצלצל אל, בלחיצת כפתור, אינו תמיד המבורגר אם פיצה – נוסף על כך פרחים וצמחים, מתנות, וכדומה. המחזיקים עסקים המספקים שרותי משלוחים רגילים להיווצר זמינים בטלפון בשביל לקוחותיהם, ועובדים קשה בשביל להפיץ אחר המספר שלם בקרבם. שיטה אפליקציה זה השלב הטבעי הבא.
פיתוח אפליקציות תוכן
ובוודאי, בכל המקרים מתקיימת האופציה מטעם תוכן – חדשות, טקסטים, סרטונים או לחילופין משחקם וירטואלים, האהובה והרצויה ברור על כל פרילנסרים התוכן (עיונים ומגזינים, פורטלים דרך גלישה ברשת, שרותי כבלים ולווין) – נוני עשויה להשוות עבור כל פריט או שמא שירות שלא קיימת יכולת לספקו בצורה מיידי אם ישירות בידי העסק עצמה. כאשר בא לכם עכשיו בירה – לרוב תוכלו למצוא את הדירה בפיצוצייה הקרובה, אולם במידה ש תורידו את כל האפליקציה שהיא הייניקן – אפשר לקבל על גבי הבירה עובדות, לצפות באלה ברים רצוי למצוא את הדירה, ובנוסף גם לבלות במשחק הקשור שבה, שמשעשע אפילו הרבה יותר בתום הייניקן בין או לחילופין שתיים. המהות ששייך ל הבניה אפליקציה קריטית קצת, מהפוטנציאל האינסופי הטמון בכך שאתה מסתובב לצרכנים של החברה שלך אל תוך הכיס.
פיתוח אפליקציות הוא התחום הלוהט יותר מכולם כיום בתבל הטכנולוגי והממוחשב. שיש ברשותם חברות, הממונים על אתרים של פרנסה, שלל יזם המציע מוצר אחד או אחר באמצעות המחשב, עסקים ענק כגון בעלי חברת חשמל, ספקי תקשורת, מתכנתים הכבלים והטלוויזיה בלוויין ובגדול כל אחד בלעדי יוצא דופן, יודעים את אותה כוחו האדיר ששייך ל הטלפון הסלולרי ואצים רצים לקיים אפליקציה מומלצת לעסק שיש ברשותם.
פיתוח אפליקציות כלל פקטור ששייך ל מהי בכך והסרט זקוק ל ידיעות רבות רב, ניסיון בפיתוח והבנה לעומק שהיא הכוחות בשוק, בנוסף לכך דורש תחום הקמה האפליקציות בנוסף דמיון פורה ויכולות סגנון ייחודי מרשימות. אם אם ברשותכם את אותו שלל אילו, אפילו הינכם יכולים להימצא מפתחי אפליקציות.
פיתוח אפליקציות לשוק העסקי
חשיבותה ששייך ל האפליקציה במערך המודעה והשיווק מסוג דירה החברה אדירה מאד. הגדרת הקונספט שילווה את אותה האפליקציה חייב להיות תואם לקונספט שהיא בית החברה עצמו, להוביל את אותו הקורא בבטחה את כל רכישה אם סגירת עסקת נדל"ן, ליצירת כימיה או אולי לקביעת ארוחה, על פי צרכיו ששייך ל הקורא. לצורך ביצוע הבניה האפליקציות מבוצעת חשיבה משמעותית לאיפיון הקורא שעתיד להשתמש באפליקציה והתכווננות לצרכיו, פיתוח אפליקציות לנוער יכול להיות יוצאת דופן באופן משמעותי מאפליקציות שפותחו לשימושם שהיא גמלאים לדוגמה
כאשר קיימת משהו יותר נחמד מלהיות עם אמצעי אייפון, זה בוודאי להימצא מפתח אפליקציות לאייפון. המניע המרכזית לזה והמפתח להצלחה ששייך ל האייפון זה חנות מסחרית האפליקציות שחברת אפל הביאה לעולם, ה-App Store.
בעודנו מתכנת שתמיד נכתב ע"י מיזמי בזמנו הפנוי, הייתי יש לו את הידע שזה ממש לא היגויני לבדוק אנשים שיהיו מעוניינים לתת תשלום לעשות כסף בעבור התוכנות שאני כותב. אינה שהן ממש לא מועילות או שמא פרויקט, אבל קיימת שינוי גדול מאוד אחד מ התכנות תוכניות ומכירת תוכניות שונות. קיים בדיוק מגיעה החנות מטעם אפל לעזור לכולם, המתכנתים.
רצוי לגדל אפליקציות לאייפון ולשווק אותן בעזרת של -App Store למיליוני בוחרים שמעוניינים בתוכנות עדכניות למכשיר שלם. שלל דבר מה העלות מוסדר מראש, 70% בבקשה אל בעל האפליקציה ו-18% לשם -Apple. לא צריך להשתמש לדאוג לקבלת התשלומים מכל הקונים של האפליקציה, Apple כבר יגבו את אותו החשבון ויעבירו לך את אותו החלק חייכם ברווחים.
פקטור יחיד שמומלץ להיות מודע להם מראש זה שהמזוזה-Apple נוקטים על פי השיטה אם לא מחברות כמו Microsoft ו-Google. אפל מבקשת לשלוט במקומות אחרים פרסום שנכנסת לאייפון שלך. אפליקציות עשויות לרוץ בדבר המכשיר רק והיה אם ואפל אישרו אותן והורדתם אותן מהי-App Store. אפל הרחיקה לכת וחסמה אחר התוסף הפופולארי Flash שהיא סבלי חברת Adobe על מנת שלא מומלץ יכולים "להכניס" אפליקציות לאייפון בלי אישור שהיא אפל.
עם הידע הנ"ל בראש, אפשר לשחק במשחק במסע בעולם האייפון.
רשימת הציוד
אנשים מבכרים שפיתוח תוכנות בסביבות Windows ול-Linux זה בערך חינם. יש אפשרות לעשות שימוש בשפת תכנות כמו Java (או כל שפת תיכנות שונה), למצוא תוכנות ולשלוח את החסימות לחברים או אולי לשווק את החסימות. אצל Apple הדברים לא כל איך רגילים. ממש אמרנו שאפל שולטת בדרכי ההפצה ששייך ל האפליקציות לאייפון, עכשיו נראה שאפל שולטים אף בצורות הפיתוח לאייפון.
הנה רשימת הציוד הדרושה בשביל לקיים אפליקציות לאייפון:
1. מחשב ביתי Mac.
הרוב רבים מופתעים לשמוע שלא אפשר לשפר אפליקציות אייפון במחשבי PC רגילים המריציפם Windows. הקמה לאייפון אפשרי רק במחשב המריץ את אותו ערכת מיגון ההפעלה מטעם אפל, Mac OS X גירסה 10.חמש ומעלה. בדיוק בגלל זה מומלץ להצטייד במחשב מקינטוש המבוסס על אודות מעבד אינטל.
המחשב הזול יותר מכל שאני יודע שעונה על הדרישות הללו זה ה-Mac Mini. הוא מחשב קטנטן שתופס מעט חלק משולחן העבודה חייכם, אבל מומחה לעבור את המלאכה בדרך מצויינת.
2. מכשיר iPhone או iPod Touch.
עלינו לברר את אותו האפליקציות שנכתוב על גבי כלי עזר כלשהו. אמצעי של -iPhone מכיל פיצ'רים שונים: מצלמה, GPS, מכשיר ועוד וכו'. ניתן להסתדר אפילו שיש להן iPod touch בשביל הבדיקות, ברם לא יהיה באפשרותכם לאמת בו אפליקציות שמשתמשות במצלמה ובטלפון.
3. רישום לתוכנית המפתחים שהיא אפל.
על מנת לרקום אפליקציות, קיימת להירשם לתוכנית המפתחים ששייך ל Apple. מחיר הדירה הוא למעשה 99$ לשנה ל מפתח בודד והתוכנית נותנת לנו לפתח אפליקציות, לברר את החסימות על גבי אמצעי אשר-iPhone שלך ושימוש בחנות האפליקציות ע''מ לשכנע לקנות (או לחילופין לחלק בלי כסף) את אותה התוכנות שתכתבו. המוטו שהיא אפל הוא למעשה: פתחו אפליקציות במהירות – בידקו את החסימות בקלות – הפיצו אותן ללא מאמץ. ממה נרשמים? באתר המפתחים מסוג אפל.
נכון לעכשיו, לא קיים App Store ישראלי ולכן אפל לא עשויים לזכות ב את אותו החשבון שהיא 99$ חייכם בטכניקה קלה. באחד משלבי ההרשמה תתבקשו לשגר מסמכים בפקס אל אפל. מומלץ לעשות זו בהקדם בגלל שתהליך זה יכול ליטול כשבועיים.
כמו כן, שאינה חדשה בנוסף אופציה להירשם לתוכנית כחברה ובכלל לא כמפתח מפתח. יכולת זאת עולה הרבה יותר (299$) אך נותנת אפשרות לצרף אוסף מתכנתים לתוכנית. אגודות נדרשות להציג אישורים להיותן מתכנתים רשומות. גם בפתח נכון בשביל בתהליך ההרשמה מוקדם ככל האפשר.
זה השלב שרוב המתכנתים אומרים דבר דוגמת "הייתי ממש לא מאמין! אני בהחלט צריך לשלם עבורן בשביל לשפר תוכנות! בפועל הייתי אך מבקש לבדוק היטב האם זה בוודאי הגון לי או אולי ממש לא! אשר-Apple האלה נפלו על גבי הראש!". אני בהחלט שיכול להבין כרטיס, זה בגדול שובר אחר איזה דבר שהכרנו ועד למספר עכשיו. לצערנו, אפל מכתיבים את כל החוקים הנוגע לפיתוח האפליקציות ואנחנו יוכלו להתחיל לפעול לפיהם או לחילופין לברור כלי עזר אייפון אחר.
"אני תמיד חפץ לצפות איך הנ"ל"
אבל עדיין, אם הנכם מקיים רוצים רק לצפות איך הוא ולהבין במידה ו זה בוודאי ראוי לנו או שמא איננו, ניתן לערוך "מעקפים":
לא קיים לך Mac? יהיה באפשרותכם לבחור את אותו מערכת מיגון ההפעלה מסוג המקינטוש Mac OS X על גבי מחשב ביתי וירטואלי. כתבתי אודות זה פוסט שלם מלפנים. זה לא מושלם אולם הצלחתי לקיים את האפליקציה SimpleSense על פי השיטה הזאת.
אסור לך אייפון? אינו נורא, אפל מספקת תוכנה ששמו iPhone Simulator שהיא בעצם סימולטור לאייפון. המשמעות היא בעצם שזה מקבל אופי כמו שמקובל אייפון ומתנהג כגון אייפון, אבל וכל זה קורה על גבי מסך המחשב באישי חייכם. ניתן לבנות את אותו התוכנות שלכם בדבר הסימולטור ולבדוק אותן.
איננו מעונינים להירשם? אין בעייה קשה, לא צריך. לפחות איננו בשלב המרכזי מסוג הפיתוח. בדיקת האפליקציות על גבי הסימולטור אפשרית בנוסף ללא הרשמה לתוכנית המפתחים. במידה ואתם בדיוק רוצים לבדוק את החסימות על אודות המכשיר שלך. באפשרותכם לעבור זה ע"י פריצת האייפון חייכם והפיכתו לשם -Jailbroken.
פריצת האייפון הינו מהלך ששבר את שום החוקים ששייך ל אפל והוא בהחלט שווה דיון כאן. לצערי, המסר רב והפיסקה הזאת קצרה מלהכיל את אותו כולם וזאת הסיבה אני אשלח לומדי הקורסים לערך בהיקפדה לעיין מעט אודות התהליך. במשפט רק אחד יתאפשר לכם להגיד שפריצת האייפון נותנת להריץ אפליקציות לא רצוי אושרו בידי אפל. אל מעבר לתופעה, האפליקציות שלא מאושרות ע"י אפל עשויות לעשות תיקונים עיקריים יותר במכשיר האייפון של הקונה, כמו למשל לבקש החלפת את אותה דף בתינו ששייך ל האייפון ואת אפליקציית הטלפון. אפליקציות כמו זה הן לא מאושרות על ידי אפל ועל כן רבים מרבים לפרוץ את אותו האייפון. מי שרוצה המפתחים המוכשרים והפופולארים יותר מכל בעולם האייפון זה Jay Freeman הידוע הנקרא saurik. הינו נכתב ע"י אחר המדריך המתאים להרצת אפליקציות על גבי מכשירי אייפון פרוצים.
זה בענין זה מכשירי אייפון פרוצים ומעכשיו נתרכז בצד ש-"כשר" מסוג הפיתוח.
הידע המבוקש
שפת התכנות במדינה כותבים תוכניות לאייפון זכתה גם לשם Objective-C. מתכנתים שמכירים אחר אחת משפות התכנות המובאות: C++, Java או שמא C# יוכלו לעבור מעל מאוד שופע לעולם ה-Objective-C. זו שפה קלה בהשוואה, מונחת-עצמים, אשר-Syntax אחרת במקצת מהקונבנציות ששייך ל C אך ביותר פשוט. לצערם ששייך ל מתכנתי ש-Java ו-C# ממש לא תמצאו שבה את אשר-Garbage-collector כך שתאלצו לנהל את כל הזכרון בעצמכם. אפל מספקת הקדמה עבור -Objective-C שכדאי במיוחד לעיין. תוך מספר ימים, ממש תדברו Objective-C שוטפת. המהדר של XCode יש לו את הידע להדר בנוסף קוד הכתוב בשפות C ו-C++. זוהי יכולת מאוד חזקה מפני ש שתוכלו לייבא סיפריות שלמות הכתובת בשפת C\C++, להדר את הסתימות ולהשתמש בהן לפיתוח האפליקציות של הקונה.
כאשר אינו תיכנתתם פעם, הייתי אינה נותן לכם בשביל את אותה קריירת התכנות שלך בעזרת פיתוח אפליקציות לאייפון. תתחילו בשפות הרבה יותר קונבנציונאליות ואז תעברו. יהיה באפשרותכם למצוא מדריכים ללא כסף לשפת Java באתר שלכם Ketacode.
היכן מתחילים
קניתם מקינטוש, קניתם אייפון ונרשמתם לתוכנית המפתחים שהיא אפל. כולם יכולים בשביל לגדל אפליקציות.
דבר זה הראשוני שאתם מבקשים לבצע הוא למעשה להקטין את ה-iPhone Software Development Kit, או שמא בקיצור ש-SDK. באפשרותכם לבדוק את הדבר בפורטל המפתחים שהיא אפל. ש-SDK מכיל סביבת השקעה הנקראת XCode. מקום הזו מאפשרת לכם ליצור את אותו התוכניות של העסק, להדר (לקמפל) את הסתימות, להריץ את הסתימות אודות הסימולטור או אולי בדבר מכשיר אמיתי ולדבג (debug) את הסתימות.
XCode בפעולה
ישנו כלי משלים הנקראת Interface Builder המאפשר ליצור את כל ש-GUI מסוג האפליקציה בצורה מתאימה. כמובן שכדאי לכתוב תוכן תכנים שאין בהם העזרה מטעם הכלי הנ"ל ואפילו נאמר "זכרים אמיתיים אינו נעזרים על גבי-Interface Builder" אך לדעתי זה בסיסי צריך להיות… טיפשי.
הרבה מאוד מתכנתים מתחילים בדוגמת ש-Hello World המפורסמת, אך אני דווקא ממליץ על גבי מדריך עם משמעות אחרת. הוא מדריך שעובר שלב שלב על השלבים בבניית אפליקצית אייפון בסיסית. בסוף בניית האפליקציה, תדעו להסתייע על גבי-Interface Builder ע''מ לגרום GUI המכיל כמות כפתורים, לספח את אותו הכפתורים לקוד עצמו ולבצע פעולות בהתאם. ברגע שתסיימו אחר המדריך הנ"ל, תרגישו במקצת בהרבה בעניינים.
שליחת התוכנית לקניית האפליקציות
מרבית אפליקציה שנכנסת ל-App Store עוברת כל תהליך אישור קפדני (בערך, מזמן לזמן צריך תקלות) ע"י עובדי סבלי חברת אפל ע''מ להבטיח שתכנים ממש לא רצויים ישארו בחוץ ועל מנת להגן על אודות משתמשי האייפון.
App Store
מפתחים שולחים אחר האפליקציות שלהם לאישור ותהליך זה יוכל לקרות ממושך ומתיש. פרק זמן אישור התוכנית יוכל לבחור בין שבועיים לארבעה שבועות ואז האפליציה יכולה להידחות. אחת בלבד הסיבות המקובלות לדחייה הינה דווקא בניית ממשחק משתמש לא ידידותי. אפל כתבה מסמך שידריך לומדי הקורסים איך אינה להידחות בר מצווה זה. מהניסיון האישי שלי, האפליקציה אושרה תוך פרק זמן סביר והייתה נוכחת הבא-App Store המון לפני שציפיתי שהיא תותקן בפורטפוליו.
שיווק האפליקציותחנות המסחרית האפליקציות שהיא אפל מכילה המוני אפליקציות ומשחקים. איך פרמטרים ללקוחות לברור דווקא בתוכנית שבבעלותנו? עומר פרצ'יק מחלק מגוון רעיונות בעניין באתר שבו הוא מתעניין.
בודדת השיטות המצויות זו צרו שתי גירסאות ששייך ל האפליקציה. גירסת קלה (Lite) וגירסה הגונה. הגירסה הקלה מכילה פחות פיצ'רים מהגירסה המלאה והיא מופצת ללא כסף. משחקים בצורת Lite יכילו אחר השלבים הראשונים במשחק. הגירסאות המלאות אמור להיות בוודאות בתשלום. שזו שיטה מצויינת לאפשר למשתמשים להתנסות באפליציה לפני שהם רוצים לקנות. בעת האחרונה, אפלמעניקים אפשרות למכור פריטים אפשרות האפליקציה חייכם. בקיצור, תוכלו לסגנן משחק הרשת אשר בו כדאי אוסף שלבים והורדת משחק הרשת תעמוד ללא לעשות כסף. המשחק יכיל אופציה לתת שלבים נוספים והרווחים יתחלקו בינכם ובין אפל. בדיוק בגלל זה, סביר לשים שנראה קלוש גירסאות Lite של אפליקציות במסגרת הזמן שנמצא קרוב.
במקומות אחרים התרחשות, מומלץ להבין שישנם פרויקטים שמטרתם למכור ביקורות בדבר כמעט כל האפליקציות להקליק על-App Store. אני בהחלט ממליץ לעבור אודות הרשימה מטעם תשעת אתרי האינטרנט הנ"ל ולהגיש את אותה האפליקציה שלכם לביקורת בם.
מילה עוד בטרם עם תוםכאשר הנושא מרתק את החברה שלכם, היכנסו לעולם היום עכשיו ופשוט התחילו לשפר אפליקציה. בשנים האחרונות תרבות החינם שלטה בארצות שונות התכנות, ברם כעת יש אפשרות לגיטימית להרוויח מעט בהוצאות ל האפליקציות שאתם מפתחים. בנוסף לכך, הייתי משער שעם כניסת האייפון לארץ, מתכנתים ישראליות רבות ירצו לשפר אפליציות לאייפון. האם יש לך תוכנית להשתלב בשטח השקעה זה בוודאי, כדאי לשחק במשחק אפילו כעת.
.פיתוח אפליקציות לאייפון
שתי אזעקות ההפעלה הבולטות יותר מכל בימינו בשטח סמארטפונים עבודות הגבס האנדרואיד ומערכת ההפעלה לאייפון. שתיהן פועלות בקשת רחבה מאד מסוג משתמשים ברחבי רחבי תבל. פיתוח אפליקציות לאייפון יוצא דופן מפיתוח אפליקציות לאנדרואיד.
כדי לבוא לגבול העליון אנשים ולשרת אי אלו שיותר עסקים יש לרקום במקביל אפליקציות המתאימות לשתי מצלמות ההפעלה. בחברות הפיתוח למיניהן יוצרים את אותה הכפילות וההתאמה הנדרשת, לבקשתו מסוג הקליינט ועל אודות פי צורכי השוק של השכרתדירות הקיימים בשנים האחרונות. מלבד פיתוח האפליקציות כדאי כמובן לתחזק את הסתימות למשך שום הטכניקה, זו וכולי יבצעו חברות הפיתוח כשירות המשך עם סיומה של עליית האפליקציה לאוויר.
יחיד מסיפורי סיכויי ההצלחה מסוג אפל זה בלי כל ספק האפ-סטור – חנות מסחרית האפליקציות המקוונת למכשירי אייפון ואייפוד-טאצ'. החנות מציגה המון מאות רבות של יישומים הניתנים להורדה למכשירי אפל בתהליך לא מורכב ובמחירים אטרקטיביים. היישומים המוצגים בחנות פותחו על-ידי פרילנסרים עסקיות ואנשים פרטיים מתוך מטרה לפנות בזמן מועט ובקלות לקליינטים פוטנציאליים בקרב עשרות רבות של אלפי משתמשי האייפון והאיפוד-טאצ' ברחבי אתר ואתר.
האפ-סטור, חנות מסחרית האפליקציות המקוונת מסוג אפל, חוגגת קיימת מיידית. במהלך השנה הזאת הורדו מהאפ-סטור למעלה מ- 1.חמישה מיליארד יישומים שהכניסו לבעליהם מאות מליוני דולרים, ויצרו עבורם חשיפה חסרת תקדים. מתכנתים ויזמים פרטיים יקרה מאמצים כבירים כדי להעניק ועוד מקומות וכולי יישומים לבעלי המכשירים הנחשקים מבית אפל.
באורח חוקי, את אותו מבחר עצום האפליקציות האדיר שמוצעות להורדה מהאפ-סטור אפשרי לקטלג לשניים: הסוג המרכזי נולד אפליקציות מקוריות שמנצלות את כל יכולותיו הטכנולוגיות פורצות הטכניקה ששייך ל המכשיר, ושפותחו לרב על-ידי יזמים פרטיים מתוך מטרה לגרוף פרנסה נאים. מחירן נע לרב בקרב דולר אמריקאי מי שרוצה לחמישה דולרים. הסוג הנוסף הינו אפליקציות שפותחו ע"י אגודות עסקיות על מנת לקדם עסקאות מטעם מוצרי צריכה ישנם שלהן. את האפליקציות הללו בד"כ ניתן להוריד ללא תשלום. לעתים ניתן גם לראות אפליקציות בסיסיות שמוצעת בחינם ע"מ לקדם הכנסה מטעם הגרסה המלאה שהיא האפליקציה.
את אותה מחירן שהיא האפליקציות קובעים המפתחים שהעלו את אותו האפליקציות לאפ-סטור – אלה זוכים להשיג 65% מההכנסות שהיא האפליקציות שלהם בזמן ש 26% הנותרים נשארים בידי בעלי חברת אפל. מודל רווחים משני מושג משילוב פרסומות באפליקציות. בדרך זו למשל פורסם באתר האינטרנט דה-מרקר בגלל ש המפגש וורד-וורפ שפותח ע"י מוביליטי-וור מניב הכנסות של עשרת אלפים רבים של דולרים בחודש. ההכנסות הגדולות איננו מגיעות ממכירת האפליקציה, אך מפרסום. בעלי מכשירי האייפון יוכלו למצוא במידה ו לקנות את אותה האפליקציה בעבור 0.99$ או אולי להקטין אותה ללא תשלום בגרסה שבה מוחדרות פרסומות בין המערכות במשחק. על פי מנהל חטיבת השיווק ששייך ל מוביליטי-וור, בזול דרך -20% מההכנסות שהיא האפליקציה מגיעות מרכישתה, והגרסא החינמית הורדה 1.5 מיליון מספר פעמים.
אל מול הגולשים באפ-סטור מוצע מבחר עצום יישומים גדול: יישומים עסקיים ומסחריים, משחקם וירטואלים, תוכנות הדרכת, יישומים לעדכוני חדשות, לניהול כספים, להעלאת הפרודוקטיביות, לאימוני כושר, לבילויים, לטיולים, למוזיקה ולמגוון לתחביבים מיוחדים. וכן, יישומים לרשתות חברתיות, להעשרת אופקים, לאורח חיוניות בריא, ועוד כהנה וכהנה כיד הדמיון.
בזמן המגוון הרב מסוג האפליקציות, אפל איננו נחה אודות זרי הדפנה, ולפי אתר אינטרנט 9to5Mac בקרוב תאפשר אפל להוסיף לחנות המקוונת אף אפליקציות שמיועדות למבוגרים בלבד – אפליקציות שעד כה אינה הורשו כלל. כדי להוריד במידת מה אפליקציות מזן הנ"ל, צריך להיות על הוריהם ראשית כל לקבוע את כל הגיעם לגיל המשתמשים באייפון ובאייפוד-טאצ' בהתאם חסידים טווח גיל 4+, 6+, 12+, 17+. כש מרבית קבוצת הגיעם לגיל היא חשופה באופן בלעדי לתכנים שמותאמים לחיית המחמד. אי אפשר למצוא כל ספק שהוספת האפשרות להציב בחנות המקוונת אפליקציות מדגם זה בוודאי יוצרת פתחו של למגוון מגוון ביותר מסוג אפליקציות חדשות שאיננו היו קיימות עד כה.
בין הסיבות לקצב ההורדות ההיסטרי של האפליקציות מהאפ-סטור יתאפשר לכם לבדוק בנתון השני: ב שנתיים לא רקמכרה חברת אפל למעלה מ- 40 מליון מכשירי אייפון ואייפוד-טאצ', והיא החברה בעלת קצב גדילתם המהיר הכי הרבה היום בשווקים. דור המכשירים השלישי, ה- 3GS, שהוצג טרם מגוון שבועות ממשיך את אותה קו מידת ההצלחה ששייך ל קודמיו, אםלפחות שלושה רגעים בלבד אחרי השקתו בחנויות, אפל דיווחה שמכרה למעלה ממיליון יחידות.
סיבה נוספת לכמות ההורדות הגבוהה נעוצה בעובדה שאנשים לא מעטים שרוכשים את כל האייפון והאייפוד חושקים בהם בעיקר ועושים בהם השתמשות אינו תמיד בשיחות מכשיר אם ככלי ענייני אלא גם כדי להורות את כל ימים הפנאי ובנוסף גם כדי להרשים אשר בהם את כל מכריהם. ובדרך זו, בעליות נמוכות של דולרים בודדים ליישום, בוחרים רבים ושונים מתחייבים להחזיק במכשיריהם תוכנות לצרכים הנ"ל. מלבד זאת, יתאפשר לכם להשיג באפ-סטור מגוון רחב בעיקר ששייך ל אפליקציות שימושיות שמאוד נח להפעילן בלחיצת אצבע בכל מקום מקום ובו אתם מצאו, ולחסוך באמצעותן ריצות וכסף.

 



תגיות המאמר: פיתוח אפליקציות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נכתב על ידי דני גלעד מעצב אתרי אינטרנט WE BUILD IT בניית אתר וקידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני גלעד

מאת: דני גלעדשיווק באינטרנט07/06/121394 צפיות
פיתוח אפליקציות נהייה לטרנד בקרב שיש להם עסקים, גופים, עסקים ובעלי נושא. בימינו קל מאוד מתמיד ללכת למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי מחשב. היכונו לאפליקציה הבאה שלך.

מאת: דני גלעדממשק משתמש07/06/127535 צפיות
פיתוח אפליקציות נהייה לטרנד אצל בעלי גורמים, גופים, חברות ובעלי מושג. היום קל מתמיד ללכת למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי באינטרנט. היכונו לאפליקציה שמטרתה שלכם.

מאת: דני גלעדאינטרנט - כללי07/06/121167 צפיות
פיתוח אפליקציות נהייה לטרנד בקרב בעלי עסקים, גופים, מתכנתים ובעלי מושג. בימינו קל מאוד מתמיד ללכת למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי מחשב. היכונו לאפליקציה הבאה שלכם.

מאת: דני גלעדעסקים מקוונים07/06/121421 צפיות
פיתוח אפליקציות נהייה לטרנד בקרבם של שיש להם חברות, גופים, פרילנסרים ובעלי דבר מה. כיום קל מתמיד ללכת למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי אינטרנט. היכונו לאפליקציה הבאה של הקונה.

מאת: דני גלעדאימון עסקי26/09/111355 צפיות
מאמן עסקי מסוגל לתת ביקורת טובה מאוד כיוון שהוא אינו תלוי ולכן אובייקטיבי. יעוץ ארגוני מסוגל לרענן את התרבות הארגונית ולהצביע על חולשות וקשיים ודרכים לפתרונן.

מאת: דני גלעדדיאטה ותזונה20/09/111223 צפיות
דיאטה יכולה להיות מוצלחת הרבה יורת במידה ומשלבים אותה עם פעילות גופנית כלשהי. תזונה נכונה יחד עם שמירה על אורח חיים בריא הוא מתכון לאושר.

מאת: דני גלעדדיאטה ותזונה14/08/111676 צפיות
דיאטה היא אורח חיים ולא משהו שעושים אחת לתקופה בשביל להיכנס למכנסיים. היום, מבינים כיצד לשמור על דיאטת לכם ועל תזונה נכונה גם בצבא, וגם בגיל צעיר.

מאמרים נוספים בנושא תרבות דיגיטלית

מאת: ציפורה בראביתרבות דיגיטלית19/07/185102 צפיות
המקום אליו מחוברים הילדים והצעירים בכלל וגם מבוגרים רבים הוא – הטלפון הנייד שלהם, החיבור הדיגיטלי שלהם לעולם. רק נסו לקחת אותו מהם. לא יעלה על הדעת!

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית08/12/172767 צפיות
הרבה יאמרו כי מן הרגע שבו הבית נעשה חכם ואינטראקטיבי עבור הדיירים שנמצאים בתוכו, כל בעלים של בית יכול למעשה להתחיל לקבל תפעול יותר נוח של המקום הזה שבו הוא גר ולשם כך ראוי לבצע עבור בית חכם השוואת מחיר חכמה גם כן.

מאת: ניב אבןתרבות דיגיטלית23/09/172561 צפיות
האם העולם הוירטואלי יהפוך להיות חלק בלתי נפרד מן העולם המעשי, ממש כמו טלביזיה משוכללת וטלפון חכם בכיס של כל בן אדם כמעט? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית29/03/172464 צפיות
הדרך לשחרר קצת מן התחושות הטבעיות של הלחץ להספיק את הכל מבלי להוציא יותר מידי כסף על טיסות לחוץ לארץ וטיפולים אצל הפסיכולוג? פשוט נכנסים אל חדר מציאות מדומה שלוקח לכל יעד אפשרי.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172034 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: שאול כהןתרבות דיגיטלית29/06/152965 צפיות
בעולם המודרני המערבי, הנשלט באופן מאוד ברור על ידי האינטרנט והטלפונים הסלולאריים, המידע מעולם לא היה נגיש בצורה מהירה, פשוטה ונוחה יותר. לאורך כל ההיסטוריה האנושית לא היה לאדם גישה כל כך רחבה למידע. כשאנו מדברים על מידע, אין הכוונה רק לצד הטוב של העניין, אלא גם לצדדים אחרים ולתופעות לוואי שבאו איתו. אחת מתופעות הלוואי האלה היא – פורנו באינטרנט...

מאת: עדי גלתרבות דיגיטלית14/04/152231 צפיות
הקמתו של הרדיו בישראל הייתה בשנת 1940, בתקופת המנדט הבריטי שאז היה משודר מאניית אקסודוס שעגנה בחופי חיפה. אז היו אלו פעילי ההגנה ששידרו לתושבים בישראל והרדיו נקרא אז קול ישראל. לפני כן היו מספר שידורים לפרקי זמן קצרים כמו בשנת 1932 כשהיה אז יריד האביב שכונה יריד המזרח שעסק בתעשיה ומסחר כשאלפים מתושבי הארץ מכל הדתות הגיעו ליריד זה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica