חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדור הבא של האפליקציות לאייפון

מאת: דני גלעדעסקים מקוונים07/06/20121421 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


ככל שהנושא שהיא טלפונים מבריקים – סמארטפונים - מתעתד וצובר תאוצה, איך הופך הטומן מסוג פיתוח אפליקציות ממוצר-בוטיק ליחיד הדרך לדבר הבא בעולם הפיתוח. במידה ו גם אנחנו מתעניינים בנושא מטעם בנייה של אפליקציות, ותוהים איך להכניס בהוצאות בפיתוח אפליקציה ל האגודה שלכם – העמוד הכתבה הבאה ייתן לכם דוגמאות לשירותים ולמוצרים, שעבור החברות המציעות את הלוחות, הקמה אפליקציה אפילו כלל בטווח קוריוז – אך בגדר ביטוח.
פיתוח אפליקציות למוסדות ולנותני שירותים
ההשתמשות הבסיסי מכולן מטעם אפליקציות הוא חיפוש ידע. הסמרטפונים החכמיםמעניקים אפשרות לך לשאת איתך את כל גוגל לכל אלו שנמנים על שטח, ולחפש המידע שאתה רצוי בשנייה שהצורך עולה. לכן, נותני שירותים חייבים פיתוח אפליקציות שיספקו את המסר הבסיסי על אודות השירותים שלם לטלפון מטעם לקוחותיהם: שעות הפתיחה והסגירה, סניפים, שירותים הניתנים במקומות אחרים סניף וכדומה. דבר זה מוצלח אינה אך למוסדות ממשלה, נוסף על כך למוסדות פיננסיים כבנקים וחברות ביטוח, חברות תחבורה כאגד, דן או לחילופין רכבת ישראל, עסקים תקשורת, וכל חברה המספקת מוצר גדול לכלל הציבור.
פיתוח אפליקציות לעסקים וחנויות
בשנים האחרונות, אםלכל תחום עסק המכבד את אותה עצמה יש אתר – פיתוח אפליקציה לסמארטפונים זו מה המתבקש הכתבה הבאה. האם השלב המרכזי הינו להיות באופן זמינים ברשת למציאת פשוט – השלב הכתבה הבאה הינו להיות באופן זמינים בטלפוון של המשתמש בכל זמן נתון. זה בוודאי מסוגל להיות אלמנט שיווקי נטו, לדוגמא משחק הרשת אם קופון או סרטון פרסומת, וזה יוכל להימצא חנות וירטואלית ששייך ל מקיים, הנותנת אפשרות למשתמש לממש רכישות ששייך ל בדיוק. מילת הפרילנסר פה זו זמינות: כל אחד רוצה להיות באופן שכיח בכל מקום זמן נתון בעבור הלקוחות של החברה שלך לפחות כמו, מינימום, מהמתחרים.
פיתוח אפליקציות למסעדות
תזרים המזומנים של עיקר המסעדות מתחלק בקרב ציבור קליינטים קבוע ומרוצה, שחוזר לישוב שוב פעם ושוב, לבין שותפים חדשים ששמעו על אודות המקום, או שסתם שימשו בסביבה והיו רעבים. בניית אפליקציות למסעדות תשאף אחר נוסף הקהלים: למעוניינים הקבועים, הינה תאפשר לערוך מעקב אחרי התפריט והספיישלים, להתקשר ל מקומות ולבקש בקשות מסובכות. לחדשים, בשיתוף פעולה יחד עם אתרים של מפות אם אטרקציות, היא בעצם תאפשר גילוי של המסעדה לפי המיקום, הסגנון והמחיר.
פיתוח אפליקציות לשרותי משלוחים
נו אז אפליקציות של מסעדות תאפשר לכם לדעת המידע אוכלים כעת במסעדה שאתם אוהבים מאוד – נוני מה תעשו במידה והנכם ממש לא מתעניינים ב, או אולי ממש לא יכולים, לעבוד קשה? פיתוח אפליקציות לשירותי משלוחים יאפשר לנו לצלצל אל, בלחיצת כפתור, אינה אך המבורגר או אולי פיצה – אלא אף זרים, מתנות, וכדומה. המחזיקים עסקים המספקים שרותי משלוחים מבכרים להיווצר זמינים בטלפון עבור לקוחותיהם, ועובדים מסובך בשביל להפיץ את כל המספר שלם בקרבם. התכנות אפליקציה הוא למעשה השלב הטבעי כתבה הבאה.
פיתוח אפליקציות תוכן
וללא ספק, בכל המקרים מתקיימת האופציה של תוכן – חדשות, מאמרים, סרטונים אם משחקים אונליין, הראוייה ברור לכל עסקים התוכן (עיונים ומגזינים, פורטלים ברשת האינטרנט, שרותי כבלים ולווין) – אך יכולה להתאים לכל מוצר צריכה אם סיוע שלא קיים אופציה לספקו באופן מיידי או ישירות דרך החברה עצמה. האם בא לנו עכשיו בירה – מאז ומעולם אפשר למצוא את האזרחות בפיצוצייה הקרובה, אך במידה ש תורידו את כל האפליקציה מסוג הייניקן – ניתן להשיג על אודות הבירה ידע, לבחון באילו ברים אפשרי להשיג אותה, ואפילו לשחק במשחק שיש לו קשר שבה, שמשעשע אפילו הרבה יותר בתום הייניקן אחת בלבד אם שתיים. המהות של התכנות אפליקציה נחוצה הרבה פחות, מהפוטנציאל האינסופי הנמצא בכך שאתה מסתובב לצרכנים עליך אל תוך הכיס.
פיתוח אפליקציות הינו הנושא הלוהט מכולן כיום בארצות שונות הטכנולוגי והממוחשב. שיש להם חברות, הממונים על אתרי אינטרנט של שיווק, שום יזם המציע שירות כזה או לחילופין אחרי על ידי האינטרנט, מתכנתים ענק כמו שמקובל סבלי חברת חשמל, ספקי תקשורת, מתכנתים הכבלים והטלוויזיה בלוויין ובגדול הכול בלעדי יוצא דופן, יודעים אחר כוחו האדיר ששייך ל הטלפון הסלולרי ואצים רצים לרקום אפליקציה מומלצת לעסק שאליהם.
פיתוח אפליקציות כלל לא דבר של המידע בכך והינו זקוק ל הכיר ניכר, ידע בפיתוח והבנה לעומק שהיא הכוחות בשטח, בנוסף דורש תחום שיטה האפליקציות כמו כן דמיון פורה ויכולות עיצוב מרשימות. במידה ש יש לכם את אותו שום הנ"ל, אפילו כולם עשויים להימצא מפתחי אפליקציות.
פיתוח אפליקציות לשוק העסקי
חשיבותה שהיא האפליקציה במערך הפרסומת והשיווק מסוג מקום בו אתה גר העסק גדולה מאד. הגדרת הקונספט שילווה אחר האפליקציה מוכרח להיווצר תואם לקונספט מטעם מקום בו אתה גר העבודה עצמו, להוביל את אותה הקליינט בבטחה אחר רכישה או לחילופין סגירת טרנסקציה, לייצור קשר או שמא לקביעת היכרות , ע"פ צרכיו שהיא הקורא. לצורך עבודת הקמה האפליקציות נכתבת חשיבה תיק עבודות לאיפיון הקליינט שעתיד להיעזר באפליקציה והתכווננות לדרישותיו, פיתוח אפליקציות לנוער ישאר אחרת באופן ניכר מאפליקציות שפותחו לשימושם מסוג גמלאים לדוגמא
במידה ו קיימת דבר בהרבה נחמד מלהיות מי שיש לו כלי עזר אייפון, הנ"ל להיות מפתח אפליקציות לאייפון. המניע המרכזית לזה והמפתח להצלחה מטעם האייפון זה חנות האפליקציות שחברת אפל הביאה לעולם, של -App Store.
כ מתכנת שתמיד כתב תכנונוי בזמנו החופשי, הייתי יודע שזה אינה בסיסי למצוא גולשים שיהיו מעוניינים לשלם כספים בשביל התוכנות שאני כותב. אינו שהן ממש לא חשובות או לחילופין דבר, אבל יש הבדל גדול אחד מ הקמה תכנונוי ומכירת תוכניות שונות. נמצא בדיוק מגיעה החנות ששייך ל אפל לעזור לכם, המתכנתים.
יתאפשר לכם לגדל אפליקציות לאייפון ולשווק את הסתימות דרך של -App Store למיליוני נעזרים שמעוניינים בתוכנות עדכניות למכשיר שאליהם. שום נושא העלות מוסדר מראש, 70% בבקשה אל מי שיש לו האפליקציה ו-בערך שלושים% אל ה-Apple. אין צורך לדאוג עד לקבלת התשלומים מכל הקונים ששייך ל האפליקציה, Apple כבר יגבו אחר החשבון ויעבירו לכם את אותה החלק חייכם ברווחים.
עניין אדם שרצוי לתת את הדעת מראש הינו אשר-Apple נוקטים על פי השיטה נוספת מחברות כגון Microsoft ו-Google. אפל רוצה לשלוט בכל מקום שיווק שנכנסת לאייפון שלכם. אפליקציות מסוגלות לרוץ על גבי המכשיר אך ורק במידה ואפל אישרו את החסימות והורדתם את החסימות המידע-App Store. אפל הרחיקה לכת וחסמה את התוסף הפופולארי Flash שהיא שירות Adobe בשביל לא מומלץ יהיו מסוגלים "להכניס" אפליקציות לאייפון שאין בהם אישור מטעם אפל.
בשיתוף הידע הנ"ל בראש, רצוי להתחיל במסע בעולם האייפון.
רשימת הציוד
אנו אחרים שפיתוח תוכנות בסביבות Windows ול-Linux זה בערך חינם. כדאי להסתייע בשפת תכנות כמו שמקובל Java (או כמעט כל שפת תיכנות נוספת), למצוא תוכנות ולשלוח אותן לחברים או שמא לשכנע לקנות את הסתימות. אצל Apple החלקים אינה שלל באופן זה בסיסיים. כבר אמרנו שאפל שולטת בדרכי ההפצה מסוג האפליקציות לאייפון, כעת ניווכח שאפל שולטים אפילו בצורות הפיתוח לאייפון.
מצורפות רשימת הציוד הדרושה על מנת לקיים אפליקציות לאייפון:
1. מחשב אישי Mac.
הרבה מאוד רבים מופתעים לשמוע שאיננו יתאפשר לכם לפתח אפליקציות אייפון במחשבי PC מבכרים המריציפם Windows. פיתוח לאייפון מעשי אך ורק במחשב המריץ אחר רשת ההפעלה ששייך ל אפל, Mac OS X גירסה 10.8 ומעלה. לכן מומלץ להצטייד במחשב מקינטוש המבוסס על אודות מעבד אינטל.
המחשב הביתי הזול ביותר שאני מכיר שעונה אודות הדרישות הללו הינו ש-Mac Mini. זהו מחשב אישי קטנטן שתופס מעט מקום פנוי משולחן המלאכה שלכם, אולם יודע להעביר זמנם את כל העשייה בשיטה מצויינת.
2. כלי עזר iPhone או iPod Touch.
יש עלינו לברר את אותה האפליקציות שנכתוב אודות מכשיר כלשהו. אמצעי ש-iPhone מכיל פיצ'רים מגוונים: מצלמה, GPS, מספר טלפון וכדו' עדיין. באפשרותכם להסתדר אף בשיתוף iPod touch ל הבדיקות, אך אינו באפשרותכם לברר שבו אפליקציות שמשתמשות במצלמה ובטלפון.
3. רישום לתוכנית המפתחים שהיא אפל.
כדי לקיים אפליקציות, יש להירשם לתוכנית המפתחים מסוג Apple. מחיר הנכס זה 99$ לשנה ל מפתח בודד והתוכנית נותנת אפשרות לכולם לקיים אפליקציות, לאמת את החסימות בדבר אמצעי ש-iPhone שלכם ושימוש בחנות האפליקציות בשביל לתווך (או לחלק ללא כסף) את כל התוכנות שתכתבו. המוטו מטעם אפל הוא: פתחו אפליקציות ללא מאמץ – בידקו את הסתימות מהר – הפיצו אותן בקלות. איפה נרשמים? באתר שלכם המפתחים ששייך ל אפל.
ידוע לעכשיו, אין App Store ישראלי וזאת הסיבה אפל אינו מסוגלים לזכות ב את כל גובה התשלום מסוג 99$ שלכם בצורה מובנת. באחד משלבי ההרשמה תתבקשו להכין משלוח מסמכים בפקס היישר אל אפל. מומלץ לבצע זה בהקדם כיוון שתהליך זה עלול לקחת כשבועיים.
כמו כן, ישנה כמו כן יכולת להירשם לתוכנית כחברה ושאינם כמפתח מפתח. יכולת זה עולה הרבה יותר (299$) אמנם נותנת אפשרות לצרף כמות מתכנתים לתוכנית. פרילנסרים נדרשות להציג אישורים להיותן אגודות רשומות. בנוסף בפתח רצוי בשביל בתהליך ההרשמה מוקדם ככל האפשר.
זה בוודאי השלב שרוב המתכנתים קובעים אתר כמו שמקובל "אני ממש לא מאמין! הייתי צריך לשלם עבורן בשביל לפתח תוכנות! בתכלס אני אך מעוניין לאמת במידה ו הנ"ל הגון לי או לא! ה-Apple הנ"ל נפלו על גבי הראש!". אני בהחלט שיכול להבין כרטיס, זה בהחלט בפועל שובר את הכול על אודות שהכרנו ואפילו עכשיו. לצערנו, אפל מכתיבים את אותו החוקים הנוגע לפיתוח האפליקציות ואנחנו יכולים להתחיל לפעול לפיהם או לחילופין לברור במכשיר טלפון שונה.
"אני רק שואף לראות מקרוב באיזה אופן זה בוודאי"
לעניינינו, במידה ואתם מקיים מעונינים אך לצפות באיזו דרך זה בהחלט ולהבין במידה ו זה בוודאי מתאים לך אם אינו, באפשרותכם לעשות "מעקפים":
לא קיים לכל מי שמעוניין Mac? באפשרותכם לבחור אחר מערך ההפעלה של המקינטוש Mac OS X בדבר מחשב וירטואלי. כתבתי על בדרך זו פוסט שלם עד לפני זמן. הנ"ל איננו מושלם ברם הצלחתי לרקום את האפליקציה SimpleSense על פי השיטה זוהי.
אסור לכם אייפון? לא נורא, אפל מספקת תוכנה בכינוי iPhone Simulator שהיא בסך הכל סימולטור לאייפון. המשמעות זו שזה נמצא כמו שמקובל אייפון ומתנהג כמו אייפון, אמנם הכל קורה בדבר מסך המחשב הביתי של הקונה. ניתן להרכיב את כל התוכנות חייכם על הסימולטור ולבדוק את החסימות.
אינה מבקשים להירשם? אין אי נעימות, ממש לא נדרש. לא פחות מ איננו בשלב המרכזי של הפיתוח. פיקוח על האפליקציות על גבי הסימולטור אפשרית אף בלי הרשמה לתוכנית המפתחים. במידה והנכם בדיוק מבקשים לבחון את החסימות אודות המכשיר שלנו. תוכלו לקנות זה ע"י פריצת האייפון של הקונה והפיכתו ל-Jailbroken.
פריצת האייפון הוא מהלך ששבר את מרבית החוקים מסוג אפל והוא ללא כל ספק שווה משהו דיון פה. לצערי, המסר רם והפיסקה הזאת קצרה מלהכיל אחר וכל זה ומשום כך אני אשלח לומדי הקורסים לערך בהיקפדה לקרוא באופן מסוים על גבי התהליך. במשפט אחד יתאפשר לכם להגיד שפריצת האייפון מאפשרת להריץ אפליקציות שלא מומלץ אושרו בידי אפל. אל מעבר לזה, האפליקציות שלא מומלץ מאושרות בידי אפל מסוגלות לבצע עיבודים עיקריים מעט יותר במכשיר האייפון שלכם, כמו למשל לדרוס את אותה דף הדירה ששייך ל האייפון ואת אפליקציית הטלפון. אפליקציות אנשים הן לא מאושרות בידי אפל וזאת הסיבה מגוונים מרבים לפרוץ את האייפון. רק אחד המפתחים המוכשרים והפופולארים יותר מכל בארצות שונות האייפון נולד Jay Freeman הידוע הנקראת saurik. הוא למעשה הביא לפרסום את אותה המדריך המוצלח ביותר להרצת אפליקציות על מכשירי אייפון פרוצים.
זה בנושא מכשירי אייפון פרוצים ומעכשיו נתרכז תמיד בצד של -"כשר" שהיא הפיתוח.
הידע המבוקש
שפת התכנות שבה כותבים תוכניות שונות לאייפון נקראת Objective-C. מתכנתים שמכירים את אותו רק אחת משפות התכנות הבאות בתור: C++, Java או אולי C# יהיו יכולים לעשות מעל די חלק לעולם ש-Objective-C. שזו שפה קלה בהשוואה, מונחת-עצמים, ה-Syntax אחר קצת מהקונבנציות ששייך ל C אמנם עד מאוד פשוט. לצערם מטעם מתכנתי ש-Java ו-C# ממש לא תמצאו בה את אותה ה-Garbage-collector כך שתאלצו לנהל אחר הזכרון בעצמכם. אפל מספקת הקדמה לבין-Objective-C שחשוב מאוד לפנות. יחד עם כמות ימים, כבר אז תדברו Objective-C שוטפת. המהדר מטעם XCode הוא בעל ידע להדר כמו כן קוד אשר כתוב בשפות C ו-C++. זאת דרך עד מאוד חזקה מכיוון שתוכלו לייבא סיפריות שלמות הכתובת בשפת C\C++, להדר אותן ולהשתמש בהן לפיתוח האפליקציות חייכם.
במידה ו ממש לא תיכנתתם עד לפני זמן לא רב, אני לא מאפשר לכם לשחק במשחק את קריירת התכנות שלכם דרך פיתוח אפליקציות לאייפון. תתחילו בשפות בהרבה קונבנציונאליות ואז תעברו. תוכלו להשיג מדריכים ללא כסף לשפת Java באתר שלכם Ketacode.
ממה מתחילים
קניתם מקינטוש, קניתם אייפון ונרשמתם לתוכנית המפתחים ששייך ל אפל. הינכם מורכבים בשביל לשפר אפליקציות.
דבר זה הראשוני שאתם מתעניינים ב לעשות נולד להוריד במידת מה את כל ש-iPhone Software Development Kit, או אולי בקיצור של -SDK. ניתן להשיג את הדג בפורטל המפתחים של אפל. אשר-SDK כולל סביבת עבודה בשם XCode. חלל הזו נותנת אפשרות לי ליצור אחר התוכניות שבבעלותנו, להדר (לקמפל) אותן, להריץ את הסתימות על גבי הסימולטור או אולי בדבר מכשיר רציני ולדבג (debug) את הסתימות.
XCode בפעולה
ישנו כלי משלים בכינוי Interface Builder המאפשר לבנות את אותה ש-GUI ששייך ל האפליקציה באופן קלה. בוודאי שכדאי למצוא תוכניות שונות ללא העזרה ששייך ל הכלי הנ"ל ואפילו נאמר "לקוחות אמיתיים ממש לא בוחרים על -Interface Builder" אך לדעתי זה היגויני יהיה… טיפשי.
הרבה מאוד מתכנתים מתחילים בדוגמת של -Hello World המפורסמת, אך הייתי דווקא ממליץ על מדריך בעל משמעות שונה. זה מדריך שעובר שסע שסע על אודות השלבים בבניית אפליקצית אייפון רגילה ומובנת. בסוף בנייה של האפליקציה, תדעו ליהנות הבא-Interface Builder על מנת לבנות GUI המכיל כמה כפתורים, לחבר אחר הכפתורים לקוד עצמו ולבצע פעולות בהתאם. ברגע שתסיימו את אותו המדריך הזה, תרגישו באופן מסוים יותר בעניינים.
שליחת התוכנית למקום קניית האפליקציות
כל אפליקציה שנכנסת עבור -App Store עוברת דרך אישור קפדני (פחות או יותר, מפעם לפעם יש תקלות) בידי עובדי סבלי חברת אפל עמ להבטיח שתכנים איננו רצויים ישארו בחוץ ועל מנת להגן על משתמשי האייפון.
App Store
מפתחים שולחים את האפליקציות שאליהם לאישור ותהליך הנ"ל מסוגל לקרות לא קצר ומתיש. זמן אישור התוכנית מסוגל ליטול אחד מ שבועיים לארבעה ימים ואז האפליציה יתכן ותהיה להידחות. רק אחת הטעמים הנפוצות לדחייה היא דווקא הקמת ממשחק משתמש אינו ידידותי. אפל כתבה מסמך שידריך את החברה שלכם כיצד איננו להידחות חתונה זאת. מהניסיון האישי שלי, האפליקציה אושרה יחד עם הרבה זמן סביר והייתה זמינה על גבי-App Store הרבה מאוד עוד לפני שציפיתי שהיא תעמוד שמו של.
מכירת האפליקציותחנות האפליקציות שהיא אפל מכילה המוני אפליקציות ומשחקים. איך פרטים ללקוחות להעדיף דווקא בתוכנית שבבעלותנו? עומר פרצ'יק מחלק מספר רעיונות בנושא באתר האינטרנט של הבחור.
בודדת השיטות המצויות היא בעצם יצירת שתי גירסאות שהיא האפליקציה. גירסת קלה (Lite) וגירסה הגונה. הגירסה הקלה מכילה פחות פיצ'רים מהגירסה המלאה והיא מופצת ללא כסף. משחקם וירטואלים בצורת Lite יכילו את השלבים הראשונים במשחק. הגירסאות המלאות יכול להיות ברור בתשלום. שזו שיטה מצויינת לאפשר למשתמשים להתנסות באפליציה בטרם שהם לקוחות. בעת האחרונה, אפל נותנים אפשרות לשווק פריטים דרך האפליקציה של הקונה. כלומר, באפשרותכם לסגנן משחק ברשת ובו קיימת אוסף שלבים והורדת התהליך תותקן ללא כספים. המשחק יכיל יכולת לתת שלבים אחרים והרווחים יתחלקו בינכם ובין אפל. בדיוק בגלל זה, סביר למקם שנראה קצת גירסאות Lite ששייך ל אפליקציות תוך כדי כך הקרוב ביותר.
ברחבי התרחשות, מתאים לדעת שישנם אתרים שמטרתם להעניק ביקורות אודות כמעט כל האפליקציות להקליק על-App Store. אני בהחלט ממליץ לעבור על גבי הרשימה ששייך ל תשעת האתרים האלה ולהגיש את כל האפליקציה שלנו לביקורת שבהם.
מילה טרם גמרהאם הנושא יש הלומדים, היכנסו לעולם היום עכשיו ופשוט התחילו לקיים אפליקציה. בעידן האחרון תרבות החינם שלטה בתבל התכנות, אמנם כעת ישנה בעזרת לגיטימית להרוויח מעט כסף לצורך האפליקציות שאתם מפתחים. בנוסף, אני בהחלט משער שעם כניסת האייפון לארץ, אגודות ישראליות רבות ירצו לפתח אפליציות לאייפון. אם אם ברשותכם תוכנית להשתלב בשטח שימוש זה בהחלט, כדאי לשחק במשחק אפילו כעת.
.פיתוח אפליקציות לאייפון
שתי גלאים ההפעלה הבולטות מכולן בימינו בשטח סמארטפונים הן כדלקמן האנדרואיד ומערכת ההפעלה לאייפון. שתיהן פועלות בקשת רחבה מאד מסוג משתמשים ברחבי מקום. פיתוח אפליקציות לאייפון אחר מפיתוח אפליקציות לאנדרואיד.
על מנת לפנות למקסימום קליינטים ולשרת כמה שיותר מתכנתים קיימת לרקום במקביל אפליקציות המתאימות לשתי מצלמות ההפעלה. בחברות הפיתוח למיניהן בונים את אותו הכפילות וההתאמה הנדרשת, לבקשתו מטעם הלקוח ועל פי צורכי השוק של השכרתדירות הקיימים כיום. מלבד הבניה האפליקציות יש ודאי לתחזק את הסתימות במהלך מרבית האמצעי, זה ועוד יבצעו פרילנסרים הפיתוח כשירות המשך אחרי עליית האפליקציה לאוויר.
רק אחד מסיפורי השגשוג מסוג אפל הוא בלי כל ספק האפ-סטור – חנות מסחרית האפליקציות המקוונת למכשירי אייפון ואייפוד-טאצ'. החנות מציגה המון אלפים רבים יישומים הניתנים להורדה למכשירי אפל בתהליך לא מורכב ובמחירים אטרקטיביים. היישומים המוצגים בחנות פותחו אודות-ידי מתכנתים עסקיות ואנשים פרטיים ע"מ להיות בזמן מועט ובקלות ללקוחות פוטנציאליים בקרב מאות מליונים של משתמשי האייפון והאיפוד-טאצ' ברחבי העולם.
האפ-סטור, חנות מסחרית האפליקציות המקוונת מטעם אפל, חוגגת שנה מיידית. במהלך השנה הזאת הורדו מהאפ-סטור למעלה מתוך- 1.8 מיליארד יישומים שהכניסו לבעליהם מאות מליוני דולרים, ויצרו עבורם חשיפה חסרת תקדים. מתכנתים ויזמים פרטיים מבצעים השקעות כבירים כדי למכור וכו' וכדו' יישומים לבעלי המכשירים הנחשקים מבית אפל.
באופן כללי, את אותה מבחר עצום האפליקציות האדיר שמוצעות להורדה מהאפ-סטור רצוי לקטלג לשניים: הסוג הראשון נולד אפליקציות מקוריות שמנצלות את אותו יכולותיו הטכנולוגיות פורצות הטכניקה שהיא המכשיר, ושפותחו לרב על גבי-ידי יזמים פרטיים ע"מ לגרוף פרנסה נאים. מחירן נע לרב אחד מ דולרים יחיד לחמישה דולרים. הסוג האחר הוא למעשה אפליקציות שפותחו באמצעות חברות עסקיות כדי לקדם מכירות של מוצרי צריכה ישנם שלהן. את האפליקציות הללו בד"כדלקמן ניתן להוריד במידת מה ללא תשלום. לפעמים ניתן אפילו לאתר אפליקציות בסיסיות שמוצעת ללא כסף כדי לקדם שיווק ששייך ל הורסיה המלאה מסוג האפליקציה.
את כל מחירן מסוג האפליקציות קובעים המפתחים שהעלו אחר האפליקציות לאפ-סטור – הנ"ל זוכים ליהנות מ 70% מההכנסות מטעם האפליקציות שאליהם כש 28% הנותרים נשארים בידי חברת אפל. מודל רווחים משני מתקבל משילוב פרסומות באפליקציות. זה למשל פורסם באתר שלכם דה-מרקר מכיוון המשחק וורד-וורפ שפותח ע"י מוביליטי-וור מניב הכנסות שהיא עשרת מאות רבות של דולרים בחודש. ההכנסות הגדולות אינה מגיעות ממכירת האפליקציה, אלא מפרסום. מחזיקים מכשירי האייפון מסוגלים לברור האם לרכוש אחר האפליקציה בעבור 0.99$ או שמא להקטין את האזרחות בלי כסף בגרסה שבה מוחדרות פרסומות בקרב המערכות במשחק. בהתאם מנהל חטיבת השיווק שהיא מוביליטי-וור, בזול דרך -20% מההכנסות של האפליקציה מגיעות מרכישתה, והגרסא החינמית הורדה 1.חמישה מיליון פעמים.
מפני הקוראים באפ-סטור מוצע מגוון יישומים רחב: יישומים עסקיים ומסחריים, משחקים ברשת, תוכנות הדרכת, יישומים לעדכוני חדשות, לניהול כספים, להעלאת הפרודוקטיביות, לאימוני כושר, לבילויים, לטיולים, למוזיקה ולמגוון לתחביבים מגוונים. וגם, יישומים לרשתות חברתיות, להעשרת אופקים, לאורח חיוניות בריא, וכולי כהנה וכהנה כיד הדמיון.
למרות המגוון הרב ששייך ל האפליקציות, אפל ממש לא נחה על אודות זרי הדפנה, ולפי אתר אינטרנט 9to5Mac בקרוב תאפשר אפל להוסיף לחנות המקוונת אפילו אפליקציות שמיועדות למבוגרים לא רק– אפליקציות שעד כה לא הורשו כלל. כדי להוריד אפליקציות מסוג זה בהחלט, יכול להיות על אודות הוריו קודם כל לקצוב את אותו טווח גיל המשתמשים באייפון ובאייפוד-טאצ' בהתאם חסידים טווח גיל ארבעת+, 9+, 12+, 17+. כש שום קבוצת גיל תהיה חשופה רק לתכנים שמותאמים בשבילה. לא קיים כל ספק שהוספת האפשרות להציב בחנות המקוונת אפליקציות מסוג זה יוצרת כניסה של למגוון מגוון בעיקר שהיא אפליקציות חדישות שלא מומלץ היו הנמצאות עד כה.
אחת הטעמים לקצב ההורדות ההיסטרי מסוג האפליקציות מהאפ-סטור אפשרי לראות בנתון הכתבה הבאה: אל תוך שנתיים ממש מכרה אגודת אפל למעלה מ- 40 מליון מכשירי אייפון ואייפוד-טאצ', והיא האגודה שמאפשרת יצירה של עיצובים מיוחדים קצב הגדילה המהיר יותר מכולם בשנים האחרונות בשווקים. דור המכשירים השלישי, ה- 3GS, שהוצג בטרם כמה ימים ממשיך את קו מידת ההצלחה מסוג קודמיו, בעת ש כמה רגעים בלבד בסיומה של השקתו בחנויות, אפל דיווחה שמכרה למעלה ממיליון יחידות.
סיבה נלווית לכמות ההורדות הגבוהה נעוצה בעובדה שאנשים לא מעטים שרוכשים אחר האייפון והאייפוד חושקים בם מאוד ועושים אשר בהם ניצול אינה רק בשיחות טלפון או ככלי בעלי עסקים נוסף על כך כדי להורות את שעות הפנאי וכך גם כדי להרשים שבהם את מכריהם. ועל ידי כך, בעליות נמוכות מטעם דולרים ספורים ליישום, בוחרים מגוונים דואגים להחזיק במכשיריהם תוכנות לצרכים אלה. חוץ מזה, ניתן להשיג באפ-סטור מבחר עצום בולט מאוד ששייך ל אפליקציות שימושיות שמאוד נח להפעילן בלחיצת אצבע בכל מקום מקום פנוי ובו אנחנו ממוקם, ולחסוך באמצעותן התרוצצות רבה וכסף.

 



תגיות המאמר: פיתוח אפליקציות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נכתב על ידי דני גלעד מעצב אתרי אינטרנט WE BUILD IT בניית אתר וקידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני גלעד

מאת: דני גלעדשיווק באינטרנט07/06/121394 צפיות
פיתוח אפליקציות נהייה לטרנד בקרב שיש להם עסקים, גופים, עסקים ובעלי נושא. בימינו קל מאוד מתמיד ללכת למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי מחשב. היכונו לאפליקציה הבאה שלך.

מאת: דני גלעדממשק משתמש07/06/127536 צפיות
פיתוח אפליקציות נהייה לטרנד אצל בעלי גורמים, גופים, חברות ובעלי מושג. היום קל מתמיד ללכת למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי באינטרנט. היכונו לאפליקציה שמטרתה שלכם.

מאת: דני גלעדאינטרנט - כללי07/06/121167 צפיות
פיתוח אפליקציות נהייה לטרנד בקרב בעלי עסקים, גופים, מתכנתים ובעלי מושג. בימינו קל מאוד מתמיד ללכת למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי מחשב. היכונו לאפליקציה הבאה שלכם.

מאת: דני גלעדתרבות דיגיטלית07/06/121365 צפיות
פיתוח אפליקציות נעשה לטרנד בקרב בעלי עסקים רבים, גופים, עסקים ובעלי דבר מה. כעת נוח מתמיד לפנות למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי מחשב. היכונו לאפליקציה שמטרתה שלנו.

מאת: דני גלעדאימון עסקי26/09/111356 צפיות
מאמן עסקי מסוגל לתת ביקורת טובה מאוד כיוון שהוא אינו תלוי ולכן אובייקטיבי. יעוץ ארגוני מסוגל לרענן את התרבות הארגונית ולהצביע על חולשות וקשיים ודרכים לפתרונן.

מאת: דני גלעדדיאטה ותזונה20/09/111223 צפיות
דיאטה יכולה להיות מוצלחת הרבה יורת במידה ומשלבים אותה עם פעילות גופנית כלשהי. תזונה נכונה יחד עם שמירה על אורח חיים בריא הוא מתכון לאושר.

מאת: דני גלעדדיאטה ותזונה14/08/111677 צפיות
דיאטה היא אורח חיים ולא משהו שעושים אחת לתקופה בשביל להיכנס למכנסיים. היום, מבינים כיצד לשמור על דיאטת לכם ועל תזונה נכונה גם בצבא, וגם בגיל צעיר.

מאמרים נוספים בנושא עסקים מקוונים

מאת: tiloniעסקים מקוונים23/03/211850 צפיות
כולנו מבינים את החשיבות בשירות הלקוחות של העסק להצלחתו של העסק – מדובר בחלק חשוב ומהותי בהצלחה. אם משקיעים באופן מספק בשירות הלקוחות, הצורך של כל לקוח נענה באופן מידי (או כמעט מידי). תנאי בסיסי לכך הוא לדאוג שתהיה תשתית טלפונית מתאימה להיקף העסק

מאת: דרור אטריעסקים מקוונים03/01/194277 צפיות
אחרי שעוברים פשיטת רגל, הדבר הראשון שרוצים זה קצת שקט רוגע. אבל קצת לאחר מכן, רוצים להתחיל לחזור לחיים הסדירים ולקחת משכנתא. אם זה על נכס קיים כדי לסגור הלוואות שהצטברו באמצעות משכנתא על נכס קיים או אפילו לקנות נכס חדש ולהתחיל את החיים מחדש.

מאת: שי אטיאסעסקים מקוונים30/06/152950 צפיות
האינטרנט אחת ההמצאות הגדולות של המאה שנים האחרונות תומן בתוכו שני היבטים מנוגדים, אפשר למצוא כל דבר שתרצה אבל מנגד בים כל- כך גדול של מידע איך תמצא את מה שצריך? אחד הפתרונות לבעיה זו היא האינדקסים המאגדים בתוכם קישורים למגוון רחב של אתרים בנושא מסוים, כדוגמת אינדקס עסקים שבו יהיו כלל עסקים ואנשי מקצוע.

מאת: golan seoעסקים מקוונים11/05/152576 צפיות
אינדקס עסקים Esek2all אינדקס עסקים מהמובילים בישראל למה אתה מחכה הרשם עכשיו

מאת: עסקים מקוונים27/04/152069 צפיות
צריכים שירותי דפוס? נראה שהתמזל מזלכם לחיות בתקופה הנכונה, תקופה שבה כל אחד יכול לעצב מוצרי דפוס איכותיים בקלות ובמהירות, להוציא להזמנה ולקבל אותם עד הדלת. איך? כל הפרטים במאמר הבא.

מאת: שמוליקעסקים מקוונים14/04/152309 צפיות
כיום אין עסק אינטרנטי שלא מכבד כרטיסי אשראי. אם יש לך חנות באינטרנט או שאתה מוכר מנוי חודשי, דמי שימוש או כל דבר אחר, אתה חייב לכבד כרטיסי אשראי בצורה כלשהי. נכון שיש שירותי גבייה אחרים כמו גבייה בטלפון, ארנקים אלקטרוניים למיניהם, אך תשלום בכרטיס אשראי עדיין נשארה שיטת התשלום הנפוצה ביותר בארץ ובעולם. מה צריך כדי לקבל כרטיסי אשראי באינטרנט?

מאת: שמוליקעסקים מקוונים08/04/153921 צפיות
כולנו נתקלנו ולא פעם אחת באתרי סקס חינם באינטרנט. ביקרנו, צפינו ונהנו במשך דקות - שעות...בהמון תכנים טובים ומהנים חינמיים. אבל איך הם בדיק מרוויחים האתרים האלה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica