חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער בשיטת אינפרא אדום

מאת: אלעד ריץהסרת שיער04/04/20111396 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיצד למעשה פועלת השיטה?

בשונה מטכניקת הלייזר, עוצמתו והשפעתו של האינפרא האדום מועט בלבד ולכן הוא מתאים לשימושים שונים מהסרת שיער בלייזר. בעוד שהסרת שיער בלייזר מתאימה לאזורי גוף רחבים כמו גב ועוצמתה היא גבוהה ועל כן השימוש בה באזורים עדינים, כמו אזור הפנים, יכול לגרום לכוויות ופיגמנטציה, הרי שהשימוש באינפרא אדום מותאם בדיוק לצרכים אלו. אינפרא אדום, בשל עדינות ועוצמת הקרינה הפחותה יחסית, מותאמים לאזורים העדינים יותר בגוף, שבהם גם השיער פחות צפוף וקשה.

 שיטת הסרת שיער באינפרא אדום מבוססת על פליטת אנרגיית חום החודרת דרך העור אל תעלת השערה, מייבשת את זקיק השערה וכך משמידה אותו והשערה נושרת. למרות האמור, אינפרא אדום משמש להסרת שיער בכל חלקי הגוף ובעיקר באזורים רגישים הדורשים מיומנות. אזורים אלה הם לרוב אזורי הגוף הקמורים ולכן שיטת האינפרא האדום מתאימה בעוצמתה הנמוכה.

                 שלבי הטיפול להסרת שיער פנים.

בשלב הראשון מגלחים את השיער באזור הצמיחה המיועד לטיפול. לאחר הגילוח מבצעים את הקרינה על השיער בעזרת האינפרא האדום. בדומה לטיפול בשיטת הלייזר יש לחזור על הפעולה כמה פעמים בהפרשי זמן צמיחה, על מנת שהצמיחה תמוגר לחלוטין. להשלמת טיפול מוצלח מטפלים בעזרת האינפרא האדום בכל פעם באזור אחר בגוף.  

יתרונות השיטה.

כאמור, אחד היתרונות הבולטים הוא השימוש באינפרא אדום להסרת שיער מאזורים בגוף בהם העור עדין. לעיתים טיפול באינפרא מסייע בשיפור המראה של אזור הטיפול, אם הוא בפנים או באזור עדין אחר, מבחינת קמטים למשל.

שיטה זו גורמת לפחות תופעות לוואי ביחס לשיטות האחרות, בגלל עוצמות הקרינה הנמוכות יחסית. תופעות לוואי ככוויות, צלקות או פיגמנטציה שמופיעות בטיפול בשיטת הלייזר, אינן מופיעות בטיפול בשיטה זו. בנוסף, בשיטה זו התהליך פחות כואב, מאותה סיבה. צריבת הלייזר קשה וחזקה בשל עצמתו, ולכן גם משתמשים בחומרים מאלחשים בעת טיפול בשיטת הלייזר.

בשיטת הלייזר, בשל עצמת הקרינה, בעלי עור כהה אינם יכולים לעשות בה שימוש. הלייזר מתרכז בעור הכהה וגורם לכוויות. בשיטת האינפרא האדום בעיה זו אינה קיימת והיא שימושית לכל סוגי העור.

גם מחירי הטיפול באינפרא אדום מוזלים בהרבה לעומת המחירים של הסרת שיער בלייזר  כיוון שהציוד הנדרש פשוט יותר.

החסרונות הם, שטיפול כגון זה נמשך יותר זמן בגלל החום החלש שמוקרן באינפרא אדום. מה גם שבשל העוצמה הנמוכה של האינפרא האדום, לא כל השיער נעלם ועשוי להיווצר מצב שבו שערות עדינות לא יקלטו בחום ויוותרו שערות בעור. הסרת השיעור אף פעם לא תהיה מוחלטת וכדי לקבל עור חלק צריך להשלים את הטיפול באמצעות טיפול להסרת שיער משלים כאפילפציה או לייזר.

שגרת היום וטיפול באינפרא אדום להסרת שיער.

טיפול להסרת שיער באינפרא אדום מאפשר לשוב לשגרת היום במהרה. ניתן לשוב לשגרת היום ללא הפרעה לאחר הטיפול ואין שום אילוצים מיוחדים. התחושה שתתעורר לאחר טיפול היא של עקצוצים ולעתים נדירות תיווצר אדמומית קלה ביותר, שתחלוף עד מהרה ולא תותיר שום סימן או זכר. כמו אחרי כל טיפול להסרת שיער מומלץ שלא להיחשף לשמש על מנת למנוע פיגמנטציה בעור אחרי הטיפול.

לסיכום, לטיפול הסרת שיער בעזרת אינפרא אדום יש יתרונות וחסרונות. כדאי להיוועץ לפני קבלת ההחלטה במכון המטפל מהו הטיפול המתאים ביותר לכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סטודיו עיצוב אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד ריץ

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים12/05/111120 צפיות
האם בחברה כה שמרנית מתבצעים ניתוחים פלסטיים, אילו חלקי גוף מנותחים הכי הרבה ומה מוביל לכך?

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים05/05/111148 צפיות
ניתוחים פלסטיים וניתוח להגדלת חזה בפרט אלו ניתוחים שתוצאותיהם בעלות משמעות לטווח הרחוק. בחירה מוקפדת של מנתח פלסטי עשויה להבטיח את הצלחת הניתוח. על כך במאמר שלהלן.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים02/05/111109 צפיות
ניתוחים פלסטיים ובייחוד ניתוחי פנים הם אינם דבר של מה בכך. הפנים הם כרטיס הביקור הראשוני שלנו ולכן אין להקל ראש בבחירת המנתח הפלסטי ובקבלת ההחלטות בנושא.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים21/04/111134 צפיות
מהי הקטנת חזה, אילו נתונים צריכים להיות לאישה המעוניינת בניתוח זה, כיצד לבחור מנתח פלסטי ואיך מומלץ להיערך לניתוח? מדריך העצות המלא לקראת ניתוח פלסטי של הקטנת חזה

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים20/04/111346 צפיות
מהי מתיחת בטן, מה חשוב לדעת לפני שמבצעים ניתוח כזה, איך לבחור מנתח פלסטי וכיצד להיערך לניתוח? מדריך הטיפים המלא לקראת ניתוח פלסטי של מתיחת בטן

מאת: אלעד ריץהסרת שיער14/04/111277 צפיות
הסרת שיער בלייזר הפכה לשיטה הרווחת ביותר כיום. על יתרונותיה וחסרונותיה במאמר שלהלן.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים14/04/111053 צפיות
הדלדול בידיים צורם לך בעין? הצמיגים בבטן נמאסו עליך? החלטת סוף סוף לעבור ניתוח לשאיבת שומן? קיימות מספר שיטות לעשות זאת ולכן חשוב להיוועץ במנתח פלסטי על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818384 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184317 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142343 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142576 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144019 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144371 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148369 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica