חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפעלת עסק מתחילה בהשוואת שירותי ביטוח

מאת: neri bennunביטוח עסק21/04/20111090 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעלי עסקים פרטיים רבים מודעים לחשיבות של השוואת ביטוח עסק. פתיחת עסק מלווה בהוצאות כלכליות אדירות, אשר את רובן בעל העסק לא מחזיר בטווח הקצר. למעשה, ישנו צורך באורח רוח רחב מאוד על מנת להחזיק מעמד בעסק חדש ולשמור על הראש מעל פני המים עד שהוא מתחיל להרוויח.

אם נוסיף לכל ההוצאות השוטפות גם את עניין הביטוח החיוני והחשוב, נגלה כי השוואת ביטוח עסק היא כלי אשר חייב להימצא בארגז הכלים של כל עצמאי. השוואת ביטוח עסק יכולה לעזור לו לדעת באיזו חברת ביטוח לבחור, מה הפוליסה הרלוונטית עבורו, מה הם הכיסויים אותם הוא צריך, איזה סוג של שירות הוא אמור לקבל מביטוח העסק ועוד. אך למרות שנדמה כי מדובר בפעולה טריוויאלית, לא רבים אכן משקיעים את המאמץ ומבצעים השוואת ביטוח עסק בצורה נכונה. על מנת להקל בשלב הזה, כדאי לבחון מספר נקודות על מנת להקל בעת השוואת ביטוח עסק ובבחירתו.

מי צריך השוואת ביטוח עסק?

הדבר הראשון אותו יש לזכור הוא שכל עסק, גם הקטן ביותר וגם מפעל המונה אלפי עובדים, זקוק לביטוח המתאים לתחום העיסוק בו הוא מתמקד. במילים אחרות, השוואת ביטוח עסק היא השלב הראשון בדרך לרכישת שירות אליו מחויב העסק על פי החוק. חברות ביטוח לעסקים לרוב מציעות פוליסות שונות על פי מגוון אופי החנויות, ולכן לא כל חברת ביטוח יכולה להתאים לנו באופן אישי. השוואת ביטוח עסק אם כן מספקת לא רק את הנתונים הסופיים כמו מחיר הביטוח וכדומה, אלא גם מנדבת מידע על מדיניות החברה בה נבחר והשירות אותו נקבל ממנה בעתיד.

מוגנים מנזקים תביעות

השוואת ביטוח עסק הוא גם דרך טובה לדעת עד כמה העסק מוגן מנזקים או תביעות. פעולה פשוטה כמו השוואת ביטוח עסק בעזרת האינטרנט או השוואת ביטוח עסק באמצעות סוכני ביטוח או נציגים טלפוניים תספק לנו את כל המידע שנצטרך לעתיד, למקרים בהם נעמוד מול הוצאות על נזקים ותביעות. במילים אחרות, השוואת ביטוח עסק יכולה להגן על הפרנסה ויכולת ההשתכרות שלנו גם בזמנים קשים אליהם לא נוכל להתכונן מראש.

המחיר הוא לא הכל

לאחר ביצוע השוואת ביטוח עסק וקבלת הצעת מחיר, עליכם לדאוג להתרשם מחברת הביטוח באופן אישי. בתחום הביטוח המחיר הוא לא הכל, ויש חשיבות גדולה לא פחות גם לצורה בה החברה נותנת שירות, לזמינות שלה, לניסיון בו היא מחזיקה, לוותק וכמובן ליחס ללקוח. השוואת ביטוח עסק על הנייר אמנם לא יכולה לנדב פרטים על אף אחד מהקריטריונים הללו, אך היא כן נותנת מושג כללי.
לאחר קבלת המידע הזה כדאי לדבר עם אנשי המקצוע של חברת הביטוח, לשאול אותם את כל השאלות עליהן לא קיבלנו תשובה, ורק לאחר מכן לקבל החלטה נכונה ומדויקת. בעסקים פרטיים, כמו בהרבה דברים אחרים בחיים, אסור לקחת סיכונים מיוחדים ואין שום טעם להתחיל לעשות זאת כשמדובר על ביטוח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת neri bennun

מאת: neri bennunבניית אתרים04/10/125715 צפיות
אחת השפות הנפוצות והשמישות ביותר כיום היא שפת html שפירושה הוא Hyper Text Markup Language, כלומר השפה שבה נכתבים דפי האינטרנט ברובם. לימוד html מאפשר לכם ללמוד לכתוב בשפה שניתן לכתוב בה כמעט בכל כלי או פלטפורמה טקסטואלית ואפילו בכלים גרפיים.

מאת: neri bennunלימודי תעודה ומקצוע04/10/126003 צפיות
BI הם ראשי תיבות של "בינה עסקית", או באנגלית - Business Intelligence. מה פירוש הדבר? מה עומד מאחורי השם המפוצץ הזה?

מאת: neri bennunסרטן04/10/122775 צפיות
אחד מסוגי הסרטן השכיחים ביותר כיום בעולם כולו הוא סרטן הערמונית. למרות שכיחותו, הגורמים אליו אינם ברורים.

מאת: neri bennunמיניות ובריאות מינית04/10/121270 צפיות
האיידס היא מחלה חדשה יחסית והיא התגלתה בשנות השמונים של המאה העשרים. . כיום ידוע כי המחלה איננה מחלת מין כלל, אלא שהיא עוברת באמצעות הדם

מאת: neri bennunרפואה משלימה03/10/122754 צפיות
הרפואה המשלימה תופסת תאוצה בשנים האחרונות וגם מוסדות רפואיים מערביים פתחו שעריהם לשיטות רפואה משלימה. ההתרחקות משימוש באמצעים טבעיים כמקור לשיפור הבריאות הביא את הרפואה המודרנית לשימוש בכימיקאלים הנמצאים בבסיס התרופות המערביות המודרניות.

מאת: neri bennunסרטן03/10/122804 צפיות
סרטן מאופיין כמחלה שבא התאים בגוף אינם מתחלקים באופן שווה ובאופן שאינו נשלט. אסופת התאים יוצרת גידול ממאיר באותו המקום או שהם מתקדמים למקומות שונים בגוף. לתופעה זו קוראים גם גרורות של הסרטן.

מאת: neri bennunשוק ההון01/07/121247 צפיות
כל אדם אשר עיניו בראשו יודע כי יגיע לגיל בו לא יוכל להמשיך לעבוד. אך על מנת שיוכל להזדקן בכבוד מתעורר הצורך בניהול מקצועי של כספים על מנת שיהיה ניתן להמשיך ולחיות בצורה מכובדת גם לאחר גיל הפנסיה.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח עסק

מאת: שרון צרפתיביטוח עסק03/12/153518 צפיות
ביטוח עסקים מאפשר להגן על העסק מפני הסתבכות כספית שיכולה להתרחש לאחר תאונה שקרתה ללקוח בבית העסק, גניבה של ציוד יקר מן החנות או אפילו מקרה של שריפה שמצריך סגירה של העסק עד לסיום השיפוצים והרכישה של ציוד חדש. כל אלה עולים הרבה מאוד כסף לבעלי עסקים, וכאשר הם נמצאים רק בתחילת דרכם אותו ביטוח לעסק יכול להיות הבדל בין עסקים כרגיל לאין עסקים.

מאת: ליאורביטוח עסק12/02/152494 צפיות
מצלמות אבטחה לעסק באזור המרכז, מגנות על עסקים מניסיונות פריצה. לעתים עסקים נדרשים ע"י חברות הביטוח שלהם, להתקין מצלמת אבטחה, בשביל לקבל ביטוח במחיר זול יותר, או בשביל לקבל ביטוח מקיף יותר.

מאת: דניאל seoביטוח עסק15/05/1412986 צפיות
יו"ר חברת c.f פרח החזקות חיים פרוימוביץ בשיתוף פעולה נוסף עם חברת מיזמים אחת החברות הגדולות בתחום הנדל"ן הישראלי. במיוחד תחום תמא 38 ופינוי בינוי. כאשר הפרויקט הראשון הולך להיות בניין בהרברט סמואל, שצפוי להיות אחד הבניינים המרשימים בתל אביב.

מאת: שלמה ברקןביטוח עסק05/07/132294 צפיות
דרישות המיגון של משטרת ישראל המופיעות במפרט המצורף מאה הינן דרישות התעלמות בשינויים ובחידושים המופיעים בתקנים הבינלאומיים ,ובתקן בישראל . המשטרה מפיקה מפרטים מיושנים אשר במקרים רבים כמו במקרה זה אינם רלבנטיים לתקנים העדכניים

מאת: דניאל seoביטוח עסק28/02/131928 צפיות
הלוואה חוץ בנקאית נשמעת כמו משהו מאוד מפתה כיוון שזה נשמע כאילו זה לא כרוך כלל בבנק והם לא יודעים דבר על העבר האומלל שלך. זה אולי נכון אבל בואו בכל זאת נבדוק יחד מה זה אומר לקחת הלוואה חוץ בנקאית ולמי זה מתאים. הרי לרוב אנו נוטים להיות זהירים בדברים שאנחנו לא מכירים, אז בואו נכיר יחד את הדברים כדי שנוכל להיות רגועים יותר בכל הקשור להלוואות חוץ בנקאיות.

מאת: גיל שושיביטוח עסק17/09/128126 צפיות
במאמר הקצר אותו הבאנו בפניכם הצגנו כמה זוויות בנוגע לביטוחים שונים להם אתם נזקקים בתור בעלי עסקים שונים. אין כל ספק כי הביטוחים האלו הם הדרך היחידה עבורכם לישון יותר בשקט כשאתם מנהלים את העסק שלכם. חשוב שתהיו

מאת: ronyotביטוח עסק17/09/129212 צפיות
מאד פשוט: כל מערכת פנימית שאינה נגלת לעין, אין זה אומר כי אינה זקוקה למגע אנושי. מערכת המנדפים במקומות עבודה ציבוריים, תעשייתיים וכן בבית, זקוקה לבדיקת תקינות ולניקיון, אחת לכמה זמן. כמה בדיוק? זאת תחליט החברה אשר מתמחה בסוג המנדף, על פי רוב זו אשר התקינה אותו ובדקה מה מטרת השימוש בו ושיכללה אותה עם עוד כמה פרמטרים נוספים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica