חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השוואת ביטוח חובה – כדי לקבל את ההחלטה הנכונה

מאת: neri bennunביטוח חיים26/04/20111007 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביטוח חובה, כשמו כן הוא. כל רכב העולה על הכביש, חובה כי יהיה ברשותו ביטוח חובה. ביטוח מסוג זה מכסה מפני נזקים גופניים או נפשיים העלולים להיגרם לבעל הרכב, לנוסעי הרכב או להולך רגל. השוואת ביטוח חובה מבטיח לבוחר בביטוח מסוג זה, קבלתה של ההצעה המשתלמת ביותר, המתאימה לרכב שבבעלותו. השוואת ביטוח חובה, ביטוח מקיף או כל ביטוח אחר, חשובה במיוחד לצורך קבלת ההחלטות הנכונות ביותר.
השוואת ביטוח חובה יכולה להיעשות בכמה דרכים, שבסופן תוכלו לבחור את פוליסת ביטוח חובה במחיר הטוב ביותר. השוואת ביטוח חובה ניתנת לבדיקה באתרי האינטרנט של חברות הביטוח השונות, בסוכנויות הביטוח עצמן, מול סוכן הביטוח האישי שלכם ומול משרדי חברות הביטוח, טלפונית או באמצעות הגעתו של סוכן הביטוח לביתכם.

השוואת ביטוח חובה – איך עושים את זה

השוואת ביטוח חובה אפשרית בכמה דרכים. הדרך הראשונה לביצוע השוואת ביטוח חובה הינה באמצעות אתרי האינטרנט של חברות הביטוח השונות. השוואת ביטוח חובה באתרים אלה פשוטה ויעילה מאד, שכן מספקת מידע רב, העוזר בקבלת ההחלטה. באמצעות השוואת ביטוח חובה באתרי האינטרנט תוכלו לקבל הצעות מחיר שונות לביטוח החובה שלכם, ובהתאם לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר. באמצעות כניסה לאתר, הזנת הפרטים המתאימים בטופס אינטרנטי פשוט, תוכלו לבקש את קבלתם של פרטים אלה במייל או באמצעות פנייה דרך הטלפון.

השוואת ביטוח חובה מתאפשרת גם בעזרתו של סוכן ביטוח. סוכנות הביטוח תוכל לשלוח ישירות אל ביתכם סוכן ביטוח מומחה, שיעזור לכם לבצע השוואת ביטוח חובה בין חברות הביטוח השונות. סוכן הביטוח יוכל להסביר לכם בצורה ברורה ומדויקת את תנאיה של כל פוליסה ופוליסה וההבדלים ביניהן. אפשרות נוספת לביצוע השוואת ביטוח חובה הינה דרך סוכנויות הביטוח עצמן. מכיוון שכל סוכנות ביטוח עובדת עם כמה חברות ביטוח, תוכל כל סוכנות להציע לכם מגוון של הצעות לביטוח חובה ולאפשר לכם השוואת ביטוח חובה בצורה יעילה במיוחד. השוואת ביטוח חובה מתאפשרת גם אל מול חברות הביטוח, בסניפיהן השונים.

השוואת ביטוח חובה – לשם מה

מכיוון שחברות ביטוח שונות מציעות תנאים שונים לביטוח, מומלץ לבצע השוואת ביטוח חובה כדי לוודא כי אכן ההצעה שתבחרו היא המשתלמת והמתאימה ביותר, מבין ההצעות האחרות. השוואת ביטוח חובה מציגה לכם את נתוני הפוליסה השונים ובחירה מתאימה ונכונה, בהתאם לרכב שברשותכם. השוואת ביטוח חובה יכולה לחסוך לכם סכומי כסף גבוהים, לאור ההבדלים, שעשויים להיות משמעותיים בין הפוליסות השונות המוצעות על ידי חברות הביטוח השונות. אחזקתו של רכב עולה לא מעט. ביטוחים שונים, דלק, תיקונים וכדומה.
ביטוח חובה הינו הכרחי ולכן בחירתו הנכונה חשובה במיוחד. השוואה בין ההצעות, בדיקה מעמיקה בין נתוני הפוליסות המוצעות חשובים במיוחד כדי לאפשר לכם ליהנות מהביטוח הנכון ביותר. אל תהססו לשאול את סוכן הביטוח שלכם או חברות הביטוח, מולן אתם עובדים, כמה שיותר שאלות לצורך השוואה מדויקת ככל הניתן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת neri bennun

מאת: neri bennunבניית אתרים04/10/125716 צפיות
אחת השפות הנפוצות והשמישות ביותר כיום היא שפת html שפירושה הוא Hyper Text Markup Language, כלומר השפה שבה נכתבים דפי האינטרנט ברובם. לימוד html מאפשר לכם ללמוד לכתוב בשפה שניתן לכתוב בה כמעט בכל כלי או פלטפורמה טקסטואלית ואפילו בכלים גרפיים.

מאת: neri bennunלימודי תעודה ומקצוע04/10/126004 צפיות
BI הם ראשי תיבות של "בינה עסקית", או באנגלית - Business Intelligence. מה פירוש הדבר? מה עומד מאחורי השם המפוצץ הזה?

מאת: neri bennunסרטן04/10/122775 צפיות
אחד מסוגי הסרטן השכיחים ביותר כיום בעולם כולו הוא סרטן הערמונית. למרות שכיחותו, הגורמים אליו אינם ברורים.

מאת: neri bennunמיניות ובריאות מינית04/10/121270 צפיות
האיידס היא מחלה חדשה יחסית והיא התגלתה בשנות השמונים של המאה העשרים. . כיום ידוע כי המחלה איננה מחלת מין כלל, אלא שהיא עוברת באמצעות הדם

מאת: neri bennunרפואה משלימה03/10/122756 צפיות
הרפואה המשלימה תופסת תאוצה בשנים האחרונות וגם מוסדות רפואיים מערביים פתחו שעריהם לשיטות רפואה משלימה. ההתרחקות משימוש באמצעים טבעיים כמקור לשיפור הבריאות הביא את הרפואה המודרנית לשימוש בכימיקאלים הנמצאים בבסיס התרופות המערביות המודרניות.

מאת: neri bennunסרטן03/10/122806 צפיות
סרטן מאופיין כמחלה שבא התאים בגוף אינם מתחלקים באופן שווה ובאופן שאינו נשלט. אסופת התאים יוצרת גידול ממאיר באותו המקום או שהם מתקדמים למקומות שונים בגוף. לתופעה זו קוראים גם גרורות של הסרטן.

מאת: neri bennunשוק ההון01/07/121249 צפיות
כל אדם אשר עיניו בראשו יודע כי יגיע לגיל בו לא יוכל להמשיך לעבוד. אך על מנת שיוכל להזדקן בכבוד מתעורר הצורך בניהול מקצועי של כספים על מנת שיהיה ניתן להמשיך ולחיות בצורה מכובדת גם לאחר גיל הפנסיה.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח חיים

מאת: נינה כהןביטוח חיים18/05/152310 צפיות
סקר סיכונים ביטוח זהו תפקיד של כל שמאי נזקים עבור חברות הביטוח. חברות אלו מעוניינות לקבל סקר סיכונים של לקוחותיהם כדי לבצע ביטוח רכוש עבורם.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח חיים30/03/151970 צפיות
נראה לכם שאתם משלמים הרבה על ביטוחי החיים? רוצים לדעת כמה כמה עולה ביטוח חיים בחברה אחרת?

מאת: שלום כהןביטוח חיים24/03/148013 צפיות
כבר מרגע שגילית שאת בהיריון ומצפה לילד בקרוב, כבר מנשימה ראשונה, התאהבתם וידעתם שתעשו הכל על מנת שיהיה לילד שלכם הכי טוב, הכי בטוח והכי בריא.

מאת: שלום כהןביטוח חיים24/03/147947 צפיות
היום יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות המכרעת והכה אקוטית שברכישת ביטוח חיים. פעם מרבית האנשים לא היו חושבים לטווח רחוק, ויתרה מזאת הם היו מעדיפים לטמון את ראשם בחול ולא לחשוב על מצבים לא נעימים שעלולים לקרות, כגון: מחלה קשה, אובדן כושר עבודה, מוות וכד'. עם השנים חל שיפור הדרגתי במודעות של אנשים לכל נושא הסיכונים, ביטוחים והבטחת השקט הנפשי באמצעותם.

מאת: שלום כהןביטוח חיים12/12/138189 צפיות
ביטוח חיים הינו מוצר ההולך וצובר תאוצה ולא בכדי.

מאת: דוד כהןביטוח חיים02/11/138152 צפיות
אנו רוכשים מגוון רחב של ביטוחים במהלך חיינו, אם מדובר בביטוח לרכב או ביטוח לדירה. למרות זאת, אם יש ביטוח שהוא מהביטוחים החשובים ביותר שעלינו לרכוש הוא ביטוח חיים.

מאת: גיל שושיביטוח חיים22/10/131654 צפיות
ביטוח חיים הינו גם מוצר חיסכון ארוך טווח, אחד כזה שישמש אתכם בגיל השלישי. הוא עשוי להוות עבורכם מוצר הפנסיה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica