חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אנורקסיה והפרעות אכילה על פי צו האפנה

מאת: אריק מילרתזונה01/05/20111512 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עידן ערוצי האפנה והMTV נותן אותותיו בכל תחום. תכתיבים אפנתיים היו מאז ומתמיד נחלתם של הכלל ולכן אין פלא כי בכל רחבי העולם נוכל למצוא מגוון בני נוער, בעיקר בנות צעירות המגלות את נשיותן, מעתיקות את קוד הלבוש ממיטב מנחי או זמרי הפופ העדכניים. הערצה וחיקוי הם הליכים טבעיים אמנם, עשויים להיות מזיקים ביותר, בכל הנוגע להתפתחותן של הפרעות אכילה ומחלות נפשיות לכל דבר, כגון אנורקסיה.


רבות דנו בנושא המוזכר וביקשו לשנות את תכתיבי האפנה בהתאם למידות הרלוונטיות והרצויות לאוכלוסייה הבוגרת, וכן לאוכלוסיה המתבגרת, ולעתים נדמה אפילו שיש איזו התחלה של מגמתיות להכנסת דוגמניות עגלגלות, באופן יחסי כמובן, אל עולם האפנה החדשני, אלא שמבחינת נתונים סטטיסטיים נראה כי הפרעות אכילה על כל צורותיהן, טרם נעלמו מן העולם, ויתרה מכך, ישנה דרך ארוכה עד שבנות הטיפש עשרה, וקרבנות אפנה אחרות, יגלו את הדרך הבריאה והנבונה לנהל אורח חיים בריא הן מבחינת התזונה, והן מבחינת האיזון הנפשי.
אם כן, הפרעת אכילה מוכרת ונפוצה ביותר ברחבי העולם המערבי בעיקר, היא מחלת ה אנורקסיה הידועה לשמצה. אנורקסיה הינה מחלת נפש לכל דבר, העשויה לגרום למותם של החולים בה, עקב מצבים של תת תזונה. טווח הגילאים החולים במחלה זו הנו שלוש עשרה- עשרים וחמש, והמחלה שכיחה ביותר בקרב נשים ובנות.מחקרים רבים מעידים כי יש קשר ישיר בין התפתחותה של אנורקסיה לבין השפעה של צו האפנה. למעשה, שורש הבעיה במחלה מעין  נעוץ בתחושה של החולה כי גופה אינה עומד בממדים הסטנדרטיים הנדרשים בחברה, וזאת בעקבות צפייה בתמונות הסלבריטאים וכוכבי סדרות הטלוויזיה ודוגמניות העל המפורסמים. פועל יוצא הוא שאם מעצבי האפנה, היח"צנים ונותני הטון במדיה התקשורתית, ישנו את הקוד החברתי ויחליפו את המראה הנוירוטי- נורקסי- דמות הרזון המהלך, במשהו קצת יותר בשל וטבעי, ייתכן ונוכל לסקל את אחת מההפרעות האכילה האימתניות ביותר שידע העולם המודרני. עד אז נוכל להמשיך ולשאוף לשינוי חברתי תפיסתי בביתנו שלנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב מאמרים  מקצועיים בנושאי שונים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריק מילר

מאת: אריק מילרקידום אתרים16/11/111058 צפיות
כל מי שעובד מול המחשב וגולש באינטרנט נתקל בבקשה המעצבנת, אך ההכרחית כל כך, של הcaptcha. לפעמים מבחן הcaptcha יכול להוציא אותנו מהכלים, ועל כן בחרתי לכתוב מאמר שלם המוקדש להמצאת המבחן הממוחשב המסורבל הזה.

מאת: אריק מילרקידום אתרים02/11/11934 צפיות
הישראלים, אולי יותר מכל, לא אוהבים להרגיש פריירים. לכן, כל איש עסקים ישראלי שואל את השאלה הבאה בתוך לא יותר מעשר דקות מרגע שמיעת ההצעה: "כמה זה יעלה לי?", ומיד למשמע התשובה הוא יחל להתמקח ולנסות להוריד במחיר. אבל יש דברים שעולים ביוקר, אחרת אין בהם ממש, כמו בקידום אתרים, ועל כך במאמר שלפניכם.

מאת: אריק מילרקידום אתרים30/10/11921 צפיות
המטרה של כל בעל עסק במאה העשרים ואחת זהה: להצליח, ואם אפשר בגדול, תוך הגדלת התפוקה ומינימום הוצאות מיותרות, לשם הגדלת הרווחים. כדי להגדיל את שטח הפעילות של העסק, למתגו ולשווקו ברחבי הגלובליזציה נעזרים בעלי עסקים רבים בחברות של בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט.

מאת: אריק מילרדיאטה ותזונה26/10/111253 צפיות
אחת מהמחלות השכיחות ביותר של המאה העשרים ואחת הינה הקנדידה. במאמר הבא נציג את מאפייני המחלה, הרגלי התזונה שיש לאמץ לחולים בה, והשלכות של אי טיפול מבוקר וזיהוי מוקדם.

מאת: אריק מילרקידום אתרים18/10/11902 צפיות
מישהו תיאר את עבודתו כמקדם אתרים כשילוב של פיסות פאזל על לכדי קבלת תמונה שלמה. יהיה זה נכון להוסיף ולומר, כי עבודת הקידום עצמה, אף שהינה סיזיפית ודינמית בדרך כלל, היא כלי הכרחי לשיווק והצלחת האתר, והרי שזו הפיסה החשובה ביותר אולי, להשלמת תמונה מוצלחת.

מאת: אריק מילרקידום אתרים20/09/11973 צפיות
"the only way is up" היא ססמה לכל בעל עסק, קטן או גדול, חדש או קיים. כולם רוצים להצליח, אם אפשר- לחתור למקום הראשון, בכל תחום, כיוון שהצלחה מתבטאת, בשורה התחתונה, בכסף ובשגשוג כלכלי. והרי לשם כך התכנסנו כולם.

מאת: אריק מילרקניות 14/08/111066 צפיות
רוב האנשים היו שמחים לנצל את ההזדמנות, לעלות על מטוס ולגלות את אמריקה, אפילו רק בכדי להעביר מסמך בעל ערך, או חפץ חשוב. לעומתם, מעט מאוד אנשי עסקים, המבלים את מיטב זמנם היקר בין טיסה אחת לאחרת, וסובלים מהפרשי השעות, וחוסר השינה, יראו במטרה העילאית של ליווי או הבאת משלוח מחצו השני של העולם, מטרה נעלה או מהנה, לכל הפחות מטרד.

מאמרים נוספים בנושא תזונה

מאת: אבי דוידיתזונה12/12/186906 צפיות
הדיאטה הכי מהירה שיש עם ארוחות מוכנות שמרחיקות אתכם מהמטבח ומצמצמות את החשיפה לפיתויים.

מאת: עופר שלותזונה13/07/187351 צפיות
טיפול טבעי כעזרה ראשונה במצבים בריאותיים שונים

מאת: דודישתזונה23/05/173323 צפיות
הצלחתם להרים את עצמכם מהספה, להיכנס לכושר ואפילו להיכנס לשגרה של אימונים. אתם יודעים שאתם חוזרים מהעבודה, מחליפים בגדים ויוצאים לריצה או לשחייה או לחדר כושר או עם מאמן כושר אישי בבית שלכם ועושים שוב ושוב את אותן פעולות שגיליתם כי הן תורמות לכם.

מאת: רונןתזונה14/03/173513 צפיות
הברזל חשוב מאוד לגוף וצריכים אותו במיוחד טבעונים שלא מקבלים אותו מהחי, ספורטאים שצריכים שהרמה שלו שלא תרד וגם נשים בהריון שעלולות לאבד ברזל. חוסר בברזל עלול לגרום לבעיות שונות

מאת: gilad edelsteinתזונה13/08/143986 צפיות
הרזיה היא אחד מהנושאים האלו שכולם מדברים עליהם כל הזמן. זה נראה כאילו לא ניתן ללכת לשום מקום בלי לראות או לשמוע איזה מסר לגבי הרזיה. סיפורים על הסכנות של אי ירידה במשקל מופיעים באופן קבוע בחדשות הלילה. קנייוני קמעונות והאינטרנט מלאים בשלל מוצרי הרזיה. מדברים על הרזיה במרכזים רפואיים ובבתי ספר ואפילו בעבודה. אם אתם מנסים לרדת במשקל הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל.

מאת: אמיר פטיטותזונה14/07/143955 צפיות
במקרה שאתה מעונין לרכוש ידע מאנשים שמצליחים במהלך החיים ועושים תוצאות בתחום הספורט חשוב לך ללמוד מה מה לאכול לפני אימון וגם מה מה לאכול אחרי אימון כי תזונה זה חלק מאוד חשוב.

מאת: רותם וובזתזונה02/06/144509 צפיות
המילה דיאטה ישר מתקשרת לחסות ורעב מתמיד, כי אין מדובר בדיאטה, צריך לחשוב בריא, ירידה במשקל תלויה בחשיבה בריאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica