חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2022
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עוף גוזל חתוך את הלקוח

מאת: אבי בנטובשימור לקוחות28/05/2011725 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחצר ביתי גדל עץ אקליפטוס עתיק, כדי להקיף את בסיס הגזע, צריכים עשרה ילדים עם ידיים חובקות, על אחד מענפי העץ הגבוהים הקימה משפחת ציפורי דרור את קינה, והינו מקביל לחלון חדרי, כך שיצא לי לעקוב אחר התפתחות הגוזלים, אחד מהם החליט שבגר דיו, והחליט לצאת למעוף הראשון, התקרב בזהירות לקצה הקן, בחר לו מסלול המראה נוח, הופ !!! זינק והמריא אל על  לשניות ספורות, הסתבכו לו הכנפיים נגד זרמי האוויר, הוא נחת על הקרקע בנחיתה קשה, בעודו מפרפר, עברה מעליו פרה שמנה ומדושנת, כמעט רמסה אותו, במחווה של הדקה האחרונה, החליטה לכסות אותו בגלליה, הגוזל צווח וצייץ במלוא גרונו, עבר במקום חתול ג'ינג'י מהיר ועצבני, שמע את הציוצים החליט לערוך במקום חפירות, חפר החתול הוציא את הגוזל וטרף אותו להנאתו. וקיים בהידור בערת הרע מקרבך.

מוסר השכל שאני למדתי מהסיפור הזה, לא כל מי שמצפצף עליך - רוצה להעלים אותך, ולא כל מי שמנסה להציל אותך - הוא אחד שאוהב אותך, לפעמים, אם נכנסת לברוך, אל תעשה הרבה רעש, תנסה להתמודד בחכמה, להפעיל תושיה יצירתית, בלי הרבה ציוצים מיותרים, ראו ערך הגוזל שנחת, כי זה לא אומר כלום, ולא נותן חשיבות יתר, למי שצורח עליך בגרון ניחר, עד שורידי גרונו מתמתחים הנראים כי מאיימים להתפקע, הכלל אומר "כשאתה צועק שומעים אותך, וכשאתה מדבר מקשיבים לך" אדם הצועק מכל דבר, מעיד על עצמו כאלף עדים, שאינו בר דעת, הרי דברי חכמים בנחת נשמעים, בוודאי זכורות לכם קריאות הרוכלים בשוק, שלוש בעשר, רק היום, בעל הבית השתגע... שם צועקים בקול, כי כך מוכרים שם, זוהיא שיטת המכירה המקובלת, קולנית משהו.

במהלך העבודה השוטפת שלנו כאנשי מכירות, מוכרים בחנות, בעלי עסק, לפעמים הדברים משתבשים, ההזמנה שהלקוח הזמין הגיע שגויה, דפוקה, לא בזמן, התגובות בדרך כלל הן עצבניות, ולא בחינם אמרו שכל הכועס כאילו עובד עבודה זרה, כי הוא בכלל לא בנושא, הוא כרגע לא עובד בעסק שלו, באני שלו, אלא בעבודת הכעס, בסדנאות קאוצ'ינג מלמדים אותך לנשום שלוש נשימות בזמן כעס, כי זורם חמצן למוח, והגוף נירגע, אתה מתחיל לחשוב בהגיון, אני לא אומר שצריך להיכנס לאווירת שאנטי, ולהיות פודלים, אני רק רוצה לומר, שבמידה וישנה איזושהיא  בעיה/דיזזסטר/אסון עם הלקוח, צריך לפעול בהגיון מול המערכת שבה אתה עובד, לנטרל את הפאניקה המלאכותית, איש המכירות צריך להציג את הבעיה בפני הממונים עליו, בצורה הכי אובייקטיבית שאפשר, כי ציוצים מיותרים עלולים להישמע כאקורד צורם, או שעלול לעבור במקום מתחרה רעב, שעלול לנצל את המצב, כך יצא שתצא קרח מכאן ומכאן.

אז מה עושים ? דבר ראשון להקשיב ללקוח, לתת לו להוציא קיטור, כי יש לנו פה אחד, שני אוזניים, שזה אומר צריך להקשיב כפול, לדבר חצי, אחרי שהקשבנו לומר לו, בהחלטיות אתה צודק, אבל, צריך לנסות להסביר בקצרה, ולהוסיף "נראה לי שיש לי פיתרון עבורך אני בודק עם ההנהלה, או אם את מוכרת בחנות, אפשר לומר, אני אשאל את הבוסים שלי, בזמן גילגול האחריות מרוויחים זמן שקט, הלקוח מתקרר, אבל אסור לסמוך על זה שהוא יתקרר וישכח, תנאי בסיסי וחיוני, לחזור אליו כמה שיותר מהר, כל עסק ומדיניות החזרת המוצרים שלו, תנסו להתנתק מחברה סלולרית ולנייד את המספר שלכם לחברה סלולרית אחרת, אני תמיד מרגיש שם חסר אונים, אבל הם יענו לך בדלפק באדיבות, ויסבירו לך בנועם של מחסל מקצועי, כמה אין להם אפשרות לנתק אותך, משל הייתה זו אינפוזיה המצילה חיים, להם תמיד זה עולה פחות ממה שעולה לך. אם כבר בחברות סלולריות עסקינן, יש לי טיפ בשבילכם, הם תמיד יתנו לכם את הצעת המחיר לחבילה הכי "משתלמת" על דף חלק ללא לוגו החברה, תנסו לקבל על דף עם לוגו ותאריך, אני אישית מעדיף במייל, עם כתובת מייל של החברה, ולא של איש המכירות, כי יתכן שהוא העביר מהפרטי שלו, מתוך ניסיון, זה עבד פעם אחת לטובתי כשהיה את הלוגו, ופעם אחת לטובתם כשלא היה את לוגו החברה.

לסיום פתגם חסידי אקטואלי: גם כשצועקים 'עד מתי' – הרי זה מפני הציווי וכו', אילו היו מתכוונים ומבקשים וצועקים באמת, בוודאי שמשיח כבר היה בא ! (הרבי מליובאוויטש).

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סמנכ"ל שיווק ברשת קו עיתונות דתית בע"מ, מרצה במכללות ללימודי הפרסום והשיווק, כותב טור קבוע במוסף "ביזנס" מגיש פינה ברדיו קול ברמה, מכותבי המאמרים באתר "כיכר השבת, בעל תואר ראשון בתעשיה וניהול, מזה כעשרים שנה בתחום השיווק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי בנטוב

מאת: אבי בנטובמכירות12/06/111070 צפיות
איך ע"י דוגמא אחת קטנה מול הלקוח ועיסקה שלך , כי לפעמים דוגמא אחת שווה אלף מילים ,

מאת: אבי בנטובמכירות06/06/111126 צפיות
כמה שתדע יותר על הלקוח שלך, הפגישה יותר תצליח, כי מידע זה כוח, תארו לכם שאיש המכירות לא יודע את שמו של הלקוח שאיתו הוא נפגש ....

מאת: אבי בנטובשיווק ישיר06/06/111415 צפיות
איך רואים ראיה מרחבית ? דוגמא שבוצעה ע"י משחק כדורגל לעובדי חברת הייטק , הלבישו להם משקפות צרות , התוצאה מדהימה כנסו וקיראו

מאת: אבי בנטובגלגול נשמות05/06/118874 צפיות
סיפור עם יהודי ששמעתי מר' שלמה קרליבך, הרב המזמר, סיפור על גנב יהודי, ותמימות כפרית, קצת מצחיק ובכלל לא אמיתי, אבל קשור לחג השבועות ולעשרת הדיברות, ולדיבר "לא תגנוב", לכל סיפור וסיפור יש לו ניגון משלו, שירת העשבים,

מאת: אבי בנטובשיווק מגזרים04/06/118136 צפיות
מי שמחפש חברים בעבודה שיקום, ויצעק בקול אני, לעבוד באים לעבוד, כך לאיש המכירות עם הלקוח, אני יעשה לך סדר בראש, מי חבר של מי, תאום ציפיות

מאת: אבי בנטובשיווק03/06/111062 צפיות
מעניין אותך לדעת האם איש מכירות אופטימי שרואה הכל וורוד מוכר יותר מחברו הפסימי ? הבאתי לכם דוגמא מסיפור שיווקי ידוע, תנסו ללכת בעקבות הסיפור, ותפנימו, זה ישפיע לכם על האישיות בכללי, ועל המירות של כל אחד מאיתנו באופן פרטי

מאת: אבי בנטובשיווק ישיר02/06/111431 צפיות
איך תגדיל את המכירות שלך בלי טיפת מאמץ ? רק צריך לחשוב מחוץ לקופסא, להסתכל ימינה ושמאלה, לאותם מאה לקוחות שלך, תמכור עוד מוצר, הגדלת את המכירות שלך בעוד עשרה אחוז, כמה פשוט , כמה קל, רק צריך לחשוב רחב, פתוח

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: ישראל רף שימור לקוחות06/05/21503 צפיות
בשנים האחרונות נערכים כנסים ואירועים עסקיים רבים במגוון תחומים שמטרתם, לייצר קשרים עסקיים ולהציג את ההתחדשות בכל תחום מהם מוצרי הפרסום שייתנו לכם את תוצאה עסקית הטובה ביותר עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21452 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/10/20856 צפיות
מידע שימושי על חלוקת פליירים לעסקים שעושים זאת לראשונה בתקופת הקורונה

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20566 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/19995 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/191294 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות29/10/181498 צפיות
מוצרי פרסום, לחיזוק הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות. החברה שלכם מחפשת אפיק שימור לקוחות, שמצליח להעמיק את הקשר הערכי אליכם, הנכון ביותר לעשות זאת באמצעות מסרים ממותגים בעציצים, שמהווים מוצרי פרסום, וישמשו אתכם עבור מתנות לאירועי חברה, מתנות לעובדים בחג, מתנות ללקוחות ועוד. למה דווקא עציצים ממותגים כמוצרי קידום מכירות?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica