חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד להעביר רכב לגריטה במשרד הרישוי,תחבורה

מאת: אביאיכות הסביבה 03/06/20113240 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם יש בבעלותכם רכב יד שניה שעלות המחירון שלו עד 3000 שח ואין בכוונתכם לפרסם מודעת רכב למכירה, באפשרותכם להעביר את הרכב לגריטה ,מצורף הסבר איך למסור רכב לגריטה חוקית.

שלבי העברת רכב לגרטיה-

 בדיקה  מול משרד בתחבורה-

לפני שאתם פונים למשרד הרישוי לשם גריטת הרכב שבבעלותכם כדי לוודא טלפונית האם אתם יכולים להעביר את הרכב לגריטה באמצעות פניה טלפונית למשרד התחבורה *5678.

לפני התייצבות במשרד הרשוי-

לאחר בדיקה  שאפשרות זו קיימת עבורכם עליכם לוודא שמספר השלדה ומספר המנוע תאומים לרשום ברישון הרכב שלכם,ממולץ לבדוק  מול משרד התחבורה באיזה שעות עבודים משרדי רישוי,ואיזה משרד בעל הסמכות על אזור מגוריכם 5678* ,שעות עבודת משרדי הרישוי הם בימים א-ה  ובין השעות 8-12.

בזמן התייצבות במשרד הרשוי-

על בעל הרכב או בעל כוחו  להתייצב במשרד הרישוי עם המסמכים הבאים ת.ז, רשיון רכב בתוקף, צק מבוטל על שם בעל הרכב, פקיד הרישוי יקח ממכם את רשיון הרכב ויעביר לידכם רשיון רכב התקף ל48 שעות ,פקיד הרישוי יפטור אותכם מחובת אגרת הרישוי השנתית,ויעביר לכם בנוסף טופס פניה למגרש הגריטה .

 

לפני התייצבות מול מגרש גריטת הרכב-

לוודא שעות עבודה ,להכין יפוי כוח מראש במידה ובעל הרכב לא יוכל להתייצב במגרש.

מגרשי גריטה כפי שמופיעים ברשת-

בפתח תקווה והסביבה, באזור תעשייה סגולה (חב' היפר חלף בע"מ).-

טלפון -03-9342023

בירושלים והסביבה, באזור תעשייה עטרות ירושלים (חב' תייסיר שווקי בע"מ).

טלפון-02-6566299

בחיפה והסביבה, ברח יוסף בצרי בקריית אתא (גרר חיפה אסולין בע"מ).

אשדוד -

רחוב התאנה 1 אזה"ת קלה, אשדוד

טלפון: 08-8527777

 

בעת התייצבות מול מגרש הגריטה .

להצטייד בת.ז,טופס עבור גריטת הרכב ,ניתן להעביר את הרכב  באמצעות גרר במידה ורכבם תקול ואינו בעל ניידות,לא לשכוח לקחת מפתח של הרכב,מסמכים שהתקבלו ממשרד הרישוי,מגרש הגריטה יוודא את תיאום מספרי שלדת הרכב,ומספר המנוע שחייבים להיות מתואים לרשיון הרכב ,לאחר מכן יעביר לידיכם טופס המאשר קבלת הרכב לגריטה .

קבלת הכסף עבור גריטת הרכב יתקבל לחשבון  הבנק בתוספת חלק מהתייצבות במגרש הגריטה ועד  סיום תוקף רשיון הרכב תוך 45 יום .

 

אין לנאמר להוות תחליף ליעוץ כלכלי,אישי השכלתי,משפטי  מקצועי ואין להסתמך על האמור לביצוע פעולה כול שהיא

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לוח ALLFREE

 מציע  לכם פרסום חינמי לחלוטין בכל הקטגוריות הקיימות – לוח רכב, לוח דירות, לוח יד שניה דרושים או לוח מודעות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי

מאת: אביטיפים שיווקיים04/04/121580 צפיות
לוחות יד שנייה היא דרך פרסום/קניה מעודפת על רבים ,באתרי יד שניה ניתן למצוא שולחנות לחדר אוכל, סלון,ארונות בגדים,אמבטיה, ואף עד לקניית מטבחים בסגנונות ובגדלים שונים המתאימים לכל צורך.

מאת: אביקייטרינג03/12/111226 צפיות
שירותי קייטרינג הם אפשרות טובה בכל פעם שאתה צריך לארגן ארוחה לאירוע גדול, ברוב הערים הגדולות כמו תל אביב ירושלים,חיפה ישנם שרותי קייטרינג שרבים מהם מתמחים בסוגים מסוימים של מאכלים מקומיים המציעים מאכלים במגוון טעמים אם זה לאירועים או לארוחת שבת וחג.

מאת: אביייעוץ עסקי03/12/111263 צפיות
הביטוי "זמן הוא כסף" מקבל רלווניטיות כאשר בוחרים מרכזייה לעסק, חברות גדולות עם הרבה עובדים לא יכולות להשתמש בקו טלפון אחד פשוט זה כמעט כמו לשים מקלחת אחת בבניין עם 100 דיירים .

מאת: אביצרכנות וקניות06/11/111766 צפיות
חלק מהכרות עם תרבות של מקום בכל עיר הוא באמצעות מרכזי הקניות שבהם, וזה לא בהכרח במטרה לקנות משהו, ברחובות העיר תל אביב ישנם חנויות שונות, כל אחד מציע לך משהו ייחודי.

מאת: אבייחסי ציבור10/09/111535 צפיות
כל יום שעובר אנו שוכחים שלפני הרבה שנים לוח שנה כפי שאנו מכירים לא היה קיים ולכול תרבות היה שימוש שונה לקביעת זמן משעון שמש, תנועות הירח ומסלול כדור הארץ סביב השמש על מנת לקבוע לוח זמנים.

מאת: אביעובד-מעביד02/07/111555 צפיות
התחרות בין חברה לחברה גורמת לרבים מהמעסיקים לדורש ניסיון ספציפי במודעות דרושים, מה היא הדרך להתמודדות עם דרישה כזו בהעדר נסיון לאחר לימודים,בראיון עבודה

מאת: אבישיעורים פרטיים01/07/111646 צפיות
לאחר מבחן התאוריה מתחילים בשיעורי נהיגה ,במאמר זה, אנחנו הולכים להציג מספר סיבות מדוע תלמידי נהיגה נכשלים במבחן המעשי ואינם עוברים את הטסט בהצלחה.

מאמרים נוספים בנושא איכות הסביבה

מאת: yoni romאיכות הסביבה 14/11/191291 צפיות
מדינת ישראל מעודדת את ייצור החשמל דרך מערכות סולאריות. פתרון זה הוא פתרון ירוק, ידידותי לסביבה וזמין בבתים פרטיים ושטחים עסקיים. מערכת סולארית עסקית היא מערכת אשר נבנית על גגות בתי עסקים ובכלל זה: שטחים מסחריים, מפעלים, בנייני משרדים ודומיהם.

מאת: Roei Kalvoאיכות הסביבה 11/12/171559 צפיות
מהו פינוי נייר? איך מבצעים פינוי נייר? איזה שלבים כלולים בתהליך מיחזור נייר? למה גופי תעשייה זקוקים לשירותי פינוי נייר?

מאת: אור מחשביםאיכות הסביבה 24/10/161761 צפיות
מה היא אנרגיה סולארית? אנרגיה, או חשמל, מיוצרת בדרך כלל מנפט, גזים, ופחם, וכל החומרים האלה פולטים פחמן דו-חמצני ופוגעים בסביבה, בכדור הארץ כולו, וכן בבריאות שלנו ושל בני משפחתינו. בנוסף לכל זה, האנרגיה הזו לא מתחדשת – ברגע שנגמר הנפט בעולם, לא נמצא עוד, וכשנגמר הפחם, ייקח אלפי שנים עד שהוא יתחדש בכמויות שאנחנו צורכים כיום. במקומות שונים בעולם, החומרים האלה כבר נגמרו, והיום אנחנו בדרך צלחה לגמור את מה שנשאר באיזורים שעוד יש בהם את החומרים האלה.

מאת: קליבר 818איכות הסביבה 17/11/143046 צפיות
במקביל לשיפור מנועי בנזין, יצרניות רכב שונות מייצרות מנועים הצורכים סוגים שונים של דלק, ישנם סוגי דלק ידידותיים יותר לסביבה יותר בהשוואה לאחרים.

מאת: איוורור והנדסהאיכות הסביבה 05/11/142644 צפיות
מהו חוק אוויר נקי? חוק אוויר נקי, התשס"ח- 2008, גובש על ידי קבוצת חברי הכנסת ועמותת "אדם טבע ודין" ונכנס לתוקף ביום 1/01/2011.

מאת: בני דואניאיכות הסביבה 30/10/142624 צפיות
אחד הרעיונות הבולטים ביותר שעומדים לקבל בקרוב משנה תוקף הוא הוצאת שקיות הניילון החינמיות מהסופרמרקט הקרוב לביתכם. למעשה, כל קונה ייאלץ להגיע עם שקית רב פעמית מהבית על מנת להניח בפנים את המוצרים אותם הוא רכש, כאשר לשקיות הניילון אליהן התרגלנו עד עכשיו לא יהיה יותר שימוש, אלא אם נהיה מוכנים לשלם תמורתן.

מאת: שלומית לנגאיכות הסביבה 26/12/138664 צפיות
כיום כל משרד מחזיק לפחות מדפסת אחת. טונרים של מדפסות לייזר המושלכים לפח האשפה הם פוטנציאל לנזק סביבתי כבד. מה ניתן לעשות כדי להתמודד עם בעיה סביבתית זו?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica