חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אתרי בניית אתרים

מאת: ישראל1948בניית אתרים21/07/20111215 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד התחומים הלוהטים בתחום האינטרנט והמיחשוב בימים אלה הוא תחום הנקרא שירותי ענן; תחום זה מאגד בתוכו כמה סוגי שירותים עיקריים הבאים לחסוך ללקוחות שירותי הענן תשלום ותחזוקה של תשתית.

ענף שירותי הענן מספק מענה נרחב במספר גדול של תחומים: החל משירותי אחסון אתרים  וכלה באבטחת מידע. העיקרון הוא פשוט: במקום לאחסן את האתר על שרתים היושבים במשרדו או בביתו של הלקוח, המידע מאוחסן על שרתי החברה המספקת את שירותי הענן והדבר מוזיל עלויות ללקוח וגם חוסך פיזית במקום.

ישנם גם נותני שירותים רבים, כמו אתרי בניית אתרים, העובדים עם חברות המספקות שירותי ענן ולכן נותני השירותים האלה מסוגלים להוזיל בצורה משמעותית את המוצרים והשירותים השונים שהם מספקים ללקוח ולתת תחרות טובה והוגנת ביחס למתחרים שלהם. התחרות שהם נותנים עוזרת להוזיל באופן קריטי את המחירים בתחום והמרוויחים הגדולים הם הלקוחות עצמם.

החידוש בשירותי ענן הוא שהוא מתפתח לנושאים ותחומים אחרים שלאו דווקא קשורים לעולם המיחשוב; ישנם כבר רואי חשבון הנותנים שירותי ענן חשבונאיים ללקוחות קטנים וגדולים. בתחומים כמו שירות מזכירותי למשל, שירותי ענן קיימים כבר שנים. היתרון בכך הוא שהמחיר הינו דומה למחיר שגובה פרילנסר, אך מדובר בעצם בחברה מסודרת, בדרך כלל ענקית מחשוב, המבוססת מבחינה פיננסית. הדבר נותן ללקוח הרגשה שיש על מי לסמוך ושמדובר בחברה רצינית.

ישנם כמה אתרי בניית אתרים המשתמשים בשירותי ענן באופן קבוע. אתרים אלה בנויים, בדומה לאתרים הנותנים שירותי ענן, בצורה אינטרנטית, דבר החוסך משאבים רבים. מעבר לכך, רוב חברות שירותי הענן מספקות שירותי אבטחת מידע ברמה גבוהה מאוד. הידיעה של הלקוח כי המידע שלו מאובטח ונמצא בידיים טובות, מגבירה את מוניטין החברה המספקת אתרי בניית אתרים.

ש.כ.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ישראל1948

מאת: ישראל1948ריהוט 14/11/13820 צפיות
לא מעט אנשים חולמים להקים בר ביתי. מי שהחליט ללמוד לימודי ברמן ועובד במקצוע, בקי בציוד הבסיסי הנדרש. אך מה קורה כאשר מדובר בתחביב? בחלום מתוק בו החברים יושבים יחד בבית ונהנים מאיכות בר בנוחות ביתית? כל מה שנחוץ כדי לפתוח בר בבית, המאמר הבא

מאת: ישראל1948טיפול בעור06/11/131026 צפיות
ישנם טיפולים הנעשים ע"י רופאי עור מוסמכים, מקרים אחרים מופנים לטיפולן של קוסמטיקאיות רפואיות. המאמר דן בחלוקת סמכויות הריפוי בין רופאי העור ובין הקוסמטיקאיות הרפואיות.

מאת: ישראל1948בניין ואחזקה - כללי30/10/131237 צפיות
המאמר עוסק באבן הירושלמית או בשמה המדויק מיזית יהודית. המאמר מתאר את תכונותיה ומדגיש את האמירה העיצובית שיש בבנייה בסוג כזה של אבן. המאמר מזכיר את חוק הבנייה משנת 1918 המסדיר שקירות חיצוניים בבתים בירושלים חייבים בחיפוי אבן מסותת.

מאת: ישראל1948דיאטה ותזונה31/07/131020 צפיות
המאמר עוסק במזוטרפיה - כשיטת טיפול. בשלב הראשון ישנה סקירה הסטורית של השיטה. כן מתואר במאמר יעילות השיטה בהפחתת משקל. לבסוף המאמר דן בשאלה האם השיטה מתאימה לנו?

מאת: ישראל1948גינון22/04/13991 צפיות
המאמר סוקר סגנונות שונים של גינות שניתן לפיהם להקים גינה בינהם גינות לגידול תבלינים. סקירה של חלק מהתבלינים המקובלים לגידול באקלים הארץ ותכונות חשובות שיש לבדוק ברגע שמחליטים לגדל צמח תבלין בגינה. יש חשיבות להתיעצות עם אנשי מקצוע לפני בחירת צמחי התבלין שיש לגדל בגינה.

מאת: ישראל1948שיפוצים26/02/13993 צפיות
אמבטיה בסקירה הסטורית. חדר האמבטיה כסמל לסטאטוס ולמעמד חברתי. חיפוי אמבטיה כאמצעי לשיפוץ חדר האמבטיה וכדרך לשוות מראה איכותי ותחושת יופי ואסטיות לדירה כולה. החשיבות של פנייה לאנשי מקצוע מומחים בביצוע חיפוי לחדר האמבטיה.

מאת: ישראל1948תכשיטים02/12/121119 צפיות
החשיבות של הלימודים המקדימים לפני העיסוק בצורפות, מה בעצם הידע הנדרש מצורף טוב, טכניקות העבודה השונות המקובלות היום בתחום הצורפות

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213646 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194090 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175739 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174888 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172726 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172300 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162143 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica