חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיוג שמות

חיוג שמות- היסטוריה בהתהוות

אחד הדברים המגניבים ביותר שקרו כאן בזמן האחרון זה ההמצאה הבאה: מה דעתכם שתהיה לכם את האפשרות לחייג לעסק שאתם מכירים או מעוניינים לדבר איתו בלי לזכור את המספר שלו בכלל? נשמע מעולה , לא?

בטח שכן. תחשבו רגע שנניח אתם צריכים אינסטלטור, האם יהיה לכם נוח לזכור שכאשר אתם צריכים את גבי האינסטלאטור, אתם יכולים פשוט לחייג בטלפון שלכם את המילה אינסטלטור ולהגיע לגבי?

אם זה נשמע לכם כמו דבר מעולה ולי זה בהחלט נשמע ככה, אז היום זה בהחלט אפשרי ואפילו ממש בקלות. חברה שנקראת לוגו פון, חברה ישראלית גאה, הביאה לישראל את השירות המעולה הזה שנקרא חיוג שמות ובאמת מאפשר לכם לחייג את השם שבעל העסק הביא לעצמו ולחייג פשוט אותו, בלי לטרוח בכלל לחייג מספרים ארוכים וקידומות ומספרים ארוכים ולא ברורים.

בעזרת חיוג שמות, אני מקווה שלא יותר צורך בתחרות המעצבנת בין בעלי מקצוע על מי יכול להשיג את המספר הקליט ביותר מהחברה הסלולרית שלו. אין יותר צורך לריב בדפי זהב כדי להיות הראשון של הראשון בתחום שלך.

כל מה שצרי לעשות זה להירשם לשירות הזה ולקנות את השם שהייתם רוצים שיהיה לכם. תחשבו על זה רגע לעומק, זה ממש לא מזכיר כוכביות, אין צורך לחייג שום מספר בכלל, כל מה שצריך זה לחייג את השם שבחרתם לעצמכם. בהנחה שבחרתם לעצמכם את השם- משרד פרסום. כאשר אנשים יחייגו את השם הזה, הם יגיעו אליכם.

האם השירות הזה הוא יקר? שירות חיוג שמות הוא ממש לא שירות יקר, הוא עולה הרבה פחות ממה שאתם חושבים. אז מה הבעיה למה אתם לא הולכים לבדוק את המחירים ואם השם הרצוי לכם עדיין פנוי?

רק תרשמו בגוגל, חיוג שמות או dial my name וכנסו לאתר שמוכן בדיוק בשביל זה. יש לנו מערכת שמות מקצועית שתוכל להגיד לכם און ליין האם השם שמעניין אתכם פנוי או תופס. היא מאוד קלה לשימוש ואתם מוזמנים להתרשם מיעילותה. בעתיד אנחנו מקווים שהמערכת תהיה אפילו יותר משוכללת ותוכל להגיד איזה שמות דומים פנויים נמצאים במערכת.

כך או אחרת, המערכת היא באמת מעולה והשירות הוא אחד המוצלחים ביותר שיצאו בישראל בשנים האחרונות. הכוונה היא כולה מעולה, להקל על חיים של אנשים, לתת פיתרון לאותם בעלי מקצוע שלא הצליחו למצוא מספר טלפון קליט או שפשוט רוצים להקל על החיים של הלקוחות שלהם כאשר הם מנסים למצוא אותם. מקווים שתבדקו את השירות ותיהנו ממנו.

 



תגיות המאמר: חיוג שמות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פליירים

מגנטים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן קידום אתרים

מאת: עידן קידום אתריםפרופילי חברות12/01/128613 צפיות
כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוחות חשוב מאוד שהוא יגיע מצוייד בפולדרים שהוא הדפיס בבית דפוס. פולדרים במקרה הזה יכולים להיות גורם שסוגר עבור סוכן עיסקאות. כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוח גדול הוא יכול לבחור להגיע מוכן ומתוקתק והוא יכול לבחור להגיע חצי מוכן. להגיע לפגישה מסוג כזה עם פולדרים ממותגים היא בחירה בלהגיע מוכן ותוקתק.

מאת: עידן קידום אתריםעסקים - כללי07/01/121497 צפיות
מדינת ישראל היא מדינה בעלת צביון דמוקרטי שמהווה את הבסיס בהקיומי שלה. כל מה שמפורסם בפומבי במדינת ישראל צריך לעמוד תחת ההגדרות של משטר דמוקרטי וצריך להיזהר מאוד בדברים שאנחנו מפרסמים. בית דפוס הוא עסק שיכול למצוא את עצמו עומד באמצע זירה פוליטית או חברתית בנושאים מסויימים בעקבות כך שהוא זרוע מבצעת של חופש הביטוי. בית דפוס יכול בקלות לפגוע בזכויות יסוד שקיימות במדינה שלנו מבלי בכלל להיתכוון לכ, לכן לכל בית דפוס צריכה להיות מערכת שמפקחת עליו בצורה זו או אחרת.

מאת: עידן קידום אתריםצימרים16/12/111654 צפיות
מישהו חכם פעם אמר לי כי חופשה מהנה ומלאה בחוויות תלויה בראש ובראשונה בפרטנר או הפרטנרים שאיתם תצא אליה, אין ספק שיש אמת באמירה הזאת אבל לגבי האנשים שאיתם תבחרו לצאת לחופשה אנחנו לא נוכל להמליץ לכם או לדעת כמה טובים הם עבורכם, לגבי כל השאר דווקא כן נוכל, אז איפה בעצם מתחיל "כל השאר"?

מאת: עידן קידום אתריםצימרים16/12/111626 צפיות
מי לא אוהב נופש?! מי לא רוצה להתפנק בצימרים בצפון!? אבל לא תמיד התקציב מאפשר. רוצים למצוא צימרים בצפון במחיר מתאים לכיס? הכול תלוי איך תחפשו. כאן תוכלו לדעת, איך למצוא צימרים בצפון בקלות, צימרים מפנקים וכמובן במסגרת התקציב.

מאת: עידן קידום אתריםשיווק15/12/111418 צפיות
קיימים עסקים רבים קטנים וגדולים שנעזרים ביועץ שיווקי על מנת למנף את העסק שלהם. יועץ שיווקי הוא בעל מקצוע שמגיע לעסק שלנו על מנת לערוך סדר בעסק שלנו. קבלת עזרה מיועץ שיווקי יכולה להיות מועילה מאוד במצבים מסויימים. אחד מהדברים הראשונים שיועץ שיווקי יבדוק כאשר הוא יגיע לטפל בעסק שלנו זה את המיתוג שעשינו לעסק שלנו. כאשר יועץ שיווקי מתחיל לטפל בעסק שלנו הוא ישר ילך לניירת שלנו וייעץ לנו להדפיס פנקס חשבוניות ממותגים, פולדרים ממותגים, כרטיסי ביקור אם אין לנו ועוד מוצרים שונים שיכולים ליצור לעסק שלנו תד

מאת: עידן קידום אתריםמחקרי שוק15/12/118642 צפיות
ביקור בבית דפוס יכול להיות מועיל מאוד עבור אנשים שרוצים לתת לעסק שלהם קפיצה עסקית. כאשר אנחנו מגיעים לבית דפוס באפשרותינו לבחור מוצרים שונים אותם אנחנו מדפיסים לצרכים שונים של העסק שלנו. בחירה של מוצרים להדפסה בבית דפוס בנוייה כמו פירמידה. בהתחלה אנחנו בוחרים בבית דפוס מוצרים שהם בסיסיים ולאט לאט אנחנו עולים במדרגות של הפירמידה ומגיעים לשלב בו אנחנו רוכשים מבית דפוס מוצרים שהם מוצרים של מותרות.

מאת: עידן קידום אתריםחוק ומשפט - כללי13/12/111424 צפיות
קטלוגים הם מוצר דפוס שאנחנו אוהבים לאהוב. בית דפוס בדרך כלל גאה מאוד בקטלוגים שהוא מוציא. הסיבה שקטלוגים הם מוצרים כל כך אייכותיים שמדפסי בית דפוס היא שקטלוגים הם הפנים של העסק או של המותג. כולנו מכירים את הקטלוגים של בתי האופנה. בית דפוס עומל קשה מאוד על מנת להדפיס קטלוגים שונים של חברות אופנה מכיוון שקטלוגים שלאופנה הם קטלוגים שעוברים ליטוש רב בבית דפוס.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג אישי

מאת: nirמיתוג אישי 27/07/211527 צפיות
אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק

מאת: לילה בן הרוש מיתוג אישי 12/04/152615 צפיות
עסקים קטנים רבים מזניחים את דף הפייסבוק שלהם אם בכלל הם פותחים אותו . דף פייסבוק מעוצב ושמכיל מידע על שירותי העסק ואפשרויות ליצירת קשר ישיר עם בעל העסק, הוא כלי עסקי היום לכל דבר. בשנה האחרונה ממשיך תהליך מקצוע של דפים עסקיים שהמטרה הסופית היא הפרדה מוחלטת בין פעילות עסקית לפעילות חברתית שמתבצעת באמצעות הפרופילים האישיים. אין בעל עסק היום שיכול להרשות לעצמו להתעלם לחלוטין מפייסבוק ולא להיות פעיל שם עסקית.

מאת: רוי ורלמיתוג אישי 15/03/152372 צפיות
Real estate agents should keep in contact with former clients over the holidays and on the anniversaries of a purchase date. Hearing your voice again from you will trigger positive memories of the real estate transaction that occurred. When a friend, remind them you would love to be referred to friends or family, your name will be fresh in their minds and they will suggest using you.

מאת: דניאל מלמדמיתוג אישי 20/10/142890 צפיות
אתר גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, אלא הוא גם חברו הטוב ביותר של כל גולש , איש ציבור, של המוסכניק שלך, של הרופא שלך ושל הרו״ח שלך, ללא יוצא מן הכלל. מה יניב חיפוש השם שלך בגוגל והאם אתה יכול לשלוט בתוצאות?

מאת: sharondan80מיתוג אישי 08/10/142835 צפיות
בעידן של ימינו כל בעל עסק יודע, שאחד מהכלים המוצלחים ביותר להצלחת עסק הוא שיווק של העסק בצורה טובה ונכונה. שיווק ומיתוג מקצועי הם בדיוק ההבדל בין עסק מצליח לעסק בינוני, והם מהווים השקעה חכמה לטווח הרחוק.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146823 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147000 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica