חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

VPR – יחסי ציבור באינטרנט

VPR, קיצור ל-Virtual Public Relations. יחסי ציבור באינטרנט, מקור ההכנסה של רבים, גדולים וקטנים בתעשיה. לדעת לפרסם מישהו זה לא רק לצעוק את שמותיו ברחובות, זה להעביר אותו מהמדבר לקניון.

אנחנו רוצים תמיד לפרסם הכל ומייד, לדעת להגיד לעולם את שמנו ואת מה שאנחנו יודעים לעשות בצורה הטובה ביותר, ישנם רבים שעושים זאת היום עזרת קידום אתרים בגוגל, קידום אורגני אשר גורם לגוגל בצורה נכונה וטבעית (לפי הקווים המנחים של גוגל) לזהות את אתר העסק בתור רלוונטי איכותי לגולש הפוטנציאלי ולקדם האתר לראש תוצאות החיפוש של גוגל תחת ביטוי כזה או אחר הרלוונטי לתחום האתר. העניין הוא שלפעמים להיות במקומות הראשונים של גוגל זה לא לחלוטין מספק, לא את אתר העסק ולא את הגולש. 

כאשר עושים תהליך של קידום אתרים או פרסום ברשת האינטרנט אפשר לראות אתרים רבים אשר רוצים ומתחרים על אותו המיקום הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל, VPR הינו תהליך קצת מורכב יותר אשר יכול להכיל את קידום האתר בתוכו ובעצם להרחיבו בצורה משביעה כל רצון, הן של הלקוח (אתר העסק) והן לבחירותיו של הגולש האקראי שהגיע אל האתר עצמו. 

VPR – תהליך בריא, ישביע!

כאשר אנחנו מתחילים את התהליך המלא של VPR, (יחסי ציבור באינטרנט) אנחנו צריכים להציב לעצמינו מטרות שנוכל לדעת גם אחרי ובמהלכו לדעת את התוצאות, האם אנחנו כיוונו למקום הנכון, האם אנחנו עשינו את מה שרצינו והשגנו את המטרה? כמה טיפים לעזרה ליחסי ציבור באינטרנט בצורה נכונה:

1.לדעת לעקוב אחרי ביטויים מובילים בגוגל אבל לא רק, לדעת גם לחפש אחר ביטויים עם נפח חיפושים קטן יותר ולדעת שאפילו נפספס אולי עשרה גולשים בלבד אבל עדיין הם לקוחות לכל דבר

2.לנתח את האתר של העסק ולא רק ברמת האופטימיזציה בתור אופטימאליות מול גוגל ושאר מנועי החיפוש אלא גם לנתח אותו מבחינת חווית משתמש, האם אנחנו היינו נשארים באתר שכזה יותר מכמה שניות? האם הוא מעניין? לא מצליחים לחשוב על זה לבד? תבקשו מחברים שלא מכירים את האתר לבחון אותו בשביל לקבל פידבקים אובייקטיבים

3.מצאו את המתחרים שלכם באינטנרט, שימו לב איך האתר שלהם בנוי (אולי אפילו בעזרת איזו חברת בניית אתרים) העיקר להבין מה עשו הם שעובד להם כנראה, מה התוצאות שלהם אנחנו יודעים אבל התהליך? VPR  בצורה טובה יותר משלנו?

תמיד אפשר לבחון הכל באינטרנט, VPR זה לא רק עניין של SEO (קידום אתרים בגוגל) אלא גם יחסי ציבור בצורה נכונה, לצעוק שם של חברה לא תמיד יועיל אלא אם כן תצליחו לגרום למישהו אחר שלא מכיר את שם החברה לצעוק אותה בקול רם מול חבריו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמוליק דורינבאום

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות31/01/131119 צפיות
מאז ומתמיד זוגות מתחתנים יודעים שבשביל לבחור מקום צריך לצאת ולהסתובב בין המקומות, לחפש אתרי אינטרנט עם סיורים וירטואלים כאלו ואחרים על מנת לקבל את הויז'ן הכולל של המקום..

מאת: שמוליק דורינבאוםהדברה27/08/121081 צפיות
אנחנו מאוד אוהבים את הבית הפרטי שלנו, מאוד אוהבים את השקט הנפשי אבל לא תמיד הוא נשאר ככה ולא בגללנו.

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות22/07/121047 צפיות
אם גם אתה מצאת את בחירת ליבך ומעוניין כבר למסד את הקשר, קרוב לוודאי שאתה מחפש אחר טבעת נישואין. טבעת נישואין היא ללא כל ספק הסממן הגדול ביותר המעיד על הקשר בין בני הזוג..

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות17/06/122325 צפיות
לתכנן כמעט אף אחד לא אוהב, אבל כאשר מדובר בתכנון חתונה קרובה בני הזוג קופצים לים ומקווים שהם שוחים לכיוון הנכון. אז כמו ברוב המקרים, אלו שמתחתנים הינם זוג טרי אשר לא ידע מעולם על הנושא של חתונה.

מאת: שמוליק דורינבאוםמשכנתא04/06/121134 צפיות
מי מאיתנו שעומד בפני הבחירה החשובה והמשמעותית של הלוואת משכנתא שתלווה אותו החל מרכישת נכס (כמו בית למשפחתו) ודרך עשרים או שלושים השנים הבאות של חייו, בוודאי יגלה עניין בנאמר במאמר זה.

מאת: שמוליק דורינבאוםגאדג'טים24/05/121240 צפיות
אנחנו כל הזמן רואים בחדשות על איזה פיתוח חדש כזה או אחר אשר משנה את פני העולם לתמיד, אמרו שבין גדולי מוחות ואנשים גדולים..

מאת: שמוליק דורינבאוםגיל הזהב24/03/121317 צפיות
בכל מדינה מתוקנת ברחבי העולם, מחויבת להיות חקיקה כלשהי, המעגנת את זכויותיהם של האוכלוסייה הקשישה בה. במדינת ישראל, קיים חוק סיעוד לקשישים,

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213414 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211704 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172900 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica