חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מציאת קרירה לאחר שיחרור צהל

חיילים משוחררים מקבע או מסדיר ששירתו את המדינה ינסו למנף  את הנסיון והשכלה הצבאית לקריירה אזרחית ,לרוב חייל או חיילת  יתחילו את הדרך לקרירה האזרחית  בייעוץ קרירה,לימודים וחיפוש במודעות דרושים לאופציות קריירה חדשות,  דגשים נוספים במאמר. 

מה השגתם בשירות הצבאי ?

חיילים משוחררים משירות רוכשים מיומנויות מגוונות  בעת שירות הצבאי כגון משמעת, יושרה ,אחריות,תכונות אלו יועילו להם בכל שלב בחיים,  והם תכונות שכל מעסיק מצפה בכול תחום אזרחי מקצועי וכול מעסיק  מחפש  תוכנות אלו בעובדיו ,ניתן לצרף בעת הראיון במידה ויתבקש זאת את חוות דעת עליך בעת השיחרור כול חייל בעת שיחרור משרות סדיר או קבע יקבל טופס שיחרור ובו כול פרטי הקורסים שרכש  ואף חוות דעת של מפקדכם הישיר עד זמן השיחרור ומעסיקים רבים המחפשים המלצות על המרואין יוכלו להתרשם.

מעבר מהעולם הצבאי לחיים האזרחיים היא לא משימה קלה, אבל כול חייל משוחרר יתתמודד בשלב כלשהו  עם שינוי זה במהלך החייו.

מה הקושי במעבר לאזרחות ?

 בעיקר כי הצבא אינו פועל כמו שאר החברות , לצבא יש לוח זמנים משלו חוקים משלו, מקצועות יחודיים לצרכיו ופועל  במשך 24 שעות ביום בניגוד ליום עבודה אזרחי המוגדר כ 9 שעות עבודה.

מאיפה מתחילים?

הגדר  את התכונות הבסיסיות שלך,לרוב מעסיקים מחפשים עובדים שיש להם תכונות כגון: ביטחון עצמי ,אחריות, כישורי מנהיגות, יוזמה, חשיבה יצירתית, גמישות, גישה חיובית .


בדוק אם מקצועך הצבאי מקביל למקצוע אזרחי-

ישנם מקצועות צבאיים המקבלים למקצועות אזרחים לכן אם  אתה מגיש מועמדות לתפקיד אזרחי ומיומנויות הצבאית שרכשת תתרום לך גם בתפקיד אזרחי

 זה יכול לתת לך יתרון רב  במקום ההעבודה .

כדוגמה, חייל/ת משוחרר/ת שהוכשר/ה כטכנאי רנטגן או כאחות יכולים להשתמש בידע שלהם כדי לעבוד בבית החולים או במתקן רפואי, ואילו חייל משוחרר ששירת במשטרה הצבאית יהיה עם כלים טובים יותר לתפקיד באכיפת החוק .

התחלת חיפוש עבודה

ברגע שהבנתה  איך לתרגם את הכישורים הצבאי והניסיון שלך למיומנויות אזרחיות ציין את כישוריך בקורות החיים.

נקודות נוספות שיש לזכור בעת כתיבת קורות החיים -

בעת כתיבת קורות החיים חשוב לדעת שבעת שליחת קורות חיים למודעות דרושים ,נציגי גיוס עובדים  שאיליהם אתה מגיש מועמדות לעבודה אין להם את הידע שלך במערכת הצבאית המשתנה מעת לעת  לכן כדאי להימנע משימוש במונחים צבאיים,שמות יחידה  נדיר שאזרח ממוצע יבין את כוונתך.

מה כן להגדיש בכתיבת קורות חיים

עם זאת, בשום אופן לא כדאי לך להמעיט בניסיון הצבאי שלך, זהו נכס בעל ערך ולעתים קרובות ממוקם מעל ומעבר ממועמד הממוצע.

 חשוב להראות מהו הרקע צבאי שרכשת בין אם הוא מקצועי או קרבי  שלך הדגשת  ניסיון קרבי/מקצועי  יכול לעבוד לטובתך.

אם אתה  מתקשה לתרגם את היכולות שלך  נסה להעזר בלשכת החיילים המשוחררים או בכותב קורות חיים  מקצועי. 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים רבים מאפשרים אינטראקציה בין מחפשי עבודה למעסיקים חלק מהאתרים אלו  דורשים תשלום וחלקם כגון לוח דרושים אולפרי  מאפשר חיפוש עבודה חינם בזמן המתאים לך ביותר אם זה לאחר שסיימת  את העבודות הבית  או כול זמן אחר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לוח דרושים אולפרי

מאת: לוח דרושים אולפריאימון לחינוך08/11/121341 צפיות
עובדים רבים מתכננים למצוא עבודה חדשה אם זה לאחר פרישה ,לימודים שיחרור מהצבא אלו מקצועות ממשיכים להיות מקצועות פרקטיים שאפשר להתפרנס מהם.

מאת: לוח דרושים אולפריעסקים מהבית12/10/128630 צפיות
כיום כשמדובר בעבודה מהבית ישנם הרבה רעיונות לעסקים מהבית ובהשקעה כספית סימלית ללא צורך בלקיחת תשלומים נוספים כגון שכירות,חשמל,דלק

מאת: לוח דרושים אולפריראיון עבודה20/07/128732 צפיות
לכול ראיון עבודה יש שאלות שונות אך הגורם המשותף בכול ראיון הוא מעשה הסימלי של לחיצת יד שמתרחשת בכול ראיון עבודה ,כיצד לעשות רושם ראשוני טוב בלחיצת יד.

מאת: לוח דרושים אולפרימשפחה וזוגיות - כללי02/07/121389 צפיות
לרבים מבני הנוער בייביסיטר היא עבודה הראשונה שאותה יעשו אם זה כדי להרוויח הכנסה בחופשת הקיץ או כעבודה בעת לימודים, מהם טכניקות המתאימות לשמירתם של הילדים על ידי בייביסיטר.

מאת: לוח דרושים אולפריראיון עבודה16/06/128539 צפיות
לאחר שליחת קורות החיים למודעת דרושים מגיע שלב ראיון עבודה הטלפוני שעיקר מטרתם הוא לשמש את חברות בסינון ראשוני של מעומדים פוטנציאליים לגיוס לקראת ראיון פנים מול פנים.

מאת: לוח דרושים אולפרירשתות חברתיות09/06/1224906 צפיות
רשתות חברתיות כגון פייסבוק וטוויטר חוללו מהפכה בדרך שבה אנשים מתקשרים. הם מספקים גישה מיידית לקבוצות ויחידים שונים, מה שמאפשר לאנשים לתקשר אחד עם השני ללא תלות בכסף,מיקום או זמן אך כמו כול דבר אחר גם לה יש חסרונות ויתרונות

מאת: לוח דרושים אולפריצבא וביטחון11/05/122106 צפיות
צבא הגנה לישראל (צה"ל) מציע מספר עצום של הצעות עבודה לאזרחים לשרות בקבע לבעלי דרגות צבאיות (קצינים,נגדים) ולבעלי תארים אקדמאים (מדעי המחשב ועוד), כיצד להתגייס לאחר שיחרור.

מאמרים נוספים בנושא צבא וביטחון

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221552 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: shlomy mutzafiצבא וביטחון22/07/211660 צפיות
המציאות של היום מצריכה מאתנו לקחת אחריות ולהגביר את הביטחון האישי שלנו ושל הסובבים אותנו. מידיי יום אנו שומעים ורואים במהדורות החדשות על עוד קטטה, עוד פריצה לבית עוד אלימות ועוד סיטואציות מאיימות שיכולות בקלות להגיע לסביבתנו הקרובה.

מאת: shlomy צבא וביטחון29/03/181509 צפיות
חוקרים פרטיים לא פועלים רק באזורים מקומיים, חקירות זה תחום שיכול להגיע למספר מדינות בעם מדובר על חקירות נכסים או אנשי ציבור וחשוב לדעת איזה משרד חקירות עשיו להביא עבורכם את התוצאות המשמעותיות

מאת: רוני הכהןצבא וביטחון15/03/171778 צפיות
עד כמה שונה הדיון בנושאים צבאיים ואחרים במסגרת המשפטית הצבאית? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152558 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152086 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: sharondan80צבא וביטחון17/02/152579 צפיות
אין אחד שלא מכיר את אנשי החליפות השחורות הצמודים לאיש חשוב עם המבט החתום בעיניים והמיקרופון באוזן. מדובר באנשים אשר תפקידם הוא אבטחת אישים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica