חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זקוק לייעוץ משפטי? טיפים לבחירת משרד עורכי דין

מאת: שירה אלהייעוץ משפטי19/09/20111054 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במהלך חיינו, אנו פונים לאנשי מקצוע שונים. בחירה שקולה וזהירה של בעל מקצוע, תבטיח כי נקבל שירות איכותי. ככל שהשירות לו אנו נדרשים, חשוב יותר, כך הבחירה צריכה להיות זהירה יותר. 

ייעוץ משפטי הוא אחד מן השירותים החשובים ביותר ועל כן, בבואנו לבחור משרד עורכי דין, עלינו לבחון את כישוריו של המשרד והתאמתו לטיפול בבעיה המשפטית שלנו.

במאמר זה, ריכזנו עבורכם, את הטיפים המרכזיים לבחירת עורכי דין בישראל.

כצעד ראשון, בקשו המלצות על משרדי עורכי דין מקרובי משפחה, מכרים וכיו"ב. אין כמו המלצה כנה של לקוח שהנכם מכירים, בכדי לדעת שתקבלו שירות טוב.

עוד על מיתוג ושיווק עורכי דין ברשת כנסו לעורך דין ברשת >>

חפשו את המשרד באינטרנט ובדקו מהם תחומי התמחותו.

זמינות עורך הדין היא נקודה חשובה ביותר בבחירת משרד עורכי דין. עורכי דין בישראל, המוכרים מאוד בציבור, אשר צברו מוניטין בתחומם, הם מקצועיים מאוד, אך לעיתים, עמוסים מאוד ופחות זמינים ללקוח.

פנו אל מספר משרדים לפני שתבחרו את עורך הדין שיטפל בכם. כך, תוכלו לקבל אינדיקציה על אופן הטיפול ועל שכר הטרחה המקובל.

נסו לקבל המלצה על משרד עורכי דין

בחירת בעל מקצוע, באמצעות המלצה, היא ללא ספק אחת הדרכים הטובות ביותר, אם לא הטובה מכולן. בררו עם קרובי משפחה, חברים ומכרים, אם הם מכירים עורך דין המתמחה בתחום הדרוש לכם.

שיחה עם לקוח קודם שאתם מכירים, מאפשרת לכם לשאול כל שאלה לגבי השירות המקצועי שקיבל ולהחליט, האם לפנות למשרד או אם לאו. 

כדאי לנצל את ההזדמנות ולשאול הן לגבי הפן המקצועי, קרי, האם התוצאה המשפטית הייתה משביעת רצון והן לגבי הפן האישי, קרי, היחס אל הלקוח.

בדקו את תחום ההתמחות של המשרד

לכל משרד עורכי דין, תחומי העיסוק שלו. ישנם עורכי דין בישראל, המתמחים בתחום משפטי מסוים ומעניקים ייעוץ משפטי, בו בלבד. אחרים, עוסקים בקשת רחבה יותר של נושאים.

כיום, בעידן האינטרנט, קל מאוד לברר אודות תחומי העיסוק של המשרד והניסיון המקצועי שלו. כנסו אל האתר של המשרד וקראו על תחומי ההתמחות שלו.

במרבית האתרים, תוכלו למצוא מידע רב אודות עורכי הדין העובדים בו, לרבות פסקי דין, בהם נטל המשרד חלק.

זמינות עורכי דין בישראל

פנו אל משרד עורכי דין המומחה בענף המשפטי הרלוונטי ובעל ניסיון מקצועי. כך, תבטיחו כי תקבלו ייעוץ משפטי איכותי. בד בבד, שימו לב לזמינותו של עורך הדין המטפל בכם.

ישנם משרדי עורכי דין העובדים בעומס גדול ולדבר, השפעה ישירה על זמינותם של עורכי הדין ללקוחות. קחו זאת בחשבון כאשר הנכם שוכרים עורכי דין בישראל, לטיפול משפטי.

פנו אל מספר משרדים

קבלת מספר חוות דעת על המקרה שלכם, היא בעלת חשיבות רבה מאוד. לכן, כדאי לפנות אל מספר משרדים, לפני שתבחרו במשרד המתאים:

1. אופן הטיפול : קבלת מספר חוות דעת מקצועיות, תאפשר לכם להיות בטוחים באופן הטיפול הנכון במקרה שלכם.

2. כימיה אישית : התקשרות יעילה בין עורך דין ללקוח, מחייבת כימיה אישית טובה. כאשר תפנו אל מספר עורכי דין בישראל, תרגישו עם איזה עורך הדין, הייתה לכם הכימיה הטובה ביותר.

3. שכר הטרחה : לאחר שהייתם אצל מספר משרדים, תוכלו לדעת מהו שכר הטרחה המקובל לטיפול משפטי במקרה כשלכם.

מחפשים משרד עורכי דין? פנו למספר משרדים, לפני קבלת החלטה. נסו לקבל המלצה מקרוב משפחה או חבר וודאו את תחומי ההתמחות של המשרד וזמינותו ללקוח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שירה אלה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה אלה

מאת: שירה אלהדיני משפחה27/12/161264 צפיות
בית הדין הרבני הוא חלק ממערכת המשפט בישראל ופועל מכוח משפט עברי, שהעניק לו את הסמכות לדון בענייני נישואין וגירושין, סמכויות מוגבלות במידת מה בדיני אישות, גיור... קרא עוד

מאת: שירה אלהחוק ומשפט - כללי20/12/161088 צפיות
חוק הוצאה לפועל והתקנות השונות על פיו מאפשרים מגוון של הליכים אשר עומדים לצד הזוכה. כל אחד מההליכים נקבע על פי הנסיבות, על פי מצבו של החייב ועל פי הדרישות של הזוכה... קרא עוד

מאת: שירה אלהדיני עבודה20/12/161709 צפיות
במסגרת עבודתו, זכאי העובד לזכויות שונות, כגון חופשה שנתית, דמי הבראה, גמול שעות נוספות ועוד.

מאת: שירה אלהרשלנות רפואית14/12/161704 צפיות
הדרך הנכונה להגיש תביעה ולדרוש פיצוי כספי בגין רשלנות רפואית בלידה היא לפנות למשרד עורכי דין עם ניסיון מעשי בטיפול בתביעות הקשורות לרשלנות רפואית בלידה... קרא עוד

מאת: שירה אלהפלילי27/07/161895 צפיות
אדם בן 39, ללא עבר פלילי, מכר לחבריו סם מסוג חשיש בכמה הזדמנויות שונות. בית המשפט, בצעד חריג ביותר, החליט שלא להרשיע אותו, והסתפק בלשלוח אותו לבצע שירות לציבור.

מאת: שירה אלהרשלנות רפואית07/10/152771 צפיות
לא מעט מקרים של רשלנות רפואית חמורה הסתיימו במוות של המטופל. מיהו התובע בתביעת רשלנות רפואית במקרה כזה? על אילו נזקים ניתן לתבוע פיצויים? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: שירה אלהחוק ומשפט - כללי12/03/151360 צפיות
אישור אפוסטיל יכול לשמש עדות לאמיתותם של מסמכים ואמיתות חתימת הנוטריון כאשר הם מוצגים בפני מדינות זרות. אילו מדינות רשאיות להשתמש באישורי אפוסטיל?

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ משפטי

מאת: בנימין קלינגרייעוץ משפטי22/07/222356 צפיות
בקשה לשינויים בהיתר - בסמכות מהנדס העיר לאחר קבלת ההיתר, מבוצעים לעתים שינויים מזעריים במהלך הבנייה, או שנולד צורך בשינויים אלה לעומת המאושר בהיתר, עוד בטרם תחילת ביצוע הבנייה. מהנדס העיר רשאי לאשר, בעצמו או מי מטעמו, חלק מהשינויים (ראו רשימה בהמשך), ללא צורך בדיון או באישור של ועדת המשנה או רשות הרישוי. זאת, על פי תקנות התכנון והבנייה (התרת שינויים בהיתר על ידי מהנדס ועדה מקומית), תשנ"ב-1992. לבקשה בהליך זה לא נדרש תיק מידע. ההיתר נמסר לאחר בדיקת תכנית השינויים, במידה שהם עומדים בדרישות המפורטות בתקנות.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ משפטי13/07/201141 צפיות
בית המשפט זיכה בעל חברה אשר אשר השכירה נכס למכון קוסמטיקה ללא היתר. אף שיש לה כמה בעלי מניות, רק נגד אחד מהם נפתחו הליכים. בבית המשפט נחשף קשר חברי בין מפקח בעירייה לבין אחד מבעלי המניות. באשר לאכיפה בררנית והגנה מן הצדק קבע השופט כי מדובר באחד מאותם מקרים חריגים ונדירים המצדיקים את קבלת הטענה.

מאת: עו"ד אברהם זאדה הרפזייעוץ משפטי11/04/201216 צפיות
הגשתם בקשה להיתר בניה וקיבלתם סירוב? התקבלה החלטה בעניינכם ללא שנתנה לכם האפשרות לטעון את טענתכם? לא העניקו לכם הזדמנות לטעון את טענותיכם? מה ניתן לעשות במקרים כאלה ומהם זכויותיו של האזרח בפני הרשות ומהם חובותיה של הרשות?

מאת: tiloniייעוץ משפטי11/06/191260 צפיות
ישנם מקרים רבים בהם נגרמים לאנשים תמימים נזקי רכוש עקב רשלנות או אשמת צד שלישי. אלו נזקים שביכולתם להיגרם לדירה, לרכב, לעסק ולרכוש אחר, בדרכים שונות. אלו נזקים שעשויים להתרחש עקב אירועי שריפה, שיטפון, נזילות, שריפה, פריצה, אסונות טבע, ליקוי בניה ואחרים.

מאת: רוי ורלייעוץ משפטי25/01/191329 צפיות
זו הסיבה מדוע יש צורך ייתכן שתצטרך עזרה. המאמר להלן מספק עצות מצוינות כדי לעזור לך לנצח במקרה שלך פגיעה אישית.

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןייעוץ משפטי24/06/173513 צפיות
רלה הגישה לתיק ההוצאה לפועל בקשה בטענת פרעתי וטענה בין היתר שנגבו ממנה סכומים עודפים ומופרזים שכלל לא היו צריכים להיגבות ובאופן מפתיע (או שלא) טענתה התקבלה ולאחר חישוב הסכומים שנגבו ביתר במהלך השנים, יצא דווקא שהבנק פתאום חייב לה מיליונים של שקלים.

מאת: אופירייעוץ משפטי02/09/162054 צפיות
לנוטריון יש מגוון תפקידים. בין היתר הוא צריך לאשר ולאמת מגוון מסמכים, ולו על מנת שאלו יהיו קבילים להוות ראיות בבית המשפט- אם בארץ ואם בחו"ל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica