חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ירדתי במשקל בגלל אי התאמה לצה"ל

מאת: טלצבא וביטחון23/09/20111364 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשהייתי בת 17 שקלתי 100 קילו והצבא לא רצה לגייס אותי בגלל עודף משקל. אני תמיד הייתי שמנה מאז שאני זוכרת את עצמי מעולם לא הייתי רזה, במשך 17 שנה חיי היו חיים של שמנים, כל הזמן אכלתי בלי הפסקה ונהנתי מאוד מהאוכל.

ברגע שקיבלתי הודעה מהצבא בצו הראשון שאני לא כשירה לשרת בכוחותיו בגלל עודף משקל אמרתי שאני חייבת לעשות מהפך ולרדת במשקל על מנת שאוכל להתגייס לצה"ל, תמיד רציתי להיות חיילת, אני אוהבת את המדינה אני מאוד פטריוטית והחלטתי שבשביל זה, זה באמת דבר ששווה להתאמץ בשבילו אז אני חייבת להתחיל לרדת במשקל.

נשארה לי בדיוק שנה עד לגיל 18 שלי והחלטתי להתחיל לעשות דיאטה, התחלתי לרוץ וללכת כל יום בפארק במשך שעה שלמה, הפסקתי לאכול בחוץ אוכל לא בריא, אכלתי רק אוכל בריאותי, דיאטתי ודל שומן ממש הקפדתי על דיאטה נכונה ובריאה.

זה אומנם לא היה לי טעים בכלל אך עדיין, לא הייתה לי שום ברירה אלה לאכול את זה כי ככה הדיאטנית שלי אמרה (נפגשתי פעם בשבוע עם דיאטנית קלינית) והייתה לי מטרה ורציתי לעמוד בה.

ההורים והמשפחה שלי תמכובי במיוחד ועזרו לי גם כן לא להתפתות ולאכול מתוקים או מאכלים עם המון פחמימות, ואנימאוד אהבתי את ההרגשה הזאת שסוף סוף מאמינים בי. כבר בחצי השנה הראשונה ירדתי 15 קילו וזההספיק בשביל שאתגייס לצבא אבל הרגשתי שיש לי כוח ורצון להמשיך ורציתילהשקיע עוד ולבצע מהפך באמת! בחצי שנה האחרונה נתתי פוש יותר חזק והיה ליגם יותר קל.

כעבור חצי שנה, הגעתי למשקל של 64 והייתי מאוד מרוצה מעצמי, כמובן שגם צה"ל היה מרוצה ממני וגייס אותי!

הטיפ שלי: לשמור על תזונה נכונה, לעשות פעילות ספורטיבית ולחפש כל מידי דברים שנותנים לכם מוטיבציה ורצון להשקיע ולא לוותר גם כשקשה. הציעו לי להשתמש בכל מיני כדורי הרזיה גם טבעיים וגם תרופתיים אבל לא הסכמתי. אני לא חושבת שזה טוב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל

מאת: טלנדל"ן04/09/183249 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183223 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183252 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: טלנדל"ן10/06/182257 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

מאת: טלדיני משפחה03/06/182013 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: טלבית חכם22/04/181564 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלשיפוצים04/03/181178 צפיות
למה זקוק בית על מנת להציע את איכות החיים הגבוהה ביותר לדייריו? בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי בתים פרטיים מבינים שהתשובה לכך היא: מערכת בית חכם.

מאמרים נוספים בנושא צבא וביטחון

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221496 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: shlomy mutzafiצבא וביטחון22/07/211606 צפיות
המציאות של היום מצריכה מאתנו לקחת אחריות ולהגביר את הביטחון האישי שלנו ושל הסובבים אותנו. מידיי יום אנו שומעים ורואים במהדורות החדשות על עוד קטטה, עוד פריצה לבית עוד אלימות ועוד סיטואציות מאיימות שיכולות בקלות להגיע לסביבתנו הקרובה.

מאת: shlomy צבא וביטחון29/03/181465 צפיות
חוקרים פרטיים לא פועלים רק באזורים מקומיים, חקירות זה תחום שיכול להגיע למספר מדינות בעם מדובר על חקירות נכסים או אנשי ציבור וחשוב לדעת איזה משרד חקירות עשיו להביא עבורכם את התוצאות המשמעותיות

מאת: רוני הכהןצבא וביטחון15/03/171736 צפיות
עד כמה שונה הדיון בנושאים צבאיים ואחרים במסגרת המשפטית הצבאית? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152514 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152039 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: sharondan80צבא וביטחון17/02/152532 צפיות
אין אחד שלא מכיר את אנשי החליפות השחורות הצמודים לאיש חשוב עם המבט החתום בעיניים והמיקרופון באוזן. מדובר באנשים אשר תפקידם הוא אבטחת אישים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica