חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זה טבעו של ביטוח חיים – לדאוג ליום גשום

מאת: neri bennunביטוח חיים18/10/20111151 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביטוח חיים- -כדי להיות מוכנים לכל רגע נתון

בחיים קורים לפעמים דברים שאנחנו לא רוצים שיקרו. דברים רעים עלולים לקרות גם לאנשים טובים. זאת עובדת חיים שצריך להתמודד איתה. כאנשים בוגרים אנחנו מבינים שיש לנו אחריות לא מבוטלת הן כלפי עצמנו והן כלפי אחרים התלויים בנו. אנחנו עושים מאמצים גדולים כדי להבטיח שאנחנו עומדים באחריות הרובצת על כתפינו. אך מה נעשה אם וכאשר לא נוכל מסיבות שאינן תלויות עוד בנו לעמוד באחריות הזאת? פוליסת ביטוח חיים היא התשובה. פוליסת ביטוח חיים היא פוליסה המופעלת במקרה של פגיעה קשה עד כדי אובדן כושר השתכרות או גרוע מכך – במקרה של מות המבוטח. אין ספק כי בכל אחד מהמצבים האלה, הדבר האחרון שנחשוב עליו או נרצה לחשוב עליו הוא הכסף והתשלומים. אלא שלאחר זמן מה, אנחנו נצטרך לתת את הדעת לעניינים האלה. פוליסת ביטוח חיים תסיר מעלינו את הדאגה הזאת ותאפשר לנו לדאוג לקרובים לנו ולכל הפחות לתת להם זמן עד שיוכלו לעמוד על רגליהם.

למה כדאי לשים לב כשבוחרים פוליסת ביטוח חיים

בעת בחירת פוליסת ביטוח חיים כדאי לשים לב קודם כל לגובה הפיצוי וגם לתנאים בהם הפיצוי יינתן לכם או לקרוביכם. חלק מהפוליסות כוללות תנאים אשר מעכבים את תחילת מתן הפיצוי. כך למשל יש פוליסת ביטוח חיים אשר רק לאחר שלושה חודשים של אבדן כושר עבודה הביטוח יתחיל לפצות על כך. כמובן שחברות הביטוח אינן בוחרות את המספר הזה בקלות ראש. סטטיסטית, רוב האנשים שחוזרים לעבוד אחרי פגיעה שגרמה להם לאבדן יכולת עבודה – עושים את זה לפני תום שלושת החודשים הראשונים. למרבה המזל ישנן חברות ביטוח הוגנות המציעות פוליסת ביטוח חיים אשר תתחיל לפצות כבר במהלך החודש הראשון – ובחלק מהמקרים (בתשלום כמובן) גם החל מהשבוע הראשון.

עוד דבר שחשוב להבין הוא כי פוליסת ביטוח חיים איננה פיצויי השבה: הרי פוליסת ביטוח חיים לא תוכל לעולם להשיב לכם סכום שיאפשר לכם לחזור למצב בו הייתם לפני האירוע המפעיל. לכן, הפיצוי המגיע מביטוח החיים איננו ניתן לקיזוז גם אם יש גורם אחר שאחראי למצב שנוצר. יתרה מכך, אם רכשתם יותר מאשר פוליסת ביטוח חיים אחת – בידיעת כל החברות המבטחות – תהיו זכאים לפיצוי מכל פוליסת ביטוח חיים שרכשתם יחד – במצטבר, ללא קיזוז בין הסכומים המגיעים לכם. כמו כן, חשוב לדעת כי ניתן לבקש תקרת פיצוי גבוה יותר במסגרת פוליסת ביטוח חיים והדבר יהיה, כמובן, בתמורה לפרמיה גבוהה יותר.

פוליסת ביטוח חיים היא המפתח לשקט הנפשי, שגם כאשר קלו כל הקיצים, האנשים הקרובים לכם וגם אתם לא תישארו באוויר ללא יכולת להתפרנס ולהמשיך להתקיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת neri bennun

מאת: neri bennunבניית אתרים04/10/125716 צפיות
אחת השפות הנפוצות והשמישות ביותר כיום היא שפת html שפירושה הוא Hyper Text Markup Language, כלומר השפה שבה נכתבים דפי האינטרנט ברובם. לימוד html מאפשר לכם ללמוד לכתוב בשפה שניתן לכתוב בה כמעט בכל כלי או פלטפורמה טקסטואלית ואפילו בכלים גרפיים.

מאת: neri bennunלימודי תעודה ומקצוע04/10/126004 צפיות
BI הם ראשי תיבות של "בינה עסקית", או באנגלית - Business Intelligence. מה פירוש הדבר? מה עומד מאחורי השם המפוצץ הזה?

מאת: neri bennunסרטן04/10/122776 צפיות
אחד מסוגי הסרטן השכיחים ביותר כיום בעולם כולו הוא סרטן הערמונית. למרות שכיחותו, הגורמים אליו אינם ברורים.

מאת: neri bennunמיניות ובריאות מינית04/10/121272 צפיות
האיידס היא מחלה חדשה יחסית והיא התגלתה בשנות השמונים של המאה העשרים. . כיום ידוע כי המחלה איננה מחלת מין כלל, אלא שהיא עוברת באמצעות הדם

מאת: neri bennunרפואה משלימה03/10/122756 צפיות
הרפואה המשלימה תופסת תאוצה בשנים האחרונות וגם מוסדות רפואיים מערביים פתחו שעריהם לשיטות רפואה משלימה. ההתרחקות משימוש באמצעים טבעיים כמקור לשיפור הבריאות הביא את הרפואה המודרנית לשימוש בכימיקאלים הנמצאים בבסיס התרופות המערביות המודרניות.

מאת: neri bennunסרטן03/10/122806 צפיות
סרטן מאופיין כמחלה שבא התאים בגוף אינם מתחלקים באופן שווה ובאופן שאינו נשלט. אסופת התאים יוצרת גידול ממאיר באותו המקום או שהם מתקדמים למקומות שונים בגוף. לתופעה זו קוראים גם גרורות של הסרטן.

מאת: neri bennunשוק ההון01/07/121249 צפיות
כל אדם אשר עיניו בראשו יודע כי יגיע לגיל בו לא יוכל להמשיך לעבוד. אך על מנת שיוכל להזדקן בכבוד מתעורר הצורך בניהול מקצועי של כספים על מנת שיהיה ניתן להמשיך ולחיות בצורה מכובדת גם לאחר גיל הפנסיה.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח חיים

מאת: נינה כהןביטוח חיים18/05/152310 צפיות
סקר סיכונים ביטוח זהו תפקיד של כל שמאי נזקים עבור חברות הביטוח. חברות אלו מעוניינות לקבל סקר סיכונים של לקוחותיהם כדי לבצע ביטוח רכוש עבורם.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח חיים30/03/151970 צפיות
נראה לכם שאתם משלמים הרבה על ביטוחי החיים? רוצים לדעת כמה כמה עולה ביטוח חיים בחברה אחרת?

מאת: שלום כהןביטוח חיים24/03/148013 צפיות
כבר מרגע שגילית שאת בהיריון ומצפה לילד בקרוב, כבר מנשימה ראשונה, התאהבתם וידעתם שתעשו הכל על מנת שיהיה לילד שלכם הכי טוב, הכי בטוח והכי בריא.

מאת: שלום כהןביטוח חיים24/03/147947 צפיות
היום יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות המכרעת והכה אקוטית שברכישת ביטוח חיים. פעם מרבית האנשים לא היו חושבים לטווח רחוק, ויתרה מזאת הם היו מעדיפים לטמון את ראשם בחול ולא לחשוב על מצבים לא נעימים שעלולים לקרות, כגון: מחלה קשה, אובדן כושר עבודה, מוות וכד'. עם השנים חל שיפור הדרגתי במודעות של אנשים לכל נושא הסיכונים, ביטוחים והבטחת השקט הנפשי באמצעותם.

מאת: שלום כהןביטוח חיים12/12/138189 צפיות
ביטוח חיים הינו מוצר ההולך וצובר תאוצה ולא בכדי.

מאת: דוד כהןביטוח חיים02/11/138152 צפיות
אנו רוכשים מגוון רחב של ביטוחים במהלך חיינו, אם מדובר בביטוח לרכב או ביטוח לדירה. למרות זאת, אם יש ביטוח שהוא מהביטוחים החשובים ביותר שעלינו לרכוש הוא ביטוח חיים.

מאת: גיל שושיביטוח חיים22/10/131654 צפיות
ביטוח חיים הינו גם מוצר חיסכון ארוך טווח, אחד כזה שישמש אתכם בגיל השלישי. הוא עשוי להוות עבורכם מוצר הפנסיה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica