חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ה-Vod מחזק את מעמדו של ערוץ הילדים בקרב כל המשפחה

מאת: Tal Zolbergתרבות ובידור15/11/20111691 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות משפיעים שירותים מסוג Vod לא רק על הצפייה בטלוויזיה, אלא גם על שאר הפעילויות המרכיבות את שגרתם של הילדים ובני הנוער. במילים אחרות, כיום הורים רבים יודעים כי ללא גישה אל תכני Vod קשה לעמוד בקצב התכניות והסרטים המגיעים מרחבי העולם, ולכן דואגים לחשוף את ילדיהם מגיל צעיר לתכנים מפוקחים ומבוקרים. אחת הסיבות המרכזיות להצלחתו של Vod ערוץ הילדים הוא האופן בו מתייחסים אליו ההורים, ולא רק הילדים הצופים בעצמם.

הפקות מקומיות ויבוא תכנים ברמה גבוהה

Vod ערוץ הילדים הוא כיום אפיק התכנים היחידי הנמצא תחת פיקוח מלא. בניגוד לתכני ילדים ברשת האינטרנט, ברשתות חבריות ובאתרי שיתוף קבצים, ערוץ הילדים מציע ב-VOD רק תכניות וסרטים אשר מיועדים לסוג כזה של קהל יעד. מלבד העובדה כי בתכני Vod ערוץ הילדים יכולים לצפות בני נוער יחד עם אחיהם, או משפחות של הורים וילדים גם יחד, הסדרות המגיעות אליו מרחבי העולם הם ברמה הגבוהה ביותר. איכות השידורים של Vod ערוץ הילדים אינה נמדדת רק בטכנולוגיית HD, אלא בעיקר ברמת ההפקה העצמאית והתכנים המיובאים. סדרות מושקעות כמו "דאוס", "ראש גדול" ואחרות מעידות כי גם בתחום הילדים יש צורך בהפקה מהוקצעת על מנת לספק תוכן איכותי. למעשה, Vod ערוץ הילדים מוכיח מעל לכל ספק כי כבר בגיל צעיר יודעים הצופים מה הם רוצים לראות. הקטגוריות השונות אליהן מחולק עולם הילדים ב-VOD כולל לא רק סרטים קלאסיים של דיסני, אלא גם סדרות לילדים כמו "דרדסים" ו-"פינוקיו" וסדרות לתינוקות כמו "הלו קיטי" ו"רחוב סומסום".

ערוץ ישיר לחינוך טוב יותר

האופן בו ה-Vod משפיע על כל בית בישראל בא לידי ביטוי בעיקר בתקופות חופש וחגים, אך ניתן לשים לב אליו גם במהלך שגרת היום יום. Vod מאפשר להורים להגדיר בצורה מדויקת את שעות הצפייה של ילדיהם, משום שהם אינם תלויים בלוח שידורים. תירוצים הנוגעים לדחיית מטלות חשובות, כמו הכנת שיעורי בית או סידור החדר, עקב שידור התכנית האהובה מתבטלים, היות וב-Vod אותה תכנית תהיה זמינה כל הזמן. במקביל לכך, ההורים עצמם נהנים מצפייה משותפת בתכני Vod ערוץ הילדים. הגיוון והורסטיליות, בשילוב עם מגישים רהוטים ברמה גבוהה, מאפשרים לכל המשפחה לצפות בטלוויזיה. זמן האיכות שמספק ה-Vod אינו מסתיים בערוץ הילדים, וממשיך גם לעולם הסרטים, הדרמות והקומדיה. Vod הוא המקום היחיד בו ניתן למצוא תכניות האהובות על מבוגרים ועל ילדים כאחד, בעיקר בזכות תשומת הלב המוענקת לכל סדרה וסרט המופיעים בו. כבר שנים ארוכות שערוץ הילדים הוא שם נרדף לתכנים ראויים, וסביר להניח שבעתיד הוא יחזק את מעמדו וירכוש קהל מעריצים נוסף אשר צמא לתכניות מאתגרות, מרתקות וחינוכיות.

 



תגיות המאמר: ערוץ הילדים, VOD


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Tal Zolberg

מאת: Tal Zolbergשוק ההון09/10/121125 צפיות
כל מי שמתעניין בתחום ההשקעות בשוק ההון בדגש על המשק הישראלי, כבר מכיר אותה. מדובר על שותפות מוגבלת לפעילות שעיקרה חיפושי נפט וגז טבעי בדגש על הפקתם בישראל. השותף הכללי בשופתות הוא רציו חיפושי נפט בע"מ והשותף המוגבל הוא רציו נאמנויות בע"מ. השותפות המוגבלת נחתמה לפני קרוב לשני עשורים, בשנת 1993 בסוף ינואר. יחידות ההשתתפות של השותפות רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

מאת: Tal Zolbergטלוויזיה01/05/121242 צפיות
אין זה סוד כי בעבר חברות הכבלים היו מתנהלות בצורה מסורבלת מעט, ונראה היה שאומנם היו להן כוונות מאוד טובות, אך היה מרחק לא קטן בין כוונות ובין מעשים.

מאת: Tal Zolbergשוק ההון27/03/121218 צפיות
בחירת בית השקעות לניהול תיק ההשקעות שלנו אינה פשוטה, במיוחד אם איננו בקיאים בהשקעות הון, ובאפיקי ההשקעה השונים. כדי להחליט את ההחלטה הנכונה ביותר עבורנו, חשוב לאמוד את יכולות בית ההשקעות מאספקטים שונים, שיקלו עלינו בשקלול כל הנתונים על בית ההשקעות ועל הבחירות הנכונות.

מאת: Tal Zolbergמתכוני מתוקים22/03/129647 צפיות
כל חובבי השוקולד פוקחים עיניים ומזילים ריר למראה טראפלס עגלגל. הטראפלס הם כדורי שוקולד איכותיים, טעימים מאוד במיוחד למי שאוהב שוקולד מריר. אבל מה ההבדל בין הטראפלס לכדורי השוקולד שכולנו מכירים עוד מילדות? איך מכינים טראפלס? האם אפשר להכין טראפלס לילדים?

מאת: Tal Zolbergשוק ההון23/02/121344 צפיות
חברת בזק, חברת התקשורת המובילה בישראל, הנה חברה שהחזיקה במשך שנים רבות במונופול על תחום הטלפוניה הנייחת בישראל. חברת בזק הייתה נותנת השירותים המרכזית בארץ אשר גזרה את נתח השוק המשמעותי ביותר בתחומה. בתחילת שנות השמונים היא הוקמה כחברה ממשלתית ומתוקף היותה כזו, היא גדלה בצורה מהירה מאוד ופרסה זרועות של שירותי טלפוניה ואינטרנט בכל הארץ.

מאת: Tal Zolbergמתכונים ואוכל - כללי22/02/121507 צפיות
לאחרונה ישנה חשיפה מוגברת של מתכונים לבישול ואפיה באמצעי התקשורת, לרבות תוכניות טלוויזיה ואתרי אינטרנט שונים. בעבר היינו רוכשים ספרי מתכונים בנושאים שונים כגון: בישול, אפייה, עוגות, בשר, פשטידות וכו'. כיום, מידע זה זמין לכל המעוניין ברשת האינטרנט ושפים רבים חושפים את המתכונים שלהם לציבור הנרחב בחינם.

מאת: Tal Zolbergיופי וטיפוח - כללי21/02/121023 צפיות
עבור כל אישה בעולם, טיפוח אישי הוא חלק משגרת היומיום. טיפוח אישי הוא כמו סעיף חובה בחייה של האישה, ועל כך היא מוציאה כסף רב ומשקיעה מאמצים רבים, הן בבחירת מוצרי הטיפוח הנכונים לה, הסתגלות לשגרת הטיפוח המתאימה עבורה ושדרוג המראה שלה, כמעט בכל יום מחדש. כאמור, נשים רבות מוציאות כסף רב על מוצרי טיפוח, אך לעיתים סוד הטיפוח הוא בדברים הקטנים, בפעולות היום – יומיות שכל אישה עושה, ואם היא תעשה אותם נכון, היא תצליח לשמור על הטיפוח האישי שלה לאורך כל חייה.

מאמרים נוספים בנושא תרבות ובידור

מאת: הדסהתרבות ובידור06/11/174391 צפיות
בתקופה האחרונה נפוץ להעביר כנסים ואירועים במרכזי כנסים אשר מפוזרים בכל רחבי הארץ. חשוב לציין שלא מספיק לבחור מרכז ואולם כנסים איכותי, אלה יש לקחת בחשבון את אופן בו תעצבו את האולם ובכך תגרמו לכנס לעבור בצורה מקצועית וטובה. במאמר זה ננסה לפרט על אופן בו ניתן לעצב את האולם ובכך להעביר כנס בהצלחה.

מאת: חיים נויתרבות ובידור18/10/174740 צפיות
מוטקה גנב הוא בחור דלפון וגנב המתחבר לפרחחים ומלווה עצמו בעדת כלבים. הוא מחליט להימלט כדי למצוא לעצמו זהות חדשה וחיים אחרים. הוא מוצא מקלט בקרקס נודד המציע גם בחורות מפוקפקות. הוא מתאהב שם בלוליינית שמשועבדת למתאבק נודע קנאריק, המנצל אותה ומכה אותה. מוטקה מחליט לחסל את קאנריק ובסיוע חברתו, הוא מבצע מזימתו וגונב את מסמכיו של המתאבק וכך הוא יוצא להמשך דרכו עם זהות חדשה.

מאת: ירון כהןתרבות ובידור01/06/175580 צפיות
לכותבים הרבים שניסו לספר את הסיפור האישי שלהם בשנים עברו לא היו ברירות רבות. מעטות היו ההוצאות שהסכימו להשקיע וגם השיקולים שלהן לא היו ברורים לגמרי גם כאשר הסיפורים היו מעניינים וטובים. היום, כבר אין צורך לחכות ולרוץ אחר אף הוצאה שתזהה את הפוטנציאל שלך בהוצאת קונטנטו דה סמריק וההוצאה הבת שלה, קונטנטו נאו, מזהים את הפוטנציאל של הסיפור לשכם ולוקחים אותו צעד אחד קדמיה

מאת: סיטארה אטמותרבות ובידור23/01/162646 צפיות
פסטיבל צלילים מרפאים חוזר זו הפעם השמינית והפעם בקונספט חדש. Healing Music Experience : המעבדה. שילוב בין הופעות חיות ומידע מדעי על מוסיקה. 3 ימים בהם נחקור 3 תדרי מוסיקה שונים דרך הופעות חיות, הרצאות וסדנאות. נשמע, נראה, נפיק ונחוש צלילים. סוף שבוע עטוף בנוף מדברי העוסק כולו במוסיקה, ולא דרך הקשבה בלבד. נעז ונשאל מהי מוסיקה? ממה היא עשויה? מדובר בפסטיבל החוקר את רבדם השונים של הצלילים, דרך התנסויות שונות.

מאת: אשרם במדברתרבות ובידור07/11/153627 צפיות
הSacred Journey - העשירי יוצא לדרך! מזמינים אתכם לחוות את הקסם של הג`רני, את המסע העמוק, הסוחף והמדהים, שאנחנו הולכים לעבור יחד, במרחב המופלא והמפנק של האשרם.

מאת: הילה קומםתרבות ובידור16/06/152896 צפיות
בחודש יולי יגיע לראשונה לישראל הפרויקט הבינלאומי מצליח "הטנורים של המאה ה- 21 ". הפרויקט מפגיש את הסולנים המובילים של בתי האופרה הגדולים של מוסקבה- הבולשוי, בית האופרה סטניסלבסקי ונמירוביץ- דנצ'נקו והאופרה החדשה.

מאת: גבעת ושינגטוןתרבות ובידור01/12/143105 צפיות
מחר, יום שלישי, י' בכסלו (2.12) עורכת "אמונה" בקמפוס קריית החינוך גבעת ושינגטון את הפסטיבל ה-3 לאמנויות הבמה, ובו תינתן שוב ההזדמנות ללהקות המחול הדתיות להביא לידי ביטוי את השילוב בין קודש ל(מ)חול, ואת החיבור שבין התנועה והאמנות לבין עבודת הבורא והאמונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica