חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אף פעם אין יותר מדי משוקולד

מאת: Tal Zolbergמתכוני מתוקים16/11/20111480 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כדורי שוקולד מלווים אותנו מילדות, ומוכיחים בכל פעם מחדש עד כמה ההנאות הקטנות של החיים יכולות להיות פשוטות ומספקות. הסוד של כדורי שוקולד, ולמעשה של עוגות שוקולד מכל הסוגים, הוא בחירה במצרכים הנכונים. במילים אחרות, גם המתכון המושלם של סבתא או אמא אינו יכול לצאת אל הפועל במידה ולא נמצא את המרכיבים הראויים לעוגה שלנו.

גם הילדים נהנים להכין כדורי שוקולד

ישנן שיטות רבות להכין כדורי שוקולד, וכל אחד מאיתנו יכול למצוא מתכון אידיאלי אחר. אך היתרון הגדול של הכנת כדורי שוקולד לעומת מאפים אחרים הוא לא רק הגיוון. כדורי שוקולד פשוטים מאוד להכנה, ומאפשרים גם מעורבות של ילדים. למעשה, גלגול השוקולד וההתעסקות עם חומרים כמו ביסקוויטים, חמאה, מרגרינה, שבבי קוקוס וכדומה הם חלומם של ילדים בכל הגילאים. זו הסיבה לפופולאריות הגדולה לה זוכים כדורי שוקולד בכל העולם, ולא רק בישראל. כדורי שוקולד יכולים להיות מוגשים כקינוח, או כממתק קטן בין הארוחות. ניתן גם להכין כדורים עם שוקולד מריר, וכך להפחית את כמות הסוכר. אם רוצים להעסיק את הילדים במהלך ההכנה, אפשר לתת להם לרסק את הביסקוויטים. בשלב האחרון אפשר גם להפקיד בידיהם את מלאכת יצירת הכדורים. הלכלוך במטבח יעלה חיוך על פניהם, ואתם תרוויחו זמן איכות משותף וחוויה בלתי נשכחת.

אתם קובעים איך ייראו הכדורים

אך הכנת כדורי שוקולד מוצלחים אינה מסתיימת בבחירת השפים, או במקרה של ילדים הסו-שפים, אלא דווקא בבחירת המצרכים. עבור עוגות שוקולד יש לבחור רק במצרכים הטובים ביותר, ולא להתפשר על אף אחד מהם. רוב המתכונים עבור כדורי שוקולד כוללים מספר מצרכים בסיסיים: חבילת ביסקוויטים, חבילות שוקולד או שוקולד מריר, שמנת עמידה, אבקת סוכר, כוס חלב וקוקוס על פי הטעם והצורך. בניגוד למה שנהוג לחשוב, כל מצרך אפשר להשיג במחירים ובאיכות שונים. יחד עם זאת, כדאי לבחור מלכתחילה במוצר איכותי, מוכר ובעל יכולת עמידות גבוהה. חשוב לזכור כי שמירה על סטנדרטים גבוהים בנושא המצרכים תביא בהכרח לתוצאות טובות יותר גם באפייה, ולהנאה מוגברת מכדורי השוקולד או ממתכונים אחרים. בכל מקרה, במידה וכמות המצרכים גדולה יותר מהדרוש ניתן לשמור בצד חלק מהביסקוויטים למשל, ולהשתמש בהם למאפים אחרים. אם רוצים, ניתן לגוון את כדורי השוקולד בעזרת המסת שוקולד לבן וקישוט הכדורים. זכרו כי באופן כללי כדורי השוקולד יכולים להגיע בכל הגדלים והצורות, ורק יכולת הדמיון שלכם תכריע בשאלה איך הם ייראו. אפשר אפילו להכין קוביות שוקולד, או לגוון עם תוספות כמו סוכריות צבעוניות ואגוזים. אם אתם בעלי משפחה, סביר להניח שהילדים כבר יודעים היטב איך הם רוצים את כדורי השוקולד שלהם. מהרו למטבח, אספו את המצרכים המתאימים ותתחילו ליהנות מחוויה מתוקה.

 



תגיות המאמר: שוקולד, כדורי שוקולד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Tal Zolberg

מאת: Tal Zolbergשוק ההון09/10/121124 צפיות
כל מי שמתעניין בתחום ההשקעות בשוק ההון בדגש על המשק הישראלי, כבר מכיר אותה. מדובר על שותפות מוגבלת לפעילות שעיקרה חיפושי נפט וגז טבעי בדגש על הפקתם בישראל. השותף הכללי בשופתות הוא רציו חיפושי נפט בע"מ והשותף המוגבל הוא רציו נאמנויות בע"מ. השותפות המוגבלת נחתמה לפני קרוב לשני עשורים, בשנת 1993 בסוף ינואר. יחידות ההשתתפות של השותפות רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

מאת: Tal Zolbergטלוויזיה01/05/121239 צפיות
אין זה סוד כי בעבר חברות הכבלים היו מתנהלות בצורה מסורבלת מעט, ונראה היה שאומנם היו להן כוונות מאוד טובות, אך היה מרחק לא קטן בין כוונות ובין מעשים.

מאת: Tal Zolbergשוק ההון27/03/121217 צפיות
בחירת בית השקעות לניהול תיק ההשקעות שלנו אינה פשוטה, במיוחד אם איננו בקיאים בהשקעות הון, ובאפיקי ההשקעה השונים. כדי להחליט את ההחלטה הנכונה ביותר עבורנו, חשוב לאמוד את יכולות בית ההשקעות מאספקטים שונים, שיקלו עלינו בשקלול כל הנתונים על בית ההשקעות ועל הבחירות הנכונות.

מאת: Tal Zolbergמתכוני מתוקים22/03/129645 צפיות
כל חובבי השוקולד פוקחים עיניים ומזילים ריר למראה טראפלס עגלגל. הטראפלס הם כדורי שוקולד איכותיים, טעימים מאוד במיוחד למי שאוהב שוקולד מריר. אבל מה ההבדל בין הטראפלס לכדורי השוקולד שכולנו מכירים עוד מילדות? איך מכינים טראפלס? האם אפשר להכין טראפלס לילדים?

מאת: Tal Zolbergשוק ההון23/02/121340 צפיות
חברת בזק, חברת התקשורת המובילה בישראל, הנה חברה שהחזיקה במשך שנים רבות במונופול על תחום הטלפוניה הנייחת בישראל. חברת בזק הייתה נותנת השירותים המרכזית בארץ אשר גזרה את נתח השוק המשמעותי ביותר בתחומה. בתחילת שנות השמונים היא הוקמה כחברה ממשלתית ומתוקף היותה כזו, היא גדלה בצורה מהירה מאוד ופרסה זרועות של שירותי טלפוניה ואינטרנט בכל הארץ.

מאת: Tal Zolbergמתכונים ואוכל - כללי22/02/121504 צפיות
לאחרונה ישנה חשיפה מוגברת של מתכונים לבישול ואפיה באמצעי התקשורת, לרבות תוכניות טלוויזיה ואתרי אינטרנט שונים. בעבר היינו רוכשים ספרי מתכונים בנושאים שונים כגון: בישול, אפייה, עוגות, בשר, פשטידות וכו'. כיום, מידע זה זמין לכל המעוניין ברשת האינטרנט ושפים רבים חושפים את המתכונים שלהם לציבור הנרחב בחינם.

מאת: Tal Zolbergיופי וטיפוח - כללי21/02/121021 צפיות
עבור כל אישה בעולם, טיפוח אישי הוא חלק משגרת היומיום. טיפוח אישי הוא כמו סעיף חובה בחייה של האישה, ועל כך היא מוציאה כסף רב ומשקיעה מאמצים רבים, הן בבחירת מוצרי הטיפוח הנכונים לה, הסתגלות לשגרת הטיפוח המתאימה עבורה ושדרוג המראה שלה, כמעט בכל יום מחדש. כאמור, נשים רבות מוציאות כסף רב על מוצרי טיפוח, אך לעיתים סוד הטיפוח הוא בדברים הקטנים, בפעולות היום – יומיות שכל אישה עושה, ואם היא תעשה אותם נכון, היא תצליח לשמור על הטיפוח האישי שלה לאורך כל חייה.

מאמרים נוספים בנושא מתכוני מתוקים

מאת: ליאורמתכוני מתוקים04/02/183270 צפיות
כדאי לדעת כי המנהג היהודי לאכול אוזני המן בפורים החל לפני זמן רב, באידיש קראו לעוגיות הממולאות פרג בשם מאן טאש, כלומר כיסוני פרג, ומכאן השתרש הביטוי אוזני המן. המאכל הפופולרי נועד לסמל את נס חג פורים, עם זאת ישנם חוקרים הטוענים כי המנהג השתרש בגלל מסורת פגאנית עתיקת יומין, ואת המאכל המזכיר אוזן אדם הכינו כמנחה לאלת הפריון והתשוקה.

מאת: רובי אוזןמתכוני מתוקים21/10/152381 צפיות
שוקולד הוא חומר גלם עם קסם הייחודי רק לו, איתו כייף ונעים לעבוד. מן מרקם כזה שלא ניתן להחליפו במשהו אחר. טעם של שוקולד. סדנאות שוקולד מועברות במרכז ובאזורים שונים בארץ מהן ניתן ללמוד, על תהליך הכנת השוקולד ולשלבן עם אינספור אפשרויות. משוקולד אפשר להכין כל כך הרבה דברים. אחד הדברים היותר מיוחדים שאפשר לעשות בתור זוג הוא סדנת שוקולד זוגית.

מאת: ענת אמרמתכוני מתוקים21/09/151842 צפיות
אז כדי לא לעבוד קשה מדי, ריכזנו כמה רעיונות חמודים, זולים ואסתטיים בשביל לשדרג את המסיבה שלכם בלי יותר מדי עבודה. מוכנים?

מאת: בני דואנימתכוני מתוקים12/10/143642 צפיות
במיוחד בעיצומה של תקופת החגים, ישנו דבר בולט במיוחד שמופיע כמעט בכל בית בישראל. נכון, הוא מופיע במטבח לאו דווקא בגלל שרוכשים אותו אלא יותר בגלל שקיבלתם אותו במתנה, אך הוא כאן, הוא נפוץ והוא טעים.

מאת: shmolikמתכוני מתוקים26/03/132234 צפיות
מתכון לסופלה שוקולד , טעים במיוחד , מומלץ וקל מאוד להכנה ...

מאת: ורד טויןמתכוני מתוקים25/10/128618 צפיות
איך תכינו עודות בצק סוכר מושלמות ולא תטעו בדרך? מה חשוב לקחת בחשבון לפני ובעת ההכנה? על כך, במאמר הבא

מאת: ורד טויןמתכוני מתוקים21/10/128504 צפיות
איך תכינו עוגות בצק סוכר טעימות במיוחד ותשדרגו את האירוע לצבעוני ומקורי יותר? כל הפרטים על עוגות בצק סוכר פלוס כמה טיפים מעולים. אל תתתיחלו בהכנה לפני שתקרו את הכתבה הבאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica