חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בייבי ג'וגר – ממש לא ביוקר

מאת: simply smartהריון ולידה16/11/20111009 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עגלת בייבי ג'וגר מתאימה לקצב החיים שלכם – מהיר, דינאמי, תזזיתי. בייבי ג'וגר היא עגלת תינוקות המתאימה להליכה מהירה ואף לריצה הודות למפרט טכני משוכלל. בייבי ג'וגר בעלת שלושה גלגלים קשיחים, מתאימה למכשולים קלים. יש לה גגון גדול וחלונות שנתפסים באמצעות מגנט. המושב והמשענת (לרבות המשענת המתרוממת לרגליים) נוחים מאוד.
בייבי ג'וגר מיוצרת על פי תקני תקן ואיכות מחמירים ביותר, המתחייבים, בין השאר, מייעודו של המוצר – לתינוקות חסרי ישע, אשר שלומם וביטחונם תלויים, בעת ישיבתם בעגלה, באיכותה ובבטיחותה. כשאתם רוכשים עגלת בייבי ג'וגר אתם מקבלים תעודת אחריות של היצרן ושל היבואן.


מסלולים נבחרים לרכישת בייבי ג'וגר :
חנות למוצרי תינוקות, מאפשרת לכם מסלולי רכישה חלופיים של בייבי ג'וגר – קנייה, ליסינג תפעולי והשכרה. אתם יכולים לבחור את המסלול המועדף עליכם, כאשר מוצעת לכם אפשרות לחלק את התשלום לתקופות שונות, על-פי השימוש שלכם בפועל. הליסינג התפעולי, לדוגמה, מאפשר לכם ליהנות מהשימוש בעגלה באמצעות תשלום חודשי קבוע בעבורה עם אופציה לרכישה בתום תקופת ההשכרה במחיר מופחת.
בחנויות המתאימות, תוכלו לרכוש דגם נוסף של עגלת בייבי ג'וגר - סיטי מיני, שמשקלה שבעה קילוגרם וחצי בלבד. העגלה מצוידת במנגנון קיפול ייחודי ביד אחת בלבד, באפשרות לחבר לה עריסת אמבטיה, פתחי אוורור רבים מלפנים ומאחור, העדר צורך באביזרי הצללה וגלגל קדמי המסוגל להסתובב 360 מעלות ובכך מעניק תמרון קל ונוח ועוד.


בייבי ג'וגר - התינוק שלכם, העגלה שלנו:
לתינוק שלכם מגיע בייבי ג'וגר איכותי. השבועות והחודשים הראשונים שלכם כהורים לתינוק יהפכו לנוחים וקלים יותר באמצעות העגלה. כבר ביציאה הראשונה שלו מהבית לטיול, עשוי התינוק שלכם ליהנות מישיבה נוחה וממושכת על מושב עגלת בייבי ג'וגר .
כאשר אתם רוכשים עגלה לתינוק בחנויות אמינות ובעלות נסיון יש לכם לא רק כתובת ולא רק "אבא ואימא". יש לכם אוזן קשבת ויועצים שייעצו לכם לבחור את המוצר המתאים לכם. החנות היא גם תחנת מידע חשובה, גם מקום מפגש של מי שמצויים, כמוכם, בשלב של לבטים והתחבטויות. כמוהם, גם אתם ודאי רוצים לרכוש את העגלה הטובה ביותר. בייבי ג'וגר לבייבי שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

simply smart

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת simply smart

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216112 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212846 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: simply smartפילאטיס31/01/215197 צפיות
בין אם את/ה חדש/ה בפילאטיס ובין אם אתה מקצוען מנוסה, תוכלו לעקוב אחריו ולבצע שינויים או תפקידים מתקדמים יותר. השלימו אימון פילאטיס מזרון לתוצאות מיטביות לגוף.

מאת: simply smartשיער17/03/131198 צפיות
מחפשת מסיכה לשיער? מחפשים מוצרים שונים לטיפוח השיער? רוצים לרכוש את כל המוצרים החדישים ביותר למספרה אותה אתם מפעילים? הגיע הזמן לדעת הכול על חנות מוצרי שיער , חנות המאפשרת לכם ליהנות מהיצע גדול יותר של מוצרים במקום אחד.

מאת: simply smartהפרעות קשב וריכוז06/03/131604 צפיות
אחת התופעות אשר החשד לקיומן מניע הורים, מחנכים ויועצים לשלוח ילדים לאבחון הינה הפרעת קשב וריכוז – ADHD. חשש או חשד לקיומה מתעורר כבר בגיל מוקדם כאשר ילדים מתקשים לעמוד בדרישות שמציבה בפניהם המסגרת שבה הם נמצאים או הישנות דפוס התנהגותי המעיד על פיזור דעת. מבחן מוקסו (MOXO) מאפשר לאבחן את התופעה ולזהותה בדיוק של 90%.

מאת: simply smartרכב04/03/131094 צפיות
אם אתם מתגוררים במרכז או מגיעים אליו מדי יום או לעתים תכופות, אתם ודאי עשויים להזדקק לשירותיו של מוסך בתל אביב. ההיצע רב והבחירה קשה, אבל כאשר קובעים פרמטרים ברורים המשמשים אמות מידה לכדאיות הבחירה במוסך הרצוי, מגיעים אל מוסך שהוא מרכז שירות וטיפולים לכל סוגי הרכב אבל בעיקר מוסך מורשה של יבואנית המכוניות סיאט, אאודי ופולקסווגן.

מאת: simply smartאדריכלות14/02/131118 צפיות
אדריכלים עובדים תחת מכבש לחצים ואילוצים, כאשר מעליהם רף ציפיות גבוה. הם נדרשים לתכנן ולעצב בית חלומות שניתן יהיה לממשם בתוכו. במובן מסוים אדריכלות בתים פרטיים היא יצירת יש מאין. נלקחים בה בחשבון שיקולים מתחומים רבים ומגוונים. מדובר באתגר מקצועי מרתק.

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214408 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201467 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192030 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182405 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181620 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181575 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172293 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica