חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מרחיבים את שדה האפשרויות?

שנם שני שדות של קיום. שני שדות של הלך רוח בו אנו שרויים.שדה של קיום בו כל האפשרויות נסללות לפניך, שדה בו מצב התודעה שלך צלול אתה מזהה את עצמך כחלק מן המכלול- בשדה זה התפקוד שלך מדוייק. הנך יודע לאן אתה רוצה ללכת ומדוע אתה הולך לשם. האפשרויות שהיו סגורות במצבים אחרים נחשפות. יש לך אמונה מלאה בדרכך על אף שנסיון העבר והמציאות כפי שאתה מכיר אותה מעלה בך ספקות. אך אין זה זמן לספקות זהו מצב תודעה אחר. מצב חופשי ומלא בטחון. אתה רואה את כל השלבים בדרך למטרה שלך ואתה מבחין כיצד המטרות משתלבות עם מטרות עמוקות יותר בחיים הפנימיים שלך. כיצד הן מצטלבות עם רצונות כמוסים וכיצד אתה מגשים את הסיבה מדוע הגעת לכאן. זהו השדה שבו אתה יודע כי החזון יהפוך למציאות. אתה מצוי במציאות והדרך מגובשת כגביש קריסטל בהיר. זהו שדה אובייקטיבי יותר שהשאיפה של כולנו להגיע

אליו.אתה שלם עם ההחלטות שאתה מקבל ויש לך אמונה שלמה ביכולת שלך להוציא אותם אל הפועל.אך מאידך קיים שדה נוסף. השדה הסובייקטיבי, שדה המציאות כפי שאתה מכיר אותה מהמבט הצר של החיים שלך. השדה שבו נצבר כל נסיון העבר ומשליך על תוצאות העתיד. שדה הצלקות שלך, השדה אשר זרוע מוקשים של ספקות, שדה שבו אתה מנסה להגשים את ההחלטות שקיבלת מהשדה האובייקטיבי אך לפתע הם נצבעים באפורריות של הקיום, במהלכים פשוטים, טכנים וללא שאר רוח. השדה בו הרוח יוצאת מן המפרשים ומאבדת את הקיום ואת הזיכרון של שדה האפשרויות הבלתי מוגבלות שבו שהית לפעמים לרגעים קלים.תקופות חייים שלמות אתה יכול להיות בשדה המציאות כפי שאתה מכיר אותה , להיות לכוד שם וככל שהזמן עובר אתה משוכנע שזוהי המציאות היחידה הקיימת. אכן זוהי המציאות היחידה הקיימת עבורך, בדרך שאתה מכיר אותה.מה עושים?יש לנסות להחזיק את החיים כמה שיותר זמן בתוך שדה האפשרויות, אגב , במקומות רבים הוא נקרא השדה הקוואנטי, השדה שבו כל האפשרויות מתקיימות במקביל, בעת ובעונה אחת. ולנו יש יכולת לבחור במסלול אחד של אפשרויות ולהפוך אותו באמצעות המודעות שלנו אליו למציאותי. (במכניקת הקוואנטים המתבוננן , המודע,יוצר את המציאות שלו) אין מניעה שתשאר זמן רב יותר בשדה האפשרויות. זהו מצב אפשרי לאנשים שמאמינים במדעאך הבעיה המרכזית היא כאשר שדה האפשרויות מתנגש במציאות היומיומית כפי שאתה מכיר אותה, במציאות השגרתית שלכל פעולה תוצאה ידועה מראש . המציאות בה אנו לא מודעים לעצמנו ומתנהלים בה באופן אוטומטי כפי שמסגרת החיים שלנו ניתבה אותנו, בה אנו מיואשים מיכולתנו לפרוץ. המציאות הנשלטת עליידי צרורות של מחשבות ורגשות המניעות אותנו כעלה נידף ברוח. כל פעולה בדרך להגשים להגשים חלומות שרקמנו בשדה האפשרויות, תוצאתה כבר ידועה מראש ומכילה בתוכה תכנות צפוי לרבות מחשבות רגשות ותוצאה בלתי נמנעת.לכן הדרך היא להתחיל בפעולות פשוטות וידועות מהמציאות הרגילה שלך, בעודך שרוי בתוך שדה האפשרויות (ויהיו רגעים שתקלע לשם במקרה) הסיבה היא פשוטה- התוצאות יהיו שונות, איכות העשייה תהיה שונה , והחוויה כלפי העשייה תשתנה. אמנם לפרק זמן קצר שיתארך עם הזמן. המודעות שלך תקלוט דפוס חדש של פעילות טכנית השייכת למציאות הישנה ומתבצעת בתוך שדה האפשרויות וכך זמן השהייה שלך בשדה זה יגדל בכל פעם שתקלע אליו.המטרה העומדת בעיננו היא להרחיב את זמן השהייה בשדה האפשרויות.איך נכנסים לשדה ולא במקרה??? בפעם אחרת

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי ישראלוב, מאמן אישי לתוצאות. מנחה יחידים וקבוצות למציאות מתקדמת

לקבלת טיפים,מאמרים ותרגילים לאימון עצמי הרשם :

www.progressive-reality.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי ישראלוב

מאת: אלי ישראלובאימון אישי - כללי08/12/111020 צפיות
הגשמה עצמית הפך ביטוי שגור, שחוק ,סוג של קלישאה. נוזלת מן הפה ומטפטפת על הרצפה, לא נספגת. מכיוון שכך, אנשים שוכחים להביט פנימה לתוכה ולהבין את המשמעות האמיתית שלה. אנו חושבים רק על הגשמה עצמית במונחים של חזון , של מטרה רחוקת טווח, של הדרך שלנו אל הייעוד. אך הגשמה עצמית זו חוויה שאיננה מצויה שם רחוק מעבר לשקיעה, היא צריכה להיות כאן ועכשיו , היא הדלק שיניע אותנו קדימה לעבר אותו ייעוד נכסף, היא התחושה שעשינו את זה , היא הסיפוק שגורם לנו לרצות לחיות עוד ועוד.

מאת: אלי ישראלובאימון אישי08/12/11851 צפיות
לכל אדם שיטה בה הוא פועל, השיטה היא סט ההרגלים והתכונות שלו המנהלות אותו באופן אוטומאטי. בדרך כלל לא מודע האדם לשיטה שלו. חשיפה של חלקים ממנה והטמעת הרגלים חדשים יכולים לעשות פלאים לתוצאות חייו. גם ההצלחה היא חלק מן השיטה שמפעילה אותנו, הצלחה היא סוג של הרגל- בדיוק כמו הכישלון.

מאת: אלי ישראלובאימון אישי - כללי04/12/11994 צפיות
המאמר מתאר את השיטה בה המנגנון האנושי פועל. הבנה נכונה של השיטה יביא להעלאת רמת האפקטיביות האישית ופריצת דרך לעולם של מציאות מתקדמת.

מאת: אלי ישראלובאימון לקריירה17/11/111281 צפיות
לא פעם אנו מרגישים לא מוערכים, עשינו עבודה מסויימת, השקענו התאמצנו ואנו זוכים למבטים אדישים ולעיתים אף מזלזלים. לעיתים חוסר ההערכה אינו ממוקד אלא כללי. אנו מרגשים שקופים ונלקחים כמובן מאליו. המאמצים שלנו לא נראים. קבלו חמישה כיווני חשיבה כיצד להתמודד עם התופעה.

מאת: אלי ישראלובאימון לאיכות חיים17/11/111239 צפיות
החוכמה היא לא להרשם לחדר כושר או ללכת בפעם הראשונה לרוץ, החוכמה היא לשמר את זה. איך שומרים על מוטיבציה ומטמיעים את ההרגל של פעילות גופנית. קבלו שישה שלבים מדודים שיעזרו לכם

מאת: אלי ישראלובאימון אישי - כללי17/11/11978 צפיות
לא פעם אנו נתקלים בחיים במבוי סתום. תחושה שכבר עשינו סיבוב וחזרנו לאותה הנקודה. איננו מצליחים לייצר פתרונות חדשים וממחזרים את אלו שכבר ניסינו. כמו ללחוץ שוב ושוב על הכפתור במחשב ולצפות לנס שיביא לנו תוצאה שונה. אבל מה לעשות שללחוץ על אותו כפתור מביא תמיד תוצאה דומה. המאמר יעסוק בדרך לצאת מההתחפרות לכיוונים חדשים.

מאת: אלי ישראלובהתמודדות עם מצבי לחץ17/11/111345 צפיות
הקצה של סוף שבוע , שבת בערב הוא מעט מעיק. עם שקיעת החמה גם שוקעת תחושת החופש והרגיעה, קיימת דריכות עמומה לקראת שבוע עבודה חדש. במאמר אציג כיצד משתחררים מזה

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205508 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196063 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194044 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173132 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173125 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162640 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162371 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica