חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

"השיטה"

כל אדם, גוף חברתי, גוף מקצועי, גוף עסקי, מדינה פועלת על פי שיטה. השיטה בחלק מן הפעמים מנוסחת, ידועה וברורה למשתמשים בה ובחלק מן הפעמים היא אינטואיטיבית, אינה גלויה והמשתמשים בה אינה מודעים לעובדה שהם פועלים על פי שיטה.

 

ניקח את האדם לדוגמה:

האדם פועל על פי שיטה. הוא פועל על פי שיטה בכל תחום בחייו. במשפחה, בעבודה, בזגויות, בתקשורת בין אישית ובעיקר בינו לבין עצמו. בכל תחום השיטה מתחלפת, אך יש תכנות שיטתי שחוזר על עצמו כחוט השני בכל חזיתות הפעולה שלו. בחלק מן הפעמים האדם מודע לשיטה בה הוא פועל. אם הוא למד אותה זוהי מיומנות, אם הוא נולד איתה זהו כישרון.

ברוב הפעמים האדם אינו מודע לשיטה בה הוא פועל, היא אינה חשופה לו.

היא מוטמעת אצלו מתחת לסף ההכרה ומפעילה אותו בכל רמות הפעילות שלו והממשק שלו עם העולם. השיטה מנווטת את חייו וקובעת לאילו תוצאות הוא יגיע ובאיזה תחום.

 

כל אדם עיצב לעצמו את השיטה, בדרך כלל בצורה לא מודעת. מרגע שקבע האדם את שיטתו היא מתקבעת ככל שחולף הזמן והופכת ברבות השנים לנוסחת ההצלחה שלו, אך גם למסלול הכישלון שלו. בית כלא שקשה מאד לברוח ממנו.

אם השיטה של האדם אינה מתפתחת אלה עומדת במקומה, יתנוון האדם ותשאב ממנו אנרגיית החיים. במקור, מטרתה של השיטה, אשר עובדת בצורה אוטומטית, היא לשחרר את תודעת האדם להתפתח לכיוונים חדשים ולהתחבר למודעות גבוהה, לפלא. אך בדרך כלל האדם אינו מנצל זאת. מרגע שיצר את השיטה הוא נשאר כבול בתוכה.

 

כאשר האדם נולד הוא כמו לוח ריק, לא נכתב עליו כלום. הכל חדש עבורו והכל אפשרי. תחושת הריק היא גם תחושה של קסם. כילד האדם פוגש את העולם בפעם הראשונה, כל מפגש ראשוני שכזה הוא יש מאיין ולכן זוהי הופעה מפתיעה, בלתי צפויה, נס. בשל כך הילדות רצופה בתחושת פליאה והומה בחיים.

עם השנים לומד הילד דברים מן העולם ועל עצמו. כל פעולה של למידה יוצרת מעגל מודפס ראשוני בין תאי העצב במוח וזיכרון בגוף. מעין זיכרון נצרב. ככל שהוא חוזר על הפעולה, תודעת הזיכרון תעמיק ותהפוך להרגל. לאחר תקופה תמיד יפעל באותה הדרך. זוהי השיטה.

 

התחומים בהם השיטה פועלת שנצרבים באדם, מקיפים את כל פעולותיו, לדוגמה:

פעולות מוטוריות- ללכת, לדבר, לרכב על אופניים, לנהוג ברכב, לעשות פרצופים, לרוץ  וכו'

פעולות רגשיות- לבכות, להתעצבן, להעלב, ,לדאוג, להרגיש נחות, לשמוח, להרגיש ביטחון בעצמי, להתלהב, לפחד (לא מדובר על פחד אינסטקטבי, הישרדותי שאיתו נולדנו אלא פחד דמיוני מדברים שיתרחשו ובדרך כלל אינם קורים)

סוגי התנהגות- ביישנות, אגרסיביות, אסרטיביות, אחריות, תחמנות, מעשיות, קשיחות, דייקנות וכו'.

מחשבות ואסוציאציות- דיכאוניות, מטרידות, דאגניות, חיוביות, פסמיסטיות, מאפשרות, מתחשבנות, שמחות וכו'.

תחושות- מתח, רפיון, מועקה, צריבה, אי נעימות, חמימות, קור וכו'.

 

לשיטה שורשים עמוקים אשר יונקים את מזונם מסט אמונות של האדם על עצמו ועל העולם. סט של אמונות זה יצר את אופי השיטה. כלומר, תחומי תחומי הפעילות של השיטה, הדרך בה אנו פועלים מבחינה מוטורית, רגשית, התנהגותית ותחושתית נובעת תמיד משורשי השיטה.

 

זרעי השיטה ניזרעים במפגש הראשון של האדם בסיטואציה מסויימת. מרגע מפגש זה, מרגע שנוצר הטריגר/הגירוי, מסגל  האדם גישה מסויימת ואמונה מסויימת כלפי סוג כזה של מפגש ועלפיה הוא פועל בדרך שתביא לו מינימום כאב או מקסימום הצלחה. כאשר הגירוי הזה מופיע מספר פעמים, האדם מסגל לעצמו בתור שיטה (ובדרך כלל באופן לא מודע) את אותה הפעולה. פעולה זו הופכת אוטומטית. דרך הפעולה מלווה תמיד בהתנהגות מסויימת, במחשבות מסוג מסויים, אסוציאציות של מיקרים דומים מן העבר, תחושות גופניות ורגשות- זוהי נקראת רשת לכידה. מאותה נקודת זמן שהשיטה הוטמעה, נצרבה, בכל מפגש תפרוש השיטה את רשת הלכידה על האדם. רשת זו תלכוד אותו ותדאג שתמיד בסיטואציות דומות יפעל בדרך זהה. כלומר, סט הרכיבים השייכים לשיטה שגיבש בפעם הראשונה ילכדו את האדם, ייקחו את המושכות וינהלו את האדם מאותו הרגע. האדם יפעל בצורה אוטומטית מבלי להיות מודע לאופי ההתנהלות שלו.

ככל שהזמן חולף רשתות הלכידה של השיטה נצרבות לעומק רב יותר באדם ומתפרשות על כל תחומי חייו. היכולת לצאת ולפעול מחוץ לגבולות השיטה נמוכה. הן כמין חומות ענק, או מסילות ברזל בהם הוא חייב להתקדם לטוב ולרע.

השיטה מעוניינית להנציח את עצמה ואף לשכפל את עצמה. לכן נסיונות של האדם להתגבר עליה כאשר הוא פועל מתוכה, ינחלו תבוסה.

אבל אפשר לנצח את השיטה.

 

השיטה יוצרת עבור האדם את האזור האישי שלו, את בית הכלא שלו, את אזור הנוחות שלו. אזור שממנו הוא מתפקד בצורה הטובה ביותר מבלי לחשוב, אך גם ממנו הוא אינו יכול לצאת. ההרגלים שלו (שהם פועל יוצא של השיטה) יחזרו על עצמם עד יום מותו.

הרגלי פעולה ואינטראקציה עם הסביבה, הרגלי חשיבה, אמונות בנוגע לתחומים מסויימים, אמונות בכל הנוגע אליו, תחושות, רגשות,פעולות, מחשבות, אסוציאציות.

הדבר דומה למיים שמגיעים לאדמה מישורית בפעם הראשונה. הם מגיעים לקו פרשת המיים והעמק פרוס מתחתם, הם מתפרסים לכל עבר, אין להם גבולות, הכל פתוח עבורם, הכל אפשרי.

בפעמים הבאות המיים מתחילים לחרוץ נקיקים שהופכים לנחלים. משלב זה, הנקיקים והנחלים שהמיים חרצו מתעלים את המיים. בפועל, מה שהמיים יצרו בתחילת הדרך, בהמשך הדרך שולטים במיים.

 

ההרגלים, הדעות, האמונות, המחשבות, הרגשות והתחושות שיצרנו כלפי מצבים במפגש הראשוני שלנו איתם , בתחילת הדרך או בתחילת החיים, שולטים בנו בהמשך החיים.

 

מכיוון שאנו חיים בתוך השיטה ופועלים מתוכה בצורה אוטומטית, אנו לא מודעים לפעולתה עלינו. אנו משוכנעים כי זוהי המציאות ולא מבחינים כי הפעולות שלנו, המחשבות שלנו, הרגשות שלנו והתחושות שלנו חוזרים על עצמם לעייפה. אנו כמו תקליט שרוט. הדברים היחידים שאנו מודעים אליהם, במקרה והקדשנו לכך תשומת לב, הם מה שהשיטה מציפה על פני השטח, רק את קצה הקרחון. כל שאר הפעולות של השיטה צרובים בתוכנו ומוסתרים היטב מתחת לתודעה.

 

האדם יחווה לא פעם הרגלים שחוזרים על עצמם והוא אינו יכול להשתחרר מהם, התנהגויות וטעויות שהוא חוזר עליהם שוב ושוב, שיחות ומחשבות בלתי נתינות לשליטה ותגובות אוטומאטיות באותם המצבים. בגלל השיטה מרכז הכובד של האדם הוא מחוצה לו. האדם פועל כמכונה המופעלת בכפתורים. כל פתור מפעיל רגש, מחשבה, פעולה. אנשים ומצבים מחוץ לאדם הם אלו שלוחצים על הכפתורים והאדם מתפקד עלפיהם. לא מעריכים אותו הוא נעלב, חשבון הבנק שלו חיובי הוא מאושר, הוא מקבל דו"ח תנועה הוא מתעצבן וכו'. האדם הוא בובה על חוטים.

 

בשביל לנצח את השיטה יש ראשית לחשוף אותה, את דרך פעולתה הנגלית ובעיקר הנסתרת.

ישנם סוגים שונים של שיטות ורשתות לכידה. בצורה מפתיעה אם האדם יבחן את עצמו במשך שבוע בלבד, הוא יגלה כי שולטים בו במרבית הזמן לא יותר מ שלושה שדות לכידהנוסחת הצלחה דומיננטית אחת שחוזרת על עצמה בווראיציות שונות  ומסלול כישלון. בחלק גדול מן הפעמים נוסחת ההצלחה תהיה גם מסלול הכישלון. היא אותה נוסחה שתדאג להשאיר את האדם במקומו. באמצעותה הוא יצליח עד אותה נקודה בה הצליח עד כה. שדות הלכידה, נוסחת ההצלחה ומסלול הכישלון הם השיטה שלו לשרוד בחיים.

חשיפת השיטה ואפילו חלקים ממנה יהיו כפלא עבור האדם.


כאשר אתם קוראים שורות אלו, השיטה תפעיל בכם רשת לכידה. אצל חלקכם רשת הלכידה של השיטה מייד תביע עניין ותנסה למצוא את הטיעונים שכבר נחשפתם אליהם ולהדביק אותם לתבניות מוכרות לכם. האווירה הפנימית תחזק את השיטה , תתפח לכם על השכם אך הרגש יהיה אדיש. בבחינת 'ראיתי שמעתי' ללא שום רגש חדש.

חלקכם יהפוך חשדני, ציני ומיד אחריו יתעוררו תחושות של שאט נפש, מחשבות שמייד ינסו לסתור את הטיעונים ואסוציאציות מטקסטים שונים בהם זלזלתם בעבר.

ככל שתמשיכו לקרוא רשת הלכידה תתהדק, לא תוכלו לה, טיעונים נוספים שיבואו מתוך השיטה יצדיקו את תחושתכם.

אתם תגלשו כעת למקום הבא.

חלקכם תכעסו, אך תסיימו עד הסוף וככל שתמשיכו רשת הלכידה תגביר את עוצמת הכעס.

 

עם זאת, במידה והצלחתם לראות את הדברים ולחוש אווירה פנימית חדשה, כמפגש ראשון, זה אומר שנוצר סדק בשיטה. סדק זה יפיץ אור אשר יאפשר לכם לראות דברים נוספים.

 

לשם הנסיון ובתור התחלה יכול האדם להביט רק על הפעולות המוטוריות שלו . להיות נוכח לדרך בה הולך, לדרך בה הוא מדבר, לדרך בה הוא זז, להבעות פניו. באופן זה יכול האדם לתת לשיטה לפעול מעצמה ולהביט "בעצמו".

לאחר פרק זמן תבוא ההפתעה וניתן יהיה לחשוף נדבכים נוספים של השיטה.

 

מטרת השיטה להוות מדרגה למציאות מתקדמת יותר. שיטה טובה תהיה שלב לפני פריצת המודעות. מטרתה של כל שיטה היא לאפשר לאדם להפטר מכל שיטה. אך עלמנת לעשות זאת הוא תחילה צריך שיטה שתאפשר לו לחיות את חייו בצורה האופטימאלית. הן מבחינת חייו הפנימיים והן מבחינת המציאות החיצונית אותה יצרה השיטה עבורו. כלומר חייו החומריים, חיי הזוגיות, חייו  המקצועיים, המשפחתיים וכו'.

השיטה של האדם יוצרת את מציאות האדם בפועל. את המציאות הפנימית ואת המציאות בה הוא חיי. המבחן שהאדם צריך לעשות עלמנת להבין אם השיטה שלו טובה או לא, הוא פשוט. מבחן ה 20/80. כלומר, אם מעל 80% מהזמן המציאות הפנימית שבה הוא שרוי נמצאת באווירה טובה, קרי, שלם עם עצמו , חש תחושה של סיפוק, הגשמה, שלווה, רגיעה, משמעות, נלהבות, אופטימיות, אמונה, תקווה וכל שאר החברים הטובים אזי השיטה שלו עובדת טוב. ככל הנראה גם המציאות החיצונית עובדת היטב. השיטה שלו הצליחה ליצור את התנאים הפנימיים והחיצוניים להצלחתה.

אם פחות מ 80% מהזמן אינו מצוי באווירה פנימית טובה, קרי מעל 20% מהזמן, הוא במתח, דאגות, פחדים, חוסר ביטחון, חוסר משמעות, שיעמום, בלבול, פסימיות, חוסר  תקווה כלומר אווירה פנימית עכורה. סימן שהשיטה לא עובדת. ככל הנראה גם תנאי המציאות החיצונית לא לשביעות רצונו.

 

במקרה כזה עליו להחליף את השיטה. הטיעון שאלו החיים ויש מידה לא מבוטלת של סבל שצריך לשאת (כלומר מעל 20%)  הוא טיעון מיותר ואין זה מצב הכרחי. טעון זה הוא הצדקה של השיטה שפועלת באותם האנשים שטוענים אותו.

ה"עצמי" החבוי בתוך אותה שיטה יודע שאפשר יותר, ושואף למציאות טובה ומלאת חיים.

 

שינוי חלקי של לא יותר מ 20% מהשיטה יביא לשיפור ב 80% מהמציאות הפנימית וכמובן בתוצאות ובנסיבות חייו.

 

הדרך היחידה לנצח את השיטה, היא להחליף אותה. לעקור את השורשים ולנטוע חדשים, ליצור בסיס לשיטה חדשה בתחומים בהם האדם בוחר. תחילה יש למצוא את הזרעים הנכונים, שהם בדרך כלל המתנות הטבעיות איתם נולד האדם, כישרונות, כישורים ומיומנויות שהוא רכש, יש להתבסס על נוסחאות ההצלחה שלו שהם בדרך כלל יותר טבעיות. הם מהווים את הזרעים. בתהליך מודע ניתן לזרוע אותם מחדש ולתת להם לצמוח. כאשר אנו מודעים אנו נופתע מן המהירות שהשיטה החדשה תופסת פיקוד. הפעם זו תהיה שיטה מתאימה יותר לאדם.

 

השיטה אינה היעד האולטימטיבי, אבל היא עליית מדרגה בייחס ליכולת שלנו לחוות מציאות מתקדמת.

מציאות בה החיים הפנימיים ותנאי המציאות שלנו בהבטים מקצועיים, משפחתיים זוגיים וכו',  טובים יותר. אך גם זוהי עליית מדרגה כללית. זהו הלך רוח שלו יותר, ממוקד יותר ושלם יותר שמאפשר להמשיך בתהליך ההתעוררות ולחוות את הפלא.

 

השיטה של האדם איננה הכל, הקיום והיקום מלא בשיטות. לכל מבנה השיטה בה הוא פועל ולכל תכונה המכניזים והשיטה שלה. גם תכונות האדם כדוגמת הצלחה יש לה שיטה והיא דומה לשיטה ולמכניזים של ההצלחה בשיטות אחרות. שיטות זהות מתקשרות בינהן, יש להן מנגנון וחושים שמאתרים שיטות זהות וכמו גלגלי שיניים בעלי התאמה מדוייקת הם מתחברים. כאשר גלגל קטן מתחבר לגדול ממנו, נהנה הקטן מעוצמתו וממהירות הסיבוב של הגדול. עניין זה נובע מרצונם להנציח את עצמם ולגדול. לכן הצלחה מושכת הצלחה, מין מושך את מינו וכסף נמשך לכסף.

 

ישנן שיטות מקבילות ורוחביות הנמצאות על אותו הרובד לדוגמה אנשים או חברות עסקיות מאותה הנישה.

ישנן שיטות אנכיות שמכילות אחת את השניה כמו בבושקה, למשל: אדם, משפחה, קהילה, מדינה , עולם, המין האנושי, הקוסמוס. או- מקום עבודה, תחום פעילות/נישה, כלכלה מקומית, כלכלה עולמית וכו'.

גם בארגונים ישנן שיטות, נוסחת הצלחה ונוסחת כישלון. אם השיטה האישית שלך אינה מתאימה לארגון, אתה תיפלט. השיטות הן חזקות והחלטיות. קשה לשבור אותם.

לדוגמה, אם אתה מתקבל לארגון שנוסחת ההצלחה שלו היא תחרותיות ואין בשיטה שלך תחרותיות, אתה תפלט.

אך אם נכנסת לארגון שאחד מרשתות הלכידה שלו הן יצירתיות וגם השיטה שלך פועלת באופן הזה היא תגדל ותתרחב. אתה תהפוך יצירתי לאין שיעור.

כמו כן, ישנן שיטות בתחום שהארגונים פועלים, בנישה שלהם. אם הארגון לא מצליח לעבוד בצורה שיטתית דומה, הוא יכשל.

ארגון טוב, ישלוט בשיטה, ימצא בה סדקים וייפתח שיטה חדשה שתהפוך שיטת על אותה יחכו ארגונים מתחרים.

 

ברמת האדם: אם בשיטה של האדם שפיפות וחוסר ביטחון הוא מרכיב דומיננטי, והחליף האדם את שיטתו ונמצא הביטחון הסורר, אז  יופתע האדם לראות כיצד מתחזק בטחונו ויוצר מצבים לחיזוקו הנוסף כמעיין גלים, או רוח חמה ובטוחה שמחפשת את האדם ונושבת עליו כל העת, מפיחה ביטחון במעשיו ומביאה את הצלחתו.

 

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי ישראלוב, מאמן אישי לתוצאות. מנחה יחידים וקבוצות למציאות מתקדמת

לקבלת טיפים,מאמרים ותרגילים לאימון עצמי הרשם :

www.progressive-reality.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי ישראלוב

מאת: אלי ישראלובאימון אישי - כללי08/12/111020 צפיות
הגשמה עצמית הפך ביטוי שגור, שחוק ,סוג של קלישאה. נוזלת מן הפה ומטפטפת על הרצפה, לא נספגת. מכיוון שכך, אנשים שוכחים להביט פנימה לתוכה ולהבין את המשמעות האמיתית שלה. אנו חושבים רק על הגשמה עצמית במונחים של חזון , של מטרה רחוקת טווח, של הדרך שלנו אל הייעוד. אך הגשמה עצמית זו חוויה שאיננה מצויה שם רחוק מעבר לשקיעה, היא צריכה להיות כאן ועכשיו , היא הדלק שיניע אותנו קדימה לעבר אותו ייעוד נכסף, היא התחושה שעשינו את זה , היא הסיפוק שגורם לנו לרצות לחיות עוד ועוד.

מאת: אלי ישראלובאימון אישי08/12/11851 צפיות
לכל אדם שיטה בה הוא פועל, השיטה היא סט ההרגלים והתכונות שלו המנהלות אותו באופן אוטומאטי. בדרך כלל לא מודע האדם לשיטה שלו. חשיפה של חלקים ממנה והטמעת הרגלים חדשים יכולים לעשות פלאים לתוצאות חייו. גם ההצלחה היא חלק מן השיטה שמפעילה אותנו, הצלחה היא סוג של הרגל- בדיוק כמו הכישלון.

מאת: אלי ישראלובאימון אישי - כללי17/11/111033 צפיות
ישנם פעמים שאנו מרגישים נפלא. הביטחון שלנו פועם בחוזקה, אנו רואים את המציאות באופן בהיר, מלאי מוטיבציה ומתכננים תוכניות לטווח ארוך. כל האפשרויות פרוסות לפנינו ואנו משוכנעים שיש לנו כוחות לחדור כל קיר או חומה שתקרה בדרכנו. אך לפעמים המצב הזה מתפנצ'ר וכבלון מצומק אנו מתפקדים בשדה האפרורי של החיים. איך אנו שומרים את עצמנו בתוך התחושה יוצאת הדופן הזו, שדה האפשרויות הבלתי מוגבלות?

מאת: אלי ישראלובאימון לקריירה17/11/111281 צפיות
לא פעם אנו מרגישים לא מוערכים, עשינו עבודה מסויימת, השקענו התאמצנו ואנו זוכים למבטים אדישים ולעיתים אף מזלזלים. לעיתים חוסר ההערכה אינו ממוקד אלא כללי. אנו מרגשים שקופים ונלקחים כמובן מאליו. המאמצים שלנו לא נראים. קבלו חמישה כיווני חשיבה כיצד להתמודד עם התופעה.

מאת: אלי ישראלובאימון לאיכות חיים17/11/111239 צפיות
החוכמה היא לא להרשם לחדר כושר או ללכת בפעם הראשונה לרוץ, החוכמה היא לשמר את זה. איך שומרים על מוטיבציה ומטמיעים את ההרגל של פעילות גופנית. קבלו שישה שלבים מדודים שיעזרו לכם

מאת: אלי ישראלובאימון אישי - כללי17/11/11978 צפיות
לא פעם אנו נתקלים בחיים במבוי סתום. תחושה שכבר עשינו סיבוב וחזרנו לאותה הנקודה. איננו מצליחים לייצר פתרונות חדשים וממחזרים את אלו שכבר ניסינו. כמו ללחוץ שוב ושוב על הכפתור במחשב ולצפות לנס שיביא לנו תוצאה שונה. אבל מה לעשות שללחוץ על אותו כפתור מביא תמיד תוצאה דומה. המאמר יעסוק בדרך לצאת מההתחפרות לכיוונים חדשים.

מאת: אלי ישראלובהתמודדות עם מצבי לחץ17/11/111345 צפיות
הקצה של סוף שבוע , שבת בערב הוא מעט מעיק. עם שקיעת החמה גם שוקעת תחושת החופש והרגיעה, קיימת דריכות עמומה לקראת שבוע עבודה חדש. במאמר אציג כיצד משתחררים מזה

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205518 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196075 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194047 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173134 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173127 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162644 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162374 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica