חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לדאוג להורים בגיל הזהב

מאת: liatootגיל הזהב05/12/2011801 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הורים בגיל הזהב

הורים רבים המתגוררים בגפם, בוחרים שלא להחזיק מטפלת  סיעודית צמודה או עובדת זרה ולכן חיים לבד. למתבונן מהצד יכול להדמות כאילו הסב  או הסבתא מוקפים משפחה אוהבת חמה ותומכת וגרים בדירה מפוארת אך בפועל ביום יום הם נמצאים לבד שעות רבות. הסבא  קם בבוקר לבד, מכין לעצמו את ארוחת הבוקר, את הסלט , הלחם והגבינה, הולך לתפילה אם הוא אדם דתי וחוזר לבית ריק עם רהיטים, קירות ואריחי קרמיקה באמבטיה. הסבתא קמה בבוקר מוקדם, מתקלחת מתלבשת , מנקה מעט את הבית ונשארת בודדה במשך כל שעות היום. גם אם יש למי מהם תעסוקה, חוגים לגיל הזהב, שיעורי תורה או מפגש קצר עם חברות וחברים, עדיין בסופו של דבר הם חוזרים לבית ריק מאדם ועובדה זו הינה דבר מסוכן.

לקוראי המאמר חשוב להבין כי חיפוש בית אבות להורים איננו מילה גסה, כי אם דאגה לשלומו של ההורה ולביטחונו האיש

על אף כי האבא בריא ושומר על בריאות איתנה, בגיל הזהב יכולים לא עלינו לקרות מקרים בהם האב יהיה זקוק לטיפול מרפא, לרופא או השגחה. ההיעדרות של המטפל צמוד או ההשגחה יכולים לגרום לאב לנזק וסכנה.

דיור מוגן להורים
מציאת בית אבות הוא הכרחית וחיונית. לפנייך בתור  בן לאב שמתגורר בגפו או אמא בודדה, היכולת לסייע להוריך ולמצוא להם בית אבות מצוין שיענה על כל דרישותיהם

יארח להם חברה, ישרת אותם, יעניק להם את כל הדברים להם הם זקוקים ובין שאר הדברים גם ידאג לבריאותם הנפשית והפיזית.

בתי אבות או דיור מוגן מחזיקים במרפאה רפואית צמודה, בה נמצא כל המכשור ההכרחי לטיפול בבני הגיל השלישי.

בתוך בתי האבות ימצאו ההורים, מענה לכל חפצם, אוזן שומעת, כתף תומכת, יד מלטפת. כל הדברים להם זקוקים הורים, שנתנו ועשו רבות במהלך חייהם וכיום מגיע להם לשבת בכבוד וליהנות מעמל כפיהם ולא לסבול בסוף ימיהם

בחרו עוד היום דיור מוגן המתאים להוריכם, אם הוריכם דתיים או מסורתיים, תנו את הדעת על כך שהם צריכים לחבב את המקום בו הם נמצאים ולכן העדיפו בית אבות דתי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

liatoot

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת liatoot

מאת: liatootתקשורת המונים14/04/129475 צפיות
מאז ומתמיד בני האדם היו מתקשרים ביניהם, אך צורת ההתקשרות שינתה את פניה מהעת העתיקה ועד היום, במאמר זה סקירה קצרה של מראה התקשורת מאז ועד היום.

מאת: liatootניקיון20/02/121581 צפיות
הזמנת חברת ניקין שתבצע פוליש במרצפות הדירה, כרגע הדירה נראית נפלא והמרצפות מבריקות כמו שהן לא הבריקו אף פעם, אך איך שומרים על מראה הריצוף? איך שומרים על הרצפה היפה, כך שתבריק לאורך שנים ארוכות על זאת ועוד במאמר הבא

מאת: liatootניקיון19/02/121151 צפיות
מה בין המלצות מבני המשפחה וחיפוש עצמאי לבין בחירת נותן שירותי ניקיון, על זאת ועוד במאמר הבא., קריאה מהנה ומחכימה

מאת: liatootבניין ואחזקה - כללי10/01/121280 צפיות
תקלות בדודי שמש מתרחשות לרוב. אם אתם זקוקים לתיקון תקלה לביצוע איתור נזילה או משהו אחר שקשור לעולם דודי השמש, עלייכם להזמין שירותי חברת תיקון דודים מקצועית ואמינה איך בוחרים חברה שכזאת, על זאת ועוד במאמר הבא

מאת: liatootבריאות גיל הזהב02/01/121253 צפיות
בני הגיל השלישי מן הראוי שינתן להם הכבוד הראוי להם, ילדים ונכדים להורים מבוגרים, כדאי שיתנו את הדעת על טיבו של בית דיור מוכן ועל היתרונות הרבים ותחושת ההודיה שיש בהרשמת ההורים לבית דיור מוגן.

מאת: liatootהשמה02/01/121419 צפיות
מאמר זה מיועד לעובדות חדשות בחברת השמה, עובדות שזה עתה זו להן הפעם הראשונה בה הן מועסקות בחברת השמה. במאמר תוכלי לקרוא מספר טיפים ועצות שישדרגו את מעמדך בחברה ויוכלו לאפשר לך לנוח על זרי הדפנה

מאת: liatootבניין ואחזקה - כללי25/12/111722 צפיות
הכל אודות בניית בריכה פרטית בחצר הבית, חסכון בכסף בזמן והרבה כיף והנאה.

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216154 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171857 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162024 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162143 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162058 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152044 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151710 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica